Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Boeing 777 prabusit la granita dintre Ucraina si Rusia !
#2953
Posted 10 September 2014 - 07:01
whoswho69, on 09 septembrie 2014 - 21:28, said:
De unde aer-aer, daca e stabilita treaba ca in raza de 30Km nu era nici un avion? ”Secondary surveillance radar (SSR) is referred to as "secondary", to distinguish it from the "primary radar" that works by passively reflecting a radio signal off the skin of the aircraft. Primary radar determines range and bearing to a target with reasonably high fidelity, but it cannot determine target elevation (altitude) reliably except at close range. SSR uses an active transponder (beacon) to transmit a response to an interrogation by a secondary radar.” ”Primary radar This type of radar (now called a primary radar) can detect and report the position of anything that reflects its transmitted radio signals including, depending on its design, aircraft, birds, weather and land features. For air traffic control purposes this is both an advantage and a disadvantage. Its targets do not have to co-operate, they only have to be within its coverage and be able to reflect radio waves, but it only indicates the position of the targets, it does not identify them. When primary radar was the only type of radar available, the correlation of individual radar returns with specific aircraft typically was achieved by the controller observing a directed turn by the aircraft. Primary radar is still used by ATC today as a backup/complementary system to secondary radar, although its coverage and information is more limited. Secondary radar The need to be able to identify aircraft more easily and reliably led to another wartime radar development, the Identification Friend or Foe (IFF) system, which had been created as a means of positively identifying friendly aircraft from enemy. This system, which became known in civil use as secondary surveillance radar (SSR), or in the USA as the air traffic control radar beacon system (ATCRBS), relies on a piece of equipment aboard the aircraft known as a "transponder." The transponder is a radio receiver and transmitter pair which receives on 1030 MHz and transmits on 1090 MHz. The target aircraft transponder replies to signals from an interrogator (usually, but not necessarily, a ground station co-located with a primary radar) by transmitting a coded reply signal containing the requested information.” Edited by silverflower, 10 September 2014 - 07:07. |
#2954
Posted 10 September 2014 - 08:26
Exact cu anticipam cu cateva zeci de pagini in urma , raportul este un mare fas .
In continuare raman la parerea mea ca toate partile implicate stiu adevarul . De ce nu este spus ? Care sunt interesele din spatele usilor inchise ? Un scenariu ar fi acela ca rusii il santajeaza pe Poroshenko , prea a devenit docil in ultimele zile si a acceptat armistitiul . |
#2955
Posted 10 September 2014 - 09:15
Ministrul malaiezian al Apărării, Hishammuddin Hussein a sosit la Moscova în cadrul investigării accidentului aeronavei Boeing în Ucraina, se anunță pe Twitter.
Mai mult: http://romanian.ruvr...ei-Boeing-3901/ Implicarea domnului ministru este un pic ciudată. Și dacă tot nu merge în Donbas, de ce nu s-a dus în Olanda mai întâi? |
#2956
Posted 10 September 2014 - 09:47
Cică experții deosebesc cu siguranță găurile făcute de gloanțele unei mitraliere de găurile făcut de schijele unei rachete.
Bineînțeles că există deja concluziile. |
#2957
Posted 10 September 2014 - 20:16
Texe, on 09 septembrie 2014 - 22:43, said:
... Vrei sa bati vreo culme a ceva? Daca sunt mai multe obiecte atunci nu poate fi nici "racheta BUK" (conform colegilor de forum) prin analogie, nu? Deci racheta nu e, gloante nu e. E will of god. Chiar atat de greu e sa recunoasteti ca raportul o da de gard ? analogia e complet gresita rachetele lansate de BUK se fragmenteaza inainte de a lovi tinta ... deci mai multe obiecte sustine ipoteza BUK; plus ca se pare ca au gasit fragmente de BUK in victime rachetele aer-aer ... nu se fragmenteaza tu o dai in gard ... nu raportul, pe care se pare ca si rusii il accepta la acest moment Dijonnais, on 10 septembrie 2014 - 09:47, said:
Cică experții deosebesc cu siguranță găurile făcute de gloanțele unei mitraliere de găurile făcut de schijele unei rachete. Bineînțeles că există deja concluziile. nu trebuie sa fii expert daca vezi de cateva ori urmele lasate de gloante si de srapnel ... e imposibil sa le confuzi Edited by sabazios, 10 September 2014 - 20:14. |
#2958
Posted 10 September 2014 - 20:44
sabazios, on 10 septembrie 2014 - 20:16, said:
analogia e complet gresita rachetele lansate de BUK se fragmenteaza inainte de a lovi tinta rachetele aer-aer ... nu se fragmenteaza nu trebuie sa fii expert Ca sa scrii prostii, intr-adevar nu trebuie sa fii expert. Am si eu o intrebare. De unde stii tu ca proiectilele aer-aer nu se fragmenteaza? ) |
#2960
Posted 11 September 2014 - 12:44
http://www.gandul.in...ontrol-13247923
Quote O rachetă antiaeriană ucraineană a scăpat de sub control în timpul unor exerciţii militare desfăşurate în sectorul de nord-vest al Mării Negre. |
#2961
Posted 13 September 2014 - 22:04
Texe, on 10 septembrie 2014 - 20:44, said:
Ca sa scrii prostii, intr-adevar nu trebuie sa fii expert. Am si eu o intrebare. De unde stii tu ca proiectilele aer-aer nu se fragmenteaza? ) General, fost comandant al aviatiei rusiei: Versiunea doborarii cu rachete "aer-aer" e de neconceput. Toata propaganda ruseasca va trebui acum concentrata pe faptul ca armata rusa pro-rusa din Ucraina nu avea in dotare un asemenea sistem. Succes. Edited by whoswho69, 13 September 2014 - 22:08. |
#2962
Posted 13 September 2014 - 22:17
DIVX2006, on 11 septembrie 2014 - 12:44, said: A luat apa la bordwhoswho69, on 13 septembrie 2014 - 22:04, said:
Toata propaganda ruseasca va trebui acum concentrata pe faptul ca armata rusa pro-rusa din Ucraina nu avea in dotare un asemenea sistem. Succes. |
|
#2963
Posted 14 September 2014 - 10:10
whoswho69, on 13 septembrie 2014 - 22:04, said:
Pariezi pe un cal mort continuand sa sustii versiunea cu racheta aer-aer, la care pana si rusii au renuntat, dupa ce li s-a sugerat voalat ca in corpurile pilotilor s-au gasit fragmente de racheta provenind de la un sistem BUK. General, fost comandant al aviatiei rusiei: Versiunea doborarii cu rachete "aer-aer" e de neconceput. Toata propaganda ruseasca va trebui acum concentrata pe faptul ca armata rusa pro-rusa din Ucraina nu avea in dotare un asemenea sistem. Succes. Eu nu pariez pe nimic. Oricum, mi se pare ciudat ca desi informatia asta (ca s-au gasit resturi de proiectil) se stia demult timp (imi vine greu sa cred ca au aflat abia acum, nu a fost folosita in raport. Este interesant cum pana acum tabara rusofoba astepta raportul, considerand ca tot ce apare in presa rusa sunt petarde, iar acum ignora raportul si ia de bun un articol din Ria Novosti. De asemenea, este interesant cum cea mai interesata parte in a face lumina in eveniment este Ministerul Apararii din Malaiezia si nu Autoritatile Olandeze. |
#2964
Posted 14 September 2014 - 11:12
Dilema este gloanțe de mitralieră de avion sau schije de rachetă. Și nu vrea nimeni să o înlăture.
|
#2965
Posted 14 September 2014 - 11:42
Ce gloante de mitraliera? Nu exista urme de "gloante de mitraliera de avion" pe ramasitele alea..
Edited by Cris007, 14 September 2014 - 11:42. |
#2966
Posted 14 September 2014 - 12:23
Mersi că ai înlăturat tu, marele specialist, dilema, după studii atente pe materialele rămase de la avion.
|
#2967
Posted 14 September 2014 - 12:42
whoswho69, on 13 septembrie 2014 - 22:04, said:
Toata propaganda ruseasca va trebui acum concentrata pe faptul ca armata rusa pro-rusa din Ucraina nu avea in dotare un asemenea sistem. |
|
#2968
Posted 14 September 2014 - 12:57
Texe, on 14 septembrie 2014 - 10:10, said:
Eu nu pariez pe nimic. Oricum, mi se pare ciudat ca desi informatia asta (ca s-au gasit resturi de proiectil) se stia demult timp (imi vine greu sa cred ca au aflat abia acum, nu a fost folosita in raport. Este interesant cum pana acum tabara rusofoba astepta raportul, considerand ca tot ce apare in presa rusa sunt petarde, iar acum ignora raportul si ia de bun un articol din Ria Novosti. De asemenea, este interesant cum cea mai interesata parte in a face lumina in eveniment este Ministerul Apararii din Malaiezia si nu Autoritatile Olandeze. Un ochi avizat si-a dat seama in 2 ore cum sta treaba, dar a durat mai mult de 2 luni intocmirea unui raport in care sa nu apara cuvintele BUK-putin-rusia. Treaba dificila. Olandezii sunt ff interesati de ancheta, doar ca nici ei nici nimeni altcineva nu se poate apropia de zona ocupata de armata rusa pro-rusa. Raportul e baza. Articolele din presa sunt doar un bonus. silverflower, on 14 septembrie 2014 - 12:42, said:
... și pe a demonstra faptul că vinovat nu este șoferul autobuzului (forțele separatiste care pentru a se apăra de bombardamente, trăgeau în aproape tot ce zbura și venea dinspre Ucraina) pentru că a omorît un pieton (avionul), ci cel care a împins victima pe ascuns în fața lui (cei care au dispus schimbarea rutei de zbor spre zona aflată în conflict). Edited by whoswho69, 14 September 2014 - 13:15. |
#2969
Posted 14 September 2014 - 13:44
#2970
Posted 14 September 2014 - 14:49
whoswho69, on 14 septembrie 2014 - 12:57, said:
Ce scrie in raport despre modificarea rutei de zbor? vezi pg. 15 din raport. Spune cineva, cuiva, sa modifice ceva? ”Who ordered the change of the flight path? We call upon Malaysian Airlines to clarify its official statement and demand the release of the audio files between the pilot and the Kiev air traffic control tower. The transcript of these audio files should be made public. Also to be confirmed: was the Ukrainian SU-25 jet fighter in communication with the M17 aircraft? The evidence confirms that the flight path on July 17th was NOT the usual approved flight path. It had been changed. The change was not ordered by Eurocontrol.” - Deocamdată, rămîn multe întrebări importante fără răspuns, certă este din nefericire doar dorința de a se mușamaliza afacerea datorită mizei uriașe (credibilitatea SUA și a NATO care au sprijinit Ucraina), ascunzîndu-se elemente vitale care ne-ar arăta vinovații. Attached FilesEdited by silverflower, 14 September 2014 - 14:49. |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users