Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen
 

se poate trece vama cu medicamente?

- - - - -
  • This topic is locked This topic is locked
33 replies to this topic

#1
yronick

yronick

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 175
  • Înscris: 08.03.2012
Salut,

Poate ma ajutati cu o informatie: Vreau sa emigrez cat de curand in UK si vreau sa stiu daca la aeroport cand imi face check in o sa am vreo problema daca am medicamente pentru boala mea, prescrisa de medici psihiatri (psihiatrii nu sunt medici, dar asta e alta poveste pe care nu vreau sa o dezbat aici, totusi nu m-am putut abtine). De-a lungul a 8 ani de cand mi s-a pus diagnosticul de schizofrenie am reusit sa strang tratament pentru un an de zile si in condiitiile in care vreau sa plec si imi va fi mai greu la inceput cu asigurarea medicala, voi fi lasat sa trec granita cu ele?
Daca la aeroprt voi intampina probleme acelasi lucru se va intampla si in cazul in care voi alege sa calatoresc cu autocarul?

#2
10nut

10nut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,482
  • Înscris: 11.10.2006
Spre dezamagirea ta, sa fii sigur ca vei fi luat la intrebari. Totusi, ar trebui sa ai toate documentele care acrediteaza medicamentele ce le detii asupra ta.

Regula de baza la un aeroport este exact aceea de a evita traficul de droguri si alte prostii. E bine sa le ai in bagajul de mana pentru a fi mai usor cu controlul.