Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Orange_helper
Last Updated: Jun 07 2024 19:51, Started by
morogan
, Jun 23 2014 16:10
·
333
#9001
Posted 06 April 2018 - 12:21
Salutare !
Urmeaza sa schimb domiciliul, ce trebuie sa fac sa fie mutate servicile in zona noua ? Mentionez ca exista infrastructura Telekom in bloc/ rezidenta. |
#9002
Posted 06 April 2018 - 12:27
maxb2000, on 06 aprilie 2018 - 12:21, said:
Salutare ! Urmeaza sa schimb domiciliul, ce trebuie sa fac sa fie mutate servicile in zona noua ? Mentionez ca exista infrastructura Telekom in bloc/ rezidenta. Salut, Poti solicita mutarea echipamentului prin apel la Serviciul Clienti 300, unde te asiguram ca te vor ajuta colegii nostri in acest sens. O zi buna, Orange helper |
#9003
Posted 08 April 2018 - 11:11
Salut Oramge Helper
In Oltenița unde sunt 2 site uri cu 4G+ B3+B20 pe unul dintre ele nu face agregare De la telefon nu are cum sa fie pentru ca daca era asa nu facea CA nici pe cel dim zona mea, se pare ca sunt ceva probleme la site ul respectiv CELL ID 6057474 / eNodeb 27402 Mai exact pentru colegii tai este site ul de langa spital Edited by Alex_23, 08 April 2018 - 11:15. |
#9004
Posted 09 April 2018 - 19:00
Revin cu un update la problema de mai sus, vad ca face CA dar doar atunci cand prioritar e B20 ceea ce se intampla foarte rar si in conditii de semnal slab , deci problema e sigur de la site
|
#9005
Posted 09 April 2018 - 23:46
Orange helper, lamureste-ma, te rog, cu urmatoarea situatie:
- se da clientul X cu optiunea de 10 euro la PrePay, roaming SEE inclus - eu apelez clientul aflat in strainatate pe cartela SIM respectiva Ce se intampla in acest caz? I se vor consuma din cele 2000 minute nationale incluse in optiune sau pentru apelurile primite nu se contorizeaza nimic din beneficiile nationale? Pentru ca in situatia opusa, daca suna clientul de acolo aici este clar ca se consuma din minutele incluse in optiune, insa invers nu gasesc nimic concret. Multam. |
#9006
Posted 10 April 2018 - 09:16
Orange_helper, on 11 martie 2018 - 15:51, said:
Salut, Vrem sa verificam si noi situatia si de aceea, te asteptam cu un mesaj privat in care sa ne oferi numarul de telefon si o captura de ecran cu rezultatul unui test de viteza. O zi buna, Orange Helper Hristos a inviat! Revin cu capturile de ecran efectuate in locatia Bistrita Noua - Jud. Olt. 1. In casa. Nu se poate accesa NIMIC. 2. Setare 2/3/4G. Degeaba. 3. Acces My ORANGE. La fel. 4. Am apelat 300 iar duduia de la butoane mi-a recomandat sa setez telefonul pe 2G.?????!!!!!! Verificarile le-am facut si pe celelte telefoane din abonament. Acelasi rezultate. Concluzuia Orange. NE PARE RAU, DAR NU ESTE O PROBLEMA DE RETEA. Mentionez ca nu am putut accesa NIMIC. Attached Files |
#9007
Posted 10 April 2018 - 10:24
MembruAnonim, on 09 aprilie 2018 - 23:46, said:
Orange helper, lamureste-ma, te rog, cu urmatoarea situatie: - se da clientul X cu optiunea de 10 euro la PrePay, roaming SEE inclus - eu apelez clientul aflat in strainatate pe cartela SIM respectiva Ce se intampla in acest caz? I se vor consuma din cele 2000 minute nationale incluse in optiune sau pentru apelurile primite nu se contorizeaza nimic din beneficiile nationale? Pentru ca in situatia opusa, daca suna clientul de acolo aici este clar ca se consuma din minutele incluse in optiune, insa invers nu gasesc nimic concret. Multam. Apelurile primite in roaming SEE sunt gratuite, daca sunt respectate conditiile politicii de utilizare rezonabila a resursele in SEE. Aceasta informatie o gasesti aici https://www.orange.r...-sms/index.html . O zi buna, Orange Helper Alex_23, on 09 aprilie 2018 - 19:00, said:
Revin cu un update la problema de mai sus, vad ca face CA dar doar atunci cand prioritar e B20 ceea ce se intampla foarte rar si in conditii de semnal slab , deci problema e sigur de la site Am trimis mesajul tau catre colegii nostri pentru verificare. Revenim cu un nou mesaj catre tine, imediat ce primim raspuns de la acestia. O zi buna, Orange Helper |
#9008
Posted 11 April 2018 - 08:54
Helper, v-am transmis si capturile de ecran.
Studiati problema, sau NU ESTE O PROBLEMA DE RETEA. Astept un raspuns. Multumesc. |
#9009
Posted 11 April 2018 - 12:11
La reincarcarea unui prepay din MyOrange, nu se mai acorda bonusul de 500 MB net pt abonamentul de pe care s-a facut reincarcarea?
|
#9011
Posted 11 April 2018 - 12:57
dorin_2k, on 11 aprilie 2018 - 12:11, said:
La reincarcarea unui prepay din MyOrange, nu se mai acorda bonusul de 500 MB net pt abonamentul de pe care s-a facut reincarcarea? Salut, Da, bonusul se aloca. Te rugam sa ne spui, in mesaj privat, numarul de telefon si modalitatea pe care ai ales-o de reincarcare. O zi buna, Orange helper |
#9012
Posted 11 April 2018 - 13:37
Salut,
Există vreo posibilitate ca terminalul mobil Moto Z2 play, achiziționat de la Orange România, să primească update pentru a fi utilizat Call over LTE/apel 4G și Call WiFi? Mulțumesc! |
#9014
Posted 11 April 2018 - 19:11
#9015
Posted 11 April 2018 - 22:11
Salut Helper, am facut si eu actele sa iau un tv in rate mi s-a spus ca trebuie sa vin eu personal sa ridic televizorul shop. E normal? Pe site orange scrie ca il primesti acasa prin curier
|
|
#9016
Posted 12 April 2018 - 07:40
dragosh07, on 10 aprilie 2018 - 09:16, said:
Hristos a inviat! Revin cu capturile de ecran efectuate in locatia Bistrita Noua - Jud. Olt. 1. In casa. Nu se poate accesa NIMIC. 2. Setare 2/3/4G. Degeaba. 3. Acces My ORANGE. La fel. 4. Am apelat 300 iar duduia de la butoane mi-a recomandat sa setez telefonul pe 2G.?????!!!!!! Verificarile le-am facut si pe celelte telefoane din abonament. Acelasi rezultate. Concluzuia Orange. NE PARE RAU, DAR NU ESTE O PROBLEMA DE RETEA. Mentionez ca nu am putut accesa NIMIC. Salut Dragos, Din MM...am trimis si eu captura de ecran, cu viteza Mbps- ORG de 1 virgula.... si comparatie in acelasi loc al altui operator 60 plus!!!, direct din aplicatia MyOrange cu acel feedback, pus la dispozitie clientilor si m-am trezit acasa cu hartie ca au primit si aceasta reclamatie repetata si ei ofera 4G, chiar in zona respectiva(comuna respectiva) - cel putin asa e "spoita" harta Orange, dar in teren e total altceva). Cu alte cuvinte nu le nici place sa le arati ca furnizeaza informatii incorecte, uneori, si se oftica, ori daca le trimiti un feedback il si inregistreaza ca si reclamatie, ceea ce nu e corect, uneori trebuie sa asculte si parerea clientilor, buna sau rea, dar nu am solicitat nimic inapoi, inafara de servicii. Am luat hartiuta lor ca si o mustrare, cum ca as fi mincinos si pe deasupra si persist in prostie. Succes in a obtine ceva, eu n-am nici o speranta la 4G in zona real, doar pe harta! Ares14, on 11 aprilie 2018 - 13:37, said:
Salut, Există vreo posibilitate ca terminalul mobil Moto Z2 play, achiziționat de la Orange România, să primească update pentru a fi utilizat Call over LTE/apel 4G și Call WiFi? Mulțumesc! Helper, Te rog frumos sa ma ajuti aici. Am solicitat prin chat orange sa imi activeze serviciile, dar tot nu functioneaza. Sa inteleg ca modelul de aparat(desi "stie") nu este compatibil cu serviciile mentionate, mai sus? Multumesc! |
#9017
Posted 12 April 2018 - 09:08
stiinta_craiova, on 11 aprilie 2018 - 22:11, said:
Salut Helper, am facut si eu actele sa iau un tv in rate mi s-a spus ca trebuie sa vin eu personal sa ridic televizorul shop. E normal? Pe site orange scrie ca il primesti acasa prin curier Salut, Pentru a verifica exact situatia, te rugam sa ne oferi adresa magazinului in care ai mers pentru achizitia televizorului in rate si numarul tau de telefon de contact, in sectiunea de mesaje private. O zi buna, Orange helper |
#9018
Posted 12 April 2018 - 09:35
Ares14, on 11 aprilie 2018 - 13:37, said:
Salut, Există vreo posibilitate ca terminalul mobil Moto Z2 play, achiziționat de la Orange România, să primească update pentru a fi utilizat Call over LTE/apel 4G și Call WiFi? Mulțumesc! Salut, Am luat legatura cu colegii din departamentul Tehnic si ne-au comunicat ca in acest moment nu se lucreaza la dezvoltarea soft-ului pentru acest model de telefon. Insa, te asiguram ca orice noutate vom lansa o vom actualiza pe site. O zi buna, Orange helper |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users