Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Quantitative Trading - AmzDoge bot

Banda de accelerare foarte lunga ...

clever-pv.com - incarcare EV din ...

Probleme Xiaomi 11S - CALL RECORDER
 Schimbare circuit integrat

De unde inchiriez apartament in G...

Yale Linus - broasca electronica

Problema Passat B6 2.0 2006
 Alegere placa de retea Type C

Parere sistem audio stock Renault...

SpamRats blacklist abuziv

Tratament naturist pentru depresie
 Service laptop, scurt pe MB

Ghiseul.ro

Probleme comune Ford Focus I 1.8T...

Daca nu intru la info
 

Fetele și sala..

- - - - -
  • Please log in to reply
28 replies to this topic

#1
dianaa18

dianaa18

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 15.04.2014
Buna tuturor! Sunt Diana, am 17 ani, si am descoperit acest site cautand informatii despre "fete si sala", asa cum am pus si in titlu.. mai exact despre antrenamente, alimentatie, si asa mai departe. Informatii am gasit peste tot, dar foarte putine despre fete si nu destul de clare incat sa ma pot baza pe ele. Tin sa mentionez faptul ca inca nu m-am apucat de sala, am fost saptamana trecuta doar in vizita sa vad cum e. Multi mi-ar spune sa vorbesc cu instructorul, dar.. din cate am inteles de la majoritatea membrilor, cand vine vorba de fete, le da la toate acelasi program de urmat si cam asta e. Pare destul de dezinteresat.
Obiectivul meu e sa scap de grasime si sa nu pierd foarte mult din masa musculara. In momentul de fata am 50kg, 1.66 inaltime. Am pierdut deja foarte multa masa musculara din cauza dietelor drastice la care m-am supus de-a lungul ultimilor 2 ani. Am avut 60kg si am pierdut 10 acest fapt avand si consecinte. Anul acesta am reusit sa ma mentin. Dar am realizat ca inca nu sunt multumita de aspectul meu. Vreau un stil de viata sanatos din toate punctele de vedere, si vreau sa fiu multumita de mine. Vointa am, timp am, optimism am. Doar ca nu am parte de indrumare din partea nimanui. Pe instructor nu m-as putea baza.. asa ca nu stiu, astept parerile voastre.
Imi cer scuze ca am scris asa mult si multumesc celor care au rabdarea sa citeasca.

#2
SOCRATE_MMXII

SOCRATE_MMXII

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,004
  • Înscris: 29.01.2013
ANTRENAMENT:
http://www.crossthel...ntru-femei.html
http://suplimente.co...amente-fete.php
http://www.fitbody.r...ntru-femei.html
http://www.getfit.ro...or-la-fete.html

NUTRITIE:
http://suplimente.co/nutritie.php
http://www.getfit.ro/alimentatie
http://www.getfit.ro...te-feresti.html

Edited by SOCRATE_MMXII, 15 April 2014 - 03:56.


#3
noname01

noname01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 692
  • Înscris: 11.08.2013
Daca vrei sa arati bine si sa fii si sanatoasa atunci mananca cat trebuie, macar 3 mese pe zi, nu tine cura de slabire ca e o prostie. Faci sport si mananci ca un om normal.

#4
fighterkyokushin

fighterkyokushin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 915
  • Înscris: 13.02.2013
Mersul la sala e sanatos dar sunt multi factori de care trebuie sa ti sema. Ca sa ai ceva rezultate trebuie sa experimentezi si sa faci doar ce este ok pentru tine nu sa faci greseala sa copiezi programul altora. Fiecare organism este diferit si reactioneaza diferit la efort. Ceea ce pentru altii poate fi extrem de bun pentru tine poate fi distructiv. Pentru prima perioada de sala doar experimenteaza  exercitiitle si vezi reactia organismului la ele (vezi diferentele intre lucrul cu bara si gantere, intre impins si fluturari, etc), lucreaza la inceputul antrenamentelor zonele pe care vrei sa pui accent si apoi alte grupe musculare "mai putin importante". Apoi in functie de timpul alocat faci divizarea antrenamentelor (2,3,4,5, etc antrenamente pe sapatamana) pe zone/grupe musculare iar in functie de timpul per antrenament stabilesti serii, exercitii, repetari.In plus evita cateva greseli frecvente din sala de antrenament: evita suprantrenamentul, copierea altor programe si nu uita ca rezultatele nu apar in sala de antrenament ci in afara ei. Sala fara alimentatie si odihna nu ajuta la nimic. Si corpul fetelor functioneaza "alimentar" ca si al baietilor. Mai exact proteina, carbohidratii, vitaminele, amino, etc nu functioneaza diferit si nu vei gasii recomandari pertinente cu remarca "pentru fete". Programul alimentar, antrenamentul se stabilesc individual dupa criterii bine definite si nu prea poti obtine ajutor pe forum sau pe vreun site minune. trebuie sa stii raprtul muscular (raport fibre albe/rosii ), forta musculara, tipul somatic, REM-ul, procentul de grasime, starea de sanatate, metabolismul etc pentru a primii sfaturi personalizate si astea pot fi stabilite in urma unpr teste pe care le faci cu un antrenor experimentat intr-o sala sau prin experimentari personale (foarte util in acest caz este sa-ti faci un jurnal, iar fiecare decizie de a schimba ceva la programul ales/alimentatie este cam dupa minim 3 saptamani de experimentat). Ferestete de "guru" sau situri sau recomandari de tipul : ia xx grame proteina xx/ grame carbo ... sau ia o dieta xx% proteina, xx% carbo etc. Poti sfarsii prin a te umfla precum pestele balon.

#5
meanman

meanman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,903
  • Înscris: 14.08.2006
Cam cate Kg ai vrea sa ai? Orice dieta ti, nu uita sa bei minim 1,5 litrii de apa fara acid/zi. Apa dreneaza organismul si elimina toxinele, mai ales daca faci sport.

La sala ar trebui sa mergi sa-ti menti o sanatate buna; tu nu sti inca daca trebuie sa slabesti sau nu, depinde de metabolismul organismului tau. Ar trebui sa mergi la un nutritionist, de exemplu la Natur House, unde pe baza unor masuratori/teste ti se va spune daca e nevoie sa slabesti sau sa te ingrasi. Nu tot ce ne vine noua in cap este si sanatos ptr. corpul nostru..asa-i si cu slabitul asta.

#6
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Sunt instructori de fitness atat din ro cat si din strainatate care iti dau o gramada de exemple de antrenament complet chiar si pentru acasa fara greutati. Si nici nu au legatura cu firmele sau revistele de culturism care au interes sa vanda diete si suplimente. Au bloguri si pun filmulete pe youtube.
Pe femeiafit.ro stiu ca e o instructoare fitness care explica destul de bine.
Atentie la postura si la cum faci exercitiile sa nu iti distrugi oasele.

Edited by Friskey, 15 April 2014 - 06:57.


#7
meanman

meanman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,903
  • Înscris: 14.08.2006
mersul la sala face parte din ritualul socializarii, nu are rost sa faci acasa

#8
proxtu

proxtu

    fativore

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,451
  • Înscris: 12.02.2006

 noname01, on 15 aprilie 2014 - 06:01, said:

Daca vrei sa arati bine si sa fii si sanatoasa atunci mananca cat trebuie, macar 3 mese pe zi, nu tine cura de slabire ca e o prostie. Faci sport si mananci ca un om normal.
Da, da, minim 3 mese pe zi, deși mai pierzi mușchi și așa, mai bine 4-5, ca să fii sigură că nu intri în catabolism, ffs.

#9
opop

opop

    bolnav cronic :(

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,570
  • Înscris: 06.01.2007
fetele merg la sala pentru baieti, si invers

#10
V_i_c_t_o_r

V_i_c_t_o_r

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,868
  • Înscris: 04.12.2010

 dianaa18, on 15 aprilie 2014 - 01:52, said:

am 17 ani,  am 50kg, 1.66 inaltime.
Cu aceste cifre te poti gandi la casatorie... :)
Fa cat mai multa miscare, alearga, mananca sanatos.

#11
iulyusfagaras69

iulyusfagaras69

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 584
  • Înscris: 07.07.2011

 dianaa18, on 15 aprilie 2014 - 01:52, said:

Buna tuturor! Sunt Diana, am 17 ani, si am descoperit acest site cautand informatii despre "fete si sala", asa cum am pus si in titlu.. mai exact despre antrenamente, alimentatie, si asa mai departe. Informatii am gasit peste tot, dar foarte putine despre fete si nu destul de clare incat sa ma pot baza pe ele. Tin sa mentionez faptul ca inca nu m-am apucat de sala, am fost saptamana trecuta doar in vizita sa vad cum e. Multi mi-ar spune sa vorbesc cu instructorul, dar.. din cate am inteles de la majoritatea membrilor, cand vine vorba de fete, le da la toate acelasi program de urmat si cam asta e. Pare destul de dezinteresat.
Obiectivul meu e sa scap de grasime si sa nu pierd foarte mult din masa musculara. In momentul de fata am 50kg, 1.66 inaltime. Am pierdut deja foarte multa masa musculara din cauza dietelor drastice la care m-am supus de-a lungul ultimilor 2 ani. Am avut 60kg si am pierdut 10 acest fapt avand si consecinte. Anul acesta am reusit sa ma mentin. Dar am realizat ca inca nu sunt multumita de aspectul meu. Vreau un stil de viata sanatos din toate punctele de vedere, si vreau sa fiu multumita de mine. Vointa am, timp am, optimism am. Doar ca nu am parte de indrumare din partea nimanui. Pe instructor nu m-as putea baza.. asa ca nu stiu, astept parerile voastre.
Imi cer scuze ca am scris asa mult si multumesc celor care au rabdarea sa citeasca.

Buna Diana.

De grasimea de pe ce parte a corpului vrei sa scapi ?
Pentru dat jos eu ti-as recomanda niste exercitii cardio de inceput http://www.elady.ro/...ru-slabire.html , plus o alimentatie buna si odihna. Corpul are nevoie de odihna pentru a putea face fata exercitiilor si pentru a avea rezultate , daca nu tii cont de asta s-ar putea sa te faci "mai mare" decat esti pentru ca musculatura e extenuata si te dereglezi.

Pentru scopul tau rezultatul este cardio (parerea mea) , nu te apuca sa bagi piept/biceps , spate/triceps etc ca nu faci nimic.



uite aici un program alimentar pentru tine : http://www.megaprote...i-nutritie.html

[ http://i62.tinypic.com/124zy48.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#12
Blue_Ivy

Blue_Ivy

    8-]

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,598
  • Înscris: 27.12.2012
Nu cred ca ai nevoie sa mai slabesti. 50 kg la 1.66 este ok. Mai degraba ai nevoie de musculatura/tonifiere.

#13
dianaa18

dianaa18

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 15.04.2014
Nu am spus ca vreau sa mai slabesc. Am burta, de ea vreau sa scap, e cea care ma impiedica sa-mi pot lucra abdomenul, in rest e totul ok. In restul corpului da, vreau musculatura si tonifiere. Mai ales picioarele, sunt asa subtirele si slabute..De aceea vreau sa merg la sala, nu prea imi permit sa imi cumpar greutati acasa. Si nu, nu imi doresc sa merg la sala pentru baiati, imi doresc sa merg la sala PENTRU MINE. Nu tin cure de slabire, mananc cat se poate de sanatos, 6 mese pe zi, fac cardio acasa 5/7 zile. Dar mi-e frica ca doar cu cardio, voi continua sa pierd din masa musculara. Vreau sa nu ma mai simt complexata de anumite parti ale corpului meu, vreau sa fiu multumita de mine. Si daca e posibil, de ce nu?

#14
fighterkyokushin

fighterkyokushin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 915
  • Înscris: 13.02.2013
Acasa chiar daca ai greutati sau alte dispozitive va interveni mereu "altceva" urgent sa nu poti urma un program riguros. La sala odata ajuns acolo ai sanse mai mari sa faci antrenamentul propus (daca nu faci parte din categoria "vorba lunga"). Grasimea corporala nu scade doar intr-o zona si nu este depusa doar pe solduri, coapse sau abdomen si nu poti scapa de ea "doar de pe o zona" ci este distribuita uniform pe toata suprafata corpului chiar daca vizual o percepi doar pe abdomen, coapse sau solduri. Slabirea se face uniform si nu conform teoriei daca vrei sa dai jos de pe burta fa mii de abdomene (cel mai mizer sfat care poate fi dat de cineva). Pentru tonifiere poti incepe cu un program de 3 zile pe saptamana cu exercitii de baza (nu exercitii de izolare) cu greutati medii spre usoare care sa-ti perimita per serie 10 - max 15 repetari. Cand faci programul de antrenament la inceput lucreaza fiecare grupa musculara 1 data pe saptamana cu 16 seturi pentru grupele mari si max 12 pentru grupele musculare mici. Evita combinarea cardio (banda, steper, bicicleta) cu sala. Poti face cardio in zilele libere sau daca nu ai timp pot sa afirm "cu jumatate de gura" sa faci la sfarsit cardio in regim de viteza (10 min la viteza maxima dupa care sa fii "stors"). Dar asta (sala adica) reprezinta daor 30 %, restul tine de regimul de viata, alimentatie si odihna. Pentru ca ai daor 17 ani nu te arunca la suplimente (nu fac miracole asa cum cred unii),  consuma fructe si legume, evita fast food pe cat poti, nu te infometa cu regimuri aiurea iar daca vrei sa iei si ceva suplimentar ia doar un complex de minerale si vitamine.

#15
dianaa18

dianaa18

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 7
  • Înscris: 15.04.2014

 fighterkyokushin, on 15 aprilie 2014 - 14:28, said:

Acasa chiar daca ai greutati sau alte dispozitive va interveni mereu "altceva" urgent sa nu poti urma un program riguros. La sala odata ajuns acolo ai sanse mai mari sa faci antrenamentul propus (daca nu faci parte din categoria "vorba lunga"). Grasimea corporala nu scade doar intr-o zona si nu este depusa doar pe solduri, coapse sau abdomen si nu poti scapa de ea "doar de pe o zona" ci este distribuita uniform pe toata suprafata corpului chiar daca vizual o percepi doar pe abdomen, coapse sau solduri. Slabirea se face uniform si nu conform teoriei daca vrei sa dai jos de pe burta fa mii de abdomene (cel mai mizer sfat care poate fi dat de cineva). Pentru tonifiere poti incepe cu un program de 3 zile pe saptamana cu exercitii de baza (nu exercitii de izolare) cu greutati medii spre usoare care sa-ti perimita per serie 10 - max 15 repetari. Cand faci programul de antrenament la inceput lucreaza fiecare grupa musculara 1 data pe saptamana cu 16 seturi pentru grupele mari si max 12 pentru grupele musculare mici. Evita combinarea cardio (banda, steper, bicicleta) cu sala. Poti face cardio in zilele libere sau daca nu ai timp pot sa afirm "cu jumatate de gura" sa faci la sfarsit cardio in regim de viteza (10 min la viteza maxima dupa care sa fii "stors"). Dar asta (sala adica) reprezinta daor 30 %, restul tine de regimul de viata, alimentatie si odihna. Pentru ca ai daor 17 ani nu te arunca la suplimente (nu fac miracole asa cum cred unii),  consuma fructe si legume, evita fast food pe cat poti, nu te infometa cu regimuri aiurea iar daca vrei sa iei si ceva suplimentar ia doar un complex de minerale si vitamine.

Multumesc pentru sfaturi.. Tu faci sala ?

#16
noname01

noname01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 692
  • Înscris: 11.08.2013

 proxtu, on 15 aprilie 2014 - 07:27, said:

Da, da, minim 3 mese pe zi, deși mai pierzi mușchi și așa, mai bine 4-5, ca să fii sigură că nu intri în catabolism, ffs.

Tu ii sugerezi sa bea o cana cu apa pe zi si sa manance un mar?

#17
proxtu

proxtu

    fativore

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,451
  • Înscris: 12.02.2006
Nu, eu făceam doar mișto de ce ai spus tu.

Edited by proxtu, 15 April 2014 - 16:02.


#18
noname01

noname01

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 692
  • Înscris: 11.08.2013
Ideea mea era ca atunci cand vrei sa slabesti nu trebuie sa mananci putin cu gandul ca sa nu pui kilograme pe tine. Mananci normal, nu tii nici o cura de slabire, si pe langa asta faci sport. Faci sport si mananci daca vrei sa arati bine si sa fii sanatos. De ce ai face misto de ce am spus eu?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate