Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Pagina personala sau pagina de firma pe Facebook?
Last Updated: Apr 03 2014 06:45, Started by
slai
, Apr 02 2014 17:11
·
0
#1
Posted 02 April 2014 - 17:11
Vreau sa fac o pagina pe Facebook pentru un punct de acte auto gratuite si vanzare asigurari.
Printre altele, vreau sa fac si o pagina facebook. Solutia de pagina personala are avantajul ca poti cere prietenii, dezavantaje, informatii de genul relatii, etc... Ma rog acolo pot pune "acte auto tocmai s-a logodit cu bancomatul de alaturi..." Dezavantaj principal, ca daca ii mai apuca pe astia de la fesbuk sa iti ceara sa recunosti pozele prietenilor, ai cam sfeclit-o. Pagina de firma, am inteles ca nu poti cere prietenii, poti doar astepta sa dea ei like paginii. Nu am testat eu, am inteles de la cineva care a facut asa ceva. E adevarat? Cica ar fi metode doar platite, dar momentan metodele astea sunt in afara interesului meu. In concluzie, tind spre pagina personala, corect? |
#3
Posted 02 April 2014 - 17:18
Prin pagina personala probabil intelegi profil/cont facebook?
Oricum iti trebuie, paginile trebuie administrate de un cont. Edited by don_dannielo, 02 April 2014 - 17:19. |
#4
Posted 02 April 2014 - 17:18
Facebook pentru firme.
Ai statistici detaliate, ai multe chestii ajutătoare... |
#5
Posted 02 April 2014 - 17:18
#6
Posted 02 April 2014 - 17:37
Mda, voi face pagina personala, chiar daca e mai ciudat... oricum, am glumit ca o logodesc cu bancomatul, mai bine o marit cu magazinul H&M din spate, doar tinem la blazon, firma serioasa, nu? statisticile alea de pe pagina de firma sunt inutile cat timp nu pot fi eu mai agresiv in cautarea celor la care sa ajunga mesajul meu.
Pagina de net voi face, problema acum e de buget. Momentan e un inceput, daca va fi un viitor sau nu, nu stiu. buget de publicitate nu exista, interesul meu e sa mearga, sa am un loc de munca, astfel incerc sa ma fac cunoscut cu acest buget zero. Sper ca la primul salar sa imi ramana suficient sa cumpar si un domeniu .ro. |
#7
Posted 02 April 2014 - 18:02
.
Quote Cristian Manafu 1 week ago . Stiti ce e funny? Postul meu de pe pagina blogului de Facebook cu link spre acest articol a atins 4400 de oameni. Pagina are 5000 de likes. Si de aici vine intrebarea: Nu cumva ar trebuie sa avem o strategie de continut orientata spre un reach mai mare dincolo de baza de fani? E clar, in cazul de fata nu am atins 4400 dintre cei 5000. Probabil am atins maxim 20 – 25% din baza. (Paginile mici trec de clasicul 16%). Deci restul a fost facut de content. Alex, ai dreptate in ce zici, dar si tu sper ca imi dai dreptate ca nu toata lumea poate lua medalii. . Quote Matt 1 week ago . Cam ‘old news’ : https://econsultancy...fect-your-brand Numarul de Likes nu mai este un numar relevant, acum ce conteaza e “talking about this” si “weekly total reach” . Pare a fi unfair dar din macar doua puncte de vedere e mai bine asa: 1. Nu se vor mai cumpara likes din India si China. 2. Forteaza brandurile sa creeze content cu cat mai engaging posibil care inseamna ca ce vedem pe facebook va deveni (in teorie) mai interesant…si daca nu vrei sa postezi lucruri interesante – platesti. Ai dreptate ca specialisti for vi mai focusati pe partea de ads de acum inainte, content strategist e un rol mult mai greu decat ‘ad specialist’. Ca și o paralelă la ce scrie Manafu pe blog sunt extrase din comentari... |
#8
Posted 03 April 2014 - 06:45
Fa doua, ca nu te doare mana
(ideea e buna, felicitari si succes!) Edited by Quantum, 03 April 2014 - 06:47. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users