Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...

Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?
 A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?

Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...
 

seo in 2014

- - - - -
  • Please log in to reply
82 replies to this topic

#37
ionu34

ionu34

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 119
  • Înscris: 17.03.2014
Ideea cu activitatile pe sociale este discutabila, in sensul ca, da.. conteaza foarte mult, dar conteaza sa se viralizeze, cu 3-4 like-uri nu faci nimic. Se vede diferenta atunci cand faci seo ca la carte si ai natural pe pagini 1-2-3 mii de like-uri, iar dac anu faci seo deloc, nu se va vedea deloc. Asta cu socialele este facuta pentru site-urile de-afara care sunt capabile sa stranga cateva sute de mii de likeuri intr-un timp foarte scurt pe o anumita pagina, iar acest lucru se intampla in mod natural.

View Postotisweb, on 20 martie 2014 - 15:10, said:

activitatile de social media conteaza foarte mult pt seo...

postari pe facebook, google plus cu link...


#38
mandrku

mandrku

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,989
  • Înscris: 31.12.2007
Si eu confirm ca de cand am inserat diverse addon-uri cu sociale nu am bemeficiat de vre-un avantaj seo.

#39
mbb

mbb

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 182
  • Înscris: 11.07.2011

View Postotisweb, on 20 februarie 2014 - 12:20, said:

Vreau sa stiu totusi cum naiba se face seo adevarat in 2014?

Lucrez la un site pe seo in Romania (cam 8.100 de cautari pe luna pentru cuvantul cheie respectiv)

Backlinks:

- comentarii in bloguri
- directoare web din romania
- link building in forumuri
- directoare de articole
- postare de anunturi cu link-ul site-ului
- social media(facebook si google plus)


Problema este ca pozitia site-ului se schimba brusc.

Adica:
- astazi sunt pe pozitia 18
- maine pe 30
- peste 2 zile pe 50
- peste 3 zile iar urc pe 20

si tot asa

Site-ul este doar de o luna.

Care ar fi o strategie de SEO ca sa pastreze site-ul pe o pozitie stabila?

1. Comentariile pe bloguri nu te ajuta. Doar intr-o foarte mica masura si atunci trebuie sa sti cum sa postezi si unde, acele comentarii
2. Directoarele te ajuta foarte putin.
3. Link building in forumuri - banuiesc ca faci referire la semnaturile din forumuri sau publicitate pe forum. Semnaturile nu te mai ajuta din punct de vedere seo.
4. Directoare de articole - depinde care si depinde cum le folosesti
5. Anunturile mai bine le pui fara link, mai mult te trag in jos.
6. Social media nu are legatura cu cautarile organice ale unui website in motorul de cautare. Iti poti crea o comunitate din care poti primii vizite.

Site-ul este nou si de aceea ai acele fluctuatii ale pozitiilor. Ai grija la link building.

#40
attagency

attagency

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 24.05.2010

View Postmbb, on 04 aprilie 2014 - 13:53, said:


1. Comentariile pe bloguri nu te ajuta. Doar intr-o foarte mica masura si atunci trebuie sa sti cum sa postezi si unde, acele comentarii
2. Directoarele te ajuta foarte putin.
3. Link building in forumuri - banuiesc ca faci referire la semnaturile din forumuri sau publicitate pe forum. Semnaturile nu te mai ajuta din punct de vedere seo.
4. Directoare de articole - depinde care si depinde cum le folosesti
5. Anunturile mai bine le pui fara link, mai mult te trag in jos.
6. Social media nu are legatura cu cautarile organice ale unui website in motorul de cautare. Iti poti crea o comunitate din care poti primii vizite.

Site-ul este nou si de aceea ai acele fluctuatii ale pozitiilor. Ai grija la link building.

Corect.

Ca site-ul sa-ti reziste ai nevoie de link-uri frecvent, luna de luna, pe termen nelimitat. Numarul lor depinde de nisa si calitate.

Daca ai nisa concurentiala, ai nevoie de link-uri mai multe, pentru ca si concurenta are o strategie SEO.

Calitatea este intotdeauna obligatorie. Poti tine site-ul pe loc-ul 1 cu 3 links, cat timp cele 3 links sunt foarte autoritare.

#41
Roxana-Olaru

Roxana-Olaru

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 22.04.2014
As mai adauga la toate astea atentie mare la conditiile de hosting. Spre exemplu, un website care sta stared, pe acelasi IP cu alte domenii, poate fi semnificativ influentat daca unul dintre celelalte domenii de pe IP-ul respectiv este penalizat. In plus, si timpul de incarcare al website-ului este important. Trebuie avuta o privire de ansamblu.
Intrebarile mele sunt 2:
1) A zis cineva despre un tool de analiza a linkurilor care vin catre site (analiza calitativa) - in afara de webmaster tools, ce recomandati?
2) Ce faci cu un site penalizat? Cum il redresezi?

#42
mbb

mbb

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 182
  • Înscris: 11.07.2011

View PostRoxana-Olaru, on 22 aprilie 2014 - 17:20, said:

As mai adauga la toate astea atentie mare la conditiile de hosting. Spre exemplu, un website care sta stared, pe acelasi IP cu alte domenii, poate fi semnificativ influentat daca unul dintre celelalte domenii de pe IP-ul respectiv este penalizat. In plus, si timpul de incarcare al website-ului este important. Trebuie avuta o privire de ansamblu.
Intrebarile mele sunt 2:
1) A zis cineva despre un tool de analiza a linkurilor care vin catre site (analiza calitativa) - in afara de webmaster tools, ce recomandati?
2) Ce faci cu un site penalizat? Cum il redresezi?


1. Pentru a analiza link-urile catre site-ul tau poti folosite ahrefs.com, majesticseo.com sau opensiteexplorer.org. Toate sunt free nu stiu cat de ajuta. Dar analiza calitativa ti-o faci tu in functie de metricii care ii citesti din acele softuri, ele doar iti arata link-urile care vin catre site-ul si care este autoritatea acelui domeniu si paginii de pe care tu primesti link. Repet, softurile nu iti calculeaza calitatea link-urilor.

2. Pentru site-uri penalizate nu este o reteta pe care o urmezi si scapi. Dupa ce se face o analiza a site-ului respectiv se trage o concluzie daca se continua pe acel domeniu sau se creaza un nou site pe un domeniu nou. Repet, dupa analiza amanuntita verifici acest lucru, poate fi mai convenabil sa incepi un nou site pe un domeniu nou decat sa scapi de penalizare, depinde de la caz la caz.

#43
smolly

smolly

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 15.07.2014

View Postdon_dannielo, on 20 februarie 2014 - 12:59, said:

SEO is dead in 2014.
nu prea as zice ca e mort SEO in 2014, am lucrat la un site, unde o companie specializata pe SEO, intr-o luna ia crescut traficul cu o sutime

Edited by smolly, 15 July 2014 - 10:27.


#44
adi_ab

adi_ab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,076
  • Înscris: 19.11.2008
Oare nu este cam putin ?

#45
smolly

smolly

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 15.07.2014
era vorba de un site comercial dedicat vanzarilor online si din o suta erau zece vanzari, de accea sa ridicat rentabilitatea business-ului in intregime

#46
webSorin

webSorin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 364
  • Înscris: 16.10.2009
Multi neglijeaza onpage seo, si asta ii cam costa...
Dar apoi, multi au magazine pe prestashop, opencart sau chiar wordpress, ceea ce e hilar...
In 5 ani n-am vazut o singura tema care sa treaca de validarea XHTML si care sa nu aiba cel putin 5, 6 greseli stupide pe onpage seo, greseli cum ar fi doua H1 in pagina!
jdemii de erori xhtml in pagina care fac ca respectiva pagina sa aiba densitate de 10% pentru font-size:0.8em sau dreaq mai stie ce cod nu este inchis corespunzator!
De respectarea elementarelor reguli de tag nesting in XHTML si separarea codului css de codul XHTML, nici nu se pune problema: se baga css inline cat cuprinde... si uite asa te trezesti cu 200 randuri de cod pentru un p in care se afla un text de 50 de cuvinte...
Cam asta-i realitatea: platforma la kilogram (ca e mai ieftina), continut la kilogram (inspirat de la altii, ca ne e lene sa ne facem propriul text la serviciile si produsele care, vorba aia, le cunoastem, ca de aceea le si vindem), duc la inevitabila afacere la kilogram si la faliment.

Am inceput sa-mi sun prospectii contactati anul trecut in primavara...  30% si-au inchis 'afacerea online'... "nu merge dom'le cu magazinili astea online, nu merge"...
Poate daca ma ascultau atunci, nu trebuiau sa inchida... dar, ce sa le faci? Asa e cand le stii pe toate...
Asta-i adevarata problema: fiecare are cate un prieten / cunostinta care 'se pricepe la seo' ! La facut 'magazine online', nici nu mai vorbim...
Avem prea multi 'specialisti' care nu stiu nimic! Acum si pe partea cealalta: daca-ti faci magazinul online cu vecinul de trei care i-a reparat calculatorul lu' fii-tau si ti-a spus, intre-o reinstalare de windows si de WinRAR, ca stie sa faca si magazine online ... nu stiu cum sa ti-o zic, dar ti-o meriti cu varf si indesat!!

E dificil de inteles diferenta intre a avea un site si a avea o afacere online!!

#47
mandrku

mandrku

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,989
  • Înscris: 31.12.2007

View PostwebSorin, on 15 iulie 2014 - 20:04, said:

E dificil de inteles diferenta intre a avea un site si a avea o afacere online!!
Trebuie sa traiasca si ei.
Si in plus , mie imi convine.
Cum s-ar face diferenta intre munca ta "de o calitate buna"  si rezultatele muncii lui executate prin lipsa de cunostinte.
Simplu...El e ultimul si tu intre primii.
Daca am fii o tara de magazine online optimizate ar trebui si eu sa muncesc mai mult..
....si la aceeasi bani...deh..

#48
corneliu2001

corneliu2001

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 11
  • Înscris: 10.11.2005

View PostwebSorin, on 15 iulie 2014 - 20:04, said:



Poti sa rankuiesti perfect cu erori in pagina. Chiar si google.com are erori in pagina http://validator.w3....=Inline&group=0

#49
otisweb

otisweb

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,088
  • Înscris: 26.02.2009

View PostwebSorin, on 15 iulie 2014 - 20:04, said:

Multi neglijeaza onpage seo, si asta ii cam costa...
Dar apoi, multi au magazine pe prestashop, opencart sau chiar wordpress, ceea ce e hilar...
In 5 ani n-am vazut o singura tema care sa treaca de validarea XHTML si care sa nu aiba cel putin 5, 6 greseli stupide pe onpage seo, greseli cum ar fi doua H1 in pagina!
jdemii de erori xhtml in pagina care fac ca respectiva pagina sa aiba densitate de 10% pentru font-size:0.8em sau dreaq mai stie ce cod nu este inchis corespunzator!
De respectarea elementarelor reguli de tag nesting in XHTML si separarea codului css de codul XHTML, nici nu se pune problema: se baga css inline cat cuprinde... si uite asa te trezesti cu 200 randuri de cod pentru un p in care se afla un text de 50 de cuvinte...
Cam asta-i realitatea: platforma la kilogram (ca e mai ieftina), continut la kilogram (inspirat de la altii, ca ne e lene sa ne facem propriul text la serviciile si produsele care, vorba aia, le cunoastem, ca de aceea le si vindem), duc la inevitabila afacere la kilogram si la faliment.

Am inceput sa-mi sun prospectii contactati anul trecut in primavara...  30% si-au inchis 'afacerea online'... "nu merge dom'le cu magazinili astea online, nu merge"...
Poate daca ma ascultau atunci, nu trebuiau sa inchida... dar, ce sa le faci? Asa e cand le stii pe toate...
Asta-i adevarata problema: fiecare are cate un prieten / cunostinta care 'se pricepe la seo' ! La facut 'magazine online', nici nu mai vorbim...
Avem prea multi 'specialisti' care nu stiu nimic! Acum si pe partea cealalta: daca-ti faci magazinul online cu vecinul de trei care i-a reparat calculatorul lu' fii-tau si ti-a spus, intre-o reinstalare de windows si de WinRAR, ca stie sa faca si magazine online ... nu stiu cum sa ti-o zic, dar ti-o meriti cu varf si indesat!!

E dificil de inteles diferenta intre a avea un site si a avea o afacere online!!


Tin sa te contrazic la specificatia cu CMS-uri...


Stiu multe magazine online care au vanzari multe cu platforme gen Magento sau Opencart..

exemplu: Floridelux... bine ei si fac marketing agresiv

#50
webSorin

webSorin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 364
  • Înscris: 16.10.2009
Pai asta zic si eu!
Daca ai buget de reclame tv nu prea mai ai nevoie de SEO.
Ce te faci insa cand nu ai un astfel de buget?

#51
Sebi808

Sebi808

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 17.11.2014

View PostwebSorin, on 17 noiembrie 2014 - 00:37, said:

Pai asta zic si eu!
Daca ai buget de reclame tv nu prea mai ai nevoie de SEO.
Ce te faci insa cand nu ai un astfel de buget?
cum sa nu ai nevoie de seo..  seo e esential pt orice afacere, oricat de mica sau mare..

#52
mbb

mbb

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 182
  • Înscris: 11.07.2011

View PostwebSorin, on 17 noiembrie 2014 - 00:37, said:

Pai asta zic si eu!
Daca ai buget de reclame tv nu prea mai ai nevoie de SEO.
Ce te faci insa cand nu ai un astfel de buget?



Depinde de nisa. Si degeaba iti faci reclama tv daca nu oferi ceva in plus fata de competitie. Clientii trebuie sa ii ti aproape prin avantaje si fidelizari, la randul lor te recomanda.
Daca cineva iti vede reclama la tv si nu intra atunci pe site-ul tau, dar isi aduce aminte ca era vorba de anumiti termeni din reclama si mai tarziu incepe sa-i caute pe Google iar tu tot nu mai apari, inseamna ca SEO nu mai are rost daca ai bani de publicitate tv ?  Daca vrei sa dezvolti o afacere si sa o faci cunoscuta, desigur daca ai si buget pe masura, apelezi la toate mijloacele de publicitate fie ele online, offline sau media

#53
webSorin

webSorin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 364
  • Înscris: 16.10.2009
Firmele mari investesc in reclama tv nu pentru a obtine beneficiile imediate.
Scopul lor este doar brand awareness. Cu cat un consumator iti vede brandul in mai multe locuri si pe diverse canale, cu atat increderea consumatorului fata de brand, sporeste. Tine de repetitie si duce la obtinerea unui efect psihologic prin care consumatorul devine `familiarizat` cu brandul doar prin aceasta repetitie. Familiarizarea duce la obtinerea increderii fata de brand.
Cand esti o firma mica, evident ai nevoie de seo si de toate celelalte metode prin care sa-ti promovezi afacerea.
Exista consumatori care cumpara un produs doar pentru ca l-au vazut la tv, deoarece, in opinia lor, tv este o autoritate.
Sau vad reclama pe un banner mare la Unirii. Se gandesc la produs dar nu sunt convinsi ca le-ar trebui. Vad apoi reclama si la tv sub alta forma, sau la radio... si uite asa se creeaza familiarizarea.

De ce crezi ca la radio se repeta mereu aceleasi melodii? Pentru ca se platesc multi bani in acest scop.
Repetitia este mama familiarizarii. Auzi melodia prima oara ... hmmm ... ok. O auzi si a doua oara si te enerveaza, poate. O auzi si a treia oara...
Sigur poate schimbi canalul. Si ce... o auzi inevitabil si pe alt post. Si dintr-o data te trezesti fredonand. Si scopul a fost atins.

Asa este si cu brandul.

#54
mbb

mbb

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 182
  • Înscris: 11.07.2011

View PostwebSorin, on 27 noiembrie 2014 - 13:55, said:


Repetitia este mama familiarizarii. Auzi melodia prima oara ... hmmm ... ok. O auzi si a doua oara si te enerveaza, poate. O auzi si a treia oara...
Sigur poate schimbi canalul. Si ce... o auzi inevitabil si pe alt post. Si dintr-o data te trezesti fredonand. Si scopul a fost atins.

Asa este si cu brandul.

Daca o auzi si cand ai schimbat canalul e clar ca trebuie sa iti faci un cd :)

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate