Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon
 

Sfat auto Fiat Grande Punto 1.3 Multijet

- - - - -
  • Please log in to reply
63 replies to this topic

#37
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,143
  • Înscris: 08.12.2008

View Postionut_ionut, on 29 ianuarie 2014 - 09:57, said:

sa nu mai zic ca o maisna cu 180k km adusa din de. nu bate nu troncane nu scartaie,are toate reviziile facute la timp si nu la colt, in timp ce una cu 120-130k km facuti pe drumurile patriei nu are articulatia in cea mai buna stare,plina de greierasi,etc.

Este foarte subiectiv ce spui tu. Si Germania si Romania are soferi mai mult sau mai putini responsabili de starea generala a masinii. Poate ca o Astra de care spui tu cu 180000 de km s-a mers si foarte prost: s-a "forjat" cu motorul rece, nu s-au facut reviziile la timp, s-a mers mult cu remorca dupa ea, nu s-a schimbat uleiul cand trebuie etc. Deci tepe poti sa-ti iei foarte usor si din Germania, chiar si de la primul proprietar. Trebuie sa carsti bine ochii si sa analizezi costul unei posibile probleme. Eu totusi cred ca mai gasesti masini bune si in Romania, nu doar in Germania. Dar am spus, trebuie sa fi atent. ca pana la urma un sh este o mare loterie.

#38
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006
La mine in oras peste 70% dintre samsari se ocupa lipiciuni (UK+DE sau le aduc pe platforma trosnite mai rau si le repara).....sunt mai rentabile dpdv al unui dosar penal. Cu o lipiciune te descopera mai greu (defapt nu prea interseaza pe nimeni) , dar in schimb cu o nereturnare de TVA pentru achizitie intracoumunitara esti deja pe BlackList la ANAF- te halesc imediat (fiind in foame de bani ,de 1 an fiscul e cu  ochii pe toti).Ca faci asa ceva trebuie sa fi bazat si sa ai o pila buna la Fisc/Guvern/Etc .Pestii mici sunt prinsi rapid.

La ultimul drum de Germania am vazut pe autostrada numai busituri cu numere de zoll (veneau cu ele pe roti). Unele  erau destul de nasol ....busite in spate sau in lateral.

In fine , eu nu prea mai am incredere in masinile pe piata romaneasca (fie ele din RO sau DE) .Daca vrei o masina buna ori o iei din RO de la primul proprietar (eventual cu istoric , carte service,istoric casco) ori dai fuguta o tura pana in DE si-ti iei una (chiar daca dai mai mult , ai sanse mai mari sa mergi la sigur)

Din ce-am vazut in piata din RO cam 70% sunt pocnitori,lipiciuni ,furaciuni (iti cumperi masina si a doua zi cand cobori in parcare nu o mai gasesti - asa a patit un prieten cu un BMW cumparat din CT)
Din ce-am vazut in piata din DE cam 20% sunt pocnitori.(in special cele cu pret extrem de mic sau aflate in parcuri de turcaleti/bulgari/etc).

P.S. in DE masini bune/ieftine se gasesc si printre cele usor atinse (gen o aripa , o bara , o usa). La ei costa mult reparatia iar unii prefera sa le scoata asa la vanzare sa nu mai 500E-1000E pentru indreptarea unei aripi si vopsirea unui element.

Edited by polizei, 29 January 2014 - 13:00.


#39
bighi89

bighi89

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 358
  • Înscris: 21.03.2011
Si tu pe ce te bazezi cand spui ca 70% sunt pocnitori furaciuni sau cine stie ce termeni ai mai inventat?

Daca nu am trecut reviziile in cartea service ce? Nu inseamna ca masina e intretinuta?
Personal lucrurile marunte cum ar fi, reviziile, pivotii, bieletele mi le schimb singur.

Si cu cartea service te poti duce la 1-2 service-uri si ai umplut cartea service cu stampile.

Cele mai ok masini le iei de pe forumurile monomarca unde fiecare isi tine masina din scurt si tin de ea pentru ca la o eventuala revanzare sunt sigur ca nu iau pretul real.

Edited by bighi89, 29 January 2014 - 13:36.


#40
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Ionut, a mea are 115k km pe drumurile si potecile patriei, drumuri forestiere, piatra, zapada mare etc.
Nu bate, troncanea pana ieri dar mi-am agatat pe niste sleauri de pe un DJ carenajele de plastic de la puntea spate de pe burta masinii care troncaneau si nu mai troncane ca s-au rupt.
Am rulmentul de la amortizorul  stanga fata uzat, amortizorul dreapta fata stramb dar unghiul de cadere in tolerante si amortizoarele spate uzate, mai mult pe dreapta (originale din fabricã).
Un greiere in minunea aia din stalp din care se da mai sus sau mai jos centura pasagerului.
Interiorul aproape in aceeasi stare ca la 60k km, buna zic eu.
In niciun caz nu e o masina distrusa de drumurile din Romania.
In primavara schimb amortizoarele si
aia e tot.
C4 mk1.

Problema cu una in buna stare adusa de afara e ca in max 1 an de Ro schimbi tot la ea pe partea de articulatii, piesele avand alt gen de uzura decat cea facuta in Ro, mai uniforma sa zic asa si mai mult de la inbatranire decat de la solicitari si nu rezista la solicitari mari mult timp.

Astra H a parintilor e in stare perfecta la ce ziceai tu. Uzura interiorului e minima, pana si pielea de pe volan si-a pastrat textura, nu arata ca alea siliconate din targuri. Nu are greierasi si nici nu troncane.
A schimbat o bieleta antiruliu si a indoit una de directie intr-o bordura.
2006 vreo 80-90K Km.

Ambele au fost luate de noi. Astra a fost mai ferita. A mea am folosit-o cat sa nu imi bat joc de ea dar in niciun caz nu a fost menajata. Greutate, drumuri de orice fel, revizii odata la 20-22k Km(odata pe an) dar numai toamna sa intru in iarna cu ulei proaspat.

#41
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007
Nu am zis ca nu gasesti masini bune si in ro,insa sunt f rare,prefer masinile de afara pt ca sunt mult mai ingrijite,merse pe drumuri bune,etc.Ei au mentalitate diferita,pana si masinile de 1-2k euro primesc un set nou de anvelope,la noi vezi masini scumpe (chiar si peste 20k euro) cu 4 anvelope diferite si uzate.Ca si fapt divers,in decembrie am cumparat un A6 2010 pt tata,am verificat inca trei masini inainte,la absolut toate masinile pana si lamele de la stergatoare erau schimbate in fiecare an tot la reprezentanta chiar si dupa 100k km.La noi lamele se schimba doar daca se pierd/fura sau efectiv nu mai sunt bune de nicio culoare.

Undercoverbrother,masina ta nu este un caz f. ferict,insa trebuie sa recunoastem ca in ro. sunt masini mult,mult mai neglijate.

F. adevarat,dupa un anumit numar de km problemele pot fi mai costisitoare,dar 180k km facuti in Germania de soferi mult mai responabili nu sunt ca 120k km facuti in Ro. de soferi care isi iau painea de la gura pt a cumpara 4 anvelope sau pt a efectua o revizie.

In cazul de fata,as prefera in urm. luni sau ani sa bag banii intr-o astra H sau focus 2 decat intr-un GP.


#42
floo1987

floo1987

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,098
  • Înscris: 12.01.2011
@undercoverbrother: In Romania am vazut detoate: unui Logan in garantie injectoare si pompa de injectie schimbate cu unele defecte in loc de tinichigerie pe RCA, o galerie de evacuare a carei fisura a fost astupata temporar cu chit, 2000 de euro bagati intr-un motor de Astra H 1.9CDTI pana sa-si dea seama dobitocii ca nimeni nu a masurat injectoarele, schimbat cutie de viteze la Passat 4motion al unui prieten in reprezentanta VW unde geniile au uitat sa stranga suruburile cutiei - am urcat Dobrogeanu Gherea cu ea si cand o troznit o data am zis ca a explodat motorul. Dupa ce s-a uitat seful de service sub masina vreo 5 minute si-a schimbat culoarea intermitent, cand galben, cand rosu.
Sa nu mai spun ca majoritatea habar n-au ce au in componenta diferitele tipuri de antigel si ca unele pompe de apa chiar au nevoie de gresarea oferita de tipul de antigel recomandat in cartea masinii. Plus multe altele.

Chiar mie mi-au furat fusta fata de la Vectra C si nu la coltul blocului, ci intr-un service "de fite" unde daca nu te duci cu masina curata platesti vreo 60 de lei spalatul exterior + motor, ca ei nu baga jeg in hala.

Eu sunt lamurit cu masinile din Romania, putine dintre alea care le gasesti la vanzare sunt ok.

#43
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Am patit si eu faza cu injectoarele doar ca era stergatorul spate. Mi l-au furat pe al meu care cadea daca il ridicai si stergea cum stergi un rahat de pe ciment cu un bat si mi-au pus unul mai bun. Aveam semn la el. Noroc ca l-am incercat pe ala nou inainte de a face scandal.
Mi-au mai furat odata un bidon de vin (aveam mai multe). I-am pus sa stranga tot pe la masina.
Motorul si toate suruburile au jeg de un deget.
Se vede imediat orice interventie nesolicitata cum se vedea la suruburile de la ceasurile de Cielo.

Edited by undercoverbrother, 29 January 2014 - 22:25.


#44
polizei

polizei

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,291
  • Înscris: 05.06.2006

View Postbighi89, on 29 ianuarie 2014 - 13:34, said:

Si tu pe ce te bazezi cand spui ca 70% sunt pocnitori furaciuni sau cine stie ce termeni ai mai inventat?


Pe piata. Iau frecvent contactat cu piata auto din Ro si aia din DE . In plus majoritatea prietenilor/cunostintelor se ocupa cu samsareala , tractari auto si inmatriculari BG . Poate ca am exagerat putin si nu e chiar 70% dar 60-65% tot e Posted Image

Nenea asta merge si mai departe....desi nu-l prea cred 100% pentru ca este un directorul diviziei auto Radacini (oricum mai bine o masina cu km modificati decat cu caroseria modificata)

90% din maşinile venite la noi să le verificăm au kilometrajul modificat. Proprietarul plăteşte cu 30-40% mai mult faţă de valoarea reală a maşinii. Reparaţiile la maşinile second-hand pot ajunge la 2.000-3.000 de euro, cât face maşina”, a spus Nicolae Sorescu, directorul diviziei auto a grupului Rădăcini, la ZF Live.
El sfătuieşte pe cei care vor să-şi cumpere o maşină second hand să verifice kilometrajul real la un dealer autorizat de marca respectivă.
„Kilometrajul unei maşini second hand poate fi verificat la un dealer autorizat cu VIN-ul de pe caroserie. Toate serviceurile de marcă sunt conectate”, a explicat Sorescu.

http://www.zf.ro/zf-...d-hand-11942733

Bun, dar de ce ne bătem aşa de tare pe epavă? Păi dintr-un motiv simplu. Pentru că poţi obţine mult mai mulţi bani pe ea.
Care e faza? Licitaţiile pentru valorificarea epavelor de către asiguratori sunt doar teoretic publice. De fapt ştiu ce maşini sunt de vânzare numai o mână de particulari foarte specializaţi. Ei primesc prin email pozele de la constatare cu maşina şi se arată sau nu interesaţi. Inspectorul de daună care se ocupă de dosarul tău are sigur câţiva astfel de “parteneri” pe care îi alimentează zilnic cu poze de maşini bune la revânzare. Cele mai interesante sunt pentru ei maşinile aproape noi sau mărci foarte vandabile. Particularul licitează apoi practic singur şi va obţine maşina la prima strigare, adică la un preţ foarte bun de maxim 25% din suma sigurată. Afacerea merge unsă de acum. Epava odată cedată prin vânzare de proprietarul asigurat, devine o marfă care este trecută prin cel puţin două, trei mâini. Particularul o cumpără, dă şpaga de cel puţin 500 de euro inspectorului de daună care i-a aranjat afacerea şi de cele mai multe ori o revinde cu cel puţin 500-1.000 de euro peste unui alt intermediar. Se poate întâmpla astfel ca maşina să treacă prin câteva mâini până la ajunge la un preţ apropiat de realitate. Ultimul “la cazma” o va repara într-un service “bun şi ieftinache”. Treaba merge cel mai bine cu piese de mecanică şi tăblărie second. Apoi o vopsea de calitate şi nota de plată. 2.000 de euro maximum şi apoi o revinde rapid în Autovit drept “fată mare”. Să numărăm încă o dată banii. Maşina de 10.000 lovită a fost vândută ca epavă cu 2.500 de euro. A ajuns la ultimul intermediar pentru vreo 4.500 de euro. Plus 2.000 reparaţia, maşina a ieşit la 6.500-7.000 de euro. Este băgată pe piaţă la 9.000 drept chilipir şi îi aduce celui care a reparat-o un profit 2.000 de euro, după ce mai “mâncaseră” deja la ea încă trei, patru intermediari.

Aşa că dacă ai stomacul, te poţi înhăma să faci tu bănişorii ăştia. Poţi vinde rapid epava (o să vezi că intermediarii roiesc şi poţi da de ei chiar prin mecanicul de la service) , însă la preţul tău. Sau o poţi repara. Aşa poţi ajunge ca din 10.000 de euro sumă asigurată să aduni 7.500 de la asigurator + 4.500 de euro pe epava = 12.000 de euro. Profit rapid cu 20% mai mare. Dacă o repari profitul urcă până la peste 45-50%.

http://www.buhnici.r...intr-o-afacere/

P.S. Romania este probabil cel mai mare paradis al lipiciunilor (pentru ca nu exista o legislatie foarte clara in acest sens si pentru ca pe CIV nu se pune o stampila cu Dauna Totala asa cum se intampla in alte state europene)

Edited by polizei, 29 January 2014 - 22:44.


#45
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Ionut, de ce masina mea sa nu fie un caz fericit?
Pana pe la 80k km am eliberat controlat tensiunile interne acumulate in material :) si nici nu am lasat sa se acumuleze altele, masina mergand zilnic?
Un fel de rodaj extins.

Acum deja am inceput s-o menajez.
Cati dintre cei care schimba uleiul la 10k km si pupa masina in fiecare zi dau electromotorul si radiatoarele (motor si clima)jos sa le curete inainte de 100k km?

#46
astrixz

astrixz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 583
  • Înscris: 18.02.2008
Am "rezervat" masina. Saptamana viitoare voi intra in posesia ei, odata ce vom face actele si voi avea toti banii disponibili.
La ce costuri sa ma astept privind toate actele/taxele/hartiile pe care va trebui sa le fac? Masina o voi trece pe numele mamei mele, pentru a nu plati jegurilor asigurare mare :).

#47
bighi89

bighi89

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 358
  • Înscris: 21.03.2011

View PostBV87FFF, on 29 ianuarie 2014 - 20:42, said:

@undercoverbrother: In Romania am vazut detoate: unui Logan in garantie injectoare si pompa de injectie schimbate cu unele defecte in loc de tinichigerie pe RCA, o galerie de evacuare a carei fisura a fost astupata temporar cu chit, 2000 de euro bagati intr-un motor de Astra H 1.9CDTI pana sa-si dea seama dobitocii ca nimeni nu a masurat injectoarele, schimbat cutie de viteze la Passat 4motion al unui prieten in reprezentanta VW unde geniile au uitat sa stranga suruburile cutiei - am urcat Dobrogeanu Gherea cu ea si cand o troznit o data am zis ca a explodat motorul. Dupa ce s-a uitat seful de service sub masina vreo 5 minute si-a schimbat culoarea intermitent, cand galben, cand rosu.
Sa nu mai spun ca majoritatea habar n-au ce au in componenta diferitele tipuri de antigel si ca unele pompe de apa chiar au nevoie de gresarea oferita de tipul de antigel recomandat in cartea masinii. Plus multe altele.

Chiar mie mi-au furat fusta fata de la Vectra C si nu la coltul blocului, ci intr-un service "de fite" unde daca nu te duci cu masina curata platesti vreo 60 de lei spalatul exterior + motor, ca ei nu baga jeg in hala.

Eu sunt lamurit cu masinile din Romania, putine dintre alea care le gasesti la vanzare sunt ok.

Si uite asta e motivul pentru care lumea evita reprezentantele. Probabil daca erau ok s-ar fi dus lumea.

Decat sa ma duc la ei, mai bi e ma duc intr-un service autorizat unde stiu ca imi rezolva problema fara a schimba piese doar de dragul unora noi. Unii mai cumpara piese fara factura, sau nu iti dau factura, din motivele astea nici nu prea exista carte service. Dar asta nu face ca o masina este neingrijita, chiar daca nu are istoric la reprezentanta.

@initiator, o sa ai de platit taxa pentru 35-40 lei talon, 85 lei numere(daca vrei preferentiale), 130 rovigneta, 30-40 la biroul de acte asigurare, la finantene posibil sa mai dai ceva daca vrei actele mai repede. Oricum cu un 200-250euro cam scapi.

Edited by bighi89, 30 January 2014 - 07:59.


#48
ionut_ionut

ionut_ionut

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,780
  • Înscris: 01.12.2007

View Postundercoverbrother, on 29 ianuarie 2014 - 22:41, said:

Ionut, de ce masina mea sa nu fie un caz fericit?
Pana pe la 80k km am eliberat controlat tensiunile interne acumulate in material Posted Image si nici nu am lasat sa se acumuleze altele, masina mergand zilnic?
Un fel de rodaj extins.

Acum deja am inceput s-o menajez.
Cati dintre cei care schimba uleiul la 10k km si pupa masina in fiecare zi dau electromotorul si radiatoarele (motor si clima)jos sa le curete inainte de 100k km?

Un motor servisat la 22k km nu este la fel de fericit ca unul la 10-12k km.Oricum masina ta este un caz fericit,sa vezi in mediul ex.urban,respectivii pur si simplu uita sa faca reviziile si sa nu mai zic ca o repara doar atunci cand efectiv nu mai merge.

@polizei,asta am observat si eu,samsarii care vand masini relativ vechi se mai ocupa si fabricatul acestora din bucati,insa cei care cumpara maisnile la licitatie,in mare parte chiar au masini curate (ca or mai fi 1-2-3 elemente revopsite ,ca mai revopsesc un volan ca sa para nou,ca mai pierd km pe drum nu este un capat de tara),am intalnit si masini cu zero elemente revopsite (testat cu elcometru).

Iar ce spune Buhnici acolo este putin tras de par, nu stiu ce intelege el prin masina de 10k euro (masina de 10k euro putea insemna si vechiul Logan 1.5dci nou si un BMW E90 2009-2010 cu 200k km),cazul doi nu il repari cu 3000e neam,sa nu mai zic ca la licitatie o astfel de masina o iei cu 7-7500e si intreaga.

#49
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,030
  • Înscris: 07.11.2006

View Postbighi89, on 30 ianuarie 2014 - 07:55, said:

Si uite asta e motivul pentru care lumea evita reprezentantele. Probabil daca erau ok s-ar fi dus lumea.

Decat sa ma duc la ei, mai bi e ma duc intr-un service autorizat unde stiu ca imi rezolva problema fara a schimba piese doar de dragul unora noi. Unii mai cumpara piese fara factura, sau nu iti dau factura, din motivele astea nici nu prea exista carte service. Dar asta nu face ca o masina este neingrijita, chiar daca nu are istoric la reprezentanta.

@initiator, o sa ai de platit taxa pentru 35-40 lei talon, 85 lei numere(daca vrei preferentiale), 130 rovigneta, 30-40 la biroul de acte asigurare, la finantene posibil sa mai dai ceva daca vrei actele mai repede. Oricum cu un 200-250euro cam scapi.

Ce ai trecut tu acolo cu vigneta inclusa face exact 295 de lei.

#50
bighi89

bighi89

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 358
  • Înscris: 21.03.2011
Eu am luat in calcul pretul asigurarii cel putin pe jumate de an plus maruntisul care o sa il mai dai pe diverse. Nu stiu cr varsta are initiatorul dar ma indoiesc ca va da mai putin de 350-400 ron la asigurare.

#51
Arkouda

Arkouda

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,388
  • Înscris: 10.12.2011

View Postundercoverbrother, on 29 ianuarie 2014 - 22:41, said:

Cati dintre cei care schimba uleiul la 10k km si pupa masina in fiecare zi dau electromotorul si radiatoarele (motor si clima)jos sa le curete inainte de 100k km?

Dar de ce ai face astfel de grozavie?

In radiatoare se plimba numai apa distilata, nu are ce sa se depuna. Iar electromotorul are protectii si filtre de parf.

#52
undercoverbrother

undercoverbrother

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 18,293
  • Înscris: 02.04.2007
Nu le-am curata pe dinauntru.
Se strange mizerie multa intre radiatoare. Aveam si eu o gramada chiar daca nu pareau murdare.
Ce trece de primul se opreste in al 2lea.
Legat de electromotor, se depune praf f abraziv de la ambreiaj pe el. N-ar fi nicio problema daca  axul plin de praf de ambreiaj nu ar culisa.

#53
bighi89

bighi89

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 358
  • Înscris: 21.03.2011
Sincer sa fiu nu stiu cati fac o astfel de grozavie, curatat radiator clima sau motor. Sunt mii, milioane de masini carora nu li se intampla asta doar se da cu un jet de apa pe la spalatorii si in mare parte e ok atat timp cat nu sunt probleme cu supraincalzirea.

Chiar daca poluam topicul nu ma pot abtine sa nu comentez. Cati dintre cei care isi pupa masinile sau nu(ma rog eu am cam facut reviziile la 10-15 k in functie de timpul care l-am avut sa ma ocup de masina), revenind, cati fac schimburile de lichid frana, ulei cutie viteze, etc.
Spre uimirea mea, cand m-am dus sa le schimb, majoritatea au zis de ce fac astea, lichidul de frana era in stare buna desi au avut o reactie, altii il aveau verde, la tine mai mergea desi nu stiu cat de mult isi pierduse proprietatile din cauza caldurii. Legat de uleiul la cutia de viteze, la kilometraje mai mari(eu am peste 200k km,ma rog masina) uleiul la cutie avea putina pilitura prin el.

Edited by bighi89, 01 February 2014 - 23:58.


#54
astrixz

astrixz

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 583
  • Înscris: 18.02.2008
Salutare, din nou.
Am o dilema in legatura cu taxa de inmatriculare. Pana saptamana viitoare, nu voi stii daca trebuie sa o platesc. Am cazut la comun acord cu vanzatorul sa o suportam 50:50 daca va fi cazul.
Masina a fost inmatriculata prima data in noiembrie 2007 ca fiind masina noua, cumparata din Romania. Ideea e ca vechiul proprietar, daca a platit taxa, sigur nu a recuperat-o.
Vanzatorul a cumparat masina de la primul proprietar in  2011 si nu a platit nici o taxa.

Cum e cu legea noua ? Trebuie sa platesc eu taxa ?

P.S. Masina merge foarte foarte bine Posted Image.

Edited by astrixz, 02 February 2014 - 10:08.


Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate