Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Poiana lui Ioc Khan CPI

Reconditionare cada baie din fonta

Problema imprimanta

Here goes nothing
 BCR sau Raiffeisen

Visual Studio 2022 instaleaza Epi...

Sfat alegere parbriz

EMAG - recenzii false facute de ei?
 Recomandare telefon 900-950

Nivel de trai

Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...
 Pe unde pot sa gasesc statistici ...

Este reconditionat acest laptop?

Prelungire fire electrice

Amintiri despre satelit si retran...
 

Sfat Focus MK1

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
JohnnBB1983

JohnnBB1983

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 67
  • Înscris: 08.08.2013
Salutare tuturor.

Doresc sa cumpar un diesel pentru naveta (110km zilnic, 80% pe autostrada), buget max 2000 euro + inmatriculare.
Pana acum am avut o Astra G, benzina, 1.6 cu GPL din 2001. O masina extraordinara, foarte usor de intretinut, consum de 7% pe gaz, super intretinuta...O recomand tuturor, din toata inima. Din pacate a trebuit s-o vand (probleme financiare) si am dat-o cu 3400 de euro.

Acum, ma gandeam la un Focus MK1, an 1999-2002, 1,8 TDDI (maxim 200.000km). Am auzit numai cuvinte de lauda de motorul asta, sa nu mai spun de masina in general. In place foarte mult cum arata la exterior,
Am cunostinte care au ajuns cu asemenea motoare la sute de mii de km, sunt motoare foarte bune si care nu sunt asa sensibile la motorina proasta.
Oricum o verific inainte s-o cumpar.
Am gasit cateva neinmatriculate (in RO) in stare impecabila ( interior exterior), in bugetul meu.

Ce spuneti? se merita?
Orice sfat e apreciat :)

#2
Alex-Softpedia

Alex-Softpedia

    Împărat Republican

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,383
  • Înscris: 10.03.2009
Merita, sunt masini ok iar motorizarea e si ea in regula, din cate stiu exista o varianta de 75 de cai si una de 90.

Singura problema, una capitala in opinia mea, e timbrul de mediu (taxa auto) care pentru un 1.8 diesel din 1999-2002 cu siguranta e foarte mult.

#3
JohnnBB1983

JohnnBB1983

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 67
  • Înscris: 08.08.2013
Eu ma gandeam la varianta de 90 de cai.
Inca nu stiu cum fac cu taxa auto, deocamdata ma gandesc sa iau masina.

O chestie nu inteleg...de ce nu prea cumpara lumea? Majoritatea sunt cu VW si Opel-uri.

#4
Tipiric

Tipiric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,119
  • Înscris: 02.12.2007

View PostJohnnBB1983, on 08 august 2013 - 19:58, said:

Am auzit numai cuvinte de lauda de motorul asta, sa nu mai spun de masina in general. In place foarte mult cum arata la exterior,
Am cunostinte care au ajuns cu asemenea motoare la sute de mii de km, sunt motoare foarte bune si care nu sunt asa sensibile la motorina proasta.
Pai daca tot ti-ai dat singur raspunsul...

Oricum eu am auzit contrariul de ce ai auzit tu.
Imposibil de gasit ceva ok si diesel in banii aia, abia daca gasesti benzina.
Taxa te mai costa inca pe atat.

#5
JohnnBB1983

JohnnBB1983

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 67
  • Înscris: 08.08.2013
Eu nu mi-am dat nici-un raspuns, v-am intrebat pe voi. Nu pricep atata de mult la motorizari.
Ma gandesc serios la aceasta achizitie si vreau mai multe pareri de la cunoscatori si posesori.

#6
Alex-Softpedia

Alex-Softpedia

    Împărat Republican

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,383
  • Înscris: 10.03.2009
http://suchen.mobile...frequence=DAILY

#7
Tipiric

Tipiric

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,119
  • Înscris: 02.12.2007
Ideea e ca 1.8 diesel  de la Ford e celebru ca fiind sensibil la motorina proasta.

#8
floo1987

floo1987

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,098
  • Înscris: 12.01.2011
Nu cumpara nimeni Focus diesel pentru ca taxa e mare, piesele sunt substantial mai scumpe decat la Golf sau Astra diesel iar protectia anticoroziva a caroseriei e fix bambucea.

#9
JohnnBB1983

JohnnBB1983

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 67
  • Înscris: 08.08.2013
Referitor la sensibilitatea motorului la motorina proasta...eu stiam ca cele TDCi sunt asa, cele TDDI de generatie mai veche (fara commonrail) sunt ca TDI-urile de pe Passat si Golf.
Mi-a mai placut la Focus manevrabilitatea si cum sta pe sosea, chiar se infige bine. Daca nu ma insel, a fost masina anului 2000 cu 5 stele euro NCAP. Stiti ce review i-au facut cei de la Top Gear chiar cand a aparut, nu? Posted Image

Cu taxa, eventual vb cu un avocat sa incerc s-o recuperez, sau daca o duc din germania, ramane inmatriculata pe cumnatul meu de acolo.

View PostBV87FFF, on 08 august 2013 - 20:43, said:

Nu cumpara nimeni Focus diesel pentru ca taxa e mare, piesele sunt substantial mai scumpe decat la Golf sau Astra diesel iar protectia anticoroziva a caroseriei e fix bambucea.

Mersi pentru sfat.
Oricum, daca o cumpar, o verific de rugina, lovituri, etc.

Edited by JohnnBB1983, 08 August 2013 - 22:40.


#10
filipxxx

filipxxx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,922
  • Înscris: 25.04.2006
Fordurile din anul ala la 2000E sunt in general niste mormane de rugina vopsita. Am vazut chiar azi un Lacetti de vanzare la vre-o 3700E inmatriculata in Romania. Cauta ceva de genul asta, ca au fost masini bune, doar ca devalorizarea e enorma. Decat Ford cazatura si inmatriculare prin BG, mai bine mai strangi un ban si iei masina cat de cat. :)

#11
JohnnBB1983

JohnnBB1983

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 67
  • Înscris: 08.08.2013

View Postfilipxxx, on 12 august 2013 - 19:36, said:

Fordurile din anul ala la 2000E sunt in general niste mormane de rugina vopsita. Am vazut chiar azi un Lacetti de vanzare la vre-o 3700E inmatriculata in Romania. Cauta ceva de genul asta, ca au fost masini bune, doar ca devalorizarea e enorma. Decat Ford cazatura si inmatriculare prin BG, mai bine mai strangi un ban si iei masina cat de cat. Posted Image

Mersi de sfat...
In Germania un Lacetti diesel e peste 3000 de euro. La banii aia, deja gasesti Focus foarte bun.
Am vazut in weekend niste focusuri excelente la 2000 de euro, interior-exterior impecabile. Intr-adevar nu le-am verificat amanuntit de rugina, dar n-au parut sa fie cu probleme. Poate am noroc sa gasesc ceva bun la banii astia.

Oricum, voi mai cauta.

#12
floo1987

floo1987

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,098
  • Înscris: 12.01.2011
@JohnnBB1983: Uita-te la baza usilor dar mai ales la puntea spate, acolo le ia naiba, chiar daca la exterior arata excelent. Daca il iei impecabil dupa doua ierni "romanesti" tot o sa rugineasca de-o sa-l ia dracii, vorbim de masini vechi de 12-14 ani.

#13
JohnnBB1983

JohnnBB1983

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 67
  • Înscris: 08.08.2013

View PostBV87FFF, on 12 august 2013 - 23:15, said:

@JohnnBB1983: Uita-te la baza usilor dar mai ales la puntea spate, acolo le ia naiba, chiar daca la exterior arata excelent. Daca il iei impecabil dupa doua ierni "romanesti" tot o sa rugineasca de-o sa-l ia dracii, vorbim de masini vechi de 12-14 ani.


Asa e...vb de masini de 12-14 ani...dar in 2000 de euro, nu ai ce alege :)
Am de ales intre glof 4 si Focus 1....pe primul loc in cautarile mele fiind Focusul.

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate