Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Lucrarile mele - CAM Design
Last Updated: Feb 05 2021 21:36, Started by
Andreysc7
, May 19 2013 17:35
·
0
#1
Posted 19 May 2013 - 17:41
Bun,
Hai sa ma laud si eu. Incep cu un BMW Z4 M cu un body kit. Nu am mai facut textura. A ramas proiectul intr-un folder, deoarece modelul este o deviere a unui proiect in care am fost implicat si care stagneaza momentan pt ca e foarte scump. Un alt proiect care mi-a fost si inca imi este foarte drag, este acesta. L-am facut din lipsa de ocupatie. In ceasca sunt eu si prietena . Acela cu ceasca de cafea. Am scris si un tutorial despre el : http://tutorial-z.co...ering-tutorial/ Tutorialul este in engleza, dar dupa cum am spus, daca e careva care vrea sa le traduca, este binevenit . Acele 3 skateboard-uri, le-am facut pentru un tutorial, care este si pe site (in romana) . Il puteti gasi aici : http://tutorial-z.co...ard-in-3ds-max/ Interiorul a fost facut pentru o arhitecta cu care lucrez din cand in cand din Dijon (Franta) Locomotiva cu aburi a fost facuta din lipsa de ocupatie. Am facuto folosind doar imagini/poze pe care le-am facut cand am fost in Resita (orasul natal) . Pozele le puteti gasi aici : http://tutorial-z.co...ference-images/ Attached FilesEdited by Andreysc7, 19 May 2013 - 17:48. |
#3
Posted 19 May 2013 - 19:06
Multumesc
Aici este un exterior si o locomotiva la care lucrez acum. Locomotiva are peste 6KK de poligoane dar lucrez la modelul low poly. O sa fac un baking la texturi dupa care o sa arate super . Locomotiva a fost facuta dupa imagini de referinta si pana acum am in jur de 90-100 de ore de lucru (modelare high poly, modelare low poly, si 65% din unwrap) Si acesta este PC-ul : http://tutorial-z.co...-and-texturing/ Attached FilesEdited by Andreysc7, 19 May 2013 - 19:08. |
#4
Posted 19 May 2013 - 19:15
Rugaminte: Fa un model de TGV pe care sa scrii CFR. Sa vedem macar in realitatea virtuala ceva ce n-o sa fie vreodata in romania )
|
#5
Posted 19 May 2013 - 19:24
A10, on 19 mai 2013 - 19:15, said:
Rugaminte: Fa un model de TGV pe care sa scrii CFR. Sa vedem macar in realitatea virtuala ceva ce n-o sa fie vreodata in romania ) Eu am facut locomotiva asta pentru ca am de gand sa fac un joc in cryengine si vreau modele lowpoly foarte bune si acel joc o sa fie ceva in gen GTA. Iar plansa va fi o parte din orasu natal (Resita) . Si cu ocazia asta , o sa vand si modelele. Acuma sa revin in legatura cu TGV-ul. Nu e nimic personal , dar dureaza foarte mult (la locomitva asta pana la final o sa se adune undeva la 120 de ore) si atata timp cat nu am nevoie de el , nu il fac gratis. Edited by Andreysc7, 19 May 2013 - 19:24. |
#6
Posted 20 May 2013 - 14:38
Felicitari pentru lucrari, totusi nu am inteles ce lucrezi, titlul acestui topic este CAM design.Lasand acest lucru la o parte, arata bine lucrarile tale, la mai multe.
|
#7
Posted 20 May 2013 - 19:59
catalinuptm, on 20 mai 2013 - 14:38, said:
Felicitari pentru lucrari, totusi nu am inteles ce lucrezi, titlul acestui topic este CAM design.Lasand acest lucru la o parte, arata bine lucrarile tale, la mai multe. Am o firma de design in Franta, de vreun an . nu e neapart doar design, ci lucrez si cu arhitecti, planuri arhitectura, perspective 3D, acu am prins un proiect pe freelancer. Deci fac cam tot ce tine de 3D. CAM sunt initialele Cornea Andrei Marius |
#10
Posted 20 May 2013 - 21:55
Andreysc7, on 20 mai 2013 - 19:59, said: Am o firma de design in Franta, de vreun an . nu e neapart doar design, ci lucrez si cu arhitecti, planuri arhitectura, perspective 3D, acu am prins un proiect pe freelancer. Deci fac cam tot ce tine de 3D. CAM sunt initialele Cornea Andrei Marius Ma gandeam ca eu ca nu are legatura cu CAM-ul, de aia intrebam. Si eu lucrez ca freelancer, proiecte mici in principiu, pentru ca se fac repede. |
|
#11
Posted 21 May 2013 - 03:15
#12
Posted 21 May 2013 - 23:42
#13
Posted 22 May 2013 - 08:34
catalinuptm, on 21 mai 2013 - 23:42, said: Depinde de proiecte, in general la animatii se castiga mult mai bine decat la proiecte normale, dar si timpul de asteptare este mai mare, de aia prefer proiecte mici si multe. In Franta pentru un walkthrough la un interior , duratie 1 minut, iei in jur de 3000 de euro . Sincer imi convine sa lucrez 1 sapt jumate la modelare si o sapt la randare pentru banii astia |
#14
Posted 22 May 2013 - 08:40
Eu am gasit cam 2-3 minute de cinemtic, nu walkthough la 3000 euro, asta include si o post procesare in AE, a animatiei.
|
#15
Posted 10 June 2013 - 18:40
Gata si unwrap-ul la locomotiva. Timp : in jur de 20-25 de ore.
E impartit in 2 : main body + partile marunte. La unwrap-ul cu partile marunte (roti, piese, etc) as fi mai putut sa salvez ceva spatiu dar voiam sa fie totul uniform. Sa nu fie o textura mai pixelata si alta putin mai bune. Dimensiunea ambelor texturi vor fi 4096 x 4096 Iar pe geamuri voi pune un material probabil si interior va fi ceva "fast-made" . Nu va fi asa detaliat Overlapping : da dar nu chiar peste tot. Nu as vrea sa vad o textura repetitiva pe model Pareri ? Urmatorul pas > BAKE Attached FilesEdited by Andreysc7, 10 June 2013 - 18:42. |
|
#16
Posted 10 June 2013 - 21:37
Arata promitator, sunt curios sa vad render-ul final, felicitari.
|
#17
Posted 20 June 2013 - 21:33
Cam asta e pana acum. Am obosit sa lucrez la modelul asta. Au mai ramas de ajustat culorile pe unele piese. As dori ceva pareri in legatura cu textura . Pe mine nu ma prea multumeste. Sunt doar rendere ce nu au fost trecute prin photoshop
Locomotiva are - 23.000 poligoane - 2 texturi (main body + Parts) : diffuse/specular/normals . - Dimensiuni texturi 4096 x 4096 Attached FilesEdited by Andreysc7, 20 June 2013 - 21:35. |
#18
Posted 21 June 2013 - 00:39
Nu arata rau, la texturi se mai poate lucra, sau poate ar fi bine daca ai randa cu un hdri sau sa creezi un enviroment de unde sa se reflecte ceva pe textura de pe locomotiva, cred ca de asta si par texturile un pic fade, sterse, le lipseste ceva dar per totala arata chiar bine, mai ales acele urme de rugina arata ok, ai incercat un bump pe acolo pe unde ai rugina ? Ar arata si mai realist.Presupun ca ai randat cu mental ray fara sa-i faci cine stie ce setari complicate nu? Si cu un daylight presupun.
Felicitari pentru model, arata chiar ok chiar daca mai e loc de imbinatatire. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users