Plata programata/Direct Debit pt. incarcare automata a cartelei
#1
Posted 18 May 2013 - 11:54
Se simte lipsa unui serviciu automat de incarcare a cartelei prepay direct din contul bancar- o masura eleganta, care ar favoriza si clientul si operatorul. Operatorul vrea bani si pierde din incarcarile ocazionale, haotice, intarzieri etc., pe cand clientul pierde si el cand uita sa incarce....
Daca medicina n-a rezolvat inca problema uitarii, bancile au inventat serviciile de direct debit sau de plata programata, pt. diverse plati recurente: utilitati, credite, leasing-uri etc. ... Vodafone a implementat astfel de servicii pe partea de postpaid, dar clientii prepaid au fost neglijati, desi au existat solicitari in acest sens.... Serviciile de Auto Top-Up pt. prepay exista in tari mai putin civilizate, dar asta e alta discutie..... Cert e ca Auto Top-Up ar putea face legatura directa intre Vodafone si contul bancar al clientului! Un pipeline, o invitatie la profit, pe care Vodafone o neglijeaza sper ca nu din prostie.... Nu se poate sau nu se vrea? Auto-Top Up Vodafone UK Quote My Vodafone Just log in to your account or register, then choose the TopUp link. You can top up with your debit or credit card and store your card details securely, so it’s even quicker and easier next time or set up a regular TopUp by direct debit with our Automatic TopUp service. Daca va ganditi la variatiile de curs valutar si la alte aspecte, aceste impedimente se pot rezolva prin blocarea unei sume fixe care sa acopere variatiile/speculatiile de curs si serviciul in sine, cam cum se-ntampla cu serviciul credit in avans: Quote Dacă nu ai posibilitatea să-ți reîncarci Cartela Vodafone în timp util, poți solicita credit în avans de la Vodafone, pe care îl vei returna la prima reîncarcare împreună cu o taxă de 0,20€ credit. Ar fi util sa scapi de grija reincarcarii lunare prin automatizarea platii, printr-un serviciu de direct debit si la prepay, luand in calcul cele mentionate mai sus. Edited by IP-XCENTRIC, 18 May 2013 - 11:59. |
#2
Posted 18 May 2013 - 12:17
Operatorul nu ar fi deloc dezavantajat de aceasta functie pe prepay.
|
#3
Posted 18 May 2013 - 12:18
Ar fi util serviciul, dar având în vedere că îmi dau ăștia vreo 5 mesaje cum că o să-mi expire extraopțiunea în zile și ore diferite sigur nu uit să reîncarc.
|
#4
Posted 18 May 2013 - 12:26
Chiar daca nu uiti, tot ar fi convenabil sa existe posibilitatea de a plati prin Direct Debit. De exemplu, s-ar putea sa nu ai timp sa platesti/reincarci atunci sau s-ar putea sa nu ai cum sa platesti/reincarci atunci. Iar reincarcarea in avans are dezavantajul ca daca ai depasit minutele/SMS-urile/MB incluse/inclusi, ti se consuma din credit cata vreme extraoptiunea e inca activa si cand ar fi sa se reinnoiasca, s-ar putea sa nu mai fie suficienti bani ramasi.
Fluctuatiile de curs nu cred ca ar fi o problema: nici la facturile de la abonament sumele in lei nu sunt identice de la luna la luna. |
#5
Posted 18 May 2013 - 13:11
Pana si paypal ofera plati recurente, dar trebuie sa gandesti un pic out of the box, pornind de la un principiu elegant si magic: set-it-and-forget-it!
Edited by IP-XCENTRIC, 18 May 2013 - 13:11. |
#6
Posted 18 May 2013 - 17:46
pt lipsa acestui serviciu inca au multi abonati ca mine...
incepand cu urmatoarea data de facturare am cerut trecerea la prepay, insa as anula bucuros daca as primi oferta solocitata la retentie tocmai ca sa nu ajunga la cumparat credit la bucata eu mai am si alte 2 cartele care au nevoie de reincarcare pe care o fac momentan tot din abonamentul meu... dar ca si redirectionarea apelului parca vad ca si solicitarea asta o sa fie uitata de vodafone |
#7
Posted 18 May 2013 - 17:52
N-au developeri pentru asa ceva, inca n-au facut myvodafone-ul sa mearga ca lumea.
Edited by don_dannielo, 18 May 2013 - 17:53. |
#8
Posted 18 May 2013 - 19:34
#9
Posted 18 May 2013 - 19:39
_Smiley_, on 18 mai 2013 - 19:34, said:
asa ceva nu cred ca se poate. DD se bazeaza pe o factura emisa cu o suma clara, iar la cartela ei nu au nici o garantie ca tu mai vrei sa incarci cartela respectiva deci nu-ti pot emite factura. Plata programata recurenta atunci suna mai bine? Edited by IP-XCENTRIC, 18 May 2013 - 19:39. |
#10
Posted 18 May 2013 - 19:47
_Smiley_, on 18 mai 2013 - 19:34, said:
asa ceva nu cred ca se poate. DD se bazeaza pe o factura emisa cu o suma clara, iar la cartela ei nu au nici o garantie ca tu mai vrei sa incarci cartela respectiva deci nu-ti pot emite factura. Plata s-ar activa la cererea utilizatorului si ar inceta tot la cererea acestuia. Semnezi un contract cu banca in care se spune ca esti de acord sa-ti retraga din cont 6,2 euro la fiecare 30 de zile (sau cat anume vrei sa incarci), in lei la cursul zilei si sa-i transfere in contul Vodafone. Exact cum ai plati manual cu cardul pe net. Pana nu anulezi intelegerea, banca are imputernicirea ta, data prin acel contract. Care-i problema? |
|
#11
Posted 19 May 2013 - 05:36
IP-XCENTRIC, on 18 mai 2013 - 19:39, said:
Plata programata recurenta atunci suna mai bine? Seb, on 18 mai 2013 - 19:47, said:
Plata s-ar activa la cererea utilizatorului si ar inceta tot la cererea acestuia. Semnezi un contract cu banca in care se spune ca esti de acord sa-ti retraga din cont 6,2 euro la fiecare 30 de zile (sau cat anume vrei sa incarci), in lei la cursul zilei si sa-i transfere in contul Vodafone. Exact cum ai plati manual cu cardul pe net. Pana nu anulezi intelegerea, banca are imputernicirea ta, data prin acel contract. Care-i problema? varianta pe care o expui tu difera de cea pe care o vrea IP-XCENTRIC : tu propui o optiune in sistemul bancii (asa cum am spus, exista deja aceasta optiune la unele banci) pe cand el ar vrea o optiune in sistemul operatorului mobil. |
#12
Posted 19 May 2013 - 10:15
_Smiley_, on 19 mai 2013 - 05:36, said:
hai ca nu-i greu de inteles: DD plateste in baza unei facturi, factura se emite in baza unei contract, la cartela nu ai contract. deci Vodafone nu-ti poate initia astfel de plati prin sistemul DirectDebit. varianta pe care o expui tu difera de cea pe care o vrea IP-XCENTRIC : tu propui o optiune in sistemul bancii (asa cum am spus, exista deja aceasta optiune la unele banci) pe cand el ar vrea o optiune in sistemul operatorului mobil. Daca in UK se poate, de ce la noi ar fi imposibil? Sau obiectia ta e de fapt legata de semantica? Problema nu e daca se cheama sau nu Direct Debit, ci sa fie o metoda de a face automat reincarcari din cont, cu sume si date programate. |
#13
Posted 19 May 2013 - 11:33
Pentru propunerea lui IP-XCENTRIC avem raspunsul de aici, care este inca valid:
IP-XCENTRIC, on 09 aprilie 2012 - 22:59, said:
- reincarcare automata direct din contul bancar, gen direct debit pt. pre Vodafone, on 05 iunie 2012 - 18:00, said:
Implementarea ideii depinde de moneda in care clientul primeste salariul(in situatia noastra Ron) si cea care este folosita pt activarea optiunilor la cartela(in situatia noastra Euro)sa fie aceeasi. Deoarece majoritatea salariilor sunt livrate intr-un cont in lei, implementarea ideii ar ajuta foarte putine persoane in acest moment. |
#14
Posted 19 May 2013 - 11:50
Absurd. Eu am reincarcat cartele prepay Vodafone folosind cardul meu in lei.
Nici sa vreau nu cred ca as putea face plata direct in euro. Si abonamentul e in euro, dar plata o fac in lei. Iar la abonament sigur se poate activa plata automata prin Direct Debit. |
#15
Posted 19 May 2013 - 12:21
Varianta platii cu cardul automat pica, procesatorii romani (payu, mobilpay cu care lucreaza vdf) nu ofera plati recurente. Era simplu de "charge-uit" si euro.
Varianta direct debit ramane posibila, asa cum abonamentul e in euro si vdf transmite bancii ce suma in Ron sa ia pentru un mandat, asa poate sa trimita cati lei sa ia pentru un mandat de prepay. Sa faca ei conversia inainte. |
|
#16
Posted 19 May 2013 - 17:41
Acestui serviciu nu-i vad momentan rostul, deoarece majoritatea utilizatorilor prepaid de la vodafone nu au un salariu (adolescenti, studenti), pensionari, si oameni mai in varsta care habar nu au de internet, daramite de internet banking si debit direct. Bineinteles cativa useri de pe softpedia considera ca reprezinta majoritatea utilizatorilor si atunci cer diverse servicii, care nu sunt gratuite, implica costuri din partea bancii, care se vor reflecta in buzunarul clientilor.
Acestui serviciu nu-i vad momentan rostul, deoarece majoritatea utilizatorilor prepaid de la vodafone nu au un salariu (adolescenti, studenti), pensionari, si oameni mai in varsta care habar nu au de internet, daramite de internet banking si debit direct. Bineinteles cativa useri de pe softpedia considera ca reprezinta majoritatea utilizatorilor si atunci cer diverse servicii, care nu sunt gratuite, implica costuri din partea bancii, care se vor reflecta in buzunarul clientilor. |
#17
Posted 19 May 2013 - 20:01
aris86, on 19 mai 2013 - 17:41, said:
.... majoritatea utilizatorilor prepaid de la vodafone nu au un salariu (adolescenti, studenti), pensionari, si oameni mai in varsta care habar nu au de internet aris86, on 19 mai 2013 - 17:41, said:
Bineinteles cativa useri de pe softpedia considera ca reprezinta majoritatea utilizatorilor si atunci cer diverse servicii, care nu sunt gratuite, implica costuri din partea bancii, care se vor reflecta in buzunarul clientilor. Tu sigur esti abonat Vodafone? Edited by IP-XCENTRIC, 19 May 2013 - 20:06. |
#18
Posted 19 May 2013 - 23:02
Eu nu am treaba cu vodafone, am avut vreo 3 ani cartela prepaid la care am renuntat, dupa ce mi-au dezactivat numarul. In fine, desi sunt abonat orange nu agreez serviciul DD, deoarece acei bani o sa-i tin blocati aiurea in banca, cand as putea sa-i folosesc pentru alte treburi. Bani sunt facuti sa fie rulati, aceste beneficii, gen DD sunt facute doar pentru ati lua banii. Personal nu am incredere in asa ceva, mai ales ca m-am tepuit cu acest serviciu, ca mi-au retras niste bani in avans cu 10 zile. Ce faci daca vodafone iti retrage banii pentru reincare prin DD mai repede, eventual contul pe zero, etc. Prefer sa pot plati eu personal, nu sa "aiba" grija banca de mine.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users