Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Marantz MM7025 vs Rotel RB1552 mkii

Recomandare bicicleta electrica

Venom - The Last Dance

Demolarea blocurilor prea vechi s...
 Alimentare motor stea-triunghi

Contact pornire aproape blocat de...

Nonce cu Javascript si Nginx pt I...

Sigma 28-45mm F/1.8
 BT extragere parere va rog

Legate boxe la 2 surse

Cand ajung banii de la banca dupa...

Beneficii angajare somer
 Divani&Sofa

Caut software antic Kasperski Ant...

Intrebare despre ppc (fostul enel)

Radiator spart? Pierdere freon - ...
 

Despre baterii (acumulatori) auto si redresori - exploatare, intretinere, achizitie

* * * * - 16 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
14795 răspunsuri în acest subiect

#12889
titoo

titoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.479
  • Înscris: 19.03.2007

View Postunpuisor, on 08 februarie 2023 - 10:03, said:

mda... dar nu e ok sa dai o groaza de bani pe o baterie asa zis premium si sa se comporte ca una ieftinache. mai bine iau una cu calciu si stiu ca ma tine 2 ani, decat una care se presupune ca tine vreo 3 si la al doilea deja gafaie. Sunt de acord ca e aiurea sa arunci cu banii pe gadgeturi, dar si pe baterii la 2 ani se arunca cu banii. Poate am nimerit eu una proasta. O sa incerc sa evit Rombatul,

Orice baterie iei, daca vei proceda la fel ca pana acum rezultatele vor fi  aceleasi, e vorba de legile fizicii.Nu cred ca rezistenta aia porneste automat, trebuie sa poata fi dezactivata de undeva.La nicio masina cu motorizare diesel motorul nu se incalzeste in 90 de secunde, indiferent de cat de buna e masina.Cred ca motorul tau nu se incalzeste optim pe vremea asta, nici atunci cand ajungi la destinatie, acum depinde si ce capacitate cilindrica are. Ai verificat si consumul de combustibil in anotimpul rece si eventual sa-l compari cu consumul realizat vara ?

#12890
titoo

titoo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 8.479
  • Înscris: 19.03.2007

View Postunpuisor, on 08 februarie 2023 - 10:29, said:

tin si eu sa cred ca se consuma mai mult decat baga alternatorul. Doar la un drum lung, de cateva ore se incarca bine bateria.

Daca locuiesti la curte si ai garaj, in situatia ta e mai economic sa cumperi un redresor decat sa schimbi bateriile la 2 ani.

#12891
unpuisor

unpuisor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.275
  • Înscris: 28.04.2003

Quote

Orice baterie iei, daca vei proceda la fel ca pana acum rezultatele vor fi  aceleasi, e vorba de legile fizicii.Nu cred ca rezistenta aia porneste automat, trebuie sa poata fi dezactivata de undeva.La nicio masina cu motorizare diesel motorul nu se incalzeste in 90 de secunde, indiferent de cat de buna e masina.Cred ca motorul tau nu se incalzeste optim pe vremea asta, nici atunci cand ajungi la destinatie, acum depinde si ce capacitate cilindrica are. Ai verificat si consumul de combustibil in anotimpul rece si eventual sa-l compari cu consumul realizat vara ?
am verificat pe ceas, in 90 sec incepe sa bage aer cald, se simte la mana. Nici mie nu mi-a venit sa cred, pt o masina de 17 ani diesel, eu zic ca e bine Posted Image Temperatura care e afara e intre 3-5 grade. Am pus un termometru din ala cu fir si senzor extern. Nu o fi el cel mai precis, dar e pe acolo. Pana sa mi se duca bateria asa repede, ac/ul era mereu on, fiindca citisem undeva ca atunci cand apesi butonul, iarna porneste si rezistenta aia. Dar se pare ca nu, aerul e separat, rezistenta e separata. Cand pornesc aerul, se aude mai urat/ ori mai intra o curea la alternator sau trece ventilatorul din viteza 1 in 2, ceva se intampla si se simte.
La consum iarna, e diferenta cam de 1 litru. Adica acum scot 6.5, vara scot 5.5. In Bucuresti, bara la bara. La fel, pt o masina atat de veche e parfum. Bine si motorul e minuscul, 65 cai. Totusi merg destul de agresiv. Daca as merge batraneste, scot cat zic aia in cartea tehnica. Posted Image

Quote

Daca locuiesti la curte si ai garaj, in situatia ta e mai economic sa cumperi un redresor decat sa schimbi bateriile la 2 ani.
la etajul 10 si nu am nici parcarea langa. pana ajung acasa cu caramida aia de 75 ah, o sa caut o liza

Editat de unpuisor, 08 februarie 2023 - 11:51.


#12892
sean70

sean70

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.172
  • Înscris: 20.01.2014
Am insirat artileria grea...))
Primul pachet de 12 baterii a trecut de regenerare, acum se descarca, apoi le incarc cu ProHD-ul ca stie 24v si puls... Dupa iarasi masuratori pe fiecare element si la care este cazul procedura de la capat cu regenerare.

Fișiere atașate



#12893
unpuisor

unpuisor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.275
  • Înscris: 28.04.2003
mi-a mai picat o fisa... In ultimii ani am avut veri destul de calde, adica in masina lasata in soare se ajungea si la peste 80 grade in interior.
Nu e posibil sa se fi evaporat electrolitul ala sau ce lichid are in interior? Si sa trebuiasca completat? Chiar daca e capsulata? Si pur si simplu sa aiba nevoie de completat?

Editat de unpuisor, 08 februarie 2023 - 14:28.


#12894
RFL

RFL

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.396
  • Înscris: 10.12.2018
Esti mai glumet din fire puisorule? Pai daca bateria e capsulata, fara intretinere, pe unde completezi cu apa distilata? Diesel am si am mai avut, motorizari cel mult 1600 cc, dar nici unul nu a vrut sau nu a putut sa bage caldura produsa de motor in 90 sec. A ta o fi unicat. A, daca dau dezaburire parbriz, da, da caldura prin fantele de sub parbriz, dar e produsa de aeroterma, electric. Deci prin consum de curent. Pe 29.12.2022 am schimbat bateria, intrata in a 8-a iarna. Drumuri scurte, zilnic casa-servici 5-6 Km. Dimineata , in Decembrie, avea 12,3-12,4 V. Pornea de fiecare data, nu invartea mult, dar nici “la sfert” ca vara, avea o intarziere de max 1-2 sec. M-am dus cu ea pe masina sa o schimb, la -5 grade, dupa drum de 5 km pana la magazin, a dat pe tester 12,57V si 356 A,   58% din capacitate, 63 Ah 610 A (EN), un Bosch S05. Am pus baterie noua, 66Ah 660 A (EN), 3 ani garantie,  330 lei.Boschul l-am pus in portbagaj, depozitat la +20 grd, pus pe redresor. Sa umprumut un tester sau sa cumpar unul si sa o masor, de curiozitate, sa vad cat Amai are, ca voltajul e 12,8.

#12895
unpuisor

unpuisor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.275
  • Înscris: 28.04.2003

Quote

Esti mai glumet din fire puisorule? Pai daca bateria e capsulata, fara intretinere, pe unde completezi cu apa distilata? Diesel am si am mai avut, motorizari cel mult 1600 cc, dar nici unul nu a vrut sau nu a putut sa bage caldura produsa de motor in 90 sec. A ta o fi unicat. A, daca dau dezaburire parbriz, da, da caldura prin fantele de sub parbriz, dar e produsa de aeroterma, electric. Deci prin consum de curent. Pe 29.12.2022 am schimbat bateria, intrata in a 8-a iarna. Drumuri scurte, zilnic casa-servici 5-6 Km. Dimineata , in Decembrie, avea 12,3-12,4 V. Pornea de fiecare data, nu invartea mult, dar nici “la sfert” ca vara, avea o intarziere de max 1-2 sec. M-am dus cu ea pe masina sa o schimb, la -5 grade, dupa drum de 5 km pana la magazin, a dat pe tester 12,57V si 356 A,   58% din capacitate, 63 Ah 610 A (EN), un Bosch S05. Am pus baterie noua, 66Ah 660 A (EN), 3 ani garantie,  330 lei.Boschul l-am pus in portbagaj, depozitat la +20 grd, pus pe redresor. Sa umprumut un tester sau sa cumpar unul si sa o masor, de curiozitate, sa vad cat Amai are, ca voltajul e 12,8.
chiar daca e capsulata, are doapele acolo.
am incercat azi sa le scot, doar ca au facut ai naibi in loc de spatiu sa bagi surubelnita, o chestie ciudata, si iti trebuie un fel de cheie care nu se gaseste pe nicaieri. Puteam sa ma chinui sa le scot dar deformam dopurile si nu mai aveam cum sa le scot. M-am lasat pagubas. Aveam o camera endoscopica pt tevi, puteam sa o bag acolo sa vad cat e nivelul. Daca bateria are doar 2 ani, si abia trece de 11 v sau chiar 10.9, inseamna ca ori e super proasta ori s-a intamplat ceva cu ea, ca alternatorul ii da 14-14.4 mereu. Poate de la caldura s-a evaporat lichidul ala din ea si trebuie completat. Astia au capsulat-o special sa o arunci si sa iei alta. Vrajeala de marketing.
am verificat si chestia cu rezistenta, e cum am zis eu, daca las rotita aia de caldura cu 2 buline mai in spate, baga doar aer pana incalzeste motorul. Cum o duc pana la capat, cum baga cald. Deci se porneste aeroterma cu rezistenta cu tot si papa bine. 900 w.

Editat de unpuisor, 08 februarie 2023 - 19:03.


#12896
scrisit

scrisit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.243
  • Înscris: 01.12.2007
Salut,

Din senin nu mai imi functioneaza Foxsur. Se aprinde, imi araalta cat are bateria, dar nu vrea sa o încarce.
Ce alte recomandări mai aveți, până în 500lei?

Cred ca ma încadrez la un Banner
Accucharger 10A
Recovery/12V https://www.bannerba...er-10A-Recovery

Si cred ca mai am ceva de la Wurth

Și ăsta https://www.wuerth.r...10-955-900.html

#12897
sean70

sean70

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.172
  • Înscris: 20.01.2014

View Postunpuisor, on 08 februarie 2023 - 18:53, said:


chiar daca e capsulata, are doapele acolo.
am incercat azi sa le scot, doar ca au facut ai naibi in loc de spatiu sa bagi surubelnita, o chestie ciudata, si iti trebuie un fel de cheie care nu se gaseste pe nicaieri. Puteam sa ma chinui sa le scot dar deformam dopurile si nu mai aveam cum sa le scot. M-am lasat pagubas. Aveam o camera endoscopica pt tevi, puteam sa o bag acolo sa vad cat e nivelul. Daca bateria are doar 2 ani, si abia trece de 11 v sau chiar 10.9, inseamna ca ori e super proasta ori s-a intamplat ceva cu ea, ca alternatorul ii da 14-14.4 mereu. Poate de la caldura s-a evaporat lichidul ala din ea si trebuie completat. Astia au capsulat-o special sa o arunci si sa iei alta. Vrajeala de marketing.
am verificat si chestia cu rezistenta, e cum am zis eu, daca las rotita aia de caldura cu 2 buline mai in spate, baga doar aer pana incalzeste motorul. Cum o duc pana la capat, cum baga cald. Deci se porneste aeroterma cu rezistenta cu tot si papa bine. 900 w.
Aia nu e capsulata... Daca era nu avea doape.

#12898
xyz30

xyz30

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 267
  • Înscris: 27.04.2009
Buna seara,revin si eu cu o problema.Am o Caranda de 75Ah,cea cu bac rosu.Am observat ca de cand au scazut temperaturile,gen de la 5-7 gr in jos, bateria a inceput sa invarta din ce in ce mai greu.Am avut masina statuta 4 zile saptamana trecuta si zic hai sa vad cum arata dupa zilele astea,am pus Konweiul pe ea si mi-a iesit ce se vede in poza alaturata.
Astazi am ajuns acasa pe la ora 16.00,si pe la ora 19.00 am pus-o la incarcat.Am lasat-o pana a terminat de incarcat,am pus-o pe masina,am inchis usile din telecomanda,o las 1 minut si pun testerul pe ea,si mi-a dat ca este incarcata 55% si 12,20v.Nu stiu daca am facut gresit,dar bateria am incarcat-o afara (stau la curte). Bateria este cumparata in septambrie 2021 si avea 2-3 luni de cand a fost produsa.Ce credeti ca ar fi,am nimerit o baterie mai proasta sau din cauza ca este prea frig?
La fosta masina,am avut o baterie Exide Excell si aia a mers perfect si iarna la -10gr.

Fișiere atașate



#12899
Mike1alike

Mike1alike

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.035
  • Înscris: 02.08.2020

View Postxyz30, on 08 februarie 2023 - 21:11, said:

Buna seara,revin si eu cu o problema.Am o Caranda de 75Ah,cea cu bac rosu.Am observat ca de cand au scazut temperaturile,gen de la 5-7 gr in jos, bateria a inceput sa invarta din ce in ce mai greu.Am avut masina statuta 4 zile saptamana trecuta si zic hai sa vad cum arata dupa zilele astea,am pus Konweiul pe ea si mi-a iesit ce se vede in poza alaturata.
Astazi am ajuns acasa pe la ora 16.00,si pe la ora 19.00 am pus-o la incarcat.Am lasat-o pana a terminat de incarcat,am pus-o pe masina,am inchis usile din telecomanda,o las 1 minut si pun testerul pe ea,si mi-a dat ca este incarcata 55% si 12,20v.Nu stiu daca am facut gresit,dar bateria am incarcat-o afara (stau la curte). Bateria este cumparata in septambrie 2021 si avea 2-3 luni de cand a fost produsa.Ce credeti ca ar fi,am nimerit o baterie mai proasta sau din cauza ca este prea frig?
La fosta masina,am avut o baterie Exide Excell si aia a mers perfect si iarna la -10gr.
Posted Image Redresorul a furat curent, în loc să o încarce.
Nu e ok că ai încărcat-o afară pe temperaturile astea, trebuia să o bagi în interior şi să o laşi să se acomodeze la temperatura camerei, apoi să-i dai încărcare.
Dar ca funcționalitate, chiar erau probleme la ea? Ce înseamnă "a început să învârtă din ce în ce mai greu"? Motorul pornea? 75Ah-motor diesel? Poate problema nu a fost neapărat la baterie, ci o altă problemă tehnică, la electromotor. Reacționează şi ele la frig, se contractă. Poate fi însă şi bateria cu probleme. Încearcă şi o încărcare la temperaturi normale, în interior. Dacă nu-şi revine, nu ai ce să-i faci. Cele cu bacul roşu sunt capsulate.

#12900
xyz30

xyz30

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 267
  • Înscris: 27.04.2009
Nu am mai bagata-o in casa la 7 seara, pana ajungea la temperatura camerei,incarcat,se facea tarziu.Dimineata plec destul de devreme si nu mai aveam chef sa stau la ora asta sa o pun la loc.Motorul nu are nici o problema,cu bateria incarcata chiar si pe frigul asta porneste "la cheie".Bateria am luat-o de 75Ah ca asa e data in cartea de service si pe configuratoarele de pe net.Masina este o Zafira C 2.0 cdti euro 6 din 2015.
Da,a inceput sa invarta mai greu de cand a venit frigul cu temperaturile in jur de 0 gr.Pana atunci a mers perfect bateria.Am mai facut proba in decembrie,am luat bateria la incarcat,a ajuns la 98% stare incarcare si aprox 95-97% stare sanatate si pornea instant.De asta eu tind sa cred ca bateria nu tine la rece.Drumul pe care il fac 15km dus,15 intors,facut in aprox 45 min,deh bara la bara.
Am uitat sa precizez,incarcata cu Foxsur de 8Ah.

Editat de xyz30, 08 februarie 2023 - 22:39.


#12901
adrian_r5

adrian_r5

    23:58

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 12.769
  • Înscris: 23.04.2007

View Postunpuisor, on 08 februarie 2023 - 18:53, said:

aeroterma cu rezistenta cu tot si papa bine. 900 w.
De citi amperi e siguranta de pe circuitu' aerotermei ?

#12902
Robert_Kiran

Robert_Kiran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.709
  • Înscris: 19.08.2007
Revin cu o întrebare. Am lăsat o baterie de scuter (6 ah) în garaj. Bateria e nou nouta, neformatata. Adică nu am bagat acidul în ea. E în cutie, cu bidonasele de plastic de acid. Am zis sa o formatez la primăvară când se face vreme de plimbare cu scuterul.  Afara sunt minus 13 grade. Garajul nu e deloc încălzit. Se poate strica ceva la baterie/acid dacă e ținută la temperaturile acestea?

#12903
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 13.975
  • Înscris: 22.12.2005
Nu.

#12904
geos

geos

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.512
  • Înscris: 04.12.2003

View Postscrisit, on 08 februarie 2023 - 20:55, said:


Ce alte recomandări mai aveți, până în 500lei?


TB6000Pro de la Topdon
https://www.ebay.de/...kp:BFBM-r3w98Vh
74 eur cu tot cu transport

#12905
scrisit

scrisit

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.243
  • Înscris: 01.12.2007
Îmi frebuie ceva care să vină în 2-3 zile. Ca deja am 3.baterii la garanție.

#12906
unpuisor

unpuisor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 4.275
  • Înscris: 28.04.2003

Quote

Aia nu e capsulata... Daca era nu avea doape.
sunt ascunse dupa abtipild, nu sunt la vedere, si nici nu ai cum sa le desfaci decat daca le gauresti cu bormasina sau le fortezi cu o surubelnita si le strici.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate