probleme pornire dacia 1310 carburatie
Last Updated: Dec 16 2012 20:40, Started by
justme333
, Dec 13 2012 20:30
·
0
#19
Posted 14 December 2012 - 20:15
Am citit si eu despre aprinderea farurilor inaintea pornirii motorului pe timp rece , este pentru initierea reactiilor chimice din acumulator , produce o preincalzire a electrolitului care asigura un amperaj mai mare stiindu-se faptul ca la frig curentul poate sa scada cu pina la 50%
Este ceva de genul legarii unui consumator mic permanent pentru pastrarea reactiilor chimice, gen led a sau bistabil care s-a demonstrat in timp ca pastreaza acumulatorul in stare optima de functionare mai mult timp. |
#20
Posted 14 December 2012 - 20:23
Pai daca aprind pozitiile nu e aceeasi combinatie? Ma gandesc ca alea ar consuma mai putin, cam ai nevoie de tot ce poate da bateria la rece.
|
#21
Posted 14 December 2012 - 20:51
Da , am gasit unde am citit ... era la "mituri despre baterii auto " http://ro.scribd.com...Acumulator-Auto pagina 7 nu m-am uitat la titlul rubricii si am luat-o ca generalitati.
"In zilele foarte friguroase aprindeti farurile pentru a “incalzi” bateria inainteapornirii motorului. In timp ce nu exista indoiala ca aprinderea farurilor va creste circuitul in cadrul bateriei, cu siguranta va diminua capacitatea necesara pentru pornirea unui motor rece. De aceeaNUeste recomandata aceasta actiune." Edited by hemTT, 14 December 2012 - 21:04. |
#23
Posted 14 December 2012 - 22:30
Schimba puntea redresoare cu totul la alternator si nu mai ai treaba.
Daca mai ai probleme pune un releu nou digital si gata. |
#24
Posted 15 December 2012 - 08:46
Nu ai incarcare aproape deloc. Du-te la un electrician care sa-ti diagnosticheze alternatorul. Poate fi o infasurare sau poate fi puntea de diode. La rebobinat alternatoare auto nu cred ca se baga careva, insa punte de diode se gaseste la orice magazin auto mai rasarit. Dupa ce ai rezolvat problema alternatorului, pui bateria la incarcat sa o aduci in parametri, caci se pare ca ai "stors-o" de tot. Mare lucru ar fi sa n-o fi sulfatat deja, caz in care poti s-o arunci. Dar poate mai ai o sansa, merita sa incerci. Apoi incerci sa pornesti motorul si, cu bateria conectata in circuit, pui voltmetrul pe borne. Cu oricati consumatori ai merge, tensiunea masurata nu trebuie sa scada sub 14V (minim, minim 13,7-13,8V). Daca scade sub aceasta valoare, iti iei un alt releu de incarcare. La fel procedezi si daca tensiunea masurata este mai mare de 14,5V. Apropos, ai releul separat sau tot pe alternator ? Cat e de veche masina ?
|
#25
Posted 15 December 2012 - 17:48
Mai putin si se trezeste vreun rasrit sa iti dea sfatul de a schimba masina.
OFF: Cati dintre cei care ati postat aici ai condus macar o dacie, sa nu mai zic de vazut ce are sub capota si alte cele?? |
#27
Posted 16 December 2012 - 15:20
mai, sebi, ce ne faceam noi daca nu te aveam pe tine ?
Si ? Ce mai zici ? Ceva la subiect pe threadul asta ? Noi am mai depanat la viata noastra asa ceva. Dar tu, in afara de citate de pe net, ce mai stii ? Edited by cristi.r, 16 December 2012 - 15:22. |
#28
Posted 16 December 2012 - 17:05
Salut ! Daca omul a spus , clar, ca atunci cand foloseste farurile ii moare bateria, mi se pare normal ca are probleme cu incarcarea. Amperaj mic din cauza diodelor care poate sa functioneze doar cate una si atunci are tensiune , nu si curent. Releul sau legaturi si conexiuni slabe. Bateria poate fi scoasa , in timp ce motorul merge, daca pui un bec la bornele ce se prind la baterie, E bine de stiut , atunci cand ti se fura bateria si vrei sa ajungi acasa !Si inca ceva : totusi bateria este mica (55A) pentru o masina care nu are aprinderea perfecta , mai ales iarna. Cand aveam Dacia 1300 foloseam baterie de peste 70 A si nu aveam probleme iarna ! Eee...cate materiale a carat sa fiti voi sanatosi si mergeam la munte si la mare fara probleme, o reparai pe drum, daca erea nevoie ! Numai de bine !
Edited by spik1, 16 December 2012 - 17:15. |
|
#29
Posted 16 December 2012 - 17:46
Quote E bine de stiut , atunci cand ti se fura bateria si vrei sa ajungi acasa ! Edited by cristi.r, 16 December 2012 - 17:46. |
#30
Posted 16 December 2012 - 19:22
Salut ! Nu ma laud, pur si simplu am avut o Dacia 1300 pe care am exploatat-o si ca turism si ca auxiliara ,pana nu a mai meritat s-o repar (tinichigeria).Nu am cunostinte vaste despre instalatii electrice auto, dar ce am spus mai sus le-am probat pe masina mea si nu numai eu . Ca mecanica am reparat cam tot la ea! Numai bine !
|
#32
Posted 16 December 2012 - 19:48
Aha ! Cu bateria moarta si am luat curent de la alta masina , apoi am scos mortaciunea , nu inainte de a pune un bec la borne, cica pentru protectia diodelor !Chiar daca nu ai baterie , legi un bec la borne iei curent de la alta masina si pleci doar cu grija de a nu se opri ,ca altfel repeti operatiunea !
Edited by spik1, 16 December 2012 - 19:53. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users