Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Aditivi motorină. Pro sau contra?
Last Updated: Jun 24 2019 07:14, Started by
oana0
, Dec 06 2012 23:58
·
0
#19
Posted 09 December 2012 - 15:32
Pai nu exista numai mosnegii care ica isi mai repara Dacia cu sarma si patentul in fata blocului. Ei au niste urmasi tineri si foarte tineri pe masura .
Eu am o intrebare: cati din cei ce folosesc asa ceva o fac deoarece au avut probleme cu sistemul de injectie si nu vor sa mai repete patania si cati o fac doar asaaa, ca au auzit ca "face bine" ? |
#20
Posted 10 December 2012 - 10:49
missionnad, on 09 decembrie 2012 - 13:42, said:
Din 2008 alimentez numai de la Petrom cu motorina sortimentul ieftin.Din cand in cand[odata la 2 luni] bagam cate 15-20l si din accea mai scumpa.In ultimul an nu am mai pus deloc din sortimentul mai scump[care am inteles ca este aditivat]am pus doar sortimentul ieftin. Pana acum nu am avut nici o problema,76.000 km masina folosita la drumuri lungi,scurte[naveta],incarcata,descarcata,etc... Filtrul de motorina este capsat,il schimb la 40.000 km si de curioziate l-am desfacut sa vad ce impuritati s-au adunat in el in acesti 40.000. Mare mi-a fost mirarea cand am vazut ca este destul de curatel raportat la proasta reclama care i se face motorinei din Romania de catre toate categoriile de soferi. |
#21
Posted 16 December 2012 - 18:56
Subsriu... Mentionez ca alimentez de unde baga RATT ul motorina in autobuzele noi Citaro , ambulantele etc. Adica cea mai ieftina motorina de la petrom. Nu cred ca au aia un interes ca sa isi strice autobuzele si ambulantele. Si cum am o autonomie de aprox 1000~1100km cu un plin ochi, pot spune ca alimentez in 95% din cazuri de la aceeasi pompa din aceeasi benzinarie. (am facut dus intors Timisoara Viena cu un plin).
missionnad, on 09 decembrie 2012 - 13:42, said:
Din 2008 alimentez numai de la Petrom cu motorina sortimentul ieftin.Din cand in cand[odata la 2 luni] bagam cate 15-20l si din accea mai scumpa.In ultimul an nu am mai pus deloc din sortimentul mai scump[care am inteles ca este aditivat]am pus doar sortimentul ieftin. Pana acum nu am avut nici o problema,76.000 km masina folosita la drumuri lungi,scurte[naveta],incarcata,descarcata,etc... Filtrul de motorina este capsat,il schimb la 40.000 km si de curioziate l-am desfacut sa vad ce impuritati s-au adunat in el in acesti 40.000. Mare mi-a fost mirarea cand am vazut ca este destul de curatel raportat la proasta reclama care i se face motorinei din Romania de catre toate categoriile de soferi. |
#22
Posted 21 December 2012 - 15:00
Am senzatia ca initiatoarea topicului nu s-a referit la aditivi pentru cresterea aptitudinilor de ungere a motorinei, ci la aditivii care maresc fluiditatea, reduc gelificarea si usureaza pornirea pe timp rece.
Prin anii '95-'96, cand astfel de aditivi nu prea se gaseau, iar cantitatea de parafina existenta in motorina era destul de mare iarna, foloseam benzina pe care o introduceam in motorina cam 5%, pentru a putea porni mai usor iarna. |
#23
Posted 24 March 2017 - 21:02
Keropur kerokuku rombenzol pune o cantitate de kerosen in benzina si motorina injectoarele stau curate ,atat la benzinare cat si la diesele avantaj tot rafinaria ia pret mai mare pe litru iar cetateanul daca masina se infige mai bine din cauza kerosenului si a injectoarelor curate baga talpa in ea si o alearga.. bine.
Edited by eboda, 24 March 2017 - 21:23. |
#24
Posted 25 October 2017 - 12:31
ROMPETROL aditiveaza si benzina si motorina cu KEROPUR de la BASF GERMANIA
http://www.performan...eropur_dp/index http://www.performan...keropur/effects Edited by eboda, 25 October 2017 - 12:32. |
#25
Posted 08 January 2018 - 10:14
curentelectric, on 07 decembrie 2012 - 15:48, said: Rompetrolul cica ar pune keropur si in aia scumpa si in aia ieftina. Acuma, ce sa zic ... cum nu sunt actionar pe nicaieri, nu iubesc pe nimeni, dar nici masina nu era vreo racheta. Oricum, aia cu keropurul era o gluma. Se pune un bidon de cola de substanta d-aia la o cisterna de motorina, asa ca ... Exact. Daca este aditivata motorina, ea vine asa de la rafinarie. Voua nu vi se pare absurda situatia? De unde stie camionagiul cata motorina are exact in cisterna? Poate distribuie la mai multe statii. Unu vrea cu aditiv, altu fara. Singura observatie personala la diesel euro "6" este ca face regenerare de filtru de particule mai rar cu motorina mai scumpa. george_eu25, on 07 decembrie 2012 - 20:28, said: Voi nu intelegeti un lucru!Aditivul ala de motorina in proportie de 80-90% are aceleasi specificatii ca un ulei pentru motoarele in 4T.Luati o eticheta de la un aditiv si de la ulei Liqui Moly de exemplu si o sa vedeti ca e cam la fel ca si continut! eboda, on 24 martie 2017 - 21:02, said: Keropur kerokuku rombenzol pune o cantitate de kerosen in benzina si motorina injectoarele stau curate ,atat la benzinare cat si la diesele avantaj tot rafinaria ia pret mai mare pe litru iar cetateanul daca masina se infige mai bine din cauza kerosenului si a injectoarelor curate baga talpa in ea si o alearga.. bine. Kerosenul este mai ieftin decat motorina, practic un petrol usor. Are rolul de a creste cifra cetanica, ardere mai buna ,,scade temperatura de gelifiere a motorinei. Kerosen nu stiu daca se poate cumpara "la litru" cert este ca se comercializeaza la tona, avioanele ard la greu. |
#26
Posted 14 January 2018 - 22:00
Singurele benzinarii ce comercealizeaza motorina cu cifra cetanica 55 ff buna in intervalul 15 dec .,.,15 martie sunt SOCAR si ROMPETROL la versiunile de motorina scumpa. Restul benzinariilor comercializeaza motorina de cifra cetanica 51 iar la versiunile mai scumpe sunt tot 51 dar supraaditivate. Deci la diesele iarna ROM P scumpa si merg snur si se si infig la drum bine cu 55 cetanica
Edited by eboda, 14 January 2018 - 22:01. |
#27
Posted 15 January 2018 - 12:50
Eu de socar am citit doar aici pe forum. Nu stiam ca e un brand de benzinarii.
|
#28
Posted 27 January 2018 - 08:44
Daca ai ocazia intra.
Eu pun de la ei de cand i-am ''descoperit''. Mi se pare mai buna motorina ca la Omv si e mai luxos si mai curat inauntru. Cel putin la Roman. Iar cafeaua...e smechera rau la Socar. Edited by mariovrs, 27 January 2018 - 08:45. |
|
#29
Posted 15 February 2018 - 03:28
ADITIVUL KEROPUR ce se gaseste in combustibilii ROMPETROL este folosit ca aditiv OEM de MERCEDES ca si aditiv OEM...
AVAND si COD DE PIESA https://mbworld.org/...er-imag0595.jpg SINGURII aditivi combustibil aprobati de MERCEDES sunt KEROPUR si TECHRON (facut de CHEVRON-TEXACO) BMW foloseste oficial cu flacon OEM TECHRON ca si aditiv de curatare sistem injectie. http://c1552172.r72....200478_x600.jpg TECHRON se gaseste la evolube.ro special pt benzina si special pt motorina. Edited by eboda, 15 February 2018 - 03:30. |
#30
Posted 23 June 2019 - 17:38
Am un injector cu probleme. De la service mi-au recomandat un aditiv Techron parcă. Au zis sa încerc și dacă nu își revine sa duc injectoarele la curățat.
Am băgat aditivul. După în drum de 500 de km nici un rezultat. Am zis, asta e. După încă o sută de km si-a revenit. Am mai făcut 200 și e ok. Sper să nu fie temporar, eu nu prea cred în aditivi și soluții minune. |
#31
Posted 23 June 2019 - 23:00
Ce probleme avea si cum ai observat ca si-a revenit? E diesel sau benzinar?
|
#32
Posted 23 June 2019 - 23:20
Cei de la service ți-au vândut gogoși. La injectoare cu probleme se alimentează direct din bidonul de aditiv.
Adăugarea unei cantități de aditiv la un plin se face preventiv. |
#33
Posted 24 June 2019 - 05:36
Nu se tura. Pe loc, cu accelerația în podea stătea la ralanti. După doua -trei minute se și tura, ralanti-ul oscila tare. Nu avea putere. La un moment s-a aprins și becul în bord si antipollution fault dar s-a stins când am ajuns la service și nu a rămas nici o eroare. Dar a pus testerul și acolo a văzut ca injectorul 3 merge aiurea.
Toate aveau valori în jur de -0.7 iar ăla avea +5 Ei nu se ocupa de curățare. Dar mi-au dat date de contact ale unui service de injectoare. Dar au zis sa încerc și un aditiv. Eu nu cred în soluții minune dar pentru 40 de lei am zis ca nu am nimic de pierdut. După 600 de km mașina a revenit. Are din nou putere, ralanti-ul e stabil, se turează normal, nu mai trepideaza. Prin iarnă am mai avut probleme cu antipoluttion fault dar băgam ceva aditiv și se stingea. Problema era ca reapărea după câteva sute de km. De când a dat căldura nu a mai apărut până acum și am dat vina pe frig, condens, motorină etc. Probabil tot injectorul făcea pe prostul. Din experiența aia am învățat sa nu îmi pun mari speranțe în aditivi. Deși e posibil sa apară ameliorări, nu știu dacă sunt permanente sau dacă după puțin timp ajung înapoi de unde am plecat. Rămâne de văzut. Mașina e un Peugeot 307 2.0 HDI. Motor RHY, injecție bosch. Kilometraj 412000; asta dacă e real. Edited by PoeOvidiu, 24 June 2019 - 05:42. |
|
#34
Posted 24 June 2019 - 06:50
La psa se mai întâmplă asta când dă frigul și ai ghinionul să mai ai motorina neaditivata. Am pățit o distracție asemănătoare la Amarok, pe care l-am împrumutat la niște prieteni si mi l-au dat înapoi cu plinul făcut. Merg rar cu el si m-a prins iarna cu motorina de vară. Nu a mai vrut deloc să pornească, l-am împins în depozit, a stat peste weekend la caldurica si luni a pornit din prima. De atunci aditivez cu soluție de iarnă din octombrie...
|
#35
Posted 24 June 2019 - 07:14
În 7 ani și 200.000 de km a fost prima iarnă în care a făcut figuri. Cu pornirea nu am avut probleme indiferent de temperatură.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users