Volvo 240 Dl 1986
Last Updated: Dec 13 2016 11:42, Started by
TurboDXman
, Oct 13 2012 22:50
·
0
#3
Posted 13 October 2012 - 23:07
Multumesc!
Voi prezenta pe parcurs ce am facut la ea in ultima vreme. Deocamdata singurul autocolant care a necesitat refacerea. Attached Files |
#5
Posted 14 October 2012 - 07:43
Desigur!
1986cmc, 103 CP carburator dublu-corp Solex transmisie manuala in 5 trepte cu overdrive |
#6
Posted 14 October 2012 - 12:04
Cate masini detii in parcul tau auto ? Am vazut ca ai mai avut ceva postari cu masini care aratau exceptional .
|
#8
Posted 14 October 2012 - 19:03
Cea mai recenta lucrare minora a fost reconditionarea stopurilor care a constat in demontarea piesa cu piesa, curatare, relipirea capacelor transparente ale becurilor pt mersul inapoi care se dezlipesc in mai bine de 20 de ani apoi curatarea foliei cu contacte imprimate cu smirghel de 800, becuri noi si la final, ornamentul cromat din mijlocul fiecarui stop.
Cu 2 ani in urma a venit randul farurilor sa fie intinerite. Avand oglinzile originale si garniturile asemenea, acestea din urma erau uscate bine iar oglinzile destul de matuite (oglinzi metalice!). Asa ca am procedat la reconditionare prin demontarea de pe masina, curatarea tuturor componentelor, inlocuirea oglinzilor cu unele originale tot metalice, a garniturilor de cauciuc dintre carcasa si geam, tot originale si a clamelor de fixare si reglaj a oglinzilor de carcasa, tot originale, acestea din urma, la demontare au crapat fiind din plastic care ars de soare timp de mai bine de 20 de ani si-au trait traiul si facut datoria cu prisosinta. Aceasta din urma operatiune (rezultatul ei mai exact) a fost capturata pe pelicula foto. Before and after. coming soon pana atunci o fotografie cu kitul de reparatie pt carburator, gasit dupa indelungi cautari. Carburatorul a fost reconditionat ultima data anul trecut, in primavara. Attached FilesEdited by turbodxman, 14 October 2012 - 19:32. |
#9
Posted 14 October 2012 - 20:02
Ce masini faceau si noi ne dadeam cu toroapele de dacii.
|
#10
Posted 14 October 2012 - 20:15
Inca se mai poate observa diferenta si in prezent (Dacia vs altele).
|
|
#12
Posted 14 October 2012 - 20:33
Ai perfecta dreptate, dar, iata ca, in pofida "calitatii" daciilor, asistam la o adevarata "miscare" de restaurare pt 1300.
Iar in Franta fanii R 12 sunt numerosi! |
#13
Posted 14 October 2012 - 20:35
#16
Posted 14 October 2012 - 21:22
Asta era ideea, inca de la inceput.
Lasand Dacia pentru alte ocazii, revin cu o fotografie a portbagajului si a unei alte piese reconditionate in trecut (motorasul stergatoarelor de parbriz): desfacut, curatat in interior si exterior, primer + revopsit. si o imagine cu consola centrala, dupa ce au fost inlocuite manerul schimbatorului de viteze, capacelul cu schema treptelor si burduful schimbatorului pt a ii reda aspectul de nou urmeaza curand montarea unui radiocasetofon original Blaupunkt Heilbronn SQM 39, primit de la un amic care l-a pastrat de mai bine de 20 de ani, el fiind nefolosit (care a fost montat pe Volvo 240 in anii '80 - sfarsit), cu cod, 100% functional.care sa inlocuiasca hidosenia fabricata in Asia din prezent ce a fost montata provizoriu pana am gasit ce trebuia cum ultima data cand am ridicat capota am schimbat antigelul si curatat instalatia, am facut si 2 poze Attached FilesEdited by turbodxman, 14 October 2012 - 21:04. |
#18
Posted 19 October 2012 - 17:27
Felicitari pentru pasiunea ta, migala, perseverenta! Ai niste masini jos palaria! Se vede ca pui suflet in tot ceea ce faci! Nu indraznesc sa intervin in topicurile tale deoarece sunt un profan in ale rabdarii iar ce faci tu necesita enorm de multa. Da ma bucura fiecare poza si fiecare postare a ta! La cat mai multe postari si de ce nu...masini !
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users