Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Premier Energy se listeaza la bursa

Unde recomandati un CT cu Casa de...

Adaptare masina pentru o persoana...

Bios laptop Myria MY8315
 Folie display laptop in Bucuresti?

Pagina Wikipedia

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...
 Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat
 Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...
 

Volvo 240 Dl 1986

- - - - -
  • Please log in to reply
470 replies to this topic

#1
TurboDXman

TurboDXman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 24.01.2009
Am placerea de a va prezenta al doilea membru al parcului auto personal, ca vechime, in proprietatea mea: Volvo 240 Dl 1986.
Masina de ambasada la inceputul anilor '90, a avut norocul sa "nimereasca" pe maini bune si iata cum se prezinta acum ;)

Attached Files



#2
emyboy

emyboy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,666
  • Înscris: 15.01.2011
Frumoasa masina .

#3
TurboDXman

TurboDXman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 24.01.2009
Multumesc!
Voi prezenta pe parcurs ce am facut la ea in ultima vreme.
Deocamdata singurul autocolant care a necesitat refacerea.

Attached Files



#4
mateiuli

mateiuli

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,027
  • Înscris: 07.08.2006
Poti da si niste detalii tehnice despre motor?

#5
TurboDXman

TurboDXman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 24.01.2009
Desigur!

1986cmc, 103 CP
carburator dublu-corp Solex Posted Image
transmisie manuala in 5 trepte cu overdrive

#6
emyboy

emyboy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,666
  • Înscris: 15.01.2011
Cate masini detii in parcul tau auto ? Am vazut ca ai mai avut ceva postari cu masini care aratau exceptional .

#7
TurboDXman

TurboDXman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 24.01.2009
Pentru moment doar 3. :)

#8
TurboDXman

TurboDXman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 24.01.2009
Cea mai recenta lucrare minora a fost reconditionarea stopurilor care a constat in demontarea piesa cu piesa, curatare, relipirea capacelor transparente ale becurilor pt mersul inapoi care se dezlipesc in mai bine de 20 de ani Posted Image   apoi curatarea foliei cu contacte imprimate cu smirghel de 800, becuri noi si la final, ornamentul cromat din mijlocul fiecarui stop.

Cu 2 ani in urma a venit randul farurilor sa fie intinerite.
Avand oglinzile originale si garniturile asemenea, acestea din urma erau uscate bine iar oglinzile destul de matuite (oglinzi metalice!).

Asa ca am procedat la reconditionare prin demontarea de pe masina, curatarea tuturor componentelor, inlocuirea oglinzilor cu unele originale tot metalice, a garniturilor de cauciuc dintre carcasa si geam, tot originale si a clamelor de fixare si reglaj a oglinzilor de carcasa, tot originale, acestea din urma, la demontare au crapat fiind din plastic care ars de soare timp de mai bine de 20 de ani si-au trait traiul si facut datoria cu prisosinta. Posted Image

Aceasta din urma operatiune (rezultatul ei mai exact) a fost capturata pe pelicula foto.

Before and after. Posted Image  coming soon

pana atunci o fotografie cu kitul de reparatie pt carburator, gasit dupa indelungi cautari.

Carburatorul a fost reconditionat ultima data anul trecut, in primavara.

Attached Files


Edited by turbodxman, 14 October 2012 - 19:32.


#9
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,496
  • Înscris: 13.11.2011
Ce masini faceau si noi ne dadeam cu toroapele de dacii.

#10
TurboDXman

TurboDXman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 24.01.2009
Inca se mai poate observa diferenta si in prezent (Dacia vs altele). ;)

#11
emyboy

emyboy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,666
  • Înscris: 15.01.2011
Cand alte firme faceau in 80-90 masini bune care inca circula ( sunt multe masini din 95 de ex pe soselele noastre) , Dacia erau niste trotinete. Pardon , sunt trotinete .

Edited by emyboy, 14 October 2012 - 20:23.


#12
TurboDXman

TurboDXman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 24.01.2009
Ai perfecta dreptate, dar, iata ca, in pofida "calitatii" daciilor, asistam la o adevarata "miscare" de restaurare pt 1300. :)
Iar in Franta fanii R 12 sunt numerosi! ;)

#13
emyboy

emyboy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,666
  • Înscris: 15.01.2011
Nu poti compara Renault cu Dacia . Sunt diferente destule in ceea ce priveste calitatea .

#14
TurboDXman

TurboDXman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 24.01.2009
Cum aschia nu sare departe de trunchi nici Dacia 1300 "frantuzoaica" nu e miles away de R 12.
Oricum atat originalul cat si versiunea facuta la noi nu au avut reputatia de turisme de calitate.
Cred ca aici esti de acord cu mine...

#15
emyboy

emyboy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,666
  • Înscris: 15.01.2011
Aici te aprob .

#16
TurboDXman

TurboDXman

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,887
  • Înscris: 24.01.2009
Asta era ideea, inca de la inceput. Posted Image

Lasand Dacia pentru alte ocazii, revin cu o fotografie a portbagajului si a unei alte piese reconditionate in trecut (motorasul stergatoarelor de parbriz): desfacut, curatat in interior si exterior, primer + revopsit. Posted Image

si o imagine cu consola centrala, dupa ce au fost inlocuite manerul schimbatorului de viteze, capacelul cu schema treptelor si burduful schimbatorului pt a ii reda aspectul de nou Posted Image

urmeaza curand montarea unui radiocasetofon original Blaupunkt Heilbronn SQM 39, primit de la un amic care l-a pastrat de mai bine de 20 de ani, el fiind nefolosit (care a fost montat pe Volvo 240 in anii '80 - sfarsit), cu cod, 100% functional.care sa inlocuiasca hidosenia fabricata in Asia din prezent ce a fost montata provizoriu pana am gasit ce trebuia Posted Image

cum ultima data cand am ridicat capota am schimbat antigelul si curatat instalatia, am facut si 2 poze :P

Attached Files


Edited by turbodxman, 14 October 2012 - 21:04.


#17
diesel_power

diesel_power

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 139
  • Înscris: 04.09.2006
De curiozitate, cum se activeaza overdrive ?

#18
TLGTLC

TLGTLC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,700
  • Înscris: 27.06.2007
Felicitari pentru pasiunea ta, migala, perseverenta! Ai niste masini jos palaria! Se vede ca pui suflet in tot ceea ce faci! Nu indraznesc sa intervin in topicurile tale deoarece sunt un profan in ale rabdarii iar ce faci tu necesita enorm de multa. Da ma bucura fiecare poza si fiecare postare a ta! La cat mai multe postari si de ce nu...masini !

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate