Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Hepatocarcinom multicentric

Lasa deficitu' hai cu abuzu&#...

Bataie intre clanuri de romi.

Echivalent BP Diesel in Romania&#...
 POSEIDON Residence - Fabrica de G...

Semnatura falsa

Frica si uratul de intuneric

#casabuhnici
 Formatiune tare pe testicul

Sfat achizitie trepied

Lucru in mediul poluat si sportul

Înmatricularea unei mașini 2017
 Automobile Belgia

Lenovo Ideapad 700-15ISK "Ove...

Lexar (carduri de memorie) a fost...

Recomandare rigola dus?
 
Forumul Softpedia folosește "cookies" pentru a oferi utilizatorilor o experiență completă. Vezi detalii sau închide mesaj (x)

Definire musculară și masă musculară

  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1
MihaixD

MihaixD

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 620
  • Înscris: 12.05.2012
  • ID membru: 760,869
Salut! Mă tot contrazic cu un prieten în legătură cu ceva și deoarece până luni nu trecem nici unul dintre noi pe la sală nu putem întreba antrenorul așa că vă întreb pe voi.
1. Cum e corect?
Masă musculară:6-8 repetări a 4 serii cu mai multă greutate
Definire musculară: 10-12 repetări a 4 serii cu mai puțină greutate
sau e invers?


2. Având puțină grăsime pe abdomen, pentru a scăpa de ea trebuie făcute exerciții pentru masă musculară sau pentru definire?

#2
dark_angel_tgv

dark_angel_tgv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 545
  • Înscris: 28.11.2009
  • ID membru: 534,522
  • Locație: 3rd planet from the sun
pt masa musculara,repetari mai putine cu gretate mare.nu exagera ca apoi iarasi nu e bine.iti poti rupe vreun muschi sau ligament.

#3
MihaixD

MihaixD

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 620
  • Înscris: 12.05.2012
  • ID membru: 760,869

View Postdark_angel_tgv, on 28 septembrie 2012 - 19:29, said:

pt masa musculara,repetari mai putine cu gretate mare.nu exagera ca apoi iarasi nu e bine.iti poti rupe vreun muschi sau ligament.
Deci cum am zis eu. Ce îi dau peste nas când mă întâlnesc cu el :)) .

#4
Mar-zZz

Mar-zZz

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,090
  • Înscris: 07.01.2012
  • ID membru: 734,549
depinde pe cine asculti:

pentru intrebarea  1 unii spun ca:
a) dc faci putine repetari cu greutate mare o sa cresti in forta
b ) iar dc faci mai multe repetari cu greutate mai mica o sa cresti mai mult in masa musculara
=>ca si exemplu ala de la "a" o sa poata sa faca o repetare cu 160 kg iar cel de la "b" nu, dar cel de la "b" o sa poata sa faca 12 repetari cu 130kg iar cel de la "a" o sa se opreasca mai devreme
iar pentru definire cardio si dieta

altii spun cum ai zis tu: multe repetari definire putine repetari masa

iar pentru intrebarea 2: gandeste-te ca dc tu cresti in masa musculara aceasta o sa consume mai multe calorii iar tu dc iti mentii alimentatia constanta o sa slabesti (cel putin in teorie)
dar pentru definire eu votez cu dieta si cardio

acum puteti sa va dati peste nas reciproc

Edited by Mar-zZz, 28 September 2012 - 20:29.


#5
bilibistrocizel

bilibistrocizel

    Senior Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 6,326
  • Înscris: 29.08.2009
  • ID membru: 505,922
  • Locație: JESSICA ALBA'S BED

View PostMihaixD, on 28 septembrie 2012 - 17:48, said:

Salut! Mă tot contrazic cu un prieten în legătură cu ceva și deoarece până luni nu trecem nici unul dintre noi pe la sală nu putem întreba antrenorul așa că vă întreb pe voi.
1. Cum e corect?
Masă musculară:6-8 repetări a 4 serii cu mai multă greutate
Definire musculară: 10-12 repetări a 4 serii cu mai puțină greutate
sau e invers?


2. Având puțină grăsime pe abdomen, pentru a scăpa de ea trebuie făcute exerciții pentru masă musculară sau pentru definire?
definirea musculara se face prin regim+cardio,nu conteaza numarul de repetari

#6
Protopopeus

Protopopeus

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,208
  • Înscris: 23.05.2007
  • ID membru: 183,328

View PostMihaixD, on 28 septembrie 2012 - 17:48, said:

1. Cum e corect?
Masă musculară:6-8 repetări a 4 serii cu mai multă greutate
Definire musculară: 10-12 repetări a 4 serii cu mai puţină greutate
sau e invers?
2. Având puţină grăsime pe abdomen, pentru a scăpa de ea trebuie făcute exerciţii pentru masă musculară sau pentru definire?

1. Raspunsul corect: pentru masa musculara faci numarul de repetari si de seturi (numarul de seturi este dictat mai mult de principiile de antrenament pe care le folosesti) dictat de tipul somatic in care te incadrezi (nu mai multe, nu mai putine, nu cu greutati mai mari, nu cu greutati mai mici), iar definirea musculara se face din dieta + cardio, nu din numarul de repetari sau din numarul de seturi. De asemenea, masa musculara se face din anumite exercitii, care se numesc exercitii principale, compuse, iar dezvoltarea anumitor varfuri, zone specifice ale muschilor se face din exercitii de izolare.

Sportivii pot face masa musculara si cu 6 - 8 repetari, daca sunt ectomorfi dar si cu 12 - 15 repetari, daca sunt endomorfi.

2. Nu exista exercitii dedicate abdomenului pentru masa musculara si pentru definitie, adica nu sunt exercitii compuse si exercitii de definire.
Pentru abdomen sunt exercitii de ridicare a corpului (crunch, ridicari de trunchi, etc.), pentru partea superioara a abdominalilor, exercitii de ridicare a picioarelor (a picioarelor, a genunchilor, etc.) pentru zona inferioara a abdominalilor si si diferite forme ale acestor exercitii pentru oblici (crunch din lateral, rotiri de trunchi cu obara pe umeri, etc.).

Oricum, poti sa-ti antrenezi abdominalii pana ti se umfla burta de pare ca esti gras si tot sa nu ti se inlature grasimea de pe burta, daca nu actionezi asupra acelei grasimi din dieta + cardio.

Edited by Protopopeus, 30 September 2012 - 16:03.


#7
adishor

adishor

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 677
  • Înscris: 16.11.2004
  • ID membru: 25,867
  • Locație: Oradea

View PostProtopopeus, on 30 septembrie 2012 - 16:01, said:

Oricum, poti sa-ti antrenezi abdominalii pana ti se umfla burta de pare ca esti gras si tot sa nu ti se inlature grasimea de pe burta, daca nu actionezi asupra acelei grasimi din dieta + cardio.
Si cam ce fel de dieta ar trebui tinuta? Ce e bine de evitat?

#8
Protopopeus

Protopopeus

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,208
  • Înscris: 23.05.2007
  • ID membru: 183,328
Pfuu, e mult de vorbit...
Cauta pe aici, in ultima vreme s-a vorbit mult despre slabit.

#9
Reboko

Reboko

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,061
  • Înscris: 29.07.2012
  • ID membru: 773,110

View Postbilibistrocizel, on 28 septembrie 2012 - 22:50, said:

definirea musculara se face prin regim+cardio,nu conteaza numarul de repetari

Asta vroiam sa-i zic si eu. E foarte stupid ce intreaba...
In realitate, pana nu poi o cantitate semnificativa de muschi, chiar nu conteaza prea tare daca faci si 12 repetari. Importanta este alimentatia, proteine, grasimi, carbs, nivelul de testosteron s.a.m.d.
In principiu, putine repetari cu greutati foarte grele sunt pentru FORTA.
8-12 repetari pentru a pune muschi, dar doar atunci cand ai asa ceva pe tine.
12-20 cu greutati usoare si rapid sunt considerate cardio - definire, ia-o cum o vrei.

Edited by Reboko, 09 October 2012 - 22:21.


#10
Loox

Loox

    obraz fin. șmirgheluit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,290
  • Înscris: 20.01.2008
  • ID membru: 276,229
Principiului nu-i gasesc logica. Din moment ce pentru a creste faci exercitii cu greutati mari, pentru a te mentine, de ce ai nevoie de greutati mici? Logica in capul meu este: stimulezi muschiul, bagi in tine tot ce trebuie, muschiul creste, acumulezi si masa musculara si grasime. Vrei sa te definesti - stimulezi in continuare muschiul, avansezi in greutati daca e posibil, bagi in tine la fel de mult dar schimbi raportul proteine-carbo-grasimi incercand sa diminuezi cat posibil carbo => Pierzi grasime incercand pe cat posibil sa nu pierzi masa musculara.

Faptul ca faci exercitii cu repetari multe si greutati mici nu duce decat la o pompare temporara (hipertrofie tranzitorie), si nu la o crestere a masei musculare, adica incercarea de a contracarara efectul dietei sarace in carbo.

Daca cineva are alta parere...

Anunturi


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users