Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Documentatie oficial - schimb ulei Peugeot 107
Last Updated: Oct 06 2012 08:26, Started by
dotniet
, Sep 24 2012 20:12
·
0
#19
Posted 30 September 2012 - 16:59
Daca nu e cu suparare, la cite Peugeot-uri 107 1.0i ati efectuat schimburi de ulei pina acum? Ati vazut vreodata un astfel de motor ajuns la 100 000 km si care a utilizat "super-uleiuri" sintetice? Intrebati pe la ceilalti frati de productie ce ulei recomada pentru acest model de motor?
Nu recomand mai mult de 10 000 km cu un astfel de ulei, dar sa zicem ca utilizatorul "mai uita" de el si nu ar fi bine sa depaseasca 15 000 km cu acelasi schimb. De aici si intervalul ceva mai larg indicat anterior . Ce ne facem cu autoturismele care au ca recomandare de la producator schimbul de ulei la 20 000 km, ca sa nu mai vorbim de cele pina la 30 000 km, chiar daca se utilizeaza mega-super uleiurile 0 > 5W xx? Respectam strict litera manualului de utilizare sau aruncam un ochi si la modul/mediul in care este utilizat autovehiculul? Sunt satul de cite motoare ingrijite "ca la manual" am vazut distruse tocmai din aceasta cauza. |
#20
Posted 01 October 2012 - 09:57
Pejeu, on 29 septembrie 2012 - 22:07, said:
Deci exact ce ți s-a spus și ai refuzat cu obstinație să accepți în încrâncenarea ta să... ce? Draga 'Dude' forumist, Raspunsul tau desi mai lung a fost mult mai slab decat raspunsul lui ahmadi pt ca a fost nedocumentat. Desi e un junior member atitudinea si raspunsurile lui imbunatatesc acest forum. Nu stiu daca pot spune la fel despre cele ~2000 de posturi ale tale. Daca o sa ai timp intr-o zi sa citesti postul meu initial o sa vezi ca am cerut docuemntatie oficiala. Ahmadi (spre deosebire de tine) a fost dragut si a livrat EXECT ce am cerut, fara mult fuss si termeni 'tehnici' gen 'ulei posirca'. Asa ca ii multumesc inca odata. Putem incheia acici discutia. Eu consider ca am primit raspunsul cautat. Edit: M-am dezabonat de la acest thread. Edited by dotniet, 01 October 2012 - 09:59. |
#21
Posted 01 October 2012 - 16:12
dotniet, on 24 septembrie 2012 - 20:28, said:
Nope. Scrie doar ca e garantat 3 luni/2.000km Atat. ______________ Plus ca ultima data nemtii (service Peugeot) mi-au pus HD10W40. Spaniolii mi-au pus 5W40. E ok? dotniet, on 25 septembrie 2012 - 20:08, said:
Aici, in ES, am intrat in primul service pe care l-am gasit (am cautat explicit sa NU fie unul Peugeot) si m-am ales cu ceva mai bun (asta daca e intr-adevarat ce zici tu, ca uleiul 10w40 e mai bun ca 5w40). Pana la urma ce ulei ai in motor ca pe mine m-ai pierdut? 5w40 sau 10w40? Sau nici tu nu stii? GTA-FT, on 30 septembrie 2012 - 08:07, said:
"Smoala" 15W-40 (Total sau Mobil) este uleiul ce-l recomand pentru 107 1.0i, iar inlocuirea lui e bine a fi efectuata intre 10 000 > 15 000 km (ca doar e Romanica), impreuna cu celalate 2 filtre. Inca un pont: nu luati de BUNE toate recomandarile, chiar si cele oficiale, in ceea ce priveste intervalul de efectuarea a reviziilor&intretinerii unui autovehicul, deoarece sunt unele generale, aplicabile unui anumit tip de exploatare, mai precis una Normala. GTA-FT, on 30 septembrie 2012 - 12:02, said:
Explica te rog ce am spus gresit mai sus!? M-am referit strict la intervalele de revizie recomandate, raportate la modul general in care se exploateaza un automobil in tara nosatra si la mediul in care el trebuie sa functioneze. GTA-FT, on 30 septembrie 2012 - 16:59, said:
Daca nu e cu suparare, la cite Peugeot-uri 107 1.0i ati efectuat schimburi de ulei pina acum? Ati vazut vreodata un astfel de motor ajuns la 100 000 km si care a utilizat "super-uleiuri" sintetice? Intrebati pe la ceilalti frati de productie ce ulei recomada pentru acest model de motor? Nu recomand mai mult de 10 000 km cu un astfel de ulei, dar sa zicem ca utilizatorul "mai uita" de el si nu ar fi bine sa depaseasca 15 000 km cu acelasi schimb. De aici si intervalul ceva mai larg indicat anterior . Ce ne facem cu autoturismele care au ca recomandare de la producator schimbul de ulei la 20 000 km, ca sa nu mai vorbim de cele pina la 30 000 km, chiar daca se utilizeaza mega-super uleiurile 0 > 5W xx? Respectam strict litera manualului de utilizare sau aruncam un ochi si la modul/mediul in care este utilizat autovehiculul? Sunt satul de cite motoare ingrijite "ca la manual" am vazut distruse tocmai din aceasta cauza. Aha, si ca sa ai grija de motor, ii bagi cele mai de rahat uleiuri de pe piata si le mai duci si pana la 15.000km, in conditiile in care un ulei aproape mineral nu se tine mai mult de 6000-7000km in motor. Sa nu mai vorbim de faptul ca este un ulei numai bun de utilizat daca locuiesti in miezul saharei si circuli numai la orele de arsita maxima, cand temperatura mediului ambiant bate pe la 50 grade celsius. Asta intr-un motor care se simte extrem de bine si duce sute de mii de km cu uleiuri de genul 0w30, 5w30 sau maxim 0w40. Edited by closchkutza, 01 October 2012 - 16:13. |
#22
Posted 06 October 2012 - 08:26
GTA-FT, on 30 septembrie 2012 - 16:59, said:
Daca nu e cu suparare, la cite Peugeot-uri 107 1.0i ati efectuat schimburi de ulei pina acum? Ati vazut vreodata un astfel de motor ajuns la 100 000 km si care a utilizat "super-uleiuri" sintetice? Intrebati pe la ceilalti frati de productie ce ulei recomada pentru acest model de motor? Nu recomand mai mult de 10 000 km cu un astfel de ulei, dar sa zicem ca utilizatorul "mai uita" de el si nu ar fi bine sa depaseasca 15 000 km cu acelasi schimb. De aici si intervalul ceva mai larg indicat anterior . Ce ne facem cu autoturismele care au ca recomandare de la producator schimbul de ulei la 20 000 km, ca sa nu mai vorbim de cele pina la 30 000 km, chiar daca se utilizeaza mega-super uleiurile 0 > 5W xx? Respectam strict litera manualului de utilizare sau aruncam un ochi si la modul/mediul in care este utilizat autovehiculul? Sunt satul de cite motoare ingrijite "ca la manual" am vazut distruse tocmai din aceasta cauza. Ala motor japonez de generatie mai veche,nu prea-i place uleiul asta performant. Japonezii cand l-au facut au recomandat 15W40 sau 10W40. Am vazut 107(384F)cu 5W40 in motor si ii cam zbarnaia intinzatorul la pornire |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users