Infrastructura în România - sabotaj
Last Updated: Sep 20 2012 12:08, Started by
benis
, Sep 14 2012 09:21
·
0
#1
Posted 14 September 2012 - 09:21
Cu toții știm ce înseamnă sabotajul și cum acesta este pedepsit în țările dezvoltate. Nu este cazul în Ro, unde apelând la neinformarea și neputința oamenilor, se sabotează orice lucrare de infrastructură care ar îmbunătăți calitatea vieții oamenilor.
E de ajuns să spun că în decurs de 10 ani de la revoluție nu s-a construit nici un drum nou. Ori și romanii știau că drumurile sunt baza. Am să încep cu un exemplu cunoscut. Primul proiect nou de DN este 66a, drum ce urma să lege Herculane de Lupeni și Uricani, orașe aproape izolate, conectate printr-un singur drum oclolitor de sudul țării, drum care uneori este blocat. Vorbim de peste 40,000 de oameni. Lucrările au fost blocate. Scuza? Trece prin zonă protejată, riscând să se distrugă, chipurile zona. În realitate, zona protejată a fost extinsă ilegal. Cu toate acestea, o groază de organizații au venit la proteste. Cine sunt beneficiarii? Păi hai să vedem. Ce lumea nu știe, decât puținii care s-au aventurat, este că drumul forestier existent este inpracticabil cu mașini mici, doar cu camioane. Vă miroase ceva? Ar trebui. Camionul este mijlocul ideal prin care se poate fura lemn. Faptul că drumul forestier nu este practicabil cu alte vehicule face ca zona să devină un paradis pentru hoții ce fură nestingherit. A, evident, organizațiile de mai sus lipsesc cu desăvârșire de la locul faptelor. Dar asta e doar o coincidență, noi știm cât de mult le pasă lor de natură. Vorbesc de lideri, nu de ciumpalaci care se afișează la proteste în neștiință de cauză. Aș continua și cu alte porcisme, dar prefer să mai și ascult. Cu siguranță sunt multe alte exemple pe care le,știți. |
#2
Posted 14 September 2012 - 09:36
Ar fi fost in interesul hotilor ca acel drum sa fie construit...de abia nu-si mai rupeau ei masinile pe drumul forestier....
Nu-i impiedica nimic sa fure la vedere pentru ca sunt toti mana-n mana...de la al mai mic cu tata-n pan` la ala cu barba sura! Probabil nu s-au inteles la spaga de nu s-a construit acel drum, ca oricum ii doare-n cot de ecosisteme, de arii protejate & stuff... |
#3
Posted 14 September 2012 - 10:45
Un camion pentru asta e făcut, nu se rupe nimic. Drumul neasfaltat e ideal pt. ei.
Hai să revin cu altă istorioară şi mai beton. În mult lăudata e pocă de aur între România şi Bulgaria s-a construit un s ingur pod peste Dunăre. Puţini ştiu că un proiect pentru Calafat-Vidin există de 90 de ani deja. Aici vorbim însă de interese pe termen scurt la nivel internaţional, având în vedere că partea românească a ținut morţiş să propună proiect mai în aval doar pentru ca pe termen scurt să fie treaba mai profitabilă pentru România. Nimeni nu vorbeşte însă de faptul că, pe lângă podul de la Calafat, mai sunt necesare cel puţin2 poduri pentru a conecta cele 2 ţări, membre UE. |
#5
Posted 14 September 2012 - 12:43
dar cele doua sau trei grupuri de la Cernavoda care nu sunt finalizate ? de asta ce ziceti ? ar fi un plus de 1300 MW din cele doua grupuri care sunt in plan ca de nr 5 si-au luat gindul.
|
#6
Posted 14 September 2012 - 19:02
E la moda sa iti faci ong .O mai pui de o mica afacere ,mai fentezi niste bani.mai sabotezi un proiect necesar etc.
|
#7
Posted 20 September 2012 - 12:08
masinute cu antigravitatie.
Masinute pe perna de aer. Avaioane si altele. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users