Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Frecventa modificata radio

Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar
 pelerinaj in Balcik

Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Parola la lock screen
 Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik

Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...
 

Europa Travel

- - - - -
  • Please log in to reply
11 replies to this topic

#1
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
M-am intors de curand din vacanta in Thassos
Vreau sa precizez din start ca DOAR TRANSPORTUL l-am avut asigurat de EUROPA TRAVEL , biletul de concediu fiind luat prin Agentia Paralela 45 , deci ma voi referi strict la transport.

Cateva impresii , PROASTE :
1) Ghidul , mai precis insotitor , ca numai ghid nu se putea numi a fost de UMPLUTURA , daca deschidea gura spunea ca urmeaza sa facem pauza de "x" minute , in rest VARZA .

2) Ne-au tras in tzeapa cu biletul de la farry-boat cerandu-ne cate 10 euro de persoana dus-intors(Aici trebuie sa spun ca a fost hotie pe fata , deoarece familia mea compusa din 3 persoane , 2 adulti si un copil de 9 ani ar fi trebuit sa plateasca 6 euro/ adult dus - intors iar la copii sub 10 ani 3 euro dus / intors , deci din start ne-au tras in piept cu 15 euro ; ca dovada prezint site-ul cu preturile : http://www.thassos-f...gr/romania.html
Aici poate veti spune ca trebuia platita si trecerea autocarului dar mi se parea normal sa fie inclus in pretul transportului de la agentie acest lucru . Am facut un calcul rapid si am constatat ca in urma traversarii cu farry-boat soferii si ghida si-au tras cam 180 de euro . Poate ca a fost si vina noastra ca nu ne-am informat de pretul de la farry-boat , dar este o nebunie acolo in momentul cand urca masini , autocare , camioane persoane pe vapor

3)La intoarcerea spre tara s-a facut economie la aerul conditionat , a trebuit sa facem galagie in autocar ca sa fie pornit , nu vreau sa vorbesc cu pacat dar cred ca soferii trebuiau sa-si traga "binemeritata portie de motorina" din aceasta calatorie .

4)La intoarcere in tara , dupa ce am trecut granita Grecia - Bulgaria facem o scurta oprire de 30 min intr-o parcare de autocare , bineinteles cunoscuta de soferi si ghid deoarece se intelegeau foarte bine cu cei de acolo . E , aici am simtit ca iau foc ; dupa ce autocarul intra in aceasta parcare s-au inchis portile si nu ne mai lasau sa iesim in afara obligandu-ne sa facem cumparaturi de la magazinul din respectiva parcare . Bineinteles ca dupa ceva scandal ne-au deschis portile si am mers si la magazinele de alaturi unde , ...surpriza , preturile erau cam cu 1 euro(2 leva) mai mici .
Sigur , din oprirea la aceasta parcare soferii+ ghid beneficiau de partea lor mai mult ca sigur .

In concluzie , toata experienta cu transportul prin Europa Travel a decurs TIPIC ROMANESC
RUSINE EUROPA TRAVEL !!!

Edited by MembruAnonim, 27 July 2012 - 15:44.


#2
budrom

budrom

    Expert Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,018
  • Înscris: 21.07.2010
De ce ati ales autocarul?
Masina nu exista in meniu?

#3
alexica08

alexica08

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,133
  • Înscris: 25.04.2008
insotitorul de grup era normal sa fie de "umplutura". ai achizitionat doar transportul, ca si in cazul unei curse de linie gen atlassib. nu e ghid, e doar insotitor de grup si nu trebuie sa spuna nimic.

#4
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
am achizitionat doar transportul pentru ca era vorba de turism individual la agentia paralela 45 si nu asigura transport iar masina personala iesea din meniu si atunci paralela 45 mi-a propus transportul printr-o alta agentie si uite asa am ajuns la europa travel . Hai sa zicem ca eu am achizitionat doar transportul dar restul , vreo 45 de calatori achizitionase atat cazare cat si transport prin europa travel

Edited by MembruAnonim, 27 July 2012 - 19:22.


#5
LuizaRa

LuizaRa

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 20.08.2014
“Vacante ieftine, turisti fericiti!” sau cum sa fii jecmanit de catre agentie direct la destinatie (fara bon sau factura fireste!) si sa fii pus la punct de o domnisoara intepata pusa pe post de ghid, de cate ori o deranjezi cu vreo intrebare.
Mentionez ca stiu foarte multi turisti nemultumiti de prestatia ghidei Alexandra Lazarescu, insa doar feedback-urile favorabile (probabil compuse chiar de ea) raman mai mult timp pe pagina lor.
Am fost in circuitul de 5 zile in Istanbul (plecare 14 august). Ma voi limita aici in a impartasi detaliile calatoriei mele doar din perspectiva experientei cu agentia Europa Travel.
Am fost si anul trecut cu agentia aceasta in Grecia, unde neavand un circuit organizat cu ghid, nu m-au deranjat atat de mult interactiunile cu ghidul agentiei si am considerat ca au fost doar niste scapari. Din pacate ar fi trebuit sa ofer acest feedback inca de atunci si sa refuz sa mai calatoresc cu aceasta agentie.
Ce s-a intamplat anul trecut la intoarcerea din Grecia: pe drumul de intoarcere, domnisoara ghid Alexandra Lazarescu (foarte intepata de fel, tipa la noi de cand ne-am urcat in autocar, desi autocarul intarziase o ora sa ne ia de la hotel, ca daca nu ne miscam mai repede pierdem ultimul feribot si ramanem peste noapte in port). Ne-a anuntat ca vom face un mic ocol pentru a lua pe locurile libere niste turisti al caror autocar s-a stricat. Bun, insa micul ocol a durat in final 4-5 ore, iar oamenii deja devenisera nemultumiti. La intrarea in tara, domnisoara ne informeaza ca vom cobori din autocar in Giurgiu si vom astepta un alt autocar sa ne duca in Bucuresti, intrucat am intarziat si autocarul cu care eram trebuia sa plece in alta excursie. Ceilalti turisti s-au revoltat, iar reactia domnisoarei Lazarescu, foarte profesionista de altfel si care se laudase pana atunci cu studiile si experienta ei, a fost: "haideti poate vreti sa va pun si o pila la vama sa controleze bine autocarul, sa stati si acolo 2-3 ore" - felicitari pentru "turistii fericiti" pe care ii faceti cu aceasta atitudine!
Bun, sa revenim totusi la excursia de anul acesta, unde ghid a fost tot domnisoara Lazarescu. Se pare ca experienta de inca un an in turism nu a facut-o pe ghida sa inteleaga ca ea nu merge in concediu in aceste excursii, ci munceste si noi suntem clientii care platesc pentru asta! De cand am achitat pana la excursie se modificasera anumite aspecte in traseu, iar in una din pauze o intreb daca mai oprim pana la destinatie pentru a vizita ceva (initial, trebuia sa oprim in Edirne pentru a vizita moscheea), raspunsul ei a fost sec si pe un ton deranjat: o sa va anunt in autocar cand va fi cazul, care este programul! (m-am simtit ca un copil apostrofat de profesor)
In autocar, inainte sa ajungem, am fost anuntati daca suntem in camere twin sau cu pat matrimonial. Noi am fost asezati in camera cu pat matrimonial (aspect punctat de parca ni s-ar fi facut un favor enorm). Ajungem la hotel si descoperim ca patul matrimonial, era de fapt o camera twin in care fusesera unite paturile astfel incat ajungeam cu perna direct pe intrerupatoarele dintre paturi. Nu am cerut expres sa avem pat matrimonial, insa va rog sa nu va mai bateti cu pumnii in piept, de parca ar fi un mare favor ce am primit.
Hotelul era destul de ok amplasat (in apropierea obiectivelor), insa geamurile camerelor dadeau fie intr-un luminator la o distanta de aproximativ un metru de geamul camerei din fata, fie intr-un fel de curte interioara, foarte apropiate de balcoanele unor localnici si inconjurate de sarma ghimpata (va pot trimite si poze daca doriti). Senzatia lasata era ca te afli intr-un lagar nu in concediu.
De asemenea, inclin sa cred ca aceasta agentie nu a auzit de info tour-uri si nu stie nici macar unde sunt amplasate hotelurile la care cazeaza turisti, intrucat a durat o vesnicie sa gaseasca acest hotel, pe care initial il cautau in cu totul alta parte a orasului. De asemenea, hotelul mai fusese schimbat o data intrucat cel anterior nu indeplinea standardele agentiei – ma intreb, ca agentie de turism, nu vizitezi hotelurile asa cum se procedeaza in general in turism, inainte sa intocmesti pachetele turistice?
Au fost stransi bani din autocar pentru intrarile la obiective, iar a doua zi am pornit sa vizitam principalele obiective din oras. Grupul era foarte mixt, noi suntem un cuplu tanar, erau insa si foarte multi batrani cu noi care se plangeau in permanenta ca nu pot tine pasul cu ghizii (se alaturase intre timp si un ghid local). Dupa cel de al 3-lea obiectiv, biserica-cisterna, iesind din obiectiv impreuna cu inca un cuplu, nu am mai gasit grupul si ghidul. Am plecat asadar sa ii cautam la urmatorul obiectiv, ne-am intors din nou apoi unde ii vazusem ultima data, insa nu i-am mai gasit nicaieri. Seara am aflat ca ghida numarase oamenii din grup si a zis ca sunt toti si pot pleca mai departe (eram 4 care lipseam de fapt si nimeni nu observase!). Pe cont propriu am vizitat moscheea albastra, stiind din experienta proprie, ca daca sunt cozi mari la obiective, acestea merg de obicei repede si asa a si fost, desi era o coada enorma, in mai putin de 20 de minute am fost inauntru.  De la ceilalti turisti am auzit ca de fapt a fost mai bine ca ne-am pierdut de grup intrucat ghida le-a spus ca nu vor reusi sa intre nici macar in ziua respective cu o asemenea coada si mai bine nu mai pierd timpul acolo (de fapt domnisoara avea program de shopping si nu dorea sa mai piarda timpul cu grupul, fiind dupa amiaza deja).
In urmatoarea zi am fost informati ca intrarile la obiective au fost mai scumpe decat stiau si ne-au cerut bani suplimentari. Cand o turista i-a spus ghidei ca a vazut pretul afisat ca fiind mai mic decat ni se cere (vizitand palatul Topkapi si haremul), aceasta i-a raspuns: “da, dar noi am luat separat la palat si separate la harem”. De ce? Nu a inteles nimeni, pentru ca astfel pretul crestea achizitionandu-le separate. Chiar si asa, am mai fost si apostrofati cu: “ar trebui sa fiti multumiti ca nu ati stat la cozi!”. Bun, intreb si eu: dar cand cumperi bilete de grup, pe langa faptul ca nu stai la cozi, nu beneficiezi dimpotriva, de o reducere de grup si nu de o crestere a pretului? Raspuns intepat al ghidei a fost: “sa va interesati mai bine, ca in Istanbul nu se acorda niciun fel de reduceri!” Cand i-am raspuns ca da, ne-am interesat si nu, nu platesti mai mult ca grup, ne-a ignorat complet si a cerut bani in plus in continuare.
Excursiile optionale: Insula Printului costa si acum pe site 35 de euro. Am fost informati din autocar ca va fi 40 de euro. Bun, achitam si descoperim ca de fapt agentia nu inchiriase vreo ambarcatiune cu care sa mergem acolo, ci am fost cu un transport in comun supraaglomerat, in conditii inimaginabile, inghesuiti timp de 2 ore. Facand niste calcule, pe ei i-a costat: 3.85 lire pe dus, 3.85 lire intors – transportul, 17 lire “masa cu specific pescaresc” (un dorada la gratar si o salata) si 70 de lire circuitul scurt cu trasura (pret per trasura, in care intrau 4 persoane). Pe scurt, am platit 40 euro de persoana pentru o excursie care ne costa individual in aceleasi conditii 17 euro!!!
Pe insula, am stat la coada la trasuri timp de 30 de minute, am primit apoi “timp liber” 45 de minute pana se dumiresc ei ce fac cu coada respectiva si anuntandu-ne ca vom merge cu trasura apoi vom servi masa. Facandu-se ora 12:00 si stiind ca turul mai dureaza o ora- o ora jumate, ne-am luat deja mici gustari, insa intorcandu-ne la punctul de intalnire, dupa alte 20 de minute de stat in soare la coada, ne informeaza ca mergem de fapt sa mancam (noi abia mancasem). Fiind deja pranz si avand in vedere ca in afara de cozi in soare altceva nu mai facusem in ziua respectiva (in pauzele de “timp liber” pe insula nu prea aveai ce face pentru ca erau doar case pe stradute inguste si magazine de suveniruri), o intrebam daca a achitat deja pranzul sau am putea pleca singuri si sa ne recuperam banii pe restul excursiei (adica masa de pranz si plimbarea cu trasura, ceea ce costa de fapt). Raspunsul ei ne-a lasat masca: “n-aveti decat sa plecati daca credeti ca va descurcati singuri, eu am trimis deja banii la agentie, nu am ce sa va dau inapoi!”. Ii raspund: “era totusi vorba de bani, pentru ca nu vrem sa pierdem integral 80 euro platiti pe ceva de care nu am beneficiat”, la care ea pur si simplu ne-a intors spatele sfidator si a plecat inainte.
Bun, inghitim in sec si mergem inainte ca tot eram pe banii nostri, dupa “masa specific pescaresc” – adica un peste fript, nici macar condimentat sau cu vreo garnitura in afara de o salata (acelasi peste cu salata pus intr-o chifla il poti servi si sub podul Galata pentru 6 lire – aprox. 2.5 euro), evident bauturile trebuiau achitate suplimentar, ne asezam din nou in soare la 45 de grade pentru a sta pentru a 3-a oara la coada la trasuri, timp de 45 de minute!
Lipsa de logica in organizarea traseelor este incredibila : pentru ziua 3, ghida considera ca e fireste sa mergi la moschee (20 min timp liber) si shopping (2 ore si jumatate timp liber!) ca abia apoi sa mergi in croaziera si dupa croaziera sa vizitezi palatul Dolmabahce (cu plasele cu cumparaturi dupa tine in soarele cel mai arzator, fireste!). Decidem asadar sa o anuntam cu o zi inainte, ca am dori sa ne retragem de la vizitarea palatului impreuna, dar sa o anuntam de dimineata. Raspunsul primit (desi ne-am adresat umili si binevoitori anuntand doar ca ne gandim sa ne retragem) pe un ton evident intepat si arogant, ne-a fost taiat chiar inainte sa terminam propozitia cu: “Da’ foarte bine, va dau banii inapoi!”
Serios? Va bucurati cand turistii dvs se retrag de la a vizita ceva impreuna cu agentia voastra?
De asemenea, ne-a aburit ca vrea sa ii spunem pe loc si rapid daca nu mai mergem pentru ca ea face rezervare cu o seara inainte si trebuie sa stie, asa ca sa ii dam un sms seara. Se intoarce apoi la un alt domn care nu se inscrisese la excursie si ii spune ca ii face rezervare si lui si vede el daca ajunge sa achite cand intra sau nu mai ajunge deloc. (si pe noi ne obligi sa anuntam cu o seara inainte ca poate poate uitam de sms si ne mai da o teapa ca “a trimis banii la agentie”?) I-am scris in aceeasi seara ca renuntam la turul la palat, iar a doua zi ne intreaba senina: “mergeti pana la urma?”
Pe drumul de intoarcere autocarul nostru a lovit o masina la nici 10 minute dupa ce am plecat de la hotel. Vina a fost cumva impartita, masina lovita era oprita in intersectie pentru a cobori cineva (era si un semn de stationarea interzisa), insa nici soferii autocarului nu o vazusera asa ca au lovit-o direct. Stat si dat declaratii la politie timp de 45 de minute, timp in care domnisoara Lazarescu ne explica ce s-a intamplat: ca de fapt masina respectiva a dat cu spatele in autocarul nostru (noi eram in mers si atunci intorceam in intersectie, bate logica mea si de asemenea, contrazice si ce au vazut toti cei care au avut locuri la geam pe partea respectiva),
Primim pauza la pranz la Edirne de o ora, fara sa se mentioneze nimic de pauza de masa etc., urmand ca la 15 minute dupa ce plecam din Edirne sa fim anuntati ca oprim pentru pauza de masa – noi la fel si majoritatea turistilor din grup, am alergat cat am stat la Edirne intre a vizita si a gasi si ceva de mancare.
Primim formularele de feedback in autocar, lumea plangandu-se deja de prestatia ghidei cu voce tare, la care ea adauga: daca nu aveti pixuri sau nu aveti pe ce scrie, nu e obligatoriu sa completati, decat daca vreti. Chiar i-a spus cineva: “adica preferati sa nu scriem”. Ne-am organizat intre noi cu pixuri si completam majoritatea nemultumiri pe formularele de feedback. Inainte sa ajungem, domnisoara Lazarescu afirma cu maxima ipocrizie ca ne multumeste pentru feedbackul primit, ca a citit ce i-am scris si se bucura ca ne-a fost ghid, iar randurile lasate de noi nu fac decat sa ii confirme de ce face aceasta meserie in continuare. Teribil de amuzant cat de jos se poate cobori pana la final!
Am discutat si cu alti prieteni care au fost in excursii cu aceasta agentie, toti s-au plans de atitudinea ghizilor si au lasat feedback-uri negative. Ma intreb daca le citeste si altcineva in afara de ghizii dumneavoastra care le filtreaza dupa bunul plac.

Mentionez ca daca domnisoara avea minime abilitati de comunicare si incerca sa gestioneze in vreun fel nemultumirile expuse, as fi trecut cu bunavointa si intelegere peste toate incovenientele acestui sejur.

#6
Daia_D

Daia_D

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 07.05.2015
circuit europa travel, autocar europa travel

Descrierea conditiilor de transpot cu autocarul de pe site-ul Europa Travel nu se potriveste cu realitatea. Anul trecut ne-am achizitionat de la aceasta agentie  bilete pentru un circuit in Turcia. In dimineata plecarii am aflat ca acesta era organizat de Omnia, iar autocarul era de la Filaret.
Anul acesta de 1 mai ne-au pacalit din nou. Ne-am luat tot de la ei bilete de transport si cazare pentru Balchik. Tipa de la agentie ne-a asigurat ca se va merge cu autocare Europa Travel sau Christian Tour. La imbarcare ne-au urcat intr-un autocar vechi, mai mare decat cele din reclamele lor, pe care nu scria numelele niciunei agentii. Acesta s-a deplasat foarte greu si a inceput la un moment dat sa miroasa a frane incinse. Soferul nu cunostea drumul si ne-a ratacit de doua ori, desi avea GPS. Prin urmare, am facut de la Bucuresti la Balchik 9 ore.
circuit europa travel, autocar europa travel

#7
tak30ver

tak30ver

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,287
  • Înscris: 16.01.2009
singura modalitate sa combati aceste practici este cu reclamatii la organele abilitate ... fara cazuri concrete / documente / poze , etc.  nu faci nimic, ei ti-au luat banul si isi vad de treaba, la noi perspectiva e de tun nu de turisti pe termen lung. Toti viseaza milioane de turisti dar isi bat joc mai de fiecare data.
Trebuia sa te aliezi cu ceilalti din autocar si sa depuneti o plangere cu totii, daca voi nu va faceti timp sa ii trageti de urechi atat pe angajati cat si pe cei abilitati atunci cine ati vrea sa o faca?

#8
mariusandreshop

mariusandreshop

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 4
  • Înscris: 18.05.2015
Recent ne-am intors din Zakynthos, totul a fost frumos exceptand urmatoarele situatii unde trebuie sa aveti grija:

- la plecare s-a defectat autocarul in vama Giurgiu si nu au vrut sa mai trimita alt autocar . Dupa 3 ore au trimis un domn care a venit cu baterii ( crezand ca autocarul nu mai porneste din acest motiv dar de fapt era cutia de viteze blocata ) si, intr-un final dupa zeci de telefoane la agentie mintundu-ne ca este pe drum, autocarul a sosit dupa 7 ore de asteptat. Dupa 7 ore de asteptat, oamenii s- au pus in fata autocarului ce venise din urma ( cu destinatia Paralia) si eu, de altfel, au trimis "un autocar" care de fapt era un maxi-taxi ce facea ruta Buc-Cta. Pana sa ajunga acest autocar doamna ghid ( pe nume Daniela ) care nu si-a dat interesul deloc sa ne spuna ce se intampla, l-a sunat pe dl Director ( de la Europa Travel ) si dumnealui i-a spui doamnei ghid ca, daca nu- i convine sa se intoarca acasa.
- pe drum, soferului i s-a spus de catre dl Director sa recupereze timpul pierdut pt a prinde ferry-boat-ul . In Bulgaria, soferul a primit 3 amenzi de viteza iar la ultima politistul bulgar a vrut sa-i suspende permisul dar contra sumei modice de 50 de euro l-a lasat in pace. Pe drum, soferul vorbind la tel cu " seful" de la transporturi care minte si cand doarme ( numele lui este MARIUS ) i-a spus soferului ca nu este problema lui, ca soferul a luat amenda. Din acel moment, soferul a condus regulamentar si ca sa conduca peste limita de viteza pt a prinde ferry-boat-ul, noi, turistii din autocar am pus bani mana-de-la-mana ca sa-i platim amenda soferului ( de 50 euro ) care nu avea nicio-o vina.
- ferry- boat-ul---- la casa de bilete costa 7 euro dus, pe contrat scrie 9 euro iar voi cereti 11 euro. Deci, voi castigati 8 euro dus/intors/pers si, mai mult, nici nu urcati autocarul pe ferry-boat, ne lasati cu bagajele printre masini.
La pensiunea unde am fost cazati am ajuns la ora 23.00 iar noi trebuia sa ajungem la ora 14.00( am intarziat din cauza voastra 9 ore din timpul meu liber )
In rest, datorita pensiunii a fost un sejur frumos dar Europa Travel minte f mult clientii si se percep taxe nejustificate.Noroc cu inregistrarile audio-video care s-au facut la vama ca doar asa mai ajungeti cu picioarele pe pamant si nu va bateti joc de clienti.
Daca aceasta postare mi se va sterge si nu o poate vedea eventualii clienti, stati linistiti ( cei de la Europa Travel ) o voi posta si pe softpedia. Am tot dreptul din moment ce mi s-au incalcat drepturile contractuale.
     Dragi clienti, luati aminte sa nu fiti pacaliti la diferente de bani fara bon si nejustificate.

Aceste randuri au fost adresate celor de la Europa Travel pe site-ul lor numai ca nu au vrut sa le publice si de aceea le-am pus si aici. Aveti mare grija, oameni buni, pentru ca este a doua oara cand patesc faza cu sumele care le cer pentru ferry boat si pe deasupra nici macar nu urca autocarul cu bagajele ( turistii platind ferry boa-ul pentru a urca autocarul ) . Aveti tot dreptul sa cumparati biletele pt ferry-boat din port ( asa mi s-a spus de la agentie ) si asa este normal.

  Toate cele bune va doresc

#9
Ralex432

Ralex432

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 03.07.2016
-- am postat din greseala mai sus, rog un admin sa stearga--

De curand am prins o oferta last minute la Europa Travel cu destinatia Golden Beach - Thassos. Am plecat la 20.06.2016 cu autocarul la ora 23:00, urmatoarea zi la ora 10:15 eram la feribot, iar la cazare, Hotel Emerald, am ajuns la 12:30.

Autocarul a fost modern, cu aer conditionat, s-au pus filme in autocar pana am ajuns la feribot ( lucru care poate fi deranjant noaptea cand vrei sa dormi, va sfatuiesc sa luati cu voi o masca de dormit si o perna pentru gat).

Am stat destul de mult la vama la intrarea in Bulgaria, unde ni s-au luat toate buletinele pentru a fi scanate individual (am inteles ca asa ar proceda dupa atentatele recente).

Am platit cand ne apropiam de feribot 12 euro pentru dus si intors. La intoarcere NU ne-au mai cerut alti bani. :yes:
Atat ghidul de pe autocar cat si ghida locala au fost cumsecade, comportament profesionist, atitudine deschisa, nimic de reprosat.

Ajunsi la Hotel Emerald, doresc sa mentionez ca Hotel Emerald are mai multe cladiri. Nu am fost cazati in cea care se vede pe site, ci la una imediat langa aceasta. Conditii ok in camera. Saltelele de la paturi intr-adevar destul de dari ( personal asa imi plac), chiuveta, frigider, plita electrica, televizor si aer conditionat. Televizorul din pacate prinde vreo 6 canale, dintre care 2 sunt de teleshopping, 2 cu gatit si unul cu stiri, deci a stat inchis sau pe radio in mare parte :roflmao:  Vin zilnic menajere care iau gunoiul, spala pe jos, schimba cearceaful, etc. Nimic de reprosat la acest capitol.
Mentiona cineva mai sus ca nu s-a putut dormi din cauza galagiei si ca seara vin masini de aprovizionare. Eu nu le-am auzit, si ma culcam pe la 12:00-1:00.

Exista wifi, dar nu prea ajunge si in camera!:lol: In curte si langa piscina se prinde destul de bine, deci nu am avut probleme nici aici! ( Ps: Cand va duceti la plaja va recomand sa stati pe sezlongurile de la Cavo d'oro fiindca au cel mai bun wifi, care se prinde direct de pe sezlong)

Pentru aerul conditionat am inteles ca se plateste la receptie o taxa pe zi ca sa primesti telecomanda, dar nu am avut nevoie, camerele fiind destul de racoroase.
Un alt aspect important este ca, intr-adevar, hotelul este la 5 minute de plaja, dar trebuie coborat un deal destul de abrupt. Se coboara mai usor, cu urcatul este mai greu:D. Exista intr-adevar un drum putin mai lung spre hotel care mai pierde din inclinatia dealului. Am avut la camera alaturata un cuplu 60+ ani care au stat mai mult la hotel din cauza ca nu se simteau in stare sa tot urce si coboare acel deal. O alternativa ar fi inchiriera de masina sau scuter si problema dealului dispare :P

Ghida locala organizeaza diverse activitati pe insula pentru cei doritori, eu am vrut sa ma inscriu la turul insulei cu autocarul, dar nu s-a mai facut fiindca nu erau destui inscrisi.

Golden beach (si Grecia in general) este o statiune foarte linistita. Seara nu auzi muzica pe strada ca la noi pe litoral, nu vezi o multime de oameni pe strazi si nici asa multe masini. Pe la terase mai gasesti muzica live. Nu recomand tinerilor care spera sa gaseasca cluburi si atmosfera, fiindca nu se gasesc:lol:

In ziua plecarii camerele trebuie eliberate la ora 09:00 pentru a se putea face curatenie si caza noua serie de turisti. Dupa ce eliberezi camera trebuie sa astepti sa vina si autocarul, care soseste in functie de conditiile de trafic in mare parte. Dupa 4 ore de asteptat in receptia hotelului, a venit si autocarul la ora 13:30:(

Drumul de intoarcere este putin mai obositor, fiindca se face popas si in orasul Kavala, oras prin care merita sa te plimbi, dar popasul nu este suficient de lung cat sa iti permita acest lucru.

Va sfatuiesc sa tineti cont de oferte last minute, deoarece raportul calitate-pret merita. Nu recomand celor care vor sa se simta ca la noi, adica sa gaseasca aici galagie, aglomeratie, gunoaie, manele :roflmao:

In concluzie, vacanta a fost reusita!

PS: Am atasat aici cateva poze http://imgur.com/a/1HblV

#10
mushetzel

mushetzel

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 27.04.2009
Vara asta am vrut sa merg in concediu, si dupa ce am cautat diferite oferte, am ales Grecia (inca o data), si Europa Travel, pentru ca ii stiu de foarte multa vreme si pentru ca le-am tinut "pumnii" cum s-ar zice, anul trecut cand s-au rupt de Christian Tour. Am zis sa apelam tot la ei, si pentru suport <moral> (si noi lucram in domeniul privat, si pana la urma recomandarile celor multumiti de noi ne-au ajutat in cele mai rele momente), si pentru ca gasisem o oferta care ne convenea. Desi Cockteil holiday sau TUI travel aveau niste oferte si mai aproape de ce ne doream.. Dar, daca nu iti mentii o oarecare fidelitate, atunci unde am ajunge toti? Si pana la urma atatia prieteni de-ai mei fusesera cu Europa Travel la recomandarea mea..... Si nu luasera teapa. In fine...
Dupa ce am incercat mai mult variante cu operatoarea am ajuns sa platim integral 2 pachete, pentru ca ni s-au dat toate confirmarile ca oferta aleasa e disponibila, si este "ca pe site", dupa achitarea unui avans, ca asa e frumos nu? Apoi, imediat ce am platit restul de bani, am fost anuntata ca demipensiunea e mic dejun, la aceeasi bani, si ca nu are nimic similar de oferit cu ce platisem deja noi, in aceeasi zona... Mai mult, eram primii pe anul asta (august 2016, da?) care cereau cazare la hotelul ala, drept urmare, pe banii nostri, au aflat si ei de situatia reala. Ceea ce ma duce acum cu gandul la o afacere de genul Mareea sau Genius travel la categoria "te descurci fraiere". Pana una alta au trecut 3 saptamani e cand sunt pasata la o doamna (care pot jura ca traieste ori la margine de Eden, ori cu distonocalm pe doza mare) foarte calma, si cu o putere mare de ignorare, care ma asigura ca nu intra in niciun fel de insolventa, si ca banii ii voi primi 100% in 3 zile lucratoare. O data la cateva zile cand sun, de 3 saptamanai incoace. Frumos nu? Posted Image
Pana una alta, au lansat ofertele de 2017, ii doare fix pe <mijloc>, mi-au blocat contul de facebook, le-am facut plangere la ANPC, si acum astept un semn de la prea-maritii. Ca sunt dispusa, o data ce imi vireaza banii in cont, sa retrag amiabil plangerea. Dar cred ca ei de fapt acum exploreaza toate "usitele" pe care si le-au bagat in cintract, pentru a imi lua banii si niciodata returna. Deci adio incredere, adio fidelitate in romania. Si ne mai suparam cand ne fac altii hoti. Cam de aceea. Indiferenta, tun economic, nesimtire vopsita cu calm.
Va rog, luati excursii de la ei! Ajutati-i pe saracii astia sa imi dea banii inapoi. Sau macar sa aiba de unde sapgui pe insepctorii ANPC ca sa nu ii arda prea tare. Posted Image Posted Image

P.S. m-au blocat pe facebook, si mailurile mele probabil sunt pe spam, deci oamenii acorda o atentie deosebita clientilor. S-ar sterge la dos cu ei. Banii lor totusi conteaza. Sa vina multi, purcoi, degeaba, si de restul......... au ei grija sa va inchida gura daca va cereti drepturile inapoi.

#11
Tucasas

Tucasas

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 07.11.2012
NU RECOMAND „EUROPA TRAVEL”
O experiență „faină” cu EuropaTavel ! Terminăm sejurul de 6 nopți în Nea Vrasna pe 22.07.2018, grup de peste 25 de persoane ! La ora 14.00 plecarea spre casă. La 13.30 „însoțitoarea de bord” ne transmite că facem un „transfer” pentru 2 (DOUĂ) persoane până la Salonic. Atenție ! Autocar de 60 de locuri !
Cu doar două zile înainte efectuasem o excursie opțională la Salonic ! 150-190 Km, adică 2 ore de mers. Ne revoltăm, sunăm la „directorul cu transportul” din capitală și acesta de o aroganță soră cu iaurtul .... El e șeful ! Ba mai și invocă că supărarea noastră vine de la faptul că una din „pauzele” de la reîntoarcere (de care întrebasem) este că nu mai figurează un Shop de pe traseu (stație existentă în anii precedenți). Deși contractul spune că escalele TREBUIE anunțate înainte de DATA (nu ora) plecării ! Deci vrei-nu-vrei treci prin Salonic. E drept că eu am cerut ca și Parisul să șie introdus în traseu dar ... Din fericire n-am ratat trenul pentru provincie !
Recomand obținerea de date MULTE, SCRISE și REALE înainte de contractare.
NU RECOMAND „EUROPA TRAVEL” DECÂT CELOR DORITORI DE PLIMBĂRI SUPLIMENTARE
(GRATIS) ȘI APȚI SĂ SUPOPRTE MODIFICĂRILE BUNULUI LOR PLAC !!! Apropo. Data plecări ne-a fost modificată (cu acceptul nostru !), ora plecării ne-a fost modificată după cumpărarea biletelor de tren ca să avem timp să „vizităm” și Gara de Nord !

#12
JhonDo

JhonDo

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 26.03.2020
Buna,
Va scriu si eu despre experienta mea cu Europa Travel , sa nu faceti aceeasi greseala ca si mine.Anul trecut am cumparat de la ei un pachet in Grecia , m-au anuntat cu putin timp inainte de plecare ca au anulat excursia . M-am chinuit cu ei sa-mi obtin banii mai repede de 15 zile cat scria in contract . Mi-au incalcat mai multe drepturi pe care le aveam in contract , inclusiv termenul de rambursare si m-am hotarat sa-i reclam la Ministerul Turismului. Dupa ce mi-au confirmat cei de la Minister ca cererea mea a fost solutionata , ca imi incalcase drepturi si le-a dat o avertizare , cei de la Europa travel mi-au platit dupa 30 de zile de doua ori aceeasi suma. Am presupus in mod gresit ca ma despagubesc pe cale amiabila pana la max de doua ori valoarea pachetului , asa cum scria in contract si ca am incheiat povestea  ,m-am inselat amarnic.Dupa mai bine de jumatate de an mi-au trimis adresa print casa del avocatura ca suma platita in plus a fost o eroare si es pe dau banii inapoi ca ma folosesc de venituri necuvenite si ca ma pune la plata penalitati.
Concluzia: Imi este greata de Europa Travel , le-am dat banii inapoi sa nu mai aud de ei. Aveti grija cu ei , te fenteaza atunci cand iti este lumea mai draga.

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate