Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Amortizor sau arc defect ?
Last Updated: Jun 27 2012 11:19, Started by
CorneliuRos
, Jun 21 2012 20:46
·
0
#1
Posted 21 June 2012 - 20:46
Salutari !
Am facut un test de suspensii si sa descoperit ca trebuie sa schimb kitul de suspensii pe spate . Masina are 90.000 de kilometrii a mers doar in strainatate ,fabricata in 2007 . Cum fac sa imi dau seama daca sunt defecte arcurile, amortizoarele sau toate impreuna? |
#2
Posted 26 June 2012 - 12:01
In general, cel mai repede pica amortizorul.
Edited by calinkgb, 26 June 2012 - 12:04. |
#3
Posted 26 June 2012 - 22:22
Cornelus, Koni (coilovers) reglabile scrie pe ea. Si asa e barca rau de tot ( am incercat sa ma intorc cu frana de mana de cateva ori si am renuntat pentru ca da senzatia ca se rastoarna la 20-30 km/h ).
Ce dadeai tu fum la toate Audi-le in linie dreapta, sa vezi cu alea cum rupi M3-u in curbe. Mai ai loc de "abtibilde" pe laterale ? Macar un loc mic langa Vtec Stage 3 acolo P.S. In Italia o tii low-rider cand ajungi la vama dai de rotite la maxim. Edited by N62B44, 26 June 2012 - 22:23. |
#4
Posted 26 June 2012 - 22:50
Sincer suspensia generala a masinii se vede ca nu este facuta pentru gropi! Nici macar nu este facuta pentru gropile din Europa de Vest ! In curbe, la viteza de autostrada, la viteza mica este foarte stabila, as clasa-o la masinile cu suspensie Chiar Sport! Imi dau seama ca nu are suspensie sport atunci cand iau o groapa mica
|
#5
Posted 26 June 2012 - 22:51
#6
Posted 26 June 2012 - 23:00
CorneliuRos, on 26th June 2012, 22:50, said: Sincer suspensia generala a masinii se vede ca nu este facuta pentru gropi! Nici macar nu este facuta pentru gropile din Europa de Vest ! In curbe, la viteza de autostrada, la viteza mica este foarte stabila, as clasa-o la masinile cu suspensie Chiar Sport! Imi dau seama ca nu are suspensie sport atunci cand iau o groapa mica Cand ai dreptate, ai dreptate. N-am ce sa zic. Si eu confirm stabilitatea la viteze mici. N-am avut niciodata impresia ca ma rastorn cand dau cu spatele in parcare, chiar daca face ceva balans. La 130 km/h nici nu se simte daca e drumul bun si nu ai vant lateral. Mai ales cu flapsurile coborate. De fapt asta e si explicatia pentru consumul ala de 3.6l/100 km. Masina se desprinde 1-2 mm de la sol dupa 90 km/h si se reduce rezistenta la frecare. Edited by N62B44, 26 June 2012 - 23:01. |
#8
Posted 27 June 2012 - 00:08
Nicu90, on 26th June 2012, 21:51, said: A dracu masina asta,sa fie stabila la viteze mici Si Dacia 1300 e stabila la viteze mici . N62B44, on 26th June 2012, 22:00, said: Cand ai dreptate, ai dreptate. N-am ce sa zic. Si eu confirm stabilitatea la viteze mici. N-am avut niciodata impresia ca ma rastorn cand dau cu spatele in parcare, chiar daca face ceva balans. La 130 km/h nici nu se simte daca e drumul bun si nu ai vant lateral. Mai ales cu flapsurile coborate. De fapt asta e si explicatia pentru consumul ala de 3.6l/100 km. Masina se desprinde 1-2 mm de la sol dupa 90 km/h si se reduce rezistenta la frecare. Edited by CorneliuRos, 27 June 2012 - 00:18. |
#9
Posted 27 June 2012 - 11:19
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users