Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
E posibila vanzarea in conditiile...

OnePlus 11R

Doua amenzi in același timp?

Recomandare limbaj back-end pentr...
 Micsorare volum interfon

Lamuriri Windows Server 2019

Vas Wc suspendat, ce greutate sup...

Facebook mi-au inchis contul!
 Km de pe tester nu corespund cu c...

Taxa scoala engleza in Barcelona

Inchiriere la cetateni straini

OnePlus face magarii in privinta ...
 Racordare masina spalat vase si g...

EGALIZARE SCARA INTERIOR CU GRESIE

Comparatie intre serviciile de in...

Cu ce vezi in interiorul urechii?
 

Cum pot creste in masa musculara?

- - - - -
  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1
MDCristi

MDCristi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 494
  • Înscris: 05.01.2012
Salut, vreau sa cresc in masa musculara, dar deocamdata timpul nu imi permite sa ma duc la sala asa
ca mi-am achizitionat un set de gantere.
  V-as ruga daca puteti sa-mi spuneti cam ce  exercitii ar trebuii sa fac ca sa cresc vizibil in masa musculara.
  Cred ca si dieta joaca un rol important, asa ca v-as ruga daca puteti aduce 2-3 vorbe si despre acest aspect.

#2
seck

seck

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,662
  • Înscris: 28.03.2007
Ceva mai multe date daca se poate .... unde vrei sa cresti la brate la piept la picioare ? peste tot  ?
Ce fel de gantere cu greutate fixa sau reglabile ? daca sunt reglabile ce greutate minima-maxima au ?
inaltimea si greutatea ta ?

#3
MDCristi

MDCristi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 494
  • Înscris: 05.01.2012

 seck, on 7th June 2012, 21:31, said:

Ceva mai multe date daca se poate .... unde vrei sa cresti la brate la piept la picioare ? peste tot  ?
Ce fel de gantere cu greutate fixa sau reglabile ? daca sunt reglabile ce greutate minima-maxima au ?
inaltimea si greutatea ta ?
brate, piept si spate. 2 gantere de 8,5kg, eu am 1.84 si la ultima cantarire 75kg.

#4
seck

seck

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,662
  • Înscris: 28.03.2007
Din pacate iti spun ca masa musculara nu prea vei pune , greutatile sunt mici mai les pentru piept si spate + ca pentru spate mai era buna ohaltera.
Pentru piept in general 2 gantere sunt de ajuns insa trebuie banca ( orizontal , inclinat , declinat) pe care sa faci = ca ganterele sunt prea mici .
Pentru brate poti face : Flexii cu ganterele din picioare cu miscare de rasucire.
Flexii cu gantera pe genunchi .
Ciocane.
Asta pentru biceps iar pentru triceps : stai aplecat cu cotul lipic de corp si intinzi mana .
Daca gantera era mai mare puteai face cu ambele maini cu gantera deasupra capului.
iar la triceps poti incerca si alte exercii ... flotari la banca ... sau la marginea patului sau orice prin casa  , flotari la paralete daca gasesti.
Pnetru spate singurul lucru pe care il poti face este ramatul cu gantera ( dar este prea usoara ) , te ajuta mult daca aveai vreo bara la care sa faci tractiuni prin casa.
Iar pentru piept doar flotari poti face.

#5
SpidermanX

SpidermanX

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 21.03.2009
Cu acele gantere nu vei avea cum sa cresti "vizibil in masa musculara", crede-ma pe cuvant.
Antrenament, alimentatie, odihna - astea 3 variabile sunt cheia succesului, toate fiind la fel de importante, asa ca nu le neglija pe niciuna.
Ceea ce-ti doresti tu, si anume o masa musculara bine pusa la punct necesita multa truda, sacrificii si nu in ultimul rand, multa, multa rabdare.De asemenea consider ca acest lucru se face intr-o sala de culturism, sau daca nu, intr-un loc in care sa ai greutati la dispozitie, aparate, haltere, gantere etc.

Dieta trebuie gandita in functie de tipul tau somatic(sau metabolism daca vrei).E o poveste foarte lunga si aici, ce difera de la persoana la persoana.
De exemplu, ce functioneaza la X, nu "merge" la Y, si invers, indiferent ca ne referim la odihna, alimentatie sau antrenament.

Edited by SpidermanX, 08 June 2012 - 00:23.


#6
Deathvim

Deathvim

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 99
  • Înscris: 01.05.2012

 SpidermanX, on 8th June 2012, 00:06, said:

Cu acele gantere nu vei avea cum sa cresti "vizibil in masa musculara", crede-ma pe cuvant.
Antrenament, alimentatie, odihna - astea 3 variabile sunt cheia succesului, toate fiind la fel de importante, asa ca nu le neglija pe niciuna.
Ceea ce-ti doresti tu, si anume o masa musculara bine pusa la punct necesita multa truda, sacrificii si nu in ultimul rand, multa, multa rabdare.De asemenea consider ca acest lucru se face intr-o sala de culturism, sau daca nu, intr-un loc in care sa ai greutati la dispozitie, aparate, haltere, gantere etc.

Dieta trebuie gandita in functie de tipul tau somatic(sau metabolism daca vrei).E o poveste foarte lunga si aici, ce difera de la persoana la persoana.
De exemplu, ce functioneaza la X, nu "merge" la Y, si invers, indiferent ca ne referim la odihna, alimentatie sau antrenament.


Corect, in sfarsit un raspuns la obiect si corect.

As adauga cateva lucruri:

1. Alimentatie, odihna, antrenament e ordinea importantei (in opinia mea). Fara alimentatie corespunzatoare, poti sa te antrenezi oricat si nu vei vedea rezultate. Prin alimentatie corespunzatoare se intelege in primul rand mai multe calorii consumate decat arse. Cantitatea de calorii necesara depinde de inaltime/greutate/efort fizic depus intr-o zi. Se gasesc online calculatoare pt. asa ceva care te pot ajuta. In al doilea rand, ai nevoie de un raport de carbohidrati/proteine corespunzator, impartit in cicluri care pot dura 1-2 pana la 5-6 luni, in functie de obiective si preferinte. La inceputul ciclului se incepe cu o cantitate mai mare de carbohidrati  si mai mica de proteine, pentru acumulare rapida de masa (atat masa musculara cat si grasime) iar pe parcursul ciclului se mareste treptat cantitatea de proteine si se micsoreaza cea de carbohidrati (o acumulare mai lenta de masa, dar mai curata, adica mai putina grasime). Spre sfarsitul ciclului se ajunge la o cantitate de calorii sub necesarul zilnic, in mare parte proteine si in mai mica masura carbohidrati, ceea ce impreuna cu antrenament corespunzator duce la arderea de masa si scadere in greutate (atat grasime, dar si inevitabil masa musculara. Obiectivul aici e sa arzi cat mai multa grasime si cat mai putina masa musculara). Pauza de odihna 2-3 saptamani si se repeta. Incearca sa imparti mesele astfel incat sa nu ai niciodata senzatia de foame, asta e obiectivul. Cum il implementezi depinde de tine, daca iti sunt suficiente 3 mese mari pe zi, sau daca vrei sa imparti in 5-6 mese mai mici, sau oricum altcumva iti convine.

2. Odihna: Minim 8h/noapte, maxim 10h/noapte. Muschii nu cresc in sala, muschii cresc in pat. Daca nu dormi destul, muschii nu au timp sa isi revina intre antrenamente, si se ajunge la supraantrenament, ceea ce nu e bine. In schimb prea mult somn duce la scaderea in masa (Gandeste-te ca dupa 10 ore de somn, chiar daca nevoia de calorii in timpul somnului e mult mai mica decat in timpul zilei, corpul tot e "flamand")

3. Antrenament: Iti recomand sa incerci sa iti faci timp de sala, altfel e greu spre imposibil. Trebuie sa iti fortezi in permanenta muschii, ceea ce este foarte greu de facut cu doar cu niste gandere, mai ales atat de usoare. Nu ai nevoie de mai mult de 45 de minute pe zi, 3-4 zile pe saptamana. E foarte putin probabil sa fi atat de ocupat. In plus, antrenamentul acasa tot la fel de mult timp ti-ar lua, deci mai pui drumul pana la sala si inapoi, nu mi se pare absurd de mult.

Succes!

#7
posteg

posteg

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 255
  • Înscris: 02.09.2011

 MDCristi, on 8th June 2012, 00:14, said:

Salut, vreau sa cresc in masa musculara, dar deocamdata timpul nu imi permite sa ma duc la sala asa
ca mi-am achizitionat un set de gantere.
  V-as ruga daca puteti sa-mi spuneti cam ce  exercitii ar trebuii sa fac ca sa cresc vizibil in masa musculara.
  Cred ca si dieta joaca un rol important, asa ca v-as ruga daca puteti aduce 2-3 vorbe si despre acest aspect.

Nu exista n-am timp... cand unele sali sunt deschide pana noaptea tarziu !!! Gandeste-te la mari genii ai lumii: Michelangelo, Einstein, Enescu, etc, toti au avut la dispozitie tot 24 ore/zi si uite cate au facut !!
Autosugestia uneori ne omoara pe unii...

#8
Loox

Loox

    obraz fin. șmirgheluit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,290
  • Înscris: 20.01.2008
Pe langa tot ce s-a zis mai sus, daca nu vrei sa te duci la sala deloc, cele doua gantere nu sunt suficiente, aunt prea mici. Daca ai bani de dat, mai ia-ti un set de 15 si unu de 25 sau un singur set de 25-30 kg cu greutatile reglabile. Asta pt ca dupa 2-3 luni o sa ti se para prea mica o gantera de 20 kg pt a face la piept. Iti mai trebuie o banca reglabila si o bara de tractiune, ca cu gantere n-ai cum sa faci spate. Si ai 'sala' acasa. Mai iti trebuie ambitie si munca.

#9
annemarie21

annemarie21

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 9
  • Înscris: 24.02.2014
Salut! Pentru ca se apropie vara si eu vreau sa-mi recapat silueta slimfit.  m-am hotarat sa lucrez muschii abdomninali intensiv. Stiam eu niste exercitii, am vorbit si cu baietii de la sala si cineva mi-a recomandat sa suplimentez antrenamentele cu sedintele de electrostimulare. Am gasit la o statie de mine Joy Speed Fitness, am fost uimit de aparatura de ultima generatie. Si antrenamentul dureaza doar 20 de minute, asa ca in zilele cand ma simt obosita pentru un antrenament in forta, ma duc la speed fitness, ba chiar imi place mai mult- rezultatele se vad mai repede decat la sala la care oricum nu prea aveam cum sa ajung in ultimul timp din cauza serviciului. Alaturi de antrenorul meu Victor Papusa, rezultatele sunt vizibile si multumitoare! Va recomand http://www.joyspeedfitness.ro/!

#10
petre69

petre69

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 35,782
  • Înscris: 27.01.2009
Te chinui degeaba , ca tot la steroizi vei ajunge daca vrei repede

#11
oauzor

oauzor

    Active Members

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,409
  • Înscris: 25.10.2008

 annemarie21, on 24 februarie 2014 - 15:03, said:

Salut! Pentru ca se apropie vara si eu vreau sa-mi recapat silueta slimfit.  m-am hotarat sa lucrez muschii abdomninali intensiv. Stiam eu niste exercitii, am vorbit si cu baietii de la sala si cineva mi-a recomandat sa suplimentez antrenamentele cu sedintele de electrostimulare. Am gasit la o statie de mine Joy Speed Fitness, am fost uimit de aparatura de ultima generatie. Si antrenamentul dureaza doar 20 de minute, asa ca in zilele cand ma simt obosita pentru un antrenament in forta, ma duc la speed fitness, ba chiar imi place mai mult- rezultatele se vad mai repede decat la sala la care oricum nu prea aveam cum sa ajung in ultimul timp din cauza serviciului. Alaturi de antrenorul meu Victor Papusa, rezultatele sunt vizibile si multumitoare! Va recomand http://www.joyspeedfitness.ro/!

Canta la alta masa... Ai 2 posturi pe forum, si in ambele recomanzi tampenia aia. Sigur te crede cineva!

 petre69, on 24 februarie 2014 - 15:05, said:

Te chinui degeaba , ca tot la steroizi vei ajunge daca vrei repede

In cazul lui cam degeaba ia steroizi. In afara ca sunt daunatori pentru organism, nu e suficient doar sa-ti faci o injectie in fund si gata, ajungi ca Stallone.

Edited by oauzor, 24 February 2014 - 15:14.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate