![]() |
Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
avize, cursuri si atestate
Last Updated: May 23 2012 21:29, Started by
ovidiu007
, May 23 2012 21:29
·
0

#1
Posted 23 May 2012 - 21:29

Exemplu: Conform Legii 211/2011 privind regimul deșeurilor intrata recent în vigoare, printre altele, agenții economici au obligația să desemneze o persoană din rândul angajaților proprii care să urmăreasca și să asigure îndeplinirea obligațiilor prevazute de lege sau să delege această obligație unei terțe persoane. Persoanele respective trebuie să urmeze cursuri de specialitate. Din textul legii și din ce se comentează pe net rezultă că această obligație revine tuturor persoanelor juridice indiferent de mărime sau obiect de activitate. Aici este posibil să mă înșel nu sunt specialist în drept, ca orice lege făcută la noi este suficient de neclară astfel încât profanii să n-o poată înțelege "din prima", dar din câte mai pricep și eu pare că așa este. Nu scapă nici măcar producătorii de hârtii, vorbe sau sunete. Amenzile prevăzute sunt destul de mari, între 15000 și 30000 lei. http://www.legex.ro/...011-116570.aspx
Mare atentie mai ales cei din categoria "măgăruși"! vezi categoriile in topicul http://forum.softped...t...62317&st=0# Cum spuneam responsabilul cu gunoaiele trebuie să dețină o diplomă corespunzătoare obținută de la o firmă autorizată. Deja sunt oferte pe net pentru astfel de cursuri, contracost evident (câteva sute de lei). Ca și chichiță de procedură, mă întreb responsabilul cu gunoaiele de la aceste firme cum va obține acest atestat. Probabil se vor cupla două câte două și îsi vor da reciproc una alteia atestatul respectiv. Puteam să postez această informație la secțiunea Legislație. M-am gândit să fiu constructiv, sa gandesc pozitiv și să-l pun la idei de afaceri. Se întreabă lumea pe aici ce afaceri să înceapă. Uitați de servicii sau producția de bunuri. Este greu, complicat și face murdărie. Să lăsăm fleacurile astea în seama altor nații mai practice și mai puțin intelectuale. Cred că cea mai prosperă și durabilă industrie în România este cea a avizelor, diplomelor, atestatelor, cursurilor, acreditărilor sau autorizațiilor de tot felul. Ca și mâncarea, birocrația va dispare odată cu lumea. Există o tendință de reducere a personalului din administrație simultan cu sporirea complexității legislației, multe servicii oferite de aceasta vor trebui "externalizate". Legi de tipul exemplului de mai sus vor furniza permanent clienți. Să nu uităm de asemenea că suntem un popor extrem de vanitos care investește mult în "educație" . Un cursuleț, o diplomă de management în orice, dă bine în CV. Trebuie să urmărești retorica din presă și să vezi pentru ce nouă autorizație se pregătește terenul a fi introdusă. Apoi oferi combinația necesară adică consultanță/intermediere și/sau cursuri pentru autorizația respectivă. Evident nici asta nu este foarte simplu trebuind oarecare intuiție și ceva relații, fiind o ocupație cu "vad" sigur, probabil nu este deschisă pentru toți. Pentru asta este bun capitalul acela inițial de care se tot vorbește. Dacă nu, atunci pentru prima amendă. Edited by ovidiu007, 23 May 2012 - 21:34. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users