Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Scanare Carte de identitate Unicredit Tiriac Bank
Last Updated: Aug 23 2012 11:09, Started by
tauru242
, Apr 06 2012 13:47
·
0
#1
Posted 06 April 2012 - 13:47
Am fost azi la Unicredit Tiriac sucursala Giurgiu pentru a achita o factura catre o firma care avea cont la banca lor. Mi s-a parut mai usor decat sa alimentez contul meu si apoi sa fac ordin de plata catre ei.
Am ramas foarte surprins cand persoana care mi-a incasat banii mi-a scanat cartea de identitate si factura respectiva mativand ca asta e politica bancii si ca daca nu imi convine imi anuleaza tranzactia. Nu mi se pare normal sa mi se scaneza documentul de identitate, cand am intrebat-o de ce face asta mi-a spus ca asa fac ei cu toate persoanele ce le sunt clienti (eu doar am platit factura respectiva nu am cont la ei sau altceva, client cred ca le e firma careia i-am platit serviciile). Sunt de acord ca trebuie o serie si un numar de C.I. eventual un CNP dar nu tot documentul cu adresa, data de expirare, prenume parinti , fotografie. Oricine are acces la datele respective imi poate fura identitatea, daca e sa ne gandim la cel mai rau scenariu. Unde pot face o reclamatie cu privire la aceasta situatie? Este ANPC competenta sa rezolve o astfel de sesizare? |
#2
Posted 06 April 2012 - 13:53
Fa o cerere scrisa sa-ti spuna ce date au despre tine. Dupa ce ii lasi sa se scobeasca citeva saptamini le faci o cerere sa le stearga. Sint sanctiuni foarte mari daca nu se conformeaza la ambele chestii.
|
#3
Posted 06 April 2012 - 13:55
Eu mai platesc ocazional facturi la ei, dar nu mi-au cerut niciodata buletinul macar...
N-ai platit cu numerar ? Ai facut vre-o tranzactie bancara ptr plata ? |
#4
Posted 06 April 2012 - 14:00
Ce prostie. Mergi sa platesti o factura si te trezesti ca-ti iau amprentele si-ti scaneaza retina.
|
#5
Posted 06 April 2012 - 14:24
asta e trendul, sa adune cat mai multe date despre cat mai multe persoane... eu imi luam banii inapoi si plateam singur, cred.
|
#6
Posted 06 April 2012 - 14:57
Am platit cu numerar catre o firma (din ro) care are cont deschis la ei . n-am mai stat sa ma cert cu casiera sau sa plec in alta parte pentru ca eram cu copilul si n-aveam chef sa mai umblu. Eu lucrez la o institutie de stat care are mult mai multe drepturi sa verifice datele si identitatea persoanelor decat o banca privata si ne e strict interzis sa fotocopiem documentele de identitate ale unei persoane, putem verifica, dar doar atat. De aia mi se pare exagerat sa aiba ei o copie a c.i.-ului meu. Oricum voi face o sesizare la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal dupa ce voi face la ei o cerere sa imi spuna pentru ce foloseste scanul c.i.-ului meu.
|
#7
Posted 03 May 2012 - 08:08
La Banca Transilvania, depun lunar bani intr-un cont, la acelasi casier din aceeasi sucursala.In fiecare luna, imi face copie de buletin.Nu ca m-ar deranja extrem de mult, dat fiind faptul ca am cont acolo si oricum exista la dosar...Exces de zel...
|
#8
Posted 23 August 2012 - 11:09
exist o reglmantare a BNR ca orice operatiune cu cash la banca sa fie obligatoriu sa iti prezinti buletinul acum unele banci scaneaza buletinul si introduc datele in sistem ca ulterior sa nu mai faca copie xerox la fiecare tranzactie doar sa il prezinti si altii care fac xerox de fiecare data (ING / B Romaneasca) oricum toate bancile sunt operatori de date cu caracter personal
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users