Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Tulsa King (2022 - )

Tv box android fara "servicii...

Factura platita la Supercom si ne...

Nu mai primesc sms pentru locker ...
 Apeluri efectuate dar nu apar in ...

Apa de puț in Berceni-Ilfov

Recomandare alegere - R7 7800X3D/...

OCEANIA NATIONS CUP 2024
 Recomandare router portabil wifi

Plata internaționala

Problema cheie/inchidere centrali...

Casa pe structura de lemn (timber...
 In ce an ati facut scoala de sofe...

Problema masina de spalat

Achiziție lentile ochelari o...

Alegere rucsac 20 litri
 

Reziliere Romtelecom - este asa de greu?

- - - - -
  • Please log in to reply
36 replies to this topic

#1
vierme

vierme

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,106
  • Înscris: 31.08.2007
Salutare dragi forumisti,

Scriu aici poate aveti voi si alte idei. Eu deja m-am saturat de nesimtirea lor:

Undeva in noiembrie  am facut o cerere de reziliere dolce si o modificare de abonament voce. Modificarea de abonament s-a facut iar dolce trebuia sa se inchida din  decembrie. Bineintles ca n-au operat nici o modificare pana astazi. Am dat numeroase telefoane cand am vazut ca serviciul inca se factureaza. Nu a fost reziliat nici pana azi. Si nu, nu este luna care se plateste in avans pentru ca deja au trecut 2 facturi.
La relatii clienti raspunsul dat este acelasi: cererea este in curs de operare, vom face o notificare pentru a fi grabita. De  2 luni!!!

Dati-mi si mie o paree - urmatorul pas e OPC?
:naughty:

#2
bgd2006

bgd2006

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 409
  • Înscris: 04.05.2008
trimite si sesizarea la opc, cu mentiunea sa ti se restituie facturile platite din momentul cererii.

daca faci sesizare la opc sa ai toate informatiile necesare: contracte scanate, la fel si pt cererea de reziliere depusa... daca ai facut telefonic, specifica data la care ai avut convorbirea telefonica, deoarece toate convorbirile (nu numai la RT) sunt inregistrate

#3
koder

koder

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,095
  • Înscris: 25.04.2005
Nu e greu insa se pare ca au o placere din a uita sa rezilieze contractul.

Mie mi-au facut multe magarii dar am depus o plangere scrisa la unul din sediile lor si am trimis acceasi plangere si pe fax. M-au contactat si-au cerut scuze si au zis ca remediaza.

Le-ma zis ca ca nu imi pare rau nici o secunda ca am renuntat la ei si modul in care rezolva problemele imi reconfirma faptul ca a fost o decizie inteleapta.

#4
tidicristi

tidicristi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,276
  • Înscris: 06.08.2007
Daca ai facut cererea telefonic , ai "beneficiat" de inertia sistemului . Cam in a 3 luna , o sa apara reziliat . Te obliga sa platesti , se va scade in facturile ce urmeaza , mai putin tva-ul de 24% , ca il ia statul !!
Serviciul 1930 este externalizat . Adica o firma s.r.l. , are acces la date , e "terti" !!
Caz concret , am reziliat la mama . In noiembrie , era ultima luna , a fost facuta cu cerere la Dimitrov. Normal ca nu am platit nimic de atunci , luna asta (februarie) va fi emisa factura pe "0" . Au emis pe nov. , dec. , ian.!!
Doar "neste" depozite , call center(bacau si cluj) , unele locatii RTC , contabilitate , a mai ramas la RTC!

#5
vierme

vierme

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,106
  • Înscris: 31.08.2007
aia cu TVA-ul e o prostie. Ti se scade netul platit din factura lor care e la net. Deci ti se scade si TVA-ul.

Le-am scris si pe facebook sa vad daca maine ma suna. Daca nu, marti fac sesizare la OPC.
Dar OPC le va da si amenda? Ca pe mine nu ma incanta cu nimic daca rezolva sesizarea fara a-i amenda pe nesimtiti!
:)

Incep sa regret ca nu am reziliat si linia fixa. Ca atunci era mult mai simplu. Nu le plateam si ma durea undeva in ei.
Asta pana ma sunau recuperatorii :)

#6
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011

View Posttidicristi, on 5th February 2012, 12:27, said:

Doar "neste" depozite , call center(bacau si cluj) , unele locatii RTC , contabilitate , a mai ramas la RTC!
Si cum externalizarea in general costa de rupe, rezulta ca platesc mai scump serviciile astea decat daca le-ar fi pastrat la ei.
Business intelligence....not!

#7
tidicristi

tidicristi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,276
  • Înscris: 06.08.2007

View Postbiogood, on 5th February 2012, 14:26, said:

Si cum externalizarea in general costa de rupe, rezulta ca platesc mai scump serviciile astea decat daca le-ar fi pastrat la ei.
Business intelligence....not!

Pai cum sa nu "castige si gura lor ceva" !!Avind in vedere ca Grecotei au 50+1 , statul Roman , se multumeste cu ce ramine !!

View Postvierme, on 5th February 2012, 13:13, said:

aia cu TVA-ul e o prostie. Ti se scade netul platit din factura lor care e la net. Deci ti se scade si TVA-ul.
Din pacate , ai sa primesti inapoi , fara tva 24% , ala se duce la stat , ei nu il platesc !!

#8
leonktp

leonktp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,283
  • Înscris: 01.06.2008
pe 05.04.2012 mi-a decedat bunica,iar pe 12.04 am cerut rezilierea abonamentului de voce care este pe numele defunctei.am trimis atat pe fax cat si pe mail documentele necesare:certificat deces,buletinul tatalui meu,ca sa ateste calitatea de mostenitor si cererea tip de reziliere,dar astazi 18.04 sunand la nesimtitii de la rt o cucuoana imi spune ca cererea de reziliere a fost primita si va fi contactat tatal meu in cel mai scurt timp.am cerut un nr de la rezilieri si mi-au zis ca nu se poate,mai grav de atat prima cucuoana mi-a inchis telefonul in nas,pe cand a doua a fost mai receptiva,i-am zis ca nu se va mai plati factura din data cererii de reziliere,iar dansa mi-a explicat ca va trebui platita oricum de cineva din familie.
astept idei si sfaturi,deja sunt un car de nervi,multumesc mult

Edited by leonktp, 18 April 2012 - 21:55.


#9
xxl_cm

xxl_cm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 311
  • Înscris: 29.06.2007
nu mai platesati nimic din momentul cand ai cerut rezilierea. iar asta cu trebuie platita e abureala curata. oricum daca vor emite facturi, faci reclamatie la ANPC si ai rezolvat: titularul contractului a decedat si contractul se reziliaza. daca vor vinde datoria la recuperatori, te vor stresa cu telefoanele, dar in mod sigur nu te vor da in judecata ptr ca daca nu s-a facut succesiunea cu acte, tu nu vei avea nici o calitate procesuala.

#10
leonktp

leonktp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,283
  • Înscris: 01.06.2008

View Postxxl_cm, on 19th April 2012, 07:25, said:

nu mai platesati nimic din momentul cand ai cerut rezilierea. iar asta cu trebuie platita e abureala curata. oricum daca vor emite facturi, faci reclamatie la ANPC si ai rezolvat: titularul contractului a decedat si contractul se reziliaza. daca vor vinde datoria la recuperatori, te vor stresa cu telefoanele, dar in mod sigur nu te vor da in judecata ptr ca daca nu s-a facut succesiunea cu acte, tu nu vei avea nici o calitate procesuala.
multumesc pentru ajutor,insa daca se face succesiunea cu acte,va trebui ca tatal meu sa plateasca eventuale facturi la ei?

#11
dxdx

dxdx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 469
  • Înscris: 02.05.2007
Depinde de contract. In mod normal mostenitorul preia si datoriile, deci da va plati.

#12
tidicristi

tidicristi

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,276
  • Înscris: 06.08.2007

View Postleonktp, on 18th April 2012, 22:54, said:

pe 05.04.2012 mi-a decedat bunica,iar pe 12.04 am cerut rezilierea abonamentului de voce care este pe numele defunctei.am trimis atat pe fax cat si pe mail documentele necesare:certificat deces,buletinul tatalui meu,ca sa ateste calitatea de mostenitor si cererea tip de reziliere,dar astazi 18.04 sunand la nesimtitii de la rt o cucuoana imi spune ca cererea de reziliere a fost primita si va fi contactat tatal meu in cel mai scurt timp.am cerut un nr de la rezilieri si mi-au zis ca nu se poate,mai grav de atat prima cucuoana mi-a inchis telefonul in nas,pe cand a doua a fost mai receptiva,i-am zis ca nu se va mai plati factura din data cererii de reziliere,iar dansa mi-a explicat ca va trebui platita oricum de cineva din familie.
astept idei si sfaturi,deja sunt un car de nervi,multumesc mult
Acum nu ai decit sa astepti , termenul e de 30 zile , pt a primi un raspuns de la ei . Ai sa primesti factura pt perioada asta si un raspuns de la ei .
P.S.- Condoleante . Incearca sa nu te mai certi cu cei de la 1930 (e doar un serviciu externalizat RTC , nu ei iau decizi !!) , ai confirmare de trimitere , ai primit un raspuns verbal de la 1930 ca a ajuns.Daca ai timp , incearca sa treci la sediul unde e arondat nr de telefon si intreaba acolo .

#13
leonktp

leonktp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,283
  • Înscris: 01.06.2008

View Posttidicristi, on 19th April 2012, 10:13, said:

Acum nu ai decit sa astepti , termenul e de 30 zile , pt a primi un raspuns de la ei . Ai sa primesti factura pt perioada asta si un raspuns de la ei .
P.S.- Condoleante . Incearca sa nu te mai certi cu cei de la 1930 (e doar un serviciu externalizat RTC , nu ei iau decizi !!) , ai confirmare de trimitere , ai primit un raspuns verbal de la 1930 ca a ajuns.Daca ai timp , incearca sa treci la sediul unde e arondat nr de telefon si intreaba acolo .
multumesc

#14
unchiujim

unchiujim

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,294
  • Înscris: 01.04.2007

View Postleonktp, on 18th April 2012, 22:54, said:

pe 05.04.2012 mi-a decedat bunica,iar pe 12.04 am cerut rezilierea abonamentului de voce care este pe numele defunctei.am trimis atat pe fax cat si pe mail documentele necesare:certificat deces,buletinul tatalui meu,ca sa ateste calitatea de mostenitor si cererea tip de reziliere,dar astazi 18.04 sunand la nesimtitii de la rt o cucuoana imi spune ca cererea de reziliere a fost primita si va fi contactat tatal meu in cel mai scurt timp.am cerut un nr de la rezilieri si mi-au zis ca nu se poate,mai grav de atat prima cucuoana mi-a inchis telefonul in nas,pe cand a doua a fost mai receptiva,i-am zis ca nu se va mai plati factura din data cererii de reziliere,iar dansa mi-a explicat ca va trebui platita oricum de cineva din familie.
astept idei si sfaturi,deja sunt un car de nervi,multumesc mult
in primul rand ,condoleante.doi: calmeaza-te.trei: tatal tau va fi contactat foarte repede(cca7zile )de un coleg de la rezilieri si problema se va rezolva rapid. nu uita : factura se va recalcula cu data rezilierii-ti-o va comunica colegul de la rezilieri.asta se va intampla cand se va emite factura de cont final,probabil luna viitoare. ca si recomandare ,nu achita nicio factura pana la emiterea celei de cont final cand se face si recalcularea.pastreaza-ti calmul si incearca sa nu iei in seama unele din aberatiile celor de pe forum(vezi unele postari de mai sus). :peacefingers:

#15
leonktp

leonktp

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,283
  • Înscris: 01.06.2008

View Postunchiujim, on 19th April 2012, 21:58, said:

in primul rand ,condoleante.doi: calmeaza-te.trei: tatal tau va fi contactat foarte repede(cca7zile )de un coleg de la rezilieri si problema se va rezolva rapid. nu uita : factura se va recalcula cu data rezilierii-ti-o va comunica colegul de la rezilieri.asta se va intampla cand se va emite factura de cont final,probabil luna viitoare. ca si recomandare ,nu achita nicio factura pana la emiterea celei de cont final cand se face si recalcularea.pastreaza-ti calmul si incearca sa nu iei in seama unele din aberatiile celor de pe forum(vezi unele postari de mai sus). :peacefingers:
sunt fff calm insa m-a deranjat indolenta lor,deci e mai bine sa astpt factura finala cu regularizarea aferenta?
PS:nu sunt recalcitrant insa nu suport sa fiu tratat cu dispret,nultumesc

#16
pykko

pykko

    I love, therefore I am

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,229
  • Înscris: 10.02.2006
Cu Romtelecomul am avut de doua ori probleme la rezilierea contractelor... o data mi-a prelungit chiar pe numele bunicii care murise deja...

La ei nesimtirea e mare.

#17
dacis2

dacis2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,497
  • Înscris: 03.01.2007
Nu numai ca nesimtirea-i mare, dar si haosul este aproape total.

Am incheiat la sfarsitul lui decembrie anul trecut un contract, dupa o comanda online. Au venit oamenii, au montat cabluri, antena si echipamente si au plecat. Dupa o luna am cerut o modificare de abonament, in plus. Nu mult, dar in plus. Dupa nenumarate telefoane s-a operat schimbarea.

Au inceput sa vina si facturile unde, supriza, apareau tot soiul de chestii SF. Mai precis: taxe pentru chiria echipamentelor neprevazute in contract (chirie telefon si router/modem), valoare eronata a abonamentului (17 EUR in loc de 15 EUR, ca era un contract incheiat online), 2 EUR pentru o optiune pe care nu am cerut-o niciodata eu, dar pe care am primit-o doar pentru ca la incheierea contractului era oferita gratuit celor care comandau serviciile online etc. Gratuit, gratuit, dar la Romtelecom gratuit inseamna 2 EUR.

Au venit pana acum 5 (cinci!) facturi, niciuna corecta. In a treia factura au fost recalculate facturile anterioare si reduse niste costuri, asa ca de doua facturi incoace singurul cost aberant au ramas cei 2 EUR pe luna pentru extraoptiunea pe care nu am cerut-o niciodata.

Am luat deja legatura cu un centru de relatii cu clientii de la RDS si am aflat ca deja au facut upgrade la 14,4 M pentru netul mobil. (Sunt destul de sceptic, pentru ca dupa mutare am pastrat stickul de net de la ei si mai mult de 3M inca nu am prins.) Chiar si asa, daca nu ma contacteaza cineva de la RTLC sa repare mizeria asta, cel tarziu pana la pana la emiterea facturii viitoare, de la sfarsitul lui iunie revin la RDS. Probabil imi vor oferi 5-8 M, dar macar platesc 35-40 de lei, nu 100+ cat platesc acum la RTLC.

Cat priveste rezilierea contractului cu RTLC, sunt convins ca, cu o reclamatie documentata (contracte, facturi, liste de servicii din anexe la facturi, convorbiri telefonice, mailuri trimise si primite de la serviciile de suport ale RTLC) la OPC, baietii de la RTLC nu vor vrea ei sa imi ia vreun leu penalizare pentru reziliere inainte de termen. Ca, vorba aia, mai exista si alte örgane", de pilda ANRC-ul... Stiu ce spun ca sunt patit. Inclusiv cu RDS, acum vreo 5 ani, cand le-am facut rost de vreo doua amenzi pe cinste, una de la OPC si una de la ANRC. Nimica toata, vreo 4000 de lei.

#18
eduso

eduso

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 05.06.2012
Si eu ma chinui la nesimtiti astia de la romtelecom ,sa revin de la fibra optica la vdsl, de pe data de 26.05 si nici macar  nu sau sinchisit sa dea un telefon .Am peste 6 sesizari pina acum si nimic.
Eu, unu va sfatuiesc sa nu ajungeti sa incheiati contracte cu acesti.Sunt de o nesimtire crasa.Urmatorul meu pas ,este sa nu mai platesc abonamentul si implicit vor veni sa-mi taie tot ,iar eu voi merge la o firma concurenta si-mi voi face al abonament.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate