Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
VW 1.6 16V AZD benzina de 95 sau de 98 ? Tip Ulei?
Last Updated: Feb 03 2012 12:21, Started by
lawrence38
, Jan 09 2012 10:10
·
0
#163
Posted 30 January 2012 - 23:31
Mai exact vreo 5000. Dupa ce se amesteca cu resturile de dinainte si nu mai arata chiar ca in bidon, ramane asa vreo 5000 la mine.
Legat de toamna tarziu-iarna devreme, am luat masina in iulie si am furat (vorba vine furat ca pot sa aman si un an schimbul dupa Citroen) cate o luna, o luna si ceva la fiecare schimb. Cred ca raman la noiembrie. Edited by undercoverbrother, 30 January 2012 - 23:34. |
#164
Posted 31 January 2012 - 00:52
E bine sa-l pui cat mai aproape de inceputul gerului, deoarece uleiul pierde foarte mult din rezerva de bazicitate in primele mii de km. Cel putin asa reiese din studiile unor laboratoare americane de profil, care au fost postate pe topicul alalalt.
Edited by cristi.r, 31 January 2012 - 00:57. |
#165
Posted 01 February 2012 - 18:41
cristi.r, on 30th January 2012, 21:15, said: Sony, uleiul se ingrosa prin evaporare . Corect, pentru că fracțiile mai ușoare se evaporă. cristi.r, on 30th January 2012, 21:15, said: Contaminarea cu cenusa este valabila mai mult la diesel. La benzinare, poti merge cateva mii de km bune cu uleiul ca nou. Da, pentru că benzinarele au circuit de purjare a gazelor de carter. Motoarele diesel au doar supapă de refulare suprapresiune carter în admisie. [ http://img40.imageshack.us/img40/3794/supaparecirc.th.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ][ http://img580.imageshack.us/img580/1613/img0186p.th.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Gazele de carter nu sunt purjate, doar eliberată presiunea când depășește o anumită valoare. Motorul diesel în sine nu e neapărat mult mai murdar decât cel pe benzină. Sau nu pe cât ai crede după cât de repede se negrește uleiul. Altă chestie, eu nu am văzut diesel încălzit, în mințile lui, să scoată aburi iarna. Toate pe care le-am văzut au eșapament uscat. Am înțeles că apa e necesară pentru formarea de acizi în carter. Sau cel puțin de acid sulfuric (pe lângă sulf, bineînțeles). |
#166
Posted 03 February 2012 - 12:21
Un mic update legat de consumul de combustibil. Asta a fost prima alimentare la care am incercat sa urmaresc consumul, am alimentat in jur de 41 de litri si am facut vreo ~535 km ceea ce cred ca e multumitor, majoritatea km in oras, vreo 20% pe autostrada la 110 km/h. Nu e trafic de Bucuresti aici dar oricum au fost zile cand am facut 12-13 km in jumatate de ora.
Asta a fost benzina de 98, sincer n-am stat sa pun si un plin de 95 sa vad care e diferenta, o sa raman la 98. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users