Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Romtelecom și practicile ilegale
Last Updated: Jul 27 2014 16:31, Started by
georgica
, Oct 06 2011 14:24
·
0
#73
Posted 20 October 2011 - 18:25
Un print screen cu o redirectare catre a.oix.net
Attached Files |
#74
Posted 20 October 2011 - 21:16
Ai activat serviciul pe MyClicknet? Sau e indisponibil pentru tine?
|
#75
Posted 20 October 2011 - 22:06
Nu am activat serviciul iar print screenul este de azi.
|
#76
Posted 21 October 2011 - 11:09
Buna,
Vorbind despre ROMTELECOM, sunt o societate comerciala de toata rusinea plina de HOTI, in urma cu aproximativ 1 an, am semnat un alt contract pentru a 2 a linie telefonica la care ei mi-au dat 20mb, telefon fix si nu in ultimul rand televiziune HDMI gratis la un pret acceptabil. Dupa cateva luni de zile mi-au bagat partea TV la plata cu suma de 41 ron(in contract gratis 2 ani), nu mai zic de internet care e jalnic, nu ai access pe foarte multe site-uri, viteza nu este aceeasi cu ce semnezi in contract, si multe alte inconvienente. Am facut recurs si am reziliat partea de TV, apoi la scurt timp le-am cerut sa-mi mute linia intr-o alta locatie unde am domiciliu, conform contractului (daca nu indeplinesc cerintele contractualui, se reziliaza fara taxa de reziliere). Contractul este pe 20mb vdsl, telefon fix sit tv hdmi gratis. Locatia unde am cerut sa fie mutata linia cea mai mare viteza e de 6 mb, DECI nu imi pot oferi, de unde rezulta conform contractului REZILIEREA. De ce le spun HOTI ? 1. Televiziunea inca imi mai vine pe factura la plata cu toate ca e reziliata 2. In urma neindeplinirii conditiilor contractului, mi-au spus ca imi dau alt pachet de 6mb si alte tarife mai mari bineinteles, si faptul ca nu se poate rezilia 3. Pentru reziliere trebuie sa achit 2 taxe de 50 Euro pentru linia telefonica si 40 Euro pentru internet. Voiam doar internet de la ei, la care mi-au zis ca nu se poate doar internet, trebuie sa iau si telefonia fixa si mi-au dat si tv gratis. OK. Apoi la mutarea liniei, ei numi pot asigura 20mb si automat se reziliaza tot contractul, dar ei nu, nu ,si iarasi nu. Va oprim internetul si pastrati telefonia fixa. Unde esti Tepes Doamne? LOGICA !!! Daca tu nu mi-ai putut da Net fara Telefon atunci nici eu nu vreau Telefon fara Net de 20mb. |
#77
Posted 21 October 2011 - 15:59
#78
Posted 21 October 2011 - 16:01
Pai sunt atatea blocate si care apeleaza la redirect. Nextgen acelasi lucru face. Ce venea din california ca site, rar sa mearga.
Edited by Marzeac, 21 October 2011 - 16:01. |
#79
Posted 21 October 2011 - 17:46
#80
Posted 30 October 2011 - 07:16
In dimineata asta multumita dragului nostru furnizor de internet Romtelecom mi-au facut si mie o vizita pe nepusa masa baietii de la Phorm. Pana acum nu am mai observat vreo redirectionare de acest fel si sunt curios ce o sa urmeze de aici inainte. Saptamana trecuta m-au sunat foarte insistent ca sa-mi faca o oferta speciala la prelungirea abonamentului pe doi ani "special gandita pentru nevoile mele de comunicare" [sic] - despre asta sa fie vorba oare?
Attached FilesEdited by Syneweap, 30 October 2011 - 07:17. |
#81
Posted 30 October 2011 - 11:03
Ca să nu mai primești invitație cred că e suficient să schimbi DNS-urile Romtelecom.
|
#82
Posted 02 November 2011 - 20:30
tastez in bara de adrese http://gmail.com si ma redirectioneaza la http://myclicknet.ro...m.ro/invitation
Nesimtirea e inscriptionata genetic in personalul romtelecom si probabil criteriul principal la angajare Doar lipsa unei alternative a serviciilor in mediul rural ii face pe acesti nesimtiti sa nu dea faliment Personalizeaza internetul pentru fraieri, rezervindu-si dreptul de a bloca orice continut "criticabil" ... asta de unde e luata ? Din China ? 11. Blocarea conținutului Vă aducem la cunoștință faptul că ROMTELECOM nu este responsabilă sau răspunzătoare în niciun fel pentru nici un tip de Conținut furnizat de către alții și nu are nicio obligație de a pre-sorta Conținutul respectiv. Cu toate acestea, ROMTELECOM își rezervă dreptul de a determina dacă, în orice moment, Conținutul este adecvat și poate bloca accesul la Conținut în orice moment, fără vreo notificare prealabilă și la propria sa discreție, în cazul în care se consideră că respectivul Conținut este criticabil. Edited by dr_agosh82, 02 November 2011 - 20:33. |
|
#83
Posted 03 November 2011 - 09:40
Salut . Incearca sa adaugi in firefox add-ons RequestPolicy . Si incerca sa modifici fisierul hosts , adaugind adresele de la oix , romdiscover , etc .
Incearca sa setezi in router/modem dns-urile 193.231.100.120 , 193.231.100.124 . Uite un fisier hosts pe care il folosesc eu in win7 , il copiezi in dir/folder c:\Windows\System32\drivers\etc . Attached FilesEdited by tidicristi, 03 November 2011 - 09:54. |
#84
Posted 19 November 2011 - 00:46
Buna seara,
Am inceput si eu sa am aceasta problema de vreo 3 saptamani, cand am dat pentru prima data de o redirectare din asta. Nu mi-a aparut insa vreo pagina clicknet sau daca a aparut a stat foarte putin, doar ca am apucat sa vad adresa asta a.oix.net inainte sa se redirectioneze singur la pagina unde vroiam. Magaria incepe spre sfarsitul saptamanii, deobicei vineri seara, insa in saptamana asta au inceput de joia, in rest nu am vazut redirectionari. Am cautat pe net detinatorul domeniului si de aici am dat de toata povestea din UK cu BT+Phorm, astfel incat atunci cand am cerut explicatii la Romtelecom eram deja inphormat despre practica asta. La serviciul clienti mi-au spus sa iau legatura cu cei de la tehnic si tot asa. In final (dupa 3 apeluri, cate unul pe saptamana plus 2 emailuri) mi-au promis ca vor discuta cu superiorii lor si vor rezolva problema. Pana atunci au incercat sa ma convinga sa ma "dezabonez" de la un serviciu pe care nu l-am folosit vreodata. Le-am spus ca nu pot accesa serviciul lor pentru ca l-am blocat si nu tin sa-l accesez din moment ca nu am cerut acces la el. Am blocat accesul la mizeria lor din serverul propriu de DNS, astfel incat orice request catre ceva.oix.net imi arata cel mult o pagina alba cu mesajul "advertising killed", la fel cum imi apare aproape orice publicitate. Problema este insa ca nu pot scapa de faptul ca uneori ma trezesc cu aceasta pagina. Am incercat de exemplu sa dau click pe logoul de pe pagina google sau pe diverse poze de pe wikipedia si apoi sa dau refresh de mai multe ori. Una din 5-6 incercari ma arunca tot catre oix.net, chiar daca in loc de mizeria lor personalizata vad mesajul creat de mine special pentru ei si toti advertaiserii. Tot serviciul clienti sustine ca serviciul monstruos nu intra pe pagini de mail sau cu continut pentru adulti. In schimb, serviciul pare sa sa interfereze serios cu requesturile ajax din facebook. Cu mailul nu am avut probleme pana acum, iar din cate am observat pana acum, doar wikipedia, google si facebook sunt domeniile in care incearca sa-mi bage prostii pe gat in phorma asta. Ca sa scap de ei, am incercat sa setez in conexiunea mea de internet serverul de DNS de la IPul modemului la un alt server DNS, insa nu a avut niciun rezultat. Am gasit pe net (aici) un tutorial cum sa setez serverele DNS direct pe modem, insa desi pe telnet imi apare ca am facut modificarea, in interfata modemului imi apar aceleasi servere 193.231.100.130 si 193.231.100.134. Mai interesant este insa ca am un alt abonament de VDSL cu aceleasi servere de DNS, insa acolo nu apare mizeria phorma, dar pentru orice eventualitate am setat si acolo adresele lor de oix.net sa le rezolve catre 127.0.0.1. Se pare ca doar clasa de IPuri de ADSL (92.80.0.0/13) este afectata. Mai astept o saptamana raspuns de la ei. Pe urma voi incepe sa-i notific ca in ziua expirarii perioadei contractuale (care nu e prea departe) voi renunta la toate serviciile lor, iar in acest caz, cu un singur click si nu de maus, imi voi exercita un drept garantat de constitutie si care ii va costa mai mult decat i-ar costa o solutie tehnica sa separe pe cei care au ales "o experienta personalizata" de cei care stiu singuri sa-si personalizeze experienta fara ajutor in diverse phorme. Quote Nesimtirea e inscriptionata genetic in personalul romtelecom si probabil criteriul principal la angajare |
#85
Posted 19 November 2011 - 13:31
Salut TomTomCat . Cum ai observat deja , instalarea sistemelor DPI pt "personalizarea noastra!!" , nu ajuta cu nimic userul , doar "studiaza" ce faci , pe unde te duci , gusturi etc . Ei se considera acoperiti , dar cit timp au contract cu Phorm , stai linistit , ii platim ca sa ne studieze comportamentul . Nu stiu ce sanse ai la 1930 tehnic , ca eu nu am primit nimic . Chiar daca ai dat opt-out , tot o sa ai parte de "personalizare" . Cei de la dataprotection , inca analizeaza . Mai ales ca au mutat sediu de curind , banuiesti ca nu au timp de asta .
Ai sa primesti doar un raspuns standard , asa am primit eu : " Stimate domn xxxxxxxxxxxxxx, Va multumim pentru utilizarea serviciilor oferite de Romtelecom! In urma mesajului primit,va informam ca datele dumneavoastra personale sunt confidentiale si nici o alta societate nu are acces la ele." Banuiesc , ca ai avut asigurare la Astra , ca doar erau "confidentiale" datele tale . |
#86
Posted 25 November 2011 - 10:37
Nici prin modificarea dns-ului (193.231.100.120 , 193.231.100.124) , adaugarea in host a adreselor de la Phorm . Tot avem parte de "personalizare"/interceptare . Lucrul acesta se poate vedea in intirzierea sau eroarea conectari la site . Clar , pina la terminarea contractului cu Phorm , o sa avem parte de chestiile astea .Ce ma mira , in grecia si germania nu au incercat asemenea "personalizare" .
|
#87
Posted 25 November 2011 - 11:54
Contractul cu Phorm nu se va termina prea curand. De cand s'au asociat cu Romtelecom, au profituri mari.
Quote The company had never recorded any revenue until the first half of this year Sa auzim de bine |
|
#88
Posted 25 November 2011 - 14:36
pe langa problema confidentialitatii, asta nu e si o forma de spionaj industrial? abonatii romtelecom pot vizita magazine online, phorm le intercepteaza traficul si stie exact ce fel de produse prefera, vanzand aceasta informatie mai departe, clientilor sai. acest lucru nu este similar cu ce face google, de exemplu.
sunt foarte curios ce concluzie va trage ANSPDCP in urma investigatiei. sau ce parere are Comisia Europeana de chestia asta, mai ales ca pare a fi exact aceeasi situatie ca in UK. Personal, nu ma incanta ideea sa imi fie analizat traficul, atata timp cat platesc pentru liniile de internet pretul negociat in contract. cum spunea un coleg de forum cateva pagini in urma, romtelecom, in loc sa faca profit in urma dezvoltarii infrastructurii, se tine de gainarii penibile. si statul vad ca doarme, nu are nicio reactie. Edited by bluexmas, 25 November 2011 - 14:44. |
#89
Posted 25 November 2011 - 14:51
Cum statul inca mai are 40% , abonarea este obligatorie pt armata , politie (chiar daca au un regim special , conexiunile sint asigurate de S.T.S.), primarii etc . Chiar am citit un articol , o primarie a trecut la alt operator , au scazut cu peste 50% costurile .
Intelege , tu folosesti google , yahoo etc , e gratuit . Ce face romtelecom -ul e diferit , tu platesti un abonament , chiar daca ai dat opt-out , tot ai traficul interceptat/analizat . DPI-ul (deep packet inspection) este instalat in server-ele romtelecom . Ei o sa analizeze inclusiv ce primesti de la google , yahoo , etc . Tehnic , noi putem doar sa blocam/vedea redirectionarile , dar efectiv nu avem ce sa facem , tot traficul e trecut prin filtrele DPI . |
#90
Posted 25 November 2011 - 15:03
e interceptat si redirectionat tot traficul de pe 80? adica daca exista un apache care serveste pe linia romtelecom, ce face cu ala? ca, clientul poate fi al altui isp, n-are coookie-ul. adica, vreau sa zic, clientul trebuie sa fie abonatul romtelecom, sa faca request catre un server si sa aiba browser care suporta cookies, altfel nu il poate identifica ca unic, sa inregistreze informatii despre ce requesturi face.
Edited by bluexmas, 25 November 2011 - 15:11. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users