Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Serviciul de relatii cu clientii prin mail
Last Updated: Sep 03 2011 06:23, Started by
deiuma
, Sep 01 2011 11:13
·
0
#1
Posted 01 September 2011 - 11:13
Deci se da un mail cu o simpla intrebare si se primeste un raspuns care incepe cu:
Quote Stimata doamna Deaconu, Pacat. Cei de la RC (1234) imi lasasera o impresie destul de buna (mi-au rezolvat problema in 10 minute), Dovada: Capture.PNG 5.13K 85 downloads PS:Daca data viitoare ma semnez "Iuliana Deaconu" o sa imi raspunda cu "domnule Deaconu"? Edited by iuliandeaconu, 01 September 2011 - 11:14. |
#2
Posted 01 September 2011 - 11:43
Aia de la RC sunt niste roboti in general. Sunt invatati sa-ti puna aceeasi placa automat cand pui o intrebare pe parcursul mai multor zile, chiar daca acea placa este o minciuna gogonata, numai ca sa scape de tine. Va veni momentul cand o sa le pun si eu placa mea... curand. Foarte curand, daca nu isi remediaza problemele.
Edited by SebyD, 01 September 2011 - 11:44. |
#3
Posted 01 September 2011 - 11:54
Am vorbit acum 2 zile cu cineva de la RC si mi-am rezolvat problema in 10 minute,iar preluarea de catre un operator s-a efectuat in circa 10 secunde. Cu asta m-au impresionat. Mentionez ca am trimis mailul inainte sa sun.
|
#4
Posted 01 September 2011 - 11:58
Daca ar rezolva la fel de repede problemele grave de retea din Constanta, ce bine ar fi. Dar nu-i graba ca doar merge si-asa. Cica de 3 luni modernizeaza reteaua din oras, in timp ce alti operatori in aceeasi perioada de timp acopera o intreaga regiunii a tarii cu UMTS in 900 MHz.
|
#5
Posted 01 September 2011 - 12:09
Ce-i drept,problema mea era mica,dar nu puteam sa o rezolv fara ei. Grecii sunt preocupati cu vanzarea (DT va cumpara inca 10-15 procente din OTE)...
|
#6
Posted 01 September 2011 - 14:37
SebyD, on 1st September 2011, 12:58, said: Daca ar rezolva la fel de repede problemele grave de retea din Constanta, ce bine ar fi. Dar nu-i graba ca doar merge si-asa. Cica de 3 luni modernizeaza reteaua din oras, in timp ce alti operatori in aceeasi perioada de timp acopera o intreaga regiunii a tarii cu UMTS in 900 MHz. |
#7
Posted 01 September 2011 - 21:29
Poate citeste vreun angajat Cosmote pe aici si ia la cunostinta, pentru ca la RC, desi ar trebui luata in seama orice reclamatie, asta nu se intampla.
Imi cer scuze daca sunt stresant. Edited by SebyD, 01 September 2011 - 21:29. |
#8
Posted 02 September 2011 - 22:24
SebyD, on 1st September 2011, 22:29, said: Poate citeste vreun angajat Cosmote pe aici si ia la cunostinta, pentru ca la RC, desi ar trebui luata in seama orice reclamatie, asta nu se intampla. Imi cer scuze daca sunt stresant. Cat am stat si eu o saptamana in Mamaia, am constatat ca probleme au fost doar in weekend-urile aglomerate (au fost vreo doua la inceputul lunii august), dar in timpul saptamanii reteaua mergea bine, mai rata cateodata un apel, dar nu cum se intampla in zilele de sambata & duminica. |
#9
Posted 03 September 2011 - 06:23
Problema era zonala de la un nodeB care deserveste zona Casa de Cultura si o buna parte din Cartierul Coiciu. Dupa o luna si ceva de cand a inceput problema, ieri mergea totul perfect acolo. Sper sa ramana asa.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users