Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Folie display laptop in Bucuresti?

Pagina Wikipedia

Masina veche sau indatorat in ban...

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...
 Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...
 RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...
 Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...

lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...
 

Serviciul de relatii cu clientii prin mail

- - - - -
  • Please log in to reply
8 replies to this topic

#1
deiuma

deiuma

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,715
  • Înscris: 25.01.2011
Deci se da un mail cu o simpla intrebare si se primeste un raspuns care incepe cu:

Quote

Stimata doamna Deaconu,
Ce? Am devenit peste noapte doamna si eu nu stiu? Sunt sigur ca m-am semnat "Iulian Deaconu",nu "Iuliana Deaconu". E deja a doua oara cand patesc asta. De aici si intrebarea.
Pacat. Cei de la RC (1234) imi lasasera o impresie destul de buna (mi-au rezolvat problema in 10 minute),
Dovada:
Attached File  Capture.PNG   5.13K   85 downloads
PS:Daca data viitoare ma semnez "Iuliana Deaconu" o sa imi raspunda cu "domnule Deaconu"?

Edited by iuliandeaconu, 01 September 2011 - 11:14.


#2
SebyD

SebyD

    Radio de la A la... Play!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,437
  • Înscris: 20.11.2010
Aia de la RC sunt niste roboti in general. Sunt invatati sa-ti puna aceeasi placa automat cand pui o intrebare pe parcursul mai multor zile, chiar daca acea placa este o minciuna gogonata, numai ca sa scape de tine. Va veni momentul cand o sa le pun si eu placa mea... curand. Foarte curand, daca nu isi remediaza problemele.

Edited by SebyD, 01 September 2011 - 11:44.


#3
deiuma

deiuma

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,715
  • Înscris: 25.01.2011
Am vorbit acum 2 zile cu cineva de la RC si mi-am rezolvat problema in 10 minute,iar preluarea de catre un operator s-a efectuat in circa 10 secunde. Cu asta m-au impresionat. Mentionez ca am trimis mailul inainte sa sun.

#4
SebyD

SebyD

    Radio de la A la... Play!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,437
  • Înscris: 20.11.2010
Daca ar rezolva la fel de repede problemele grave de retea din Constanta, ce bine ar fi. Dar nu-i graba ca doar merge si-asa. Cica de 3 luni modernizeaza reteaua din oras, in timp ce alti operatori in aceeasi perioada de timp acopera o intreaga regiunii a tarii cu UMTS in 900 MHz.

#5
deiuma

deiuma

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,715
  • Înscris: 25.01.2011
Ce-i drept,problema mea era mica,dar nu puteam sa o rezolv fara ei. Grecii sunt preocupati cu vanzarea (DT va cumpara inca 10-15 procente din OTE)...

#6
cuculea

cuculea

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,204
  • Înscris: 08.12.2006

View PostSebyD, on 1st September 2011, 12:58, said:

Daca ar rezolva la fel de repede problemele grave de retea din Constanta, ce bine ar fi. Dar nu-i graba ca doar merge si-asa. Cica de 3 luni modernizeaza reteaua din oras, in timp ce alti operatori in aceeasi perioada de timp acopera o intreaga regiunii a tarii cu UMTS in 900 MHz.
Seby...gata, am inteles problema cu semnalul in Constanta, am inteles ca este super suparat pe tema asta si iti impartasim supararea...dar nu e nevoie sa scrii pe toate topicurile despre aceasta problema, ciar daca topicul are sau nu are legatura cu semnalul cosmote....am luat la cunostinta, acum lasa-ne sa mai respiram.

#7
SebyD

SebyD

    Radio de la A la... Play!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,437
  • Înscris: 20.11.2010
Poate citeste vreun angajat Cosmote pe aici si ia la cunostinta, pentru ca la RC, desi ar trebui luata in seama orice reclamatie, asta nu se intampla.
Imi cer scuze daca sunt stresant.

Edited by SebyD, 01 September 2011 - 21:29.


#8
clt2k11

clt2k11

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 256
  • Înscris: 21.05.2011

View PostSebyD, on 1st September 2011, 22:29, said:

Poate citeste vreun angajat Cosmote pe aici si ia la cunostinta, pentru ca la RC, desi ar trebui luata in seama orice reclamatie, asta nu se intampla.
Imi cer scuze daca sunt stresant.

Cat am stat si eu o saptamana in Mamaia, am constatat ca probleme au fost doar in weekend-urile aglomerate (au fost vreo doua la inceputul lunii august), dar in timpul saptamanii reteaua mergea bine, mai rata cateodata un apel, dar nu cum se intampla in zilele de sambata & duminica.

#9
SebyD

SebyD

    Radio de la A la... Play!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,437
  • Înscris: 20.11.2010
Problema era zonala de la un nodeB care deserveste zona Casa de Cultura si o buna parte din Cartierul Coiciu. Dupa o luna si ceva de cand a inceput problema, ieri mergea totul perfect acolo. Sper sa ramana asa.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate