Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Muzica trance

Soluție incalzire apartament...

Culori fire la boxele de jogger

Autorizatie Birou Acte Auto
 Parbriz defect

Ajutor cercetare lucrare de diser...

M-am culcat cu un tip și apo...

Facultate din Bucuresti posibil o...
 Eroare steering

Recomandare service pentru repara...

Premier Energy se listeaza la bursa

Unde recomandati un CT cu Casa de...
 Adaptare masina pentru o persoana...

Bios laptop Myria MY8315

Folie display laptop in Bucuresti?

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...
 

Clienti nemultumiti de Vodafone.

- - - - -
  • Please log in to reply
721 replies to this topic

#577
sp1r1dusul

sp1r1dusul

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 07.11.2018
Astăzi am sunat la ei sa reziliez contractul fiindca nu le funcționează aplicația pe mobil (iOS) sa pot plăti factura și duduia de la capătul firului îmi spune ca trebuie sa plătesc nu știu ce taxa de reziliere de 400 RON. In anul 2019 ei așteaptă sa îmi petrec timpul pe la cozi in casieriilor lor in condițiile in care eu stau 4-5 zile pe luna in tara. Când am întrebat-o pentru ce trebuie sa plătesc cei 400 RON a spus ca asta este taxa de reziliere, ăștia încă nu și-au băgat mințile in cap cu taxele astea de reziliere și tot o încearcă ca poate mai prinde cate un fraier.


#578
Parad0x

Parad0x

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 120
  • Înscris: 15.02.2008
Ati primit si voi notificarea de majorare a tarifelor?

Attached Files



#579
quant

quant

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,915
  • Înscris: 21.02.2004
Am primit și eu însă la mine este declarată ca fiind o scumpire de 2.38 lei per serviciu (având tv și net am deci 4.76 în total).
Asta vine la 6 luni după precedenta majorare. Până acum îi apuca doar câte o scumpire pe an și nu veneau cu găselnițe gen 'per serviciu'.

#580
andrey23

andrey23

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 246
  • Înscris: 11.07.2007
Yay inca o scumpire....

#581
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,757
  • Înscris: 06.03.2018
Eu am primit de pe 27.02 mesajul cu scumpirea desi aveam oferta BF 69lei all inclusive

https://forum.softpe...8#entry24320015

#582
madalinmdl1

madalinmdl1

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,550
  • Înscris: 11.07.2014
Sa vedeți ce măgărie face UPC. Pe data de 21 mai a venit la vecinul meu ( pensionar in varsta de 75 ani) 2 agenți de teren. Negasind-ul acasa, ia inmanat fiului sau in varstavde 40 ani un contract, spunându-i ca daca nu il semneaza, i se va intrerupe semnalul. El la semnat nestiind ca e o mare țeapă. Cand am auzit am studiat amândoi contractul si nu se înțelegea, asa ca am sunat la relați clinti si am aflat ca i sa bagat un antivirus si ca factura va creste cu 5 lei. Asa ca am făcut și o sesizare la ei, si una la ANPC. Acum sa vedem ce răspuns o sa primim si sa negociem contractul

#583
superiisus

superiisus

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 12.04.2019
Cum dezactivez o extraoptiune TV la UPC?

#584
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,854
  • Înscris: 07.07.2009
Un apel la Relații cu Clienții.

#585
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,757
  • Înscris: 06.03.2018
Salut, de 4-5 zile "connect box-ul" isi da restart singur , ieri si-a dat de 4ori restart singur, doar eu am patit asa ?

#586
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,241
  • Înscris: 03.05.2007
Da

#587
n1k3z0r

n1k3z0r

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 233
  • Înscris: 27.06.2009
Am patit si eu asta, in ultimele doua zile si-a dat restart singur de cateva ori asta. Chestia interesanta este ca ma uitam la TV si inainte sa isi dea restart routerul primesc pe tv ca nu am semnal. Ma gandesc ca am probleme cu semnalul, am sunat si o sa vina un tehnician maine sa vada care e problema.

#588
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,757
  • Înscris: 06.03.2018
Se joaca cineva la butoane ? Nema internet Tg Frumos , routerul e on de Durata conexiune activa : 15day(s)10h:42m:7s ,acum 2 sec a cazut , uneori da eroare de DNS , cumva se joaca Vodafone !?

Edit: Si-a revenit dar tot cu DNS problem :| la unele site-uri

Edited by StefanRO, 26 March 2020 - 01:09.


#589
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,757
  • Înscris: 06.03.2018
Se schimba....



Attached File  upc.png   198.81K   57 downloads

#590
KLM2009

KLM2009

    The Punish3r

  • Grup: Moderators
  • Posts: 25,854
  • Înscris: 07.07.2009
Și nemulțumirea care e? Că asta e subiectul topicului.

#591
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,757
  • Înscris: 06.03.2018
Am gresit eu...


Am o intrebare pentru cei ce au UPC, voi aveti lag mare ? Gen in jocuri am peste 1000 lag desi eu aveam maxim 75 :| ce naiba...

#592
Kiburici

Kiburici

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 33
  • Înscris: 01.09.2016
Sunt singurul care nu are net in Prahova, timp de o ora jumatate??

#593
toto_riina

toto_riina

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,570
  • Înscris: 20.08.2014
Cam dupa cat timp de la reziliere esti considerat client nou in cazul in care ai vrea din nou sa te abonezi la ei? (Si sa nu te vada in baza de date ca ai mai fost clientul lor). La Tkr specifica ca dupa minimum 2 luni, dar la Vodafone UPC n-am gasit nimic in sensul asta.
Dar daca ma reabonez la ei dupa sa zicem 6 luni si vreau sa beneficiez de fidelitate gen abonamente d alea ieftine cum s-a mai spus pe aici, cu motivul ca am mai fost clientul lor, se ia in considerare sau platesc pretul full?

#594
k0r3k7

k0r3k7

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,241
  • Înscris: 03.05.2007

 toto_riina, on 02 aprilie 2020 - 08:05, said:

Cam dupa cat timp de la reziliere esti considerat client nou in cazul in care ai vrea din nou sa te abonezi la ei? (Si sa nu te vada in baza de date ca ai mai fost clientul lor). La Tkr specifica ca dupa minimum 2 luni, dar la Vodafone UPC n-am gasit nimic in sensul asta.
Dar daca ma reabonez la ei dupa sa zicem 6 luni si vreau sa beneficiez de fidelitate gen abonamente d alea ieftine cum s-a mai spus pe aici, cu motivul ca am mai fost clientul lor, se ia in considerare sau platesc pretul full?
Contul iti ramane in baza lor de date ca fiind reziliat, deci nu au cum sa nu te "observe"

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate