Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Clienti nemultumiti de Vodafone.
Last Updated: Jan 02 2024 23:21, Started by
scooby2008
, Aug 29 2011 20:30
·
18
#577
Posted 11 March 2019 - 22:12
Astăzi am sunat la ei sa reziliez contractul fiindca nu le funcționează aplicația pe mobil (iOS) sa pot plăti factura și duduia de la capătul firului îmi spune ca trebuie sa plătesc nu știu ce taxa de reziliere de 400 RON. In anul 2019 ei așteaptă sa îmi petrec timpul pe la cozi in casieriilor lor in condițiile in care eu stau 4-5 zile pe luna in tara. Când am întrebat-o pentru ce trebuie sa plătesc cei 400 RON a spus ca asta este taxa de reziliere, ăștia încă nu și-au băgat mințile in cap cu taxele astea de reziliere și tot o încearcă ca poate mai prinde cate un fraier.
|
#578
Posted 01 April 2019 - 17:43
Ati primit si voi notificarea de majorare a tarifelor?
Attached Files |
#579
Posted 01 April 2019 - 18:13
Am primit și eu însă la mine este declarată ca fiind o scumpire de 2.38 lei per serviciu (având tv și net am deci 4.76 în total).
Asta vine la 6 luni după precedenta majorare. Până acum îi apuca doar câte o scumpire pe an și nu veneau cu găselnițe gen 'per serviciu'. |
#581
Posted 04 April 2019 - 20:34
Eu am primit de pe 27.02 mesajul cu scumpirea desi aveam oferta BF 69lei all inclusive
https://forum.softpe...8#entry24320015 |
#582
Posted 06 June 2019 - 16:26
Sa vedeți ce măgărie face UPC. Pe data de 21 mai a venit la vecinul meu ( pensionar in varsta de 75 ani) 2 agenți de teren. Negasind-ul acasa, ia inmanat fiului sau in varstavde 40 ani un contract, spunându-i ca daca nu il semneaza, i se va intrerupe semnalul. El la semnat nestiind ca e o mare țeapă. Cand am auzit am studiat amândoi contractul si nu se înțelegea, asa ca am sunat la relați clinti si am aflat ca i sa bagat un antivirus si ca factura va creste cu 5 lei. Asa ca am făcut și o sesizare la ei, si una la ANPC. Acum sa vedem ce răspuns o sa primim si sa negociem contractul
|
#585
Posted 18 December 2019 - 07:54
Salut, de 4-5 zile "connect box-ul" isi da restart singur , ieri si-a dat de 4ori restart singur, doar eu am patit asa ?
|
#587
Posted 19 December 2019 - 20:14
Am patit si eu asta, in ultimele doua zile si-a dat restart singur de cateva ori asta. Chestia interesanta este ca ma uitam la TV si inainte sa isi dea restart routerul primesc pe tv ca nu am semnal. Ma gandesc ca am probleme cu semnalul, am sunat si o sa vina un tehnician maine sa vada care e problema.
|
#588
Posted 26 March 2020 - 01:06
Se joaca cineva la butoane ? Nema internet Tg Frumos , routerul e on de Durata conexiune activa : 15day(s)10h:42m:7s ,acum 2 sec a cazut , uneori da eroare de DNS , cumva se joaca Vodafone !?
Edit: Si-a revenit dar tot cu DNS problem la unele site-uri Edited by StefanRO, 26 March 2020 - 01:09. |
#590
Posted 01 April 2020 - 00:12
Și nemulțumirea care e? Că asta e subiectul topicului.
|
#591
Posted 01 April 2020 - 22:07
Am gresit eu...
Am o intrebare pentru cei ce au UPC, voi aveti lag mare ? Gen in jocuri am peste 1000 lag desi eu aveam maxim 75 ce naiba... |
|
#592
Posted 02 April 2020 - 00:34
Sunt singurul care nu are net in Prahova, timp de o ora jumatate??
|
#593
Posted 02 April 2020 - 08:05
Cam dupa cat timp de la reziliere esti considerat client nou in cazul in care ai vrea din nou sa te abonezi la ei? (Si sa nu te vada in baza de date ca ai mai fost clientul lor). La Tkr specifica ca dupa minimum 2 luni, dar la Vodafone UPC n-am gasit nimic in sensul asta.
Dar daca ma reabonez la ei dupa sa zicem 6 luni si vreau sa beneficiez de fidelitate gen abonamente d alea ieftine cum s-a mai spus pe aici, cu motivul ca am mai fost clientul lor, se ia in considerare sau platesc pretul full? |
#594
Posted 02 April 2020 - 12:53
toto_riina, on 02 aprilie 2020 - 08:05, said:
Cam dupa cat timp de la reziliere esti considerat client nou in cazul in care ai vrea din nou sa te abonezi la ei? (Si sa nu te vada in baza de date ca ai mai fost clientul lor). La Tkr specifica ca dupa minimum 2 luni, dar la Vodafone UPC n-am gasit nimic in sensul asta. Dar daca ma reabonez la ei dupa sa zicem 6 luni si vreau sa beneficiez de fidelitate gen abonamente d alea ieftine cum s-a mai spus pe aici, cu motivul ca am mai fost clientul lor, se ia in considerare sau platesc pretul full? |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users