Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Incalzire in pardoseala etapizata

Suprataxa card energie?!

Cum era nivelul de trai cam din a...

probleme cu ochelarii
 Impozite pe proprietati de anul v...

teava rezistenta panou apa calda

Acces in Curte din Drum National

Sub mobila de bucatarie si sub fr...
 Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...

Lucruri inaintea vremurilor lor
 Discuții despre TVR Sport HD.

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...

Renault Android
 

Clienti nemultumiti de Vodafone.

- - - - -
  • Please log in to reply
721 replies to this topic

#559
ab06deg

ab06deg

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,671
  • Înscris: 13.04.2009
Am trimis reclamație pe mail, in cont nu-mi mai apărea asistenta... Eu am plătit integral luna noiembrie, am respectat pașii, factura pe Decembrie nu mai trebuia emisă. Sa vedem ce urmează

#560
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,091
  • Înscris: 29.06.2005
Si la mine au emis - deja a doua factura dupa reziliere, fara vreo corectie.. Am avut destula rabdare. Le fac reclamatie la ANPC, ca n-o sa astept pana la primavara sa-mi tot emita facturi.

Oricum comunicarea cu ei e dezastru, primesti raspunsuri dupa 7 zile sau mai mult - totul pare o strategie bine pusa la punct ca sa mai ciupeasca niste bani de la (fosti) clienti sau angajatii de la servicii clienti vor sa faulteze preluarea de catre Vodafone.

#561
VipeR85

VipeR85

    Il Magnifico

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,628
  • Înscris: 13.12.2006
sper sa nu ma alatur clubului vostru :)

eu am schimbat abonamentul pe 27, am primit factura pe 01 si in 07 am cerut rezilierea.  numa in 10 m-au sunat sa-mi spuna ca se poate rezilierea dar cu data de 03 ianuarie 2019, ca 30 zile, ca bla bla bla....am vb amabil si am inchis. ma suna dupa 5 minute ca-mi inchide contul din 11. in 11 am si predat echipamentele.

sunt curios daca imi face factura pe 7 zile sau pe 11(nu ma supar daca face pe 11 dar sa faca) sau pe toata luna. si mai curios daca imi baga penalitati sau nu deoarece e cumva cu cantec data de 11. ar fi 14sau 15 zile de la acceptarea contractului iar legea spune ca ai 14 zile sa-l denunti. vedem :)

#562
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,091
  • Înscris: 29.06.2005
Documenteaza toate conversatiile cu ei. La mine au emis deja 2 facturi "pline" dupa data la care ar fi trebuit sa inchida facturarea - desi chiar ei au raspuns scris, pe e-mail ca in decembrie va veni factura de regularizare in care va fi de plata doar pentru cateva zile. In consecinta eu le-am facut deja reclamatie la ANPC.

#563
florinel

florinel

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,091
  • Înscris: 29.06.2005
Update - ANPC-ul s-a miscat foarte foarte bine in cazul meu.(notificare de reziliere la 17 oct, informat de UPC ca pe 16 nov se termina, data de facturare 6 a lunii - adica rest de plata 6-16 nov). Dupa ce au facturat  - din eroare -  2 luni consecutiv valoare intreaga - surpriza! Aflu nu numai ca se vor storna facturile, dar se va face ramburs pana la 17 oct, data la care am trimis notificarea. De unde credeam ca mai am 10 zile de plata (si voiam s-o fac naibii odata, ca sa termin povestea) - acuma am bani de recuperat......

#564
VipeR85

VipeR85

    Il Magnifico

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,628
  • Înscris: 13.12.2006
mi se pare normal sa fie asa.

un contract fara perioada contractuala se termina atunci cand unul din contractanti spune ca se termina.
eu sunt de acord sa mulga niste banuti de pe mine ca si eu am avut avantaje la ei si 10-11 zile de plata nu ma scot din casa. dar daca fac nazuri fac si eu...nu-mi place sa fiu luat de fraier

#565
ronuquet

ronuquet

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 16,163
  • Înscris: 22.02.2017
Here you come*** trebuie sa fii diliu sa crezi ca aia te fura mai putin decat UPC..... Posted Image

Edited by ronuquet, 21 December 2018 - 03:29.


#566
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,745
  • Înscris: 06.03.2018
e normal ? Erau astazi de la UPC prin oras..

Oferta valabila pana pe 30.11.2018

Attached File  20190223_172854.jpg   233.67K   91 downloadsAttached File  20190223_172905.jpg   290.94K   81 downloadsAttached File  20190223_172911.jpg   205.66K   78 downloads



Nu stiam unde sa postez..

#567
VipeR85

VipeR85

    Il Magnifico

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,628
  • Înscris: 13.12.2006
de ce n-ar fi normal?

#568
Iaro

Iaro

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,996
  • Înscris: 27.02.2006
cred ca se refera la data inscrisa pe acel pliant si anume 30.11.2018. probabil ca mai este valabila promotia si singura solutie ca sa afli este sa suni reprezentantul de vanzari de pe acel pliant si vei vedea care este oferta potrivita pentru cazul tau.

#569
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,745
  • Înscris: 06.03.2018
Sunteti multumiti de adaugarea cu 2.5 lei la abonament si sa faca factura scrisa de la 1 leu la 2 lei  ?

Eu am prins de BF oferta 59 lei   (Happy Home - 500Mbps - HBO / GO -  Sport + CI) , conform scriselor in factura din Aprilie 2.5lei  si 1.98 lei factura tiparita

#570
hansoloro2

hansoloro2

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,127
  • Înscris: 10.03.2012
Pt ce va mai trebuie factura tiparita? Fara nu se poate

#571
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,745
  • Înscris: 06.03.2018
Eu am.uitat prima luna sa o fac pe email si mi-a venit prin plic , acuma o am electronică..

La abonament 2.5 lei pentru cărbune sau ce ?

#572
alinushus

alinushus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 631
  • Înscris: 05.01.2004
Și eu tot oferta de Bf. Am factura electronică, nu scrie nimic de mărire abonament. Tu unde ai văzut?

#573
StefanRO

StefanRO

    Hai noroc straine

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,745
  • Înscris: 06.03.2018

View Postalinushus, on 27 februarie 2019 - 18:51, said:

Și eu tot oferta de Bf. Am factura electronică, nu scrie nimic de mărire abonament. Tu unde ai văzut?


Pe factura , prima pagina jos scrie.

#574
alinushus

alinushus

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 631
  • Înscris: 05.01.2004
Merci, am verificat, la mine nu scrie

#575
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Primita azi prin email, abonament incheiat in septembrie.

“Stimate client,

Dorim să vă informăm că, începând cu luna aprilie, prețul lunar al abonamentului dumneavoastră pentru codul de client XXXXXXX, va crește cu 3.5 Lei (TVA inclus).

Această modificare tarifară reflectă o parte din creșterea semnificativă a costurilor de furnizare a serviciilor din ultima perioadă.”

#576
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,226
  • Înscris: 08.10.2015
Trebuie sa recunosc, cei de la UPC Retentie s-au miscat impecabil. Am fost contactat in 24 ore de la trimiterea notificarii. Au acceptat fara discutie sa anuleze cresterea de 3.50 lei si au oferit pachetul Sport in pretul anterior majorarii, respectiv am primit ceea ce am solicitat. Frumos.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate