Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Inlocuire produs
Last Updated: Jun 29 2011 14:12, Started by
fraidycat
, Jun 28 2011 23:43
·
0
#1
Posted 28 June 2011 - 23:43
Buna seara.As dori sa stiu daca exista vre-o lege care prevede un timp anume in care vanzatorul se obliga sa asigure remedierea unui defect a unui produs aflat sub garantie.Am inteles ca ar fi vorba de 10 procente din perioada de garantie ,dar ca legea nu mai este activa si ca s-ar fi adoptat alta lege.Problema mea o reprezinta un laptop trimis in garantie in data de 14 iunie care inca nu este reparat.Au trecut mai mult de 10 zile lucratoare si din cate am discutat cu reprezentatii magazinului va mai dura o perioada de timp.Pe mine m-ar interesa mai mult inlocuirea produsului sau returnarea baniilor si din cate am inteles acest lucru este posibil dupa o anumita perioada de timp in care ei nu au reusit sa remedieze defectul.De asemenea cand am dus laptopul in garantie(a 2-a oara si ultima) mi-au cerut garantia pe care nu o mai aveam deoarece nu imi mai fusese returnata de la prima trimitere in garantie(cand defectul nu a fost remediat).Mi l-au preluat si fara pe baza facturii.Daca ar fi sa ma duc sa imi cer drepturile o sa am probleme din cauza faptului ca nu mai detin foaia de garantie?Celalalte acte(fisa de service+factura) le am.Va multumesc.
|
#2
Posted 28 June 2011 - 23:49
Te plangi pentru 10 zile? Mie mi-au tinut cei de la garantie vreo 3 saptamani un DVD-RW... La sfarsit s-au gandit sa-mi dea altul nou.
|
#3
Posted 29 June 2011 - 08:08
Atunci eu nu mai trebuie sa ma plang pentru 2 saptamani la sursa si ~ o luna la placa de baza, ce-i drept la raposatul Ultra PRO.
@fraidycat: Si daca ar mai fi valabila legea respectiva, nu prea se respecta, si nici nu ai cum sa-i ameninti mai ales daca nu sunt o firma de cartier ce nu si-ar permite niste pile pe la OPC sau avocati buni in cazul in care te decizi sa-i dai in judecata. Daca ti s-a stricat placa de baza, mai intai au incercat sa o repare, daca se pricepeau, iar daca nu putea fi reparata au comandat alta care de regula trebuie adusa din strainatate in cazul in care furnizorul n-avea in stoc nicio bucata. Oricum, daca nu gasesc piesa de schimb, si sunt magazin serios atunci iti vor oferi ori un alt laptop de aceeasi valoare, ori iti vor returna suma platita pe laptop. Edited by Hider141, 29 June 2011 - 08:09. |
#4
Posted 29 June 2011 - 14:12
Mersi mult de sfaturi.Eu nu prea pot sa astept dupa ei deoarece saptamana viitoare o sa plec o perioada indelungata din localitate,de aceea ma gandeam sa pun ceva presiune asupra lor dar nu pot sa ma duc fara sa am habar de vreo lege ca o sa imi faca vant.In plus mi-ar prinde bine un laptop nou,mai ales ca la banii care i-am dat pe el acum un an am gasit ceva mult mai bun.E a doua oara cand il duc in garantie,prima data nedepistand problema.Chiar daca nu se rezolva mai repede macar sa am satisfactia ca am depus o plangere la anpc.De aceea m-ar interesa mediul legal al garantie.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users