Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Cartela Prepay Digi.Mobil.
Ultima postare: mar 31 2024 17:15, Inițiat de
popascu
, iun 14 2011 18:51
·
70
#957
Publicat: 29 decembrie 2015 - 18:51
#959
Publicat: 29 decembrie 2015 - 18:55
Cine a facut acest document? S-au strecurat niste greseli.
Iar apelul la *777 nu e gratuit, am fost taxat si mi-au confirmat si cei de la serviciul clienti ca nu e gratuit daca nu ai activat o optiune. Pentru asta am si depus sesizare. catalinman, on 29 decembrie 2015 - 17:39, said:
Atasez Q&A (Intrebari si Raspunsuri) pentru cartela Prepaid. Spor la documentat. biogood, on 29 decembrie 2015 - 18:05, said:
Pun documentul in format text, pentru a fi citit de toata lumea: Q: Am cumparat cartela. Ce trebuie sa fac ca sa-mi activez o optiune? A: Mai intai trebuie sa activati cartela efectuand un apel. Va recomandam ca primul apel sa fie catre un numar gratuit. Dupa aceea apelati *110#, accesati meniul „Activeaza Optiuni” si alegeti optiunea dorita. Q: Am cumparat cartela. Ce trebuie sa fac ca sa am mai mult credit? A: Mai intai trebuie sa activati cartela efectuand un apel. Va recomandam ca primul apel sa fie catre un numar gratuit. Dupa aceea reveniti la o Caserie Digi sau mergeti intr-o locatie PayPoint si efectuati o incarcare cu suma dorita de dumneavoastra. Q. Pt. activarea unei optiuni (de ex. HIPSTEROVA), la creditul initial de 2 euro al cartelei trebuie ca acesta sa fie suplimentat cu inca 2 euro sau se activeaza din creditul initial? A: Optiunea se activeaza din creditul care exista pe cartela. Atentie, in cazul in care clientul face apel catre un numar taxabil creditul va scadea sub 2 Euro si nu se va mai putea activa optiunea. In acel caz va trebui facuta o reincarcare. Q. Numarul de asistenta clienti este gratuit sau taxabil? A: Numerele de asistenta *777 si 0314007777 sunt gratuite la nivel national. Ele pot fi apelate gratuit indiferent daca pe numarul prepaid este sau nu credit si indiferent daca este sau nu activata vre-o optiune. Este necesar doar ca numarul activat si sa fie in perioada de valabilitate de 3 luni de zile. Numerele locale de forma 03xy.400.414 si 03xy.400.401 pentru informatii comerciale si asistenta tehnica (Internet/Digi Tel/Digi TV) nu sunt gratuite. |
#961
Publicat: 29 decembrie 2015 - 19:25
La mine merge sa apelez *777 si de pe cartela sau cel putin mergea joia trecuta, de atunci nu am mai incercat.
S-a schimbat cumva si e gratuit acum? Edit: am verificat apelurile din data de 24 si intr-adevar la *777 am sunat. Am incercat acum si nu mai merge, imi inchide. Am facut un apel de test la 031 400 7777 si nu mai ma taxeaza. Bine ca saptamana trecuta au stiut sa imi manance creditul, dar sa il restituie au uitat. Editat de deathnite, 29 decembrie 2015 - 19:40. |
#962
Publicat: 29 decembrie 2015 - 20:34
Foarte amuzant, sun sa verific starea sesizarii si imi comunica ca e anormal sa fie gratuit apelul la serviciul clienti digi mobil si ca e corect faptul ca am fost taxat pentru apelul la *777 din data de 24. Ramane sa verifice de ce e gratuit in acest moment, iar daca vreau sa activez o optiune, atunci sa reincarc.
Editat de deathnite, 29 decembrie 2015 - 20:38. |
#966
Publicat: 29 decembrie 2015 - 21:07
Referitor la perioada activa dupa reincarcare, mi se pare tare nefericita limitarea la 90 de zile. Sau cele 90 de zile din al 5-lea raspuns din FAQ se aduna cu cele 90 dintr-al 6-lea si avem in total 180?
Acu serios, mi se pare foarte nepotrivit faptul ca perioada activa este mai scurta decat cea mai lunga optiune: 3 luni = de regula 91 sau 92 de zile, deci in ultimele zile ramai fara nimic. Daca mai si activezi optiunea abia dupa ceva timp de la reincarcarea creditului e si mai rau. Acest lucru nu face decat sa impuna incarcari dese cu [sume pentru] cate ‘o jumatate de optiune’, deci incarcari multe-si-marunte eventual cu stat la coada prin casierii ca la PayPoint nu se pot incarca sume foarte mici. Drept sa spun nu vad ce are RDS de castigat din asa ceva. Poate vor revizui acest termen, sa ofere de exemplu perioada activa de 120 de zile. La Vodafone resursele din optiuni se pot folosi si in perioada de gratie, deci problema aceasta nu apare. La Orange nu se pot folosi decat in perioada activa, deci acolo poti ajunge sa le admiri la Cost Control fara a le putea folosi. La Digi pare cel mai rau dintre toti: ele se anuleaza la terminarea perioadei active?? La Orange raman pe cont si daca obtii (in timp util) perioada activa (= reincarcare cu credit fara a activa neaparat o noua optiune) le poti folosi. |
#968
Publicat: 29 decembrie 2015 - 21:30
Legat de exemplul cu ordinea de consum din ultima intrebare a FAQ-ului postat de @catalinman: acolo e o cursa, si explicatiile de acolo nu spun adevarul intreg. Realitatea este ca:
Editat de sags, 29 decembrie 2015 - 21:40. |
#969
Publicat: 30 decembrie 2015 - 10:29
arab, on 29 decembrie 2015 - 17:55, said:
In format PDF se poate cumva? Multumiri din partea celor fara Office! |
|
#971
Publicat: 30 decembrie 2015 - 13:05
Pana la urma cum se poate transfera credit la cartela veche? Cica sa suni *1215, dar acolo, dupa ce ti se comunica creditul disponibil, apelul se inchide automat, cca 25 secunde si gata! La *100# nu gasesc!
Tot la cartela veche, cati giga de internet nelimitat se ofera la activarea cu 4,96 euro credit? Parca 3giga...? Editat de arab, 30 decembrie 2015 - 13:07. |
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi