Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Implantologie & Cityscape (re...

Scurta sinteza a atacurilor posib...

Cel mai bun antivirus / firewall ...

Honor 200 si 200 Pro
 Sfat inchidere spatiu intre cada ...

ANCPI: Scaderi pe piata imobiliara

Dac+Amp sau DAC/AMP combo pentru ...

Camera cu panou solar 180° field ...
 Eroare F16 msh Whirlpool 6 sense

Toyota - inconveniente minore poa...

Cadere frunze la lamai

Releu protectie tensiune
 Sfat achizitie masina noua

Numere inmatriculare inundatie

Adaptor mandrina la paleta

Achiziție și inlocuire ...
 

Cartela Prepay Digi.Mobil.

* * * * * 2 voturi
  • Vă rugăm să vă autentificați pentru a răspunde
4918 răspunsuri în acest subiect

#955
Wassy87

Wassy87

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 111
  • Înscris: 14.06.2014
Se trece automat in Roaming cand nu te afli in aria de acoperire Digi.Mobil.

Editat de Wassy87, 29 decembrie 2015 - 18:45.


#956
blondevil

blondevil

    Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 728
  • Înscris: 27.12.2005
Eu tot incerc sa activez extraoptiunea si nu merge. Spune ca s-a inregistrat cererea cu Id... dar nimic...mai e ceva de facut?

#957
edyttzu

edyttzu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.124
  • Înscris: 03.01.2009

View Postblondevil, on 29 decembrie 2015 - 18:47, said:

Eu tot incerc sa activez extraoptiunea si nu merge. Spune ca s-a inregistrat cererea cu Id... dar nimic...mai e ceva de facut?
Trebuie să apelezi orice număr pentru a se înregistra în rețea sim-ul. Apoi alegi extraopțiunea la *110#

#958
Wassy87

Wassy87

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 111
  • Înscris: 14.06.2014
Activeaza cartela mai intai. Da un beep pe un numar si dupa ce auzi mesajul de Bun venit inchizi si apoi incerci sa activezi din nou optiune la *110#.

#959
deathnite

deathnite

    Veteran

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.452
  • Înscris: 08.06.2005
Cine a facut acest document? S-au strecurat niste greseli.
Iar apelul la *777 nu e gratuit, am fost taxat si mi-au confirmat si cei de la serviciul clienti ca nu e gratuit daca nu ai activat o optiune. Pentru asta am si depus sesizare.

View Postcatalinman, on 29 decembrie 2015 - 17:39, said:

Atasez Q&A (Intrebari si Raspunsuri) pentru cartela Prepaid.
Spor la documentat.

View Postbiogood, on 29 decembrie 2015 - 18:05, said:

Pun documentul in format text, pentru a fi citit de toata lumea:

Q: Am cumparat cartela. Ce trebuie sa fac ca sa-mi activez o optiune?
A: Mai intai trebuie sa activati cartela efectuand un apel. Va recomandam ca primul apel sa fie catre un numar gratuit. Dupa aceea apelati *110#, accesati meniul „Activeaza Optiuni” si alegeti optiunea dorita.

Q: Am cumparat cartela. Ce trebuie sa fac ca sa am mai mult credit?
A: Mai intai trebuie sa activati cartela efectuand un apel. Va recomandam ca primul apel sa fie catre un numar gratuit. Dupa aceea reveniti la o Caserie Digi sau mergeti intr-o locatie PayPoint  si efectuati o incarcare cu suma dorita de dumneavoastra.

Q. Pt. activarea unei optiuni (de ex. HIPSTEROVA), la creditul initial de 2 euro al cartelei trebuie ca acesta sa fie suplimentat cu inca 2 euro sau se activeaza din creditul initial?
A: Optiunea se activeaza din creditul care exista pe cartela. Atentie, in cazul in care clientul face apel  catre un numar taxabil creditul va scadea sub 2 Euro si nu se va  mai putea activa optiunea. In acel caz va trebui facuta o reincarcare.

Q. Numarul de asistenta clienti este gratuit sau taxabil?
A: Numerele de asistenta *777 si 0314007777 sunt gratuite la nivel national. Ele pot fi apelate gratuit indiferent daca pe numarul prepaid este sau nu credit si indiferent daca este sau nu activata vre-o optiune. Este necesar doar ca numarul activat si sa fie in perioada de valabilitate de 3 luni de zile.
Numerele locale de forma 03xy.400.414 si 03xy.400.401 pentru informatii comerciale si asistenta tehnica (Internet/Digi Tel/Digi TV) nu sunt gratuite.


#960
Wassy87

Wassy87

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 111
  • Înscris: 14.06.2014
Mie imi da "Conectare Imposibila" cand apelez *777 de pe cartela. Cand apelez numarul in format normal merge.

#961
deathnite

deathnite

    Veteran

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.452
  • Înscris: 08.06.2005
La mine merge sa apelez *777 si de pe cartela sau cel putin mergea joia trecuta, de atunci nu am mai incercat.
S-a schimbat cumva si e gratuit acum?

Edit: am verificat apelurile din data de 24 si intr-adevar la *777 am sunat. Am incercat acum si nu mai merge, imi inchide.
Am facut un apel de test la 031 400 7777 si nu mai ma taxeaza. Bine ca saptamana trecuta au stiut sa imi manance creditul, dar sa il restituie au uitat.

Editat de deathnite, 29 decembrie 2015 - 19:40.


#962
deathnite

deathnite

    Veteran

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.452
  • Înscris: 08.06.2005
Foarte amuzant, sun sa verific starea sesizarii si imi comunica ca e anormal sa fie gratuit apelul la serviciul clienti digi mobil si ca e corect faptul ca am fost taxat pentru apelul la *777 din data de 24. Ramane sa verifice de ce e gratuit in acest moment, iar daca vreau sa activez o optiune, atunci sa reincarc.

Editat de deathnite, 29 decembrie 2015 - 20:38.


#963
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 27.577
  • Înscris: 16.12.2006
Inca nu a apucat sa citeasca informarea interna. :)))

#964
deathnite

deathnite

    Veteran

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.452
  • Înscris: 08.06.2005
I-am spus ca revin peste cateva zile, sigur se mai schimba lucrurile pana atunci, ba e gratuit, ba nu e.
Mai e vreo sansa sa imi restituie creditul pierdut la *777?

#965
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 27.577
  • Înscris: 16.12.2006
Nu stiu ce sa zic si nu vad cum ti-ar ajusta aia 2 centi.

Lasa-mi numarul sesizarii pe PM sa ma uit si eu pe ea dupa Sarbatori.

#966
sags

sags

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 10.160
  • Înscris: 24.04.2013
Referitor la perioada activa dupa reincarcare, mi se pare tare nefericita limitarea la 90 de zile. Sau cele 90 de zile din al 5-lea raspuns din FAQ se aduna cu cele 90 dintr-al 6-lea si avem in total 180? Posted Image

Acu serios, mi se pare foarte nepotrivit faptul ca perioada activa este mai scurta decat cea mai lunga optiune: 3 luni = de regula 91 sau 92 de zile, deci in ultimele zile ramai fara nimic. Daca mai si activezi optiunea abia dupa ceva timp de la reincarcarea creditului e si mai rau.

Acest lucru nu face decat sa impuna incarcari dese cu [sume pentru] cate ‘o jumatate de optiune’, deci incarcari multe-si-marunte eventual cu stat la coada prin casierii ca la PayPoint nu se pot incarca sume foarte mici. Drept sa spun nu vad ce are RDS de castigat din asa ceva. Poate vor revizui acest termen, sa ofere de exemplu perioada activa de 120 de zile.

La Vodafone resursele din optiuni se pot folosi si in perioada de gratie, deci problema aceasta nu apare. La Orange nu se pot folosi decat in perioada activa, deci acolo poti ajunge sa le admiri la Cost Control fara a le putea folosi. La Digi pare cel mai rau dintre toti: ele se anuleaza la terminarea perioadei active?? La Orange raman pe cont si daca obtii (in timp util) perioada activa (= reincarcare cu credit fara a activa neaparat o noua optiune) le poti folosi.

#967
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 6.609
  • Înscris: 22.01.2011

View Postsags, on 29 decembrie 2015 - 21:07, said:

Sau cele 90 de zile din al 5-lea raspuns din FAQ se aduna cu cele 90 dintr-al 6-lea si avem in total 180?
Nicidecum, e doar un FAQ balbait, ce e la 5 e si la 6.

#968
sags

sags

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 10.160
  • Înscris: 24.04.2013
Legat de exemplul cu ordinea de consum din ultima intrebare a FAQ-ului postat de @catalinman: acolo e o cursa, si explicatiile de acolo nu spun adevarul intreg. Realitatea este ca:
  • Fie la optiunea de ‘o luna la mijloc’ ai platit minutele nationale degeaba - ca sa mai ai minute la punctul 3 trebuie sa nu epuizezi Diva ‘trei luni’ inca de la punctul 2, dar atunci minutele nationale din Hipsterova raman neatinse.
  • Fie la sfarsitul perioadei nu mai ai nimic inclus si vorbesti din credit - ca sa consumi din Hipsterova la punctul 2 trebuia mai intai sa epuizezi Diva si atunci nu mai ramane nimic pentru punctul 3.
Aici mi s-ar parea mai potrivit ca resursele de acelasi tip sa se consume in ordinea in care urmeaza sa expire si nu in ordinea activarii.

Editat de sags, 29 decembrie 2015 - 21:40.


#969
marius_ar

marius_ar

    Active Member

  • Grup: Members
  • Mesaje: 1.085
  • Înscris: 14.01.2007

View Postarab, on 29 decembrie 2015 - 17:55, said:

In format PDF se poate cumva? Multumiri din partea celor fara Office!
Iti recomand LibreOffice. E mic, free, perfect compatibil cu MSOffice. Si este disponibil si pentru Linux/Mac...

#970
maiorukaki

maiorukaki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 2.289
  • Înscris: 24.03.2014

View Postbiogood, on 29 decembrie 2015 - 21:20, said:


Nicidecum, e doar un FAQ balbait, ce e la 5 e si la 6.
E făcut de profesionisti 😂

#971
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.586
  • Înscris: 12.03.2006
Pana la urma cum se poate transfera credit la cartela veche? Cica sa suni *1215, dar acolo, dupa ce ti se comunica creditul disponibil, apelul se inchide automat, cca 25 secunde si gata! La *100# nu gasesc!

Tot la cartela veche, cati giga de internet nelimitat se ofera la activarea cu 4,96 euro credit? Parca 3giga...?

Editat de arab, 30 decembrie 2015 - 13:07.


#972
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Mesaje: 8.367
  • Înscris: 16.04.2014
Momentan functia de transfer credit este indisponibila.
La sim-urile vechi,prin activarea optiunii de internet se beneficia de 5GB de trafic.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate