Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Imprimanta 3D mai "moderna"

Folie anticondens

Hidroizolatie piscina

Am gasit un IPhone
 Eveniment 14-16 iunie nZEB expo

Semnalizare incarcare Pachet acum...

Implantologie & Cityscape (re...

Scurta sinteza a atacurilor posib...
 Cel mai bun antivirus / firewall ...

Honor 200 si 200 Pro

Sfat inchidere spatiu intre cada ...

ANCPI: Scaderi pe piata imobiliara
 Dac+Amp sau DAC/AMP combo pentru ...

Camera cu panou solar 180° field ...

Eroare F16 msh Whirlpool 6 sense

Toyota - inconveniente minore poa...
 

Cartela Prepay Digi.Mobil.

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
4918 replies to this topic

#937
$orin

$orin

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 178
  • Înscris: 06.09.2007

View PostDIGI_Helper, on 29 decembrie 2015 - 12:40, said:

@$orin - Ai putea detalia te rog ce s-a intamplat pentru a te putea ajuta?

Salut ! Am cumparat noua cartela digi pentru a putea realiza portarea pt vechiul meu nr de cartela vodafone..si de aici au inceput problemele,cartela Digi nu era vazuta in sistem pentru a se putea realiza portarea..apareau tot felul de erori in programul respectiv,la un  moment dat am fost dispus sa mai achizitionez o cartela Digi poate avea prima vreo problema,cu toate ca functiona normal cu extraoptiunea Diva activata..ideea este ca am fost in doua locatii si nu am putut realiza portarea..

#938
DIGI_Helper

DIGI_Helper

    Senior Member

  • Grup: Helper
  • Posts: 8,367
  • Înscris: 16.04.2014
@$orin - Imi poti comunica te rog in PM numarul in cauza? in vederea verificarii si remedierii situatiei.

Multumesc.

#939
pedy

pedy

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 256
  • Înscris: 09.06.2007

View Postmaiorukaki, on 29 decembrie 2015 - 08:24, said:

ieri am fost sa platesc factura rds pentru un vecin (facem fapte bune de sarbarori)
intreb la misto:
-aveti cartele prepay?
-da
-cat costa?
-12 lei!
-pot sa imi aleg un numar?
-NU! nu sunt instruita sa fac asa ceva (wtf) n-am inteles replica asta
-ok, dati-mi si mie 3 cartele (evident la misto)
-sigur, dati-mi buletinul!
-pai nu il am ca e in masina
-DATI-MI BULETINUL!!! (ton imperativ)
-nu il am
-nu pot sa va vand cartele fara buletin
-stimata doamna, aveti baza legala pentru a solicita la achizitia de prepay buletinul? unde scrie???
-aici a ramas blocata stimabila se uita ca vitica in lemne (deh, nu a fost preparata doamna)...
-eu am plecat...
kafka

Ai mintit atat de mult pe aici incat nici cand spui adevarul nu te mai crede nimeni !

#940
maiorukaki

maiorukaki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,289
  • Înscris: 24.03.2014
am comunicat helperului situatia
a spus ca o sa ma contacteze cineva (inregistrez convorbirea in cazul in care ma suna cei de la rds si o urc aici)
ps: ma distreaza maxim acest rds; wind nu va mai fi inclus in lista destinatiilor gratuite
repet: am intrebat la misto sa vad daca cei de la rds cunosc procedurile (evident ca habar nu au, pregatirea casierilor e ZERO)

Edited by maiorukaki, 29 December 2015 - 16:31.


#941
Wassy87

Wassy87

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 14.06.2014
Altceva nu aveti de facut decat sa va atacati? Sunt cazuri in care angajatii habar nu au ce servicii ofera si cazuri in care angajatii cunosc serviciile. Asta tine de cel/cea care conduce punctul de prezenta si de felul cum isi instruieste angajatii din subordine.

#942
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,577
  • Înscris: 16.12.2006
Atasez Q&A (Intrebari si Raspunsuri) pentru cartela Prepaid.

Spor la documentat.

Attached Files



#943
arab

arab

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,586
  • Înscris: 12.03.2006
In format PDF se poate cumva? Multumiri din partea celor fara Office!

Edited by arab, 29 December 2015 - 17:56.


#944
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011
@catalinman, apropo de Q&A, in document avem intrebarea, respectiv raspunsul:
Q: Ce servicii sunt disponibile pentru Cartela Digi?
A: Serviciile disponibile sunt apelurile nationale si international, transmiterea si primirea SMS-urilor, serviciul de internet mobil si roamingul national.

Daca documentul este corect, inseamna ca nu exista la noua cartela apel in asteptare si apel in conferinta.

Pun documentul in format text, pentru a fi citit de toata lumea:


Q: Este necesar sa vin cu buletinul ca sa cumpar o cartela Prepaid?
A: Nu este nevoie. Puteti  veni  sa cumparati o cartela Prepaid fara sa prezentati nici-un act de identitate.

Q: Am cumparat cartela. Ce trebuie sa fac ca sa-mi activez o optiune?
A: Mai intai trebuie sa activati cartela efectuand un apel. Va recomandam ca primul apel sa fie catre un numar gratuit. Dupa aceea apelati *110#, accesati meniul „Activeaza Optiuni” si alegeti optiunea dorita.

Q: Am cumparat cartela. Ce trebuie sa fac ca sa am mai mult credit?
A: Mai intai trebuie sa activati cartela efectuand un apel. Va recomandam ca primul apel sa fie catre un numar gratuit. Dupa aceea reveniti la o Caserie Digi sau mergeti intr-o locatie PayPoint  si efectuati o incarcare cu suma dorita de dumneavoastra.

Q: Am o cartela la un alt operator si vreau sa ma portez la dumneavoastra. Ce trebuie sa fac?
A: Mai intai trebuie cumparati o Cartela Digi si sa o activati efectuand un apel. Va recomandam ca primul apel sa fie catre un numar gratuit. Dupa aceea reveniti intr-unul dintre magazinele noastre si completati o cerere de portare. La finalizarea portarii, numarul portat va functiona pe cartela pe care o aveti deja activata.

Q: Care este perioada de valabilitate a cartelei Digi?
A: Perioada de valabilitate a creditului reincarcat este de 90 de zile.

Q: Care este perioada de valabilitate a cartelei Digi?
A: Perioada de valabilitate a creditului reincarcat este de 90 de zile.

Q: Care este perioada de gratie?
A: Perioada de gratie este de 180 de zile.

Q: Care este diferenta dintre perioada de valabilitate si perioada de gratie pentru prepaid?
A: In perioada de valabillitate clientul poate consuma din credit sau din beneficiile oferite de optiuni. In perioada de gratie, clientul poate doar sa primeasca apeluri. Oricand in perioada de gratie, clientul poate efectua o reincarcare  - actiune care il readuce in starea de valabilitate.

Q: Cum taxeaza Italia si Spania apelurile catre Cartela Digi?
A: Se tarifeaza ca orice alt apel catre Digi Mobil Romania.

Q: Cum se face taxarea?
A: Taxarea se face la 60 secunde.

Q: Ce servicii sunt disponibile pentru Cartela Digi?
A: Serviciile disponibile sunt apelurile nationale si international, transmiterea si primirea SMS-urilor, serviciul de internet mobil si roamingul national.

Q: Pot pleca in vacanta in strainatate si sa folosesc Cartela Digi?
A: Pentru astfel de situatii, este preferabil sa folositi abonamentul Digi pentru ca semnalul este doar national pentru cartela Digi.

Q: Dupa ce consum traficul de internet din optiunea aleasa ce se intampla?
A: Accesul la internet se restrictioneaza pana la urmatoarea reincarcare.

Q: Minutele nationale pot fi folosite si international?
A: Minutele nationale se pot consuma doar catre destinatiile nationale. Pentru apelurile internationale se plateste separat.

Q: Care e limita minima si maxima de reincarcare?
A: Limita minima de incarcare prin DigiStore este de 0.5 Euro, iar prin Paypoint este de 2 Euro. Limita maxima, in ambele cazuri este de 150 de Euro.

Q: Tarifele de pe prepaidul nou se vor aplica si pe prepaidul vechi?
A: Pentru a beneficia de noile tarife trebuie sa se treaca la noul produs.

Q: Unde pot face reincarcari?
A: Reincarcari se pot face: in orice punct de lucru Digi, printr-un terminal Paypoint, prin Digi Care, prin plata cu card bancar pe site-ul RCS & RDS si prin transfer de credit.

Q. Setarile pt net pe telefon sunt aceleasi ca la prepaidul vechi sau ca cele pe abonament?
A: Setarile sunt diferite.  APN-ul care trebuie setat este “prepaid”.

Q. Daca nu exista nicio optiune activa, internetul se poate folosi din creditul pe care il are pe cartela? daca da, cat costa 1 Mb?
A: Internetul mobil se poate folosi doar daca este activata o optiune.

Q. Daca nu exista credit ultima optiune se dezactiveaza; daca gaseste suficient credit se activeaza automat ultima optiune; ce se intampla daca incarca ulterior, se mai activeaza automat ultima optiune?
A: Optiunile se activeaza automat doar daca pe cartela exista credit sufficient. In caz contrar, nu se intampa nimic automat iar clientul trebuie sa activeze manual o optiune.

Q. Se taxeaza inlocuirea sim-ului? Daca da, cu cat?
A: Prima inlociuire este gratuita. Urmatoarele se taxeaza cu 5 Lei.

Q. Care e limita maxima de credit pe cartela?
A: Limita maxima de credit este de 200 Euro.

Q. Tarifele din tabelul din prezentare se aplica in cazul in care nu exista o optiune activa; mai exista vreo alta situatie in care se aplica?
A: Tarifele se mai aplica daca mai exista credit pe cartela si se termina minutele incluse dintr-o optiune. Daca nu mai exista credit pe cartela nu se mai pot initia convorbiri.

Q. Serviciul Digi Oriunde merge pe Prepaid.
A: In prezent Digi Oriunde nu merge pe prepaid.

Q. In roaming national pot folosi doar internetul mobil sau pot sa si sun?
A: In roaming national se pot folosi atat serviciile de apeluri si SMS cat si internetul mobil aplicandu-se urmatoarele reguli:
–  se pot initia apeluri si SMS-uri atata timp cat cartela are credit si este in perioada de valabilitate
–  se pot primi apeluri si SMS-uri atata timp cat cartela este in perioada de valabilitate sau cea de gratie
–  se poate utiliza internetul mobil atata timp cat nu s-au consumat cei 100 MB

Q. Pt. activarea unei optiuni (de ex. HIPSTEROVA), la creditul initial de 2 euro al cartelei trebuie ca acesta sa fie suplimentat cu inca 2 euro sau se activeaza din creditul initial?
A: Optiunea se activeaza din creditul care exista pe cartela. Atentie, in cazul in care clientul face apel  catre un numar taxabil creditul va scadea sub 2 Euro si nu se va  mai putea activa optiunea. In acel caz va trebui facuta o reincarcare.

Q. Numarul de asistenta clienti este gratuit sau taxabil?
A: Numerele de asistenta *777 si 0314007777 sunt gratuite la nivel national. Ele pot fi apelate gratuit indiferent daca pe numarul prepaid este sau nu credit si indiferent daca este sau nu activata vre-o optiune. Este necesar doar ca numarul activat si sa fie in perioada de valabilitate de 3 luni de zile.
Numerele locale de forma 03xy.400.414 si 03xy.400.401 pentru informatii comerciale si asistenta tehnica (Internet/Digi Tel/Digi TV) nu sunt gratuite.

Q. Daca trec de la produsul vechi de prepaid la cel nou ce se intampla cu creditul pe care il am?
A: La trecerea de la prepaid-ul vechi la cel nou se pastreaza atat numarul cat si creditul existent.

Q. Ce se intampla daca trec 3 luni de la ultima incarcare, dar mai am optiuni active?
A: Cartela intra automat in perioada de gratie la 3 luni de la ultima incarcare, indiferent daca la momentul respective mai sunt sau nu optiuni active. Beneficiile neconsumate in acest caz se pierd.

Q. Care va fi ordinea de consum a minutelor daca pe 1 ianuarie activez optiunea Diva si pe 15 ianuarie activez optiunea Hipsterova ?
A. Toate beneficiile oferite de optiuni se consuma in ordinea cronologica activarii optiunilor.
  1. De pe 1 pana pe 15 ianuarie veti consuma din cele 200 de minute nationale corespunzatoare Optiunii active (Diva) indiferent de destinatia apelata, chiar si cand apelati un numar Digi.
  2. De pe 15 ianuarie pana pe 14 februarie (perioada cand sunt active ambele Optiuni  - Diva si Hipsterova) puteti suna nelimitat in reteaua Digi Mobil. In aceeasi perioada, daca sunati catre alte retele nationale, veti consuma mai intai din minutele ramase din optiunea Diva, apoi din minutele catre alte retele din optiunea Hipsterova.
  3. Incepand cu data de 15 februarie puteti consuma doar din minutele nationale pe care le mai aveti din optiunea Diva.

#945
catalinman

catalinman

    RCS & RDS

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,577
  • Înscris: 16.12.2006

View Postbiogood, on 29 decembrie 2015 - 18:05, said:

@catalinman, apropo de Q&A, in document avem intrebarea, respectiv raspunsul:
Q: Ce servicii sunt disponibile pentru Cartela Digi?
A: Serviciile disponibile sunt apelurile nationale si international, transmiterea si primirea SMS-urilor, serviciul de internet mobil si roamingul national.

Daca documentul este corect, inseamna ca nu exista la noua cartela apel in asteptare si apel in conferinta.
Pai sa testeze cineva ce are cartela si sa ne zica si noua.

#946
Wassy87

Wassy87

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 14.06.2014
Apel in asteptare functioneaza.

#947
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011
La cartela veche e, sa vedem daca e si la cea noua.

#948
Wassy87

Wassy87

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 14.06.2014
La cea noua functioneaza.

#949
biogood

biogood

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,609
  • Înscris: 22.01.2011
Si apelul in conferinta?

#950
Wassy87

Wassy87

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 14.06.2014
La conferinta trebuie sunat la Relatii cu Clientii.

Mie nu imi functioneaza numarul scurt *777 pe cartela. Pot apela Relatii cu Clientii prin 031.400.7777

#951
Annoying

Annoying

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,859
  • Înscris: 03.05.2014

View Postarab, on 29 decembrie 2015 - 17:55, said:

In format PDF se poate cumva? Multumiri din partea celor fara Office!

Attached File  Q&A Prepaid.pdf   40.33K   39 downloads

#952
edyttzu

edyttzu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,124
  • Înscris: 03.01.2009
Se poate utiliza roaming national la prepay?

#953
Wassy87

Wassy87

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 111
  • Înscris: 14.06.2014
Da

#954
edyttzu

edyttzu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,124
  • Înscris: 03.01.2009

View PostWassy87, on 29 decembrie 2015 - 18:37, said:

Da

Se activează cumva sau trebuie să apară Digi.MobilR la căutare rețele când nu mă aflu în aria de acoperire a Digi?

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate