Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
opel insignia cdti
Last Updated: Sep 27 2017 20:35, Started by
csi1
, May 07 2011 10:47
·
0
#127
Posted 30 June 2016 - 09:50
cu 2 zile in urma am ramas cu masina-n drum , noroc ca s-a intamplat la 3 km de casa de la tara si am tractat-o cu frontera. am avut un cod de eroare legat de defectiune mecanica in sistemul de admisie, am gasit furtunul dintre intercooler si motor crapat(schimbat 700 lei) si EGR-ul blocat 1 mm pe deschis din cauza calaminei depuse. stiam de furtun cu cateva ore inainte dar am plecat asa la un drum de 100 km , la intoarcere am vazut ca treptat nu mai tragea motorul pana cand nu am mai putut pleca de pe loc, pornea si murea cand bagam 1-a. sper sa nu mai am probleme cu ea, am de stat vreo 2 luni in Croatia si as pleca acolo cu masina.
egr-ul l-am demontat si curatat singur(are doar 2 suruburi) iar furtunul la un service-ul unui prieten, a trebuit sa urca masina pe elevator. Edited by csi1, 30 June 2016 - 09:55. |
#128
Posted 01 July 2016 - 14:39
Prima data cand aud si citesc despre un Opel sa te lase in drum- mainales ca esti unic proprietar, si parca mai ai garantie
Cand ma gandesc ca lui varul meu ii facea figuri masina, pe muntele Olimp.. nu stia ce dracu are ca merge "parca in 3 pistoane".. si dupa multe verificari si demontari si incercari, a descoperit ca avea distributia sarita. Dar a venit cu ea acasa in halul ala, din Grecia. Edited by tfmercedez, 01 July 2016 - 14:39. |
#129
Posted 02 July 2016 - 09:13
are de peste 3 ani cu vreo 70 de cai mai mult si sunt constient ca asta ii afecteaza fiabilitatea. si pana la urma faptul ca m-a lasat la tara ne-a obligat sa dormim pt prima oara aici, de atunci nevasta si copiii(nascuti si crescuti la oras) nu mai vor sa plece cu toate ca dormim pe saltele pneumatice(nu am mobilier) si mancam la parinti(vecini cu noi).
|
#130
Posted 02 July 2016 - 09:22
csi1, on 02 iulie 2016 - 09:13, said: are de peste 3 ani cu vreo 70 de cai mai mult si sunt constient ca asta ii afecteaza fiabilitatea. si pana la urma faptul ca m-a lasat la tara ne-a obligat sa dormim pt prima oara aici, de atunci nevasta si copiii(nascuti si crescuti la oras) nu mai vor sa plece cu toate ca dormim pe saltele pneumatice(nu am mobilier) si mancam la parinti(vecini cu noi). De exemplu, eu am fost foarte mirat sa aflu, ca pentru modelul meu , versiunea diesel, existau vreo 7 coduri diferite de cutii de viteze. Iti dai seama ca sinla restul reperelor ar trebui sa existe repere adaptate in functie de motorizari/puteri. Vreau sa zic, ca eu nu cred ca Insignia de 2.0cdti bi turbo de 195CP, are acelasi ambreiaj si cutie de viteze ca si 2.0 de 110cp sau 130cp. |
#132
Posted 02 July 2016 - 14:01
Sunt echipari de 110/131 cp cu AF40-6 ce rezista la un cuplu de 400-450nm.
|
#133
Posted 17 February 2017 - 01:21
Marius3k, on 19 iunie 2016 - 09:05, said:
Se cupleaza toti consumatorii electrici pentru a nu supra-incarca acumulatorul (turatii mai mari>curent mai mult din alternator), am mai vazut baterii explodate din cauza faptului ca alternatorul incarca prea mult. Edited by EniDan, 17 February 2017 - 01:21. |
#134
Posted 17 February 2017 - 17:28
#135
Posted 21 February 2017 - 06:08
daca tot ati reinviat jurnalul sa precizez ca masina are 119 mii km(daca tin bine minte) si nu am mai avut nici o problema.in decembrie a primit anvelope noi de iarna(hankook vreo 2400 lei toate 4) iar ultima revizie in ianuarie a costat 450 lei(filtre si ulei).
in vara am stat 2 luni in Croatia si intr-o zi nu am mai gasit-o dupa ce a fost ridicata ca nu lasasem 1 m pt pietoni. m-am speriat tare, unui coleg de acolo i s-a furat un Passat de 2 ani vechime. foarte probabil o sa cumpar noua insignia (dupa drive test ) , m-am gandit la un 1.6 T benzina sau 2 l diesel ambele la 200 cai din cate am citit in revistele auto din germania. masina actuala as schimba-o cu un 4 x 4 pentru padure . |
#136
Posted 21 February 2017 - 10:11
csi1, on 21 februarie 2017 - 06:08, said:
foarte probabil o sa cumpar noua insignia (dupa drive test ) , m-am gandit la un 1.6 T benzina sau 2 l diesel ambele la 200 cai din cate am citit in revistele auto din germania. masina actuala as schimba-o cu un 4 x 4 pentru padure . Edited by max_01, 21 February 2017 - 10:11. |
|
#137
Posted 05 May 2017 - 14:51
chiar acum am venit de la dealerul din judet, pana luni ma gandesc daca iau noul Insignia cu motor diesel 170 cai manuala ( pret final 26.6 k) sau 2T-ul de 260 cai(30.5 k). ambele au dotari asemanatoare(led matrix, navi, display la instrumentele de bord, head display, camera video 360 grade, radar fata/spate, tapiterie piele,etc) dar 2T-ul are awd + AT8.
m-am mai uitat la Jaguar F-Pace , Volvo xc 90 si Jeep grand cherokee. toate ar fi fost peste 50 k si avand in vedere ca jumate din an nu stau acasa am ales o varianta mai ieftina. |
#138
Posted 05 May 2017 - 15:21
2T, dacă nu pt motor, pentru AWD și cutie:), desi cum ești obișnuit cu 200, probabil prima ta tendința va fi sa vrei un chip tuning la ala de 170.
|
#139
Posted 05 May 2017 - 15:46
mai are in plus system audio bose(cu subwoofer) si suspensie activa. diesel-ul se tuneaza la 210 cai dar si 2T-ul la 325. a scazut un pic greutatea, dieselul are 1504(1613 are masina actuala) iar 2T-ul cu 4x4 are 1575.
|
#140
Posted 05 May 2017 - 18:02
Are multe pentru diferenta de preț, iar suspensia adaptiva sigur are sa îți placa. Eu sunt pro automata și benzina, și dacă tot e sa îți faci hia și ai renunțat la f pace și altele ia ceva care sa îți pună zâmbetul pe buze. Am văzut review-uri cu motorul pe benzina și erau păreri bune despre el.
E o diferență mare intre una intermediar dotata și o varianta de top. Bănuiesc ca are și ACC adaptiv, ala se împacă bine cu o cutie automata. 2.0t [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/u4pHhwzg4O0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by t-balt, 05 May 2017 - 18:06. |
#142
Posted 10 May 2017 - 22:04
am comandat azi 2T-ul, livrare in august. am avut discount final de 12 % dar pt asta a trebuit sa fac un credit, achit 80 % cash , restul prin credit auto pe 12 luni. la full cash as fi avut doar 6 %
LE: e a 4-a masina comandata la dealerul din judet. Edited by csi1, 10 May 2017 - 22:22. |
#143
Posted 10 May 2017 - 23:07
Sa o stăpânești sănătos! Așteptăm jurnalul, se anunța o vara călduroasă
|
#144
Posted 18 May 2017 - 09:03
ieri am vazut urme de ulei pe locul de parcare al masinii, am pus-o pe nevasta la volan si cand vira la maxim am vazut un jet subtire de ulei care tasnea din conducta servo dintre pompa si caseta de directie. astept acum un telefon de la un magazin sa-mi dea un pret.uleiul e la minim in rezervor, mai pot merge cu ea asa 1-2 zile.
am in prezent 123.000 km, consum mediu 6.4 l/100 km(vit medie 48 km/h). LE: trebuie sa schimb si parbrizul, aveam o ciobitura de cativa ani si luna trecuta a inceput sa se fisureze de acolo, in prezent a ajuns la vreo jumatate de metru. Edited by csi1, 18 May 2017 - 09:33. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users