Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
2012 Jaguar XF
Last Updated: Oct 17 2018 19:06, Started by
mihaimilk
, Apr 20 2011 22:34
·
0
#1
Posted 20 April 2011 - 22:34
[ http://img508.imageshack.us/img508/3438/1jaguarxfr2012firstpict.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
[ http://img846.imageshack.us/img846/4898/4jaguarxfr2012firstpict.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://img685.imageshack.us/img685/2862/3jaguarxfr2012firstpict.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://img543.imageshack.us/img543/2189/2jaguarxfr2012firstpict.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] 2.2L 4cyl 188bhp turbodiesel 8 speed ZF auto box Stop start 52.3mpg CO2 emissions of 149g/km 0-62mph 8.5 seconds 450Nm of torque available from 2,000rpm |
#10
Posted 21 April 2011 - 01:06
Cutzu, on 21st April 2011, 01:47, said: macar compara-l cu ceva din clasa lui o besica lesinata de golf nu mai face 2 lei, de cand au inceput sa-l strice incepand cu golf5 Intentionat il compar cu o clasa inferioara, pentru ca e inferior acesteia... la muschi. Jaguar 2.2d e un fel de Brad Pitt eunuc. Parerea mea. |
|
#11
Posted 21 April 2011 - 01:32
asta cere piata, gigeii care au bani sa dea pe o masina 100k euro, dar n-au bani de benzina, vor sa fie economica
|
#12
Posted 21 April 2011 - 18:24
cred ca e mai spre 50k si probabil asta e cel mai economic si puturos motor. probabil e acea norma sa fie firma blanda cu mediul.
|
#14
Posted 21 April 2011 - 23:48
aspectul e mai mult japonez coreean, nemtesc mai putin spre deloc
|
#15
Posted 22 April 2011 - 00:27
jaguar la nemti?
de la Jaguar actual oricum se merita sa iei doar XK-ul. la restu' nu vaz de ce as lua de la jaguar asa ceva. vecinu' meu si-o dat de curand gayman-ul pe un XK8. fostul tovaras director de la noi din intreprindere avea un E-type. cand s-o inaugurat nu-sh ce strada in frankfurt i-o dat o tura cu el la primarita, care prompt l-o innecat Edited by Pengoon, 22 April 2011 - 00:27. |
|
#16
Posted 22 April 2011 - 06:35
#17
Posted 22 April 2011 - 20:37
Pengoon, on 22nd April 2011, 01:27, said: jaguar la nemti? Pe mașinuța asta cel mai mult o strică spatele, stopurile alea nu au ce căuta pe un Jaguar. |
#18
Posted 22 April 2011 - 21:06
Cutzu, on 21st April 2011, 02:32, said: asta cere piata, gigeii care au bani sa dea pe o masina 100k euro, dar n-au bani de benzina, vor sa fie economica daca ar fi dupa mine diesel ar fi interzis pentru toate masinile mici. nu are nici un avantaj... nici putere , nici consum , nici fiabilitate motor... nimic 1. putere: pentru a ajunge la o putere similara cu un motor pe benzina un motor diesel are nevoie de capacitate cilindrica mai mare si de turbo. asta inseamna taxe mai mari si fiabilitate mai redusa. 2. fiabilitate: motor ce lucreaza sub presiune foarte mare si foarte complex... in 90 % din cazuri exista si o turbina care il face si mai complex. 3. consum: cat de cat putin mai redus , de obicei cu 2% fata de un benzinar insa pretul masinii e de obicei mai mare cu circa 2000 de euro... in 90% din cazuri masina e vanduta pana ca acei 2% sa faca diferenta pentru cel care a platit 2000 euro in plus. pen langa toate astea exista si problema mediului inconjurator... motorina elimina in spatiu substante toxice mult mai multe ca benzina (benzina avand o ardere mult mai curata). unele substante din arderea motorinei nu pot fi asimilate de mediul inconjurator. eu cred ca lumea a uitat faptul ca motorina e un produs al petrolului dupa obtinerea benzinei... adica e ceva la mana a 2 a... de aceea principala folosire a motorinei ramane pentru utilaje , locomotive , vapoare... exact ca si combustibilul de mana a 2 a care il propulseaza , un Jaguar diesel nou este o masina de mana a 2 a... adica pentru cocalari si manelisti. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users