Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen
 Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...

Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle
 

2012 Jaguar XF

- - - - -
  • Please log in to reply
72 replies to this topic

#1
mihaimilk

mihaimilk

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 392
  • Înscris: 18.06.2007
[ http://img508.imageshack.us/img508/3438/1jaguarxfr2012firstpict.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ http://img846.imageshack.us/img846/4898/4jaguarxfr2012firstpict.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ http://img685.imageshack.us/img685/2862/3jaguarxfr2012firstpict.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

[ http://img543.imageshack.us/img543/2189/2jaguarxfr2012firstpict.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

2.2L 4cyl 188bhp turbodiesel
8 speed ZF auto box
Stop start
52.3mpg
CO2 emissions of 149g/km
0-62mph 8.5 seconds
450Nm of torque 
available from 2,000rpm

#2
eug3n92

eug3n92

    Mechanical Engineer

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,375
  • Înscris: 28.09.2009
Arata foarte bine.
Imi place! :D

#3
loock

loock

    Unas

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,662
  • Înscris: 29.03.2006
Tata motors....

#4
fastcarjunkie

fastcarjunkie

    Active Driver ;)

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,314
  • Înscris: 27.03.2007
Superba masina, urat motor.

#5
voposphere

voposphere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,910
  • Înscris: 13.03.2010

 fastcarjunkie, on 21st April 2011, 00:00, said:

Superba masina, urat motor.

+1

diesel e o rusine la numele Jaguar...

#6
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
tre sa apara diesel si la ferarri si lambo, presimt

#7
bfn

bfn

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 762
  • Înscris: 24.04.2008
Sa ai Jaguar, si sa se joace cu tine un GTI...  :thumbdown:

#8
crst_g

crst_g

    ...

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,167
  • Înscris: 27.06.2006
^ Lol.

#9
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006

 bfn, on 21st April 2011, 01:42, said:

Sa ai Jaguar, si sa se joace cu tine un GTI...  :thumbdown:
macar compara-l cu ceva din clasa lui
o besica lesinata de golf nu mai face 2 lei, de cand au inceput sa-l strice incepand cu golf5

#10
bfn

bfn

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 762
  • Înscris: 24.04.2008

 Cutzu, on 21st April 2011, 01:47, said:

macar compara-l cu ceva din clasa lui
o besica lesinata de golf nu mai face 2 lei, de cand au inceput sa-l strice incepand cu golf5
Culmea e ca pe Golf 5 a renascut GTI-ul :)
Intentionat il compar cu o clasa inferioara, pentru ca e inferior acesteia... la muschi. Jaguar 2.2d e un fel de Brad Pitt eunuc. Parerea mea.

#11
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
asta cere piata, gigeii care au bani sa dea pe o masina 100k euro, dar n-au bani de benzina, vor sa fie economica

#12
Hardstyle1

Hardstyle1

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 778
  • Înscris: 02.04.2011
cred ca e mai spre 50k si probabil asta e cel mai economic si puturos motor. probabil e acea norma sa fie firma blanda cu mediul.

#13
Aditz

Aditz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 187
  • Înscris: 15.06.2005
Păcat, mă uit la ea și îmi e dor de zilele când Jaguar era o mașină englezească. Mașina asta nu are nimic care să îmi spună că e un Jaguar. Germanii au îmbunătățit mult partea tehnică a mărcii Jaguar, dar aspectul prea e nemțesc. Of, globalizarea asta...

#14
Cutzu

Cutzu

    SefuLaUrati

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 12,103
  • Înscris: 06.07.2006
aspectul e mai mult japonez coreean, nemtesc mai putin spre deloc

#15
Pengoon

Pengoon

    Ударник

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,939
  • Înscris: 11.06.2003
jaguar la nemti?  :huh:
de la Jaguar actual oricum se merita sa iei doar XK-ul. la restu' nu vaz de ce as lua de la jaguar asa ceva.

vecinu' meu si-o dat de curand gayman-ul pe un XK8.
fostul tovaras director de la noi din intreprindere avea un E-type. cand s-o inaugurat nu-sh ce strada in frankfurt i-o dat o tura cu el la primarita, care prompt l-o innecat :huh:

Edited by Pengoon, 22 April 2011 - 00:27.


#16
qwayke

qwayke

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 977
  • Înscris: 09.02.2007
Motoarele Diesel de pe Jaguar au fost rafinate, insa nu foarte puternice.


Daca vrei Diesel te poti uita la un Infiniti m30d, BMW 330d, etc. Insa Jaguar e altceva...

#17
Aditz

Aditz

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 187
  • Înscris: 15.06.2005

 Pengoon, on 22nd April 2011, 01:27, said:

jaguar la nemti?  :huh:
Mă gândesc că proiectarea mașinii a fost începută încă de pe vremea când Jaguar aparținea grupului Ford. Divizia europeană a grupului Ford o consider companie germană, mașinile lor nu prea aveau treabă cu cele americane.
Pe mașinuța asta cel mai mult o strică spatele, stopurile alea nu au ce căuta pe un Jaguar.

#18
voposphere

voposphere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,910
  • Înscris: 13.03.2010

 Cutzu, on 21st April 2011, 02:32, said:

asta cere piata, gigeii care au bani sa dea pe o masina 100k euro, dar n-au bani de benzina, vor sa fie economica
piata nu arte tot timpul dreptate... si piata nu e tot timpul matura... de aceea exista diesel pe masinile mici... din cauza ca piata e una de cocalari si manelisti.

daca ar fi dupa mine diesel ar fi interzis pentru toate masinile mici. nu are nici un avantaj... nici putere , nici consum , nici fiabilitate motor... nimic

1. putere: pentru a ajunge la o putere similara cu un motor pe benzina un motor diesel are nevoie de capacitate cilindrica mai mare si de turbo. asta inseamna taxe mai mari si fiabilitate mai redusa.

2. fiabilitate: motor ce lucreaza sub presiune foarte mare si foarte complex... in 90 % din cazuri exista si o turbina care il face si mai complex.

3. consum: cat de cat putin mai redus , de obicei cu 2% fata de un benzinar insa pretul masinii e de obicei mai mare cu circa 2000 de euro... in 90% din cazuri masina e vanduta pana ca acei 2% sa faca diferenta pentru cel care a platit 2000 euro in plus.

pen langa toate astea exista si problema mediului inconjurator... motorina elimina in spatiu substante toxice mult mai multe ca benzina (benzina avand o ardere mult mai curata). unele substante din arderea motorinei nu pot fi asimilate de mediul inconjurator.

eu cred ca lumea a uitat faptul ca motorina e un produs al petrolului dupa obtinerea benzinei... adica e ceva la mana a 2 a... de aceea principala folosire a motorinei ramane pentru utilaje , locomotive , vapoare...

exact ca si combustibilul de mana a 2 a care il propulseaza , un Jaguar diesel nou este o masina de mana a 2 a... adica pentru cocalari si manelisti.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate