Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Reconditionare cada baie din fonta

Problema imprimanta

Here goes nothing

BCR sau Raiffeisen
 Visual Studio 2022 instaleaza Epi...

Sfat alegere parbriz

EMAG - recenzii false facute de ei?

Recomandare telefon 900-950
 Nivel de trai

Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...
 Este reconditionat acest laptop?

Prelungire fire electrice

Amintiri despre satelit si retran...

Care este cel mai bun mod de a pr...
 

Numărul nu se află în serviciu

- - - - -
  • Please log in to reply
49 replies to this topic

#1
dobrotescunicol

dobrotescunicol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,872
  • Înscris: 30.08.2003
Mă sună oamenii și-mi spun "am încercat să dau de tine toată ziua dar răspunde robotul și zice numărul nu se află în serviciu. Nici acum nu merge să te sun de pe mobil, am încercat de pe fix ca să dau de tine". Ei nu pot trimite nici mesaje către numărul meu, se întorc mesajele înapoi.

Ce să fac?
1. Nu am blocat din telefon. Chiar dacă blocam fără să-mi dau seama bănuiesc că auzeau "abonatul a restricționat apelurile de intrare" sau ceva de gen, nu "numărul NU se află în serviciu." Și oricum, unii mă pot suna, alții nu.
2. Am sunat la Cosmote de zeci de ori:
cosmote: -să verifice cel care vă sună, poate n-a format corect
eu: - a format corect sunt sigur de asta
el:  - încercați cu alt telefon, la noi e provizionat corect
eu: - nu este din telefon, mesajul este "numărul NU se află în serviciu"
el: - e de la telefonul celui care vă sună, probabil e defect sau de la dvs. Oricum, în sistem la noi e în regulă

Azi, disperat fiind după ce am sunat de zeci de ori la cosmote m-am dus la un dealer cu telefonul și l-am rugat să mă sune. Norocul a fost că respectivul chiar s-a nimerit să aibă un număr care de pe care nu mergea să mă sune (subliniez, de pe anumite numere pot primi telefoane, doar unele nu merg). Replica dealerului m-a lăsat mască: "nu aveți cartelă de Cosmote, probabil că sunteți la Vodafone dar ați greșit magazinul!!!!!!" :cursing: :cursing: :cursing:  Întradevăr, am un număr cu 0721 care a fost în Vodă dar pe care l-am portat în Cosmo de 1 AN. I-am explicat omului asta. În zadar, îmi zicea "nu domne, poate nu s-a portat bine" - deși eu îl folosesc de UN AN DE ZILE. Pînă la urmă am scos capacul telefonului din spate să-i arăt omului simul verde cu sigla. El "nu că poate nu vă știți propriul număr". Sun la call center de acolo din magazin și le spun problema că e un dealer lîngă mine care nu mă poate suna, că am mai sunat de zeci de ori în call center, că nimeni nu mă crede, să verifice numărul cu el de față etc: (așteptam să-i aud spunînd să-și schimbe dealerul telefonul) dar mare mi-a fost surpriza cînd chiar asta au spus. Iau telefonul i-l dau omului să vorbească el la callcenter. El schimbă 2-3 cuvinte cu fătuca de acolo și închide. Apoi îmi spune senin că probabil e de la telefonul meu sau chiar s-o fi stricat al lui, că așa i-a spus din call center, oricum, nu e de la rețea. Eu "bun, de la ce e dacă dvs nu mă puteți suna, prietenii nu mă pot suna, dacă pun simul în alt telefon și nu pot primi apeluri DE LA CE E? Ce să fac, să schimb simul, spuneți-mi ce să fac? Pînă azi am sunat la call center dar nimeni nu mă credea că nu pot primi. Ați sunat și dvs. și vedeți. El: "încercați să restartați telefonul, așteptați, poate funcționează mai tîrziu". Menționez că am problema asta cu intermitențe de LUNI DE zile. Ce dracu să mai încerc mai tîrziu cînd eu de o lună mă chinui sunînd în call center să le explic că nu e din vina celui care mă sună și acum cu omul de față îmi spune că poate e de la el (deși el mă sunase de pe toate telefoanele din magazin, de pe unele mergea de pe altele nu).

Nervos și disperat fiind, iar sun în call center. Cer să vorbesc cu persoana cu care am vorbit anterior, răspuns-nu se poate. Iar stau o jumătate de oră că trebuie să explic totul de la zero, detalii, cînd a apărut problema, că nu mă pot suna, că a încercat și un dealer, că am mai sunat, că  etc. Fătuca de acolo mă ascultă și la final îmi zice senin că a verificat în sistem și că probabil cel care mă sună a format greșit. Asta după 10 minute de explicații și povestit prin cîte am trecut  :cursing: :deadtongue:   Deși eu îi spun clar că problema mi-au raportat-o prietenii, că dealerul tocmai a încercat de 5 minute. Iau iar telefonul și iar circ de la început îi dau dealerului să vorbească cu ea. Încearcă el să mă sune de 2-3 ori, pînă la urmă, în final după a 3-a încercare reușește (la primele 2 primise că nr nu se află în serviciu). Omu fericit îmi spune că probabil a fost ceva de moment dar acum merge. Cum ies din magazin sun un prieten și-l rog să mă sune înapoi. Aceeași problemă, numărul nu se află în serviciu.

Subliniez, nu este mesajul cu "afara ariei de acoperire" sau "a restricționat apelurile de intrare".


CE SĂ FAC?

De fiecare dată cînd sun la Cosmote sunt nevoit să povestesc jumătate de oră totul de la început și primesc numai explicații TÎMPITE gen: poate n-a format bine, poate n-ați auzit telefonul sunînd, restartați telefonul. Eu fac spume explicînd că am mai trecut de 10 ori prin asta, dar ei tot mă pun de la început să încerc așa. Normal, ca să restartez trebuie să închid, după ce închid sun iar și nu mai dau de respectivul, o iau cu altu de la capăt și tot așa.

Edited by dobrotescunicol, 04 February 2011 - 01:06.


#2
vierme

vierme

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,104
  • Înscris: 31.08.2007
Probabil o eroare la portare. Iar cei de la Cosmote nu stiu cum sa o rezolve.
Cea mai simpla solutie - poartare la loc in Voda   :console:

#3
balonash

balonash

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 579
  • Înscris: 05.02.2009
Cel mai probabil cine te sună nu formează corect.

#4
Consigliero

Consigliero

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 520
  • Înscris: 10.11.2010
iati alta cartela

#5
dobrotescunicol

dobrotescunicol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,872
  • Înscris: 30.08.2003
Da, și eu cred că este o problemă legată de portare pentru că atît cei din call-center cît și dealerul tacit îmi spun să mai aștept. Imposibil ca în aplicația aia de 2 lei din call center să nu vadă omu că am mai sunat de 15 ori cu aceeași problemă și să se facă că nu știe absolut nimic, să mă pună mereu s-o iau cu descrierea de la 0 și să refuze și să-mi înregistreze o sesizare, să-mi spună că nu e de la ei, să mai încerc mai tîrziu sau faze de gen.

Pe de altă parte, cartela e portată de un an de zile iar problema am sesizat-o de o lună - hai două, nu știu exact, dar oricum, am folosit-o bine-merci o perioadă și a fost ok. De exemplu acum funcționează dar nu știu dacă mîine va apărea iar problema. Iar în unele zile aștept telefoane importante și eu nu știu dacă o fi de la rețea sau dacă chiar nu mă sună persoana de la care aștept telefon. E f. stresant asta! Aș renunța la număr da-l am de mulți-mulți ani, l-am dat în diferite locuri, am nevoie de el.

Dealerul mi-a spus că el are telefonul de serviciu blocat în cosmote și că nu mă poate suna deci rezultă că eu nu sunt în Cosmote (asta pînă să-i demonstrez clar arătîndu-i sigla de pe cartelă). Din toată asta eu am presupus că probabil cei care încearcă să mă sune au doar minute în Cosmote și cum înainte de a se face efectiv conexiunea către numărul meu, acesta e rutat cine știe pe unde (mai întîi se aude bipul acela), deci probabil telefoanele "cred" că se iese cumva din rețeaua cosmote și refuză să-mi apeleze nr. Asta am presupus eu însă ulterior am întrebat oamenii și mi-au spus că au minute naționale și credit berechet, deci oricum ar fi trebuit să mă poată suna.

Aș face sesizare la opc dar nu pot demonstra întrucît problema apare cu intermitențe, și chiar de apare, unii mă pot suna. Azi am avut norocul de pe lume cu dealerul acesta; s-a nimerit să nu mă poată suna nici el. De obicei, 95% din oameni mă pot suna și cînd să verific, zbang - merge.

Edited by dobrotescunicol, 04 February 2011 - 01:30.


#6
planner26

planner26

    European sadea

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,824
  • Înscris: 15.03.2009
interesanta problema! nu sunt in domeniu, dar totusi imi dau si eu cu parerea:
explicatia mea ar fi ca, poate in unele locuri (zone) nu ai semnal cosmote, si automat trece sau vede reteaua vodafone, dar cum numarul respectiv nu mai face parte din vodafone, da mesajul cu Numarul nu se afla in serviciu! si aici apare exact acele concluzii care le-ai tras si tu!
sfatul meu este sa faci o plangere in scris atat catre cosmote cat si catre vodafone si sa le explici situatia pas cu pas.
ATENTIE: cererile le trimiti prin posta cu confirmare de primire, ca sa ai o dovada la mana ca ai trimis cererile respective, iar daca nu se rezolva nimic din nicio parte, urmatoarea miscare, este sa anunti opc sau anrc!

#7
dygey

dygey

    Al dracu' Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,652
  • Înscris: 13.10.2009
@balonash: tu ai citit ce-a scris omul??? las-o naibii de treaba. :thumbdown:

@dobrotescunicol:

hai sa o luam in ordine:
1: portarea aia e posibil sa se fi facut cu picioarele, caz in care nu se rezolva decat prin alta portare (unde vrei) si apoi inapoi in reteaua lu' peste.
2: nu-ti intra anumite apeluri.
daca panarama vaca aia din call-center se uita ca curcan-n lemne, tot o dau in diverse si nu vor muschii lor sa-ti inregistreze sesizare, fa-le una scrisa.
nu-si remediaza problema, ai OPC, ANCOM &co.
3: ce te face sa crezi ca dealer-ul e mai destept decat curcile de mai sus? te duci la ei sa iei abonament nou/telefon/incarci cartela deci sa-i dai bani, te pupa si-n c*r. te duci cu o problema/reziliere, norocul tau..."ma lasi ma nene si tu acuma" si te expediaza rapid.
4: de cand a ajuns cosmoRte, retea serioasa pe care sa merite sa-ti duci numarul, mai ales cand stii ca ai si niste oameni importanti care te suna?
du-ti numarul unde era inapoi, ia-ti un numar si de cosmoRte si te cari cu doua telefoane daca nu vrei dual-sim. cand ai treaba, te cam f*ti in ea de comoditate.

Edited by dygey, 04 February 2011 - 01:53.


#8
dobrotescunicol

dobrotescunicol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,872
  • Înscris: 30.08.2003
Alte detalii:

Am presupus și eu inițial că ar fi o problemă de semnal, că o fi din softul telefonului etc.
Semnal am full - 5 linii, așa indică și pot suna pe oricine, se aude perfect. Oricum, locuiesc în mijlocul orașului.
Nu exclud posibilitatea existenței unui bug în softul telefonului care cine știe ce blocaj să-mi activeze pe sim, dar chiar și așa, nu e normal să se audă  "nr. nu se află în serviciu". Am telefon vechi, nu e smartphone, nu are sistem de operare care să facă voodoo de unul singur.


Încă un fenomen pe care l-am observat în Cosmote, care nu cred că are legătură cu problema mea. Sunt anumite momente ale zilei, uneori, rar, (nu atunci cînd am problema asta, fără legătură) cînd dispare semnalul deși telefonul e pe birou  ca de obicei, aflat în mijlocul orașului unde în general am semnall full. Eu am observat fenomenul deoarece atunci cînd dispare semnalul, ecranul telefonului meu se aprinde. Crezînd că mă sună cineva sau am mesaj m-am uitat la el. CÎnd, ce să văd, apăruse pe ecran sigla "lipsă semnal". Aceste fenomene nu-mi amintesc să fi existat înainte. Totuși, sunt rare (o dată la două-trei săptămîni) și în general cam în 10 secunde se înregistrează automat înapoi în rețea și apare semnal full.


Nu am probleme cu întreruperi ale convorbirilor, cu convorbiri care se aud prost, cu pierdere a semnalului în timpul convorbirilor sau în general în lift, pasaje etc. Totdeauna cînd am încercat să sun a mers din prima, totul ok. Și, ca idee, nu există situații în are să mă sune cineva și să primească mesaj că nu mă aflu în afara ariei de acoperire.

Edited by dobrotescunicol, 04 February 2011 - 01:56.


#9
planner26

planner26

    European sadea

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,824
  • Înscris: 15.03.2009
mai ar fi o varianta:
i-a zile celor de la RC sa iti schimbe cartela, sau mai bine zi-le ca ai pierdut cartela, si vrei alta in loc cu acelasi numar, imposibil sa nu iti dea alta in felul asta, dar daca nu ai peste un an in retea platesti nu stiu cat exact 7 sau 10 Euro, dar daca depasesti 1 an retea mi se pare ca e gratis!
sau..... pentru linistea ta mai inainte, tine cartela in alt telefon aproximativ o saptamana, si vezi daca mai se plange cineva ca nu te poate apela!
succes!

Edited by planner26, 04 February 2011 - 02:05.


#10
medley

medley

    custom attitude

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,879
  • Înscris: 06.05.2005

 dobrotescunicol, on 4th February 2011, 01:01, said:

Ce să fac, să schimb simul, spune?i-mi ce să fac?
Schimba simul. Nu inteleg de ce nu ai primit recomandarea aceasta in primele 3 minute, fie telefonic fie direct la dealer. Daca e ceva superficial, asta o rezolva.
Daca nu o rezolva schimbarea de sim, atunci este necesar a se 'edita' niste parametrii pe numarul tau, detalii la care cu siguranta cei din callcenter nu au acces nici macar vizual, ca sa nu mai zic de drepturi de a le modifica.
Poate nu ti-au inregistrat o sesizare mai serioasa pentru ca nu se incurajeaza acest act decat dupa ce s-au epuizat toate alternativele, si din ce am citit, nu ai schimbat simul. Fa-o si vezi ulterior.
Nu are legatura cu portarea, daca era de la portare, se manifesta de la inceput.
Nu utilizez Cosmote dar mentiunile de mai sus se bazeaza pe faptul ca legile dupa care functioneaza simurile si manifestarea problemelor, sunt similare in toate retele de la noi.

Edited by medley, 04 February 2011 - 02:10.


#11
dygey

dygey

    Al dracu' Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,652
  • Înscris: 13.10.2009
clar...
hai sa schimbam telefonul (care de altfel merge impecabil din cate inteleg), hai sa schimbam SIM-ul (da' pe banii clientului neaparat), hai sa schimbam incarcatorul, hand-free-ul (daca are), imagine de fundal & tema, chilotii...
si abia apoi sa vedem daca nu cumva, pe undeva, posibil, mai vedem, ne mai gandim, daca e de la noi. da' sigur nu e dom'le, noi suntem cosmoRte. care este!

#12
dobrotescunicol

dobrotescunicol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,872
  • Înscris: 30.08.2003
Azi la magazin am solicitat să-mi schimbe sim-ul. Problema e că deși în fața mea dealeru vedea că nu poate să mă sune și primea mesajul enervant, îmi zicea zîmbind că nu e din sim că n-are ce să fie din sim și că simul nu se schimbă așa oricum. Eu, dar de la ce e problema, spuneți-mi ca să schimb ce e defect. El: nu știm exact...
Pare-mi-se că sim-ul se înlocuiește contra cost. Oricum, cert e că omul a preferat să mă sune de de pe toate telefoanele din magazin și pînă la urmă reușind să mă sune după mai multe încercări/eșecuri a zis că simul n-are nimic, că simul nu se schimbă degeaba, acum s-a rezolvat. După ce am testat peste 5 minute, again - nu rezolvase nimic.


//later edit
Nu am făcut prea multe teste cu sim-ul introdus în alte telefoane deoarece uneori merge, alteori nu merge, deci degeaba testez în alt telefon că e posibil să se nimerească o săptămînă să meargă. Nu sunt dispus să dau banii pe alt telefon dacă nu știu cert că asta e problema.
Întrebarea e:

Credeți că un telefon defect ar putea fi cauza mesajului "numărul nu se află în serviciu"? - implicit imposibilitate primire apeluri și mesaje care nici măcar nu sunt expediate, se întorc imediat înapoi?

Edited by dobrotescunicol, 04 February 2011 - 02:39.


#13
dygey

dygey

    Al dracu' Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,652
  • Înscris: 13.10.2009
NUUUUUUUUUU!!!
daca era defect mesajul ar fi fost ce va de genul "abonatul nu se afla in aria de acoperire a retelei..." sau "pentru moment, abonatul...".
asta a doua parca era la cosmoRte, nu mai stiu sigur, dar in mare asta e mesajul cand n-ai semnal.
lasa dom'le telefonul in pace. lor da-le-n cap, telefonul n-are nimic.
"numarul nu se afla in serviciu" e valabil pentru orice numar "taiat" de operator din retea, adica reziliat sau expirat.

Edited by dygey, 04 February 2011 - 02:38.


#14
medley

medley

    custom attitude

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,879
  • Înscris: 06.05.2005
E bine sa testezi tot ce poti testa singur, free of charge inainte de platesti cei 7e pe care ii solicita pentru ceva ce probabil nici nu e din cauza ta.
Nu te costa nimic sa faci o proba cu simul intr-o zi(il lasi toata ziua, daca se poate chiar mai multe zile) in alt telefon. Daca macar o data se manifesta eroarea, atunci nu telefonul e hiba. Si te intorci dinnou la varianta cu inlocuire de sim...contra-cost. Sau ii bati la cap sa investigheze mai bine profilul numarului tau, dar dupa cum spuneam, cei de la RC nu vad toate detaliile tehnice ce tin de numarul tau si simul alocat, chiar de le-ar vedea nu ar stii cum sa le interpreteze si chiar de ar stii, nu au drepturile necesare pentru a 'edita'.

Edited by medley, 04 February 2011 - 02:53.


#15
balonash

balonash

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 579
  • Înscris: 05.02.2009

 dygey, on 4th February 2011, 01:51, said:

@balonash: tu ai citit ce-a scris omul??? las-o naibii de treaba. :thumbdown:

Eram ironic bre.
Am cititi, dar neștiind vreo soluție la problema sa, am zis că măcar un zâmbit sarcastic și forțat să scot de la el. :kisstogether:

#16
dobrotescunicol

dobrotescunicol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,872
  • Înscris: 30.08.2003
Are cineva idee ce înseamnă eroarea cu pricina sau în ce condiții apare? Din moment ce răspunde un robot care zice treaba asta, bănuiesc că cineva l-a programat să spună poezia asta și deci și condițiile în care trebuie să zică "numărul nu se află în serviciu".

Telefonul meu nu cred în niciun caz că poate reda așa ceva. Ee ca și cum aș presupune că un nokia 3310 de acum 5 ani face pe robotul .

Edited by dobrotescunicol, 04 February 2011 - 02:52.


#17
planner26

planner26

    European sadea

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,824
  • Înscris: 15.03.2009

 balonash, on 4th February 2011, 02:44, said:

Eram ironic bre.
Am cititi, dar neștiind vreo soluție la problema sa, am zis că măcar un zâmbit sarcastic și forțat să scot de la el. :kisstogether:
off: si uite asa facusi bre 2 posturi in plus!  :coolspeak:

#18
dygey

dygey

    Al dracu' Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,652
  • Înscris: 13.10.2009

 balonash, on 4th February 2011, 02:44, said:

Eram ironic bre.
bun si ala :thumbup: de-aia am comentat, ca prea sarea-n ochi sa nu fi-nteles careva ce-l doare pe om.

 planner26, on 4th February 2011, 02:51, said:

off: si uite asa facusi bre 2 posturi in plus!  :coolspeak:
nu e nici un campionat si nici bani nu se scot din asta. :lol:


 dobrotescunicol, on 4th February 2011, 02:50, said:

Are cineva idee ce înseamnă eroarea cu pricina sau în ce condiții apare?
nu cred ca e careva de la cosmoRte pe Softpedia, iar eu unul nu am habar.
mai bine decat sa sapi tu sa gasesti solutia, pune-i pe ei la treaba.
ca d-aia platesti, sa primesti ceva de banii aia. iar ca sa le dai bani, cineva trebuie sa faca ceva sa primesti serviciul in parametrii corecti, nu doar sa arunce pisica de la unul la altul.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate