Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Reconditionare cada baie din fonta

Problema imprimanta

Here goes nothing

BCR sau Raiffeisen
 Visual Studio 2022 instaleaza Epi...

Sfat alegere parbriz

EMAG - recenzii false facute de ei?

Recomandare telefon 900-950
 Nivel de trai

Semnal bun da'... prost

De ce statiile de radio FM nu ren...

Pe unde pot sa gasesc statistici ...
 Este reconditionat acest laptop?

Prelungire fire electrice

Amintiri despre satelit si retran...

Care este cel mai bun mod de a pr...
 

42% din telespectatori discută pe internet despre programele vizionate

- - - - -
  • Please log in to reply
No replies to this topic

#1
New_view

New_view

    Active Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 1,950
  • Înscris: 18.10.2008

Studiu: 42% din telespectatori discută pe internet despre programele vizionate

Internetul este adesea subiect de emisiuni TV, dar și programele TV sunt subiect de discuție pe internet. O arată un studiu efectuat la nivel mondial de Motorola Mobility, care concluzionează și că serviciile TV contra-cost sunt preferate de consumatori în detrimentul transmisiilor TV gratuite, chiar și în piețele în care serviciile gratuite sunt mai dezvoltate.

Astfel, cercetarea arată că rețelele sociale și comunicare online, în general, schimbă felul în care telespectatorii urmăresc programele TV. Astfel, 42% dintre cei 7.500 de participanți la studiu au spus că au trimis un mail, un mesaj instant sau au folosit o rețea socială pentru a discuta despre un program TV în timp ce îl urmăreau.

Statele din Europa de Est și sud-estul Asiei sunt cele mai receptive la această schimbare, în timp ce piețele mature din Europa Occidentală sunt cele care vor rămâne, cel mai probabil, fidele obiceiurilor tradiționale de vizionare a programelor TV.

Cercetarea arată în mod clar o schimbare pe piața TV, prin faptul serviciile pe bază de abonament devin de larg consum, în creștere datorită activităților sociale online, precum chat-ul, spun analiștii Motorola Mobility.

Și, deși televizorul rămâne elementul central în majoritatea locuințelor, obiceiurile de urmărire a programelor televizate evoluează odată cu așteptările consumatorilor legate de locul în care conținutul este accesat. Astfel, două treimi din respondenți spun că este destul de / foarte important să poată avea acces gratuit la conținut și pe alte echipamente, nu doar pe televizorul de acasă. Numai 39% spun însă că ar dori un astfel de serviciu pe bază de abonament. Aceasta sugerează faptul că serviciile TV plătite sunt dorite doar pe un televizor și nu sunt indicii că acest lucru se va schimba în viitorul apropiat.

Televiziunea de înaltă definiție pare a fi cea al cărei viitor arată cel mai bine. Dintre telespectatorii chestionați, 75% dețin sau intenționează să achiziționeze în următoarele 18 luni un televizor HD. De asemenea, se estimează că în aceeași perioadă, 25% vor face un upgrade pentru a viziona programe 3D.

Sursa: http://www.capital.ro/detalii-articole/sti...ate-141657.html


New View

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate