Reziliere RCS&RDS Digi (din strainatate)
Last Updated: Jan 21 2020 00:07, Started by
romanasu
, Nov 26 2010 11:35
·
0
#1
Posted 26 November 2010 - 11:35
Problema: se da un abonement la Digi TV. Titularul contractului este in strainatate.
Cum se poate rezilia contractul ? Baietii de la relatii cu publicul sunt de o amabilitate rara. Dupa spusele lor merge doar daca titularul se prezinta personal sau daca ai procura. Cum proprietarul este in strainatate, ambele variante sunt aproape imposibile (sau foarte scumpe). Abonamentul e de cativa ani. La un moment dat, din cauza ca nu a mers rezilierea, nu a mai fost platit; probabil abonamentul a fost suspendat. Acum, dupa un an, au venit unii de la o firma de recuperari datorii, sa ameninte pe acasa, ca ei isi vor banii + penalizarile. Cei de la RDS au spus ca daca se platesc restantele + penalizarile, abonamentul redevine activ si facturile reincep sa curga. Ce solutii sunt ? Se poate face o cerere trimisa prin fax din strainatate ? Sau, daca nu platesc facturile vechi + penalitatile curente, ce se poate intampla ? Cat de mari pot sa ajunga penalitatile ? Pentru 50 de RON neplatiti, dupa 10 ani pot sa ma trezesc cu 10000 RON datorie ? |
#2
Posted 26 November 2010 - 12:23
Sa trimita procura prin fax, oricum in chestiile astea trebuie putina responsabilitate, se plateste orice factura emisa.
|
#3
Posted 26 November 2010 - 12:25
O procura costa mai putin decat penalizarile + tarifele firmelor de recuperari, nu crezi ? 100 sau 200 ron ar putea costa, din cate stiu eu ..
|
#4
Posted 26 November 2010 - 15:56
Pentru procura ai nevoie de aproape 100 de euro si de timp pierdut/alergatura. Facturile neplatite erau de sub 100 RON, si acuma baietii vroiau 2-300 de RON + nu 5-20 de euro pentru nu stiu ce cartele.
Daca e nevoie de atata alergatura, probabil ca o sa ramana factura neplatita. Sa ii vedem ce pot sa faca. Cum o sa caute ei persoana prin toata lumea sa recupereze cateva milioane de lei vechi. |
#5
Posted 27 November 2010 - 18:55
romanasu, on 26th November 2010, 15:56, said: Pentru procura ai nevoie de aproape 100 de euro si de timp pierdut/alergatura. Facturile neplatite erau de sub 100 RON, si acuma baietii vroiau 2-300 de RON + nu 5-20 de euro pentru nu stiu ce cartele. Daca e nevoie de atata alergatura, probabil ca o sa ramana factura neplatita. Sa ii vedem ce pot sa faca. Cum o sa caute ei persoana prin toata lumea sa recupereze cateva milioane de lei vechi. Povesti din astea auzi mereu la cei care au facut bani frumosi in strainatate cu receptoare cumparate pe numele lor si acum se trezesc cu facturile de la Digi restante. Daca facturile neplatite erau asa cum sustii sub 100 de RON le puteai plati si faceai o cerere de suspendare a serviciului din varii motive ( fie ca nu mai locuiesti la adresa unde a fost montat echipamentul, fie ca s-a furat..au existat nenumarate cazuri din astea). Se facea o simpla cerere catre responsabilul Digi sau managerul filialei respective in numele tau cu o copie de buletin prin care te angajai sa achiti restantele si sa inapoiezi cartela sau sa achiti contravaloarea ei ( cei 20 de euro fara TVA), era destul de simplu si contractul inceta. |
#6
Posted 02 December 2010 - 11:02
NeaBachus, on 27th November 2010, 18:55, said: Povesti din astea auzi mereu la cei care au facut bani frumosi in strainatate cu receptoare cumparate pe numele lor si acum se trezesc cu facturile de la Digi restante. Daca facturile neplatite erau asa cum sustii sub 100 de RON le puteai plati si faceai o cerere de suspendare a serviciului din varii motive ( fie ca nu mai locuiesti la adresa unde a fost montat echipamentul, fie ca s-a furat..au existat nenumarate cazuri din astea). Se facea o simpla cerere catre responsabilul Digi sau managerul filialei respective in numele tau cu o copie de buletin prin care te angajai sa achiti restantele si sa inapoiezi cartela sau sa achiti contravaloarea ei ( cei 20 de euro fara TVA), era destul de simplu si contractul inceta. Baietii de la RDS de la relatii cu clientii sunt foarte amabili. Ultima data, nu au vrut sa auda nimic; daca nu e titularul prezent sau nu ai procura, te expediaza repede sau nu iti mai raspund la intrebari. Poate mai incerc odata sa vorbesc cu surzii; sau, treaba lor, sa se descurce ei cu justitia romana si internationala. romanasu, on 2nd December 2010, 11:00, said: Baietii de la RDS de la relatii cu clientii sunt foarte amabili. Ultima data, nu au vrut sa auda nimic; daca nu e titularul prezent sau nu ai procura, te expediaza repede sau nu iti mai raspund la intrebari. Poate mai incerc odata sa vorbesc cu surzii; sau, treaba lor, sa se descurce ei cu justitia romana si internationala. |
#7
Posted 02 December 2010 - 11:32
degeaba mai vorbesti odata, astea sunt regulile, titularul de contract cu buletinul sau procura notariala !
|
#8
Posted 21 January 2020 - 00:07
dar daca titularul a decedat, urmasul a lasat o copie dupa certif. de deces si totusi duoamna de la ghiseu zice ca-i trebe si originalu' c-altfel nu se poate ... ce mai se poate face?
urmasul a plecat in diaspora dupa înmormîntare si normal. cu original cu tot plata s-a facut si pe ian. cu toate ca decedata nu s-a mai putut uita la tv din 10 ian |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users