![]() |
Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Cauciucurile de iarna devin obligatorii.
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/icon_users.png)
#92
Posted 20 October 2010 - 18:37
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
#93
Posted 20 October 2010 - 18:49
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Pneurile de iarna/vara sunt doar pentru masini puternice, pentru restul sunt pierdere de timp si bani. ![]() ...si centura de siguranta e inutila pentru oras, ca oricum se circula cu viteze mici la cat de aglomerat este, ...si luminile aprinse pe sosele sunt inutile, ca oricum e zi afara, ...etc. Solid logic. Not. Io zic asa: sa intre legea in vigoare, dupa care lasam selectia naturala sa traga linie. Nu-i nevoie de controale peste controale. Ai comis accidentul, se uita la cizmele masinii: daca-s de iarna, plateste asigurarea; daca nu-s, plateste zgarciobu'. Ai blocat drumul, se uita la cizmele masinii: daca-s de iarna, esti safe; daca-s de vara, marchezi banu' gros. Simplu. Dupa o iarna cu legi de-astea, sa vezi cum scade numarul de masini pe sosele, ca aia care n-au bani de gume noi sau is pur si simplu ignoranti, dupa ce repara o masina pe cashcavalu' propriu, sigur nu mai au bani s-o dea la reparat si pe-a lor. LE: Bine, in americanistan, aia-s oricum dusi cu pluta. In zonele unde, de regula, nu ninge, (ex.: Lalaland) cand totusi ninge 5 cm, inchid scolile si gata, paralizeaza traficul. Acolo unde ninge, ninge groaznic, si nici 2 perechi de lanturi legate me mama gumelor de iarna nu te salveaza. Uite cum se distreaza americanezii iarna: Funny shit ![]() Edited by Bwwlan, 20 October 2010 - 18:56. |
#94
Posted 20 October 2010 - 19:14
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Nu sunt deacord cu obligativitatea pneurilor de iarna. Majoritatea masinilor noi (adica toate in afara de cele sport) vin cu pneuri all-season. All-season duc fara probleme iarna din Romania, poate cu exceptia judetelor de munte. Da, cu pneuri de iarna masina vrea mai multa talpa pana derapezi, dar oricum nu poti merge atat de repede din cauza mediei din trafic. Pneurile de iarna/vara sunt doar pentru masini puternice, pentru restul sunt pierdere de timp si bani. Huck tu esti o vesnica sursa de umor... replicile tale sunt extraordinare... apropos, tu de cand nu ai mai condus prin Romania iarna? apropos, azi am vazut un Opel Astra break in fata mea care avea pneuri de vara, directionale, montate invers ![]() ![]() PS- ti-am zis mai sa te limitezi la tehnologie pe care chiar o cunosti si sa nu te bagi in altele? ![]() |
#95
Posted 20 October 2010 - 19:52
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Io zic asa: sa intre legea in vigoare, dupa care lasam selectia naturala sa traga linie. Nu-i nevoie de controale peste controale. Ai comis accidentul, se uita la cizmele masinii: daca-s de iarna, plateste asigurarea; daca nu-s, plateste zgarciobu'. Ai blocat drumul, se uita la cizmele masinii: daca-s de iarna, esti safe; daca-s de vara, marchezi banu' gros. Simplu. Pe scurt eu estimez asa din avion ca daca in momentul de fata 10% merg fara nici o asigurare atunci 30-40% sint total indiferenti la riscul ca intr-un anotimp anume, in anume conditii s-ar putea sa nu plateasca asigurarea. |
#96
Posted 20 October 2010 - 19:55
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Nu sunt deacord cu obligativitatea pneurilor de iarna. Majoritatea masinilor noi (adica toate in afara de cele sport) vin cu pneuri all-season. All-season duc fara probleme iarna din Romania, poate cu exceptia judetelor de munte. Da, cu pneuri de iarna masina vrea mai multa talpa pana derapezi, dar oricum nu poti merge atat de repede din cauza mediei din trafic. Pneurile de iarna/vara sunt doar pentru masini puternice, pentru restul sunt pierdere de timp si bani. tu te auzi ce spui ? pana si o masina de 60cp,ajunge lejer la 40-50km/h,viteza mai mult decat suficienta pt a derapa,viteza mai mult decat suficienta pt a pupa in fund masina din fata |
#97
Posted 20 October 2010 - 20:03
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Sigur.... ![]() ...si centura de siguranta e inutila pentru oras, ca oricum se circula cu viteze mici la cat de aglomerat este, ...si luminile aprinse pe sosele sunt inutile, ca oricum e zi afara, ...etc. Solid logic. Not. Folosirea centurii de siguranta inseamna in caz de accident diferenta intre viata si moarte. Diferenta intre pneurile all-season si cele de iarna este ca ultimele iti permit sa iei curbele cu 5mph mai mult si sa ai un accident mai nasol odata ce ai pierdut aderenta. Cand aderenta e proasta si vizibilitatea ca si inexistenta prudenta este mult mai utila decat performanta. Bwwlan said: LE: Bine, in americanistan, aia-s oricum dusi cu pluta. In zonele unde, de regula, nu ninge, (ex.: Lalaland) cand totusi ninge 5 cm, inchid scolile si gata, paralizeaza traficul. Acolo unde ninge, ninge groaznic, si nici 2 perechi de lanturi legate me mama gumelor de iarna nu te salveaza. In michiganistan nu e chiar atat de rau, lumea e in general pregatita pentru ca in fiecare an sunt intre 4 si 6 luni de zapada, cam cu 2 luni mai mult decat in Romania. Iar dezapezirea merge destul de bine, desi la sfarsitul iernii soselele arata ca dupa bombardament, dupa atata sare, nisip si trafic greu (in state marfa merge pe sosea in loc sa mearga cu trenul). |
#98
Posted 20 October 2010 - 20:06
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
vorbe culese din zapada :
eu ies ca am esp (a trebuit sa venim 3 ca sa il impingem) eu am 4x4 (in 3 insi nu am reusit sa il scoatem si ghinion am plecat mai departe) eu nu imi pun ca nici ceilalti nu au si daca eu franez de ca sa ma lovesca altul in spate fara cauciucuri acum sincer as prefera ca asigurarile sa nu despagubeasca daca nu ai cauciucuri adecvate. si hulk socrul meu are all season pe astra. masina sa miscat binisor la viteze mici , dar cand a fost vorba sa urcam o panta ghinion , a trebuit impinsa. masina mea are fulda montero de iarna si nici macar nu a guitat cand am urcat panta. credema e diferenta mare intre all season si iarna , mai ales iarna trecuta. |
#99
Posted 20 October 2010 - 20:12
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Uite cum se distreaza americanezii iarna: Funny shit ![]()
Opel Astra break in fata mea care avea pneuri de vara, directionale, montate invers ![]() pot sa jur ca am tractiune mai buna cu rotile de iarna cand dau cu spatele. dunlop m3. |
#100
Posted 20 October 2010 - 20:13
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Daca procentul celor fara anvelope de iarna ar fi dupa aceasta reglementare la un 20-30% ar fi ideal !
Ce este drept romanul a inceput sa simta `gustul` anvelopelor de iarna dar asta dupa ce ele au fost mediatizate mai mult. Un alt motiv ar fi faptul ca `umbla vorba prin sat` precum ca cei care conduc masini cu anvelope de iarna sunt mai instariti sau mai cu capul pe umeri in timp ce soferii care conduc masini cu anvelope de vara sunt saracii etnobotaniste comuniste ! (fara nicio referire la nimeni.....doar asa am auzit cand m-a intrebat cineva de anvelope ![]() Edited by polizei, 20 October 2010 - 20:22. |
|
#101
Posted 20 October 2010 - 20:14
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Huck tu esti o vesnica sursa de umor... replicile tale sunt extraordinare... apropos, tu de cand nu ai mai condus prin Romania iarna? apropos, azi am vazut un Opel Astra break in fata mea care avea pneuri de vara, directionale, montate invers ![]() ![]() PS- ti-am zis mai sa te limitezi la tehnologie pe care chiar o cunosti si sa nu te bagi in altele? ![]() haha, full disclosure: n-am mai condus de mult timp iarna in romania (ce sens are sa vii acasa toamna sau iarna cand totul e gri si acoperit in jeg?), dar cei de acasa tot timpul imi spun cat de scurte sunt acum iernile in Romania fata de acum 10 ani. Recunosc si ca in ultimii ani am condus masini 4x4, desi din cand in cand ma dau si cu masina sotiei (fwd) si n-am avut nici o problema iarna. Nici nu-mi trece prin cap sa-mi pun cauciucuri de iarna. Apropo, ma ia durerea de cap cand vad toate prastiile cu pneuri de vara, la ce le trebuie frate? merg cu zgarciul pe circuit sa-i stoarca ultima sutime de secunda? Iar astia care merg cu pneuri de vara iarna sunt candidati pentru premiile Darwin, donatori de organe. |
#102
Posted 20 October 2010 - 20:20
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
-------------------------------------------
cauciucurile all season sunt la misto. nu le testeaza nimeni sa vada daca chiar fac ceva iarna sau altadata ori ba. trebuie sa indeplineasca niste chestii simple si la obiect dar care nu au neaparat vreo treaba cu realitatea. chestii pe care le-a uitat dar se gasest. ceva de genul 20% din suprafata santuri si alte treburi.
`umbla vorba prin sat` precum ca cei care conduc masini cu anvelope de iarna sunt mai instariti ...si tin sa arate asta si vara ![]() cel putin 3 masini in parcare ce au trecut vara cu cauciucuri de iarna. Edited by undercoverbrother, 20 October 2010 - 20:30. |
#103
Posted 20 October 2010 - 20:21
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
all seson = te fac sa te simti sigur iarna dar e doar o gluma
cele de iarna sunt dedicate , intradevar costa ceva in plus dar nu cred ca asta e cea mai mare problema celor care stau la bloc ci depozitarea . mai e si categoria de soferi care circula 3000 km/an cu masina personala , la acestia nu stiu ce sa le recomand .... m-am echipat si eu de iarna , am cumparat 6 amvelope si au costat 900$ bucata ![]() |
#104
Posted 20 October 2010 - 20:23
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
@huck:Gandeste-te doar ca un set de pneuri all season, pe langa faptul ca nu-ti asigura performante bune pe nici o suprafata, fiind facute sa ofere cate putin pe toate, se si tocesc mai repede vara decat cele de vara...iar iarna , efectiv ajung sa se rupa mici bucatele din ele (cel putin la cele care, desi allseason, sunt summer oriented). Asta inseamna ca un set de cauciucuri din astea, le termini in 50.000 km maxim. Deci in 100.000km, dai bani pe doua seturi de cauciucuri. Daca ai un set de cauciucuri de vara bune, se tocesc in 70.000km (chiar peste) iar un set de iarna ..tine lejer 5 ierni....adica minim 40.000km. Faci in total 110.000km minim, cu doua seturi de cauciucuri separate. Pai unde-i economia sa mergi cu all season? Ca alea mai brand, nici macar nu-s mai ieftine decat alea de sezon?
Sa mai spun si ce pocnitori vin in general stock pe masini? L.E.: E adevarat ca daca esti prudent, te descurci si cu cele de vara. Dar orice om poate gresi, iar iarna...juma' de secunda de neatentie inseamna metri buni in plus la o franare...metri in care, niste cauciucuri bune fac diferenta. Sa-ti mai spun cati ciumpalaci zac pe soselele noastre? Cati oameni care desi conduc masini manuale....habar nu au sa jongleze cu un ambreiaj? Edited by richelieu, 20 October 2010 - 20:25. |
#105
Posted 20 October 2010 - 20:33
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
all seson = te fac sa te simti sigur iarna dar e doar o gluma cele de iarna sunt dedicate , intradevar costa ceva in plus dar nu cred ca asta e cea mai mare problema celor care stau la bloc ci depozitarea . mai e si categoria de soferi care circula 3000 km/an cu masina personala , la acestia nu stiu ce sa le recomand .... m-am echipat si eu de iarna , am cumparat 6 amvelope si au costat 900$ bucata ![]() da ce ai frate? kamaz? la 3000 de km pe an, clar de iarna pentru tot anul. nici nu cred ca se grabesc prea tare cand merg incat sa faca explozie vara si nici nu apuca sa se toceasca iar iarna, poate au vreo urgenta si vor sa poata folosi masina. Edited by undercoverbrother, 20 October 2010 - 20:40. |
|
#106
Posted 20 October 2010 - 20:46
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
am mers pe gheata serioasa prin oras(cand nu indrazneau decat putini sa se incumete), am depasit trecand peste "dune" de zapada formate "intre roti", prin sleauri de gheata in parcare,pe stradute cu zapada, toate astea prin oras, si nu am simtit ca vreau alte cauciucuri decat cele de vara. dupa cum spuneam, cand oi bloca sau incurca circulatia atunci sa fiu amendat triplu, sunt de acord.
Edited by Dominator_rlz, 20 October 2010 - 20:49. |
#107
Posted 20 October 2010 - 20:59
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
atunci sa fiu amendat triplu, sunt de acord. |
#108
Posted 20 October 2010 - 21:05
![](https://forum.softpedia.com//public/style_images/classic/post_offline.png)
Sincer vorbind despre treaba cu cauciucurile de iarna/vara: In iarna cat m-am fatait cu cele de vara nu am avut probleme , n-am ramas pe nicaieri DAR am plec la vreo 250 km pe viscol si ninsoare zdravana , si la orice hop sau glod de gheata trebuia sa fiu pe felie sa iau contra de volan ca topaia spatele ca toate alea (aproape de Harsova a inceput sa danseze usor de spate stanga dreapta si de piscam un pic frana direct la sant eram, aveam 35-40km/h) iar in rest cu 50-60 am mers constant, nu mai zic ca am facut vreo 8 ore pana la Tecuci terminat de oboseala .Am oprit pana la urma undeva sa scot presiunea din ele,intr-o parcare langa Slobozia si atunci a fost o idee mai bine .Pe centura BR erau o gramada cazuti de pe sosea(e ca un dig) ca era polei, si s-or fi aruncat mai tare la mers .
Sunt ferm convins ca de aveam cauciucuri de iarna mi-ar fi fost mai usor. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users