Mercedes Cobra W123
Last Updated: May 08 2018 13:09, Started by
Meridius
, Jul 27 2005 09:22
·
0
#1
Posted 27 July 2005 - 09:22
As vrea sa incepem un topic pentru discutii intre toti pasionatii de Mercedes-uri W123. Puncte slabe, puncte forte, sfaturi, consum optim, review-uri.
Pentru inceput am sa incep eu cu o intrebare - recent am cumparat un Mercedes 300TD cu motor diesel de 3000cmc in stare foarte buna. A verificat cineva consumul la modelul asta - cam cat ia in oras/afara si care este viteza optima in afara pentru un consum ok? |
#2
Posted 25 January 2006 - 10:36
buna alegere meshtere !din ce am vazut in poza aia arata destul de bine pt o cobra din zilele astea. eu am avut un merceds 123 240D sedan. a fost prima mea masina si pe care am primit-o de la tatal meu dupa ce si-a luat alta. a mea avea in jur de 500.000km si nu avea motorul facut niciodata, deci iti dai seama ca sunt adevarate tancuri! in legatura cu consumul nici eu nu prea stiu ce sa iti spun, depinde foarte mult si de cum mergi cu ea. consuma ceva in jurul la 7-8%.cea cu motor de 2,4l. probleme prea mari nu au general, dar te sfatiuesc sa ii faci neaparat un schimb de ulei si filtre la motor si la servo(aproape nimeni nu stie ca are un filtru mic pt uleil de servo care se afla in baia de ulei de servo, aia micuta). la o masina asa veche de de asteptat sa mai cedeze garnuiturile, cam toate in general, partea bune e ca gasestide cumparat fara probleme.dak nu noi, totdeauna gasesti la dezmembrari. trebiue sa ai grija cu ambreiajul care e hidraulic si iti poate creea ceva probleme cu franele. in rest nu am avut niciodata probleme majore, doar chestii simple pe care le-am rezolvat singur. inchiderea centralizata s-ar putea sa nu mai functioneze, dar tinand cont de vechime si de faptul ca functioneaza pe aer, nu e un motiv de ingrijorare, dar te poate costa destul de mult sa o repari. un schimb de bujii nu ar strica, dar sa fie niste bujii bune. eu aveam bujii bosch pe eu si nu mi s-a intamplat sa nu porneasca oricat de frig ar fi fost afara. un punct slab al lor este caroseria si protectia impotriva ruginii, probabil pe vremea aia nu se gandeau ca la ora actuala vor mai exista masinile astea. oricum poti avea multa bataie de cap cu rugina, la mine asta a fost si motivul pt care am vandut masina. de obicei apare rugina in partea de jos a portierelor, pe la praguri, aripi si arcul interior al aripilor spate, de fapt apare cam peste tot.plus de asta se observa imediat pe masina alba, ca si in cazul meu.de obicei lumea e reticenta la masini de genul asta, cica's prea mari sau e chestia cu tractiunea pe spate si de fapt nu isi dau seama cat de reusit e ste modelul asta, dupa parerea mea de 100 de ori mai bun decat un 190 de exemplu. in 1978 nemtii faceau masini de genul asta cu geamuri electrice, are conditionat, piele, si romanii faceau batrana dacie in care inghetai de frig ca nici macar caldura nu da. am vandut mecedes-ul in aprilie 2005 cu 3000E cu 500.000 km la bord si actualul proprietar a fcut deja in ca 60.000km si nu are absolut nici o problema. parerea mea ca dak nu ar fi problema ruginii, masinile astea nu au moarte. visul meu e ca peste vreo 5-6 ani sa imi aduc o cobra din strainatate, un 280E pe la 100.000km, sper sa il gasesc.
iti doresc sa il stapanesti cu placere |
#3
Posted 13 September 2006 - 22:15
nush daca mai citeste cineva asta, da' oricum, vreau sa zic ca am avut trei cobre, si ca dupa mine e cea mai buna masina din lume. Ultima, din 1980, i-am dat-o lu' socru-miu, si cred ca o s mai mearga cu ea vreo 10 ani cel putin . Motoru' i l-am facut o data, si am mai avut probleme cu pompa de ambreiaj, a trebuit sa iau una noua. vezi ca are un filtru de motorina in rezervor, si se mai infunda, trebuie curatat. S-o stapanesti sanatos.
|
#4
Posted 17 September 2006 - 17:16
Mercedes cobra RULZ.
E unu la mine la tara din 1978 ,diesel, 300D cred, ma rog important e faptul ca aceasta masina din 1990 de cand a ajuns in Romania nu face altceva decat sa care pepeni, cartofi pe scurt legume,fructe si cereale. Nu s-a stricat (sa ramana in drum) niciodata. In 1997 cand s-a stricat kilometrajul avea 600000 km . Nu imi place faptul ca e zgomotoasa dar e extraordinar felul in care absoarbe gropile. |
#5
Posted 21 September 2006 - 12:12
Absoarbe gropile? Bine zis.
Revin cu "vesti". Dupa ce am vandut Estate-ul alb de frica impozitelor nu m-am putut abtine si am facut-o din nou lata: am cumparat regele Cobranelor - un Mercedes-Benz 500 Sel cu motor Diesel OM 617.912 tot de 3000 cmc. Motorul a fost refacut recent, si refacut de un mester bun - cand l-am luat torcea de nu-l auzeai de la 2m cu capota ridicata. Am fost convins ca sunt langa un E class diesel din 2000 si nu langa un batran motor de Cobran din '84. E adevarat ca are totul schimbat, pompa de tip nou, injectoare noi, samd. Partea proasta este ca acum, dupa vreo 3 sapt de mers prin Bucuresti bara la bara, au inceput sa se cam auda injectoarele dimineata la rece. Fie e motorina proasta fie s-a saturat masina de vit 1a (am auzit ca motoarelor astea cu antecamera le cam place sa fie turate). Oricum acum caut un aditiv de motorina bun sa rezolv problema pana nu se acutizeaza. Pentru toti posesorii de Cobrane - numai bine si cat mai multi km fara probleme! Image_62.JPG 140.9K 535 downloads Image_61.JPG 134.38K 375 downloads IMG_2665.JPG 95.47K 392 downloads |
#6
Posted 02 October 2006 - 13:14
Hello!...nu stiu daca se mai citeste asa ceva pe ici..
is nou si am si eu o intrebare.. am un w123 200D din 1984..akuma lam bagat in service pentru refacerea caroseriei, si cu ocazia asta am zis ca imi refeat si interiorul. masina ii super(ma refer la motor-are 700000 km la bord si motorul a fost facut niciodata, si nici nu consuma ulei). intrebarea mea este daca are cineva vreun manual pentru asa ceva,ma intereseaza partea electrica, mai ales bordul. am cautat pe net dar nimic ce imi trebuie mie nu este.imi trebuie schema electrica a bordului(as vrea sa imi schimb cablajul). si mai am nevoie de o poza cu bordul(indicatoarele de bord),vreau sa il modific um pic si imi trebuie pt montaj... daca ma poate ajuta cineva ma puteti contacta pe [email protected] e cineva din oradea ii si mai bine.. mersci! |
#7
Posted 03 October 2006 - 14:13
Incearca pe http://mb.braingears.com/ - ai acolo tot manualul de service pentru MB W123. Paginile trebuie incarcate direct (link-urile nu fuctioneaza asa ca trebuie sa incarci paginile din linia de comanda - ex. pentru W123 dai http://mb.braingears..._DISK1/program/ si de acolo mergi in folder-ul care te intereseaza.
Pentru orice altceva si sfaturi mai "customized" incearca http://www.mercedesshop.com/shopforum/ - probabil cea mai mare si mai buna sursa de informatii despre masinile astea. Good luck, Mircea |
#8
Posted 04 October 2006 - 08:08
Mesci Mircea...stiam de o adresa ca aceasta (cu manual) dar era ceva asemanator si nu avea atatea..din nefericire pagina nu mai exista...
Am gasit ceea ce imi trebuia..dar tor nu gasesc o imagine buna pentru modificarea indicatoarelior de bord...asa ca ma voi apuca sa desfac un bord de indicatoare si ams a le scanez...ma vb..sper sa nu se inchida aceasta sectiune..daca mai aveti nevoie de lamuriri asupra la ceva nu ezitati sa scrieti Have a nice day! |
#9
Posted 04 October 2006 - 10:17
razvybb, on Oct 2 2006, 14:14, said: Hello!...nu stiu daca se mai citeste asa ceva pe ici.. is nou si am si eu o intrebare.. am un w123 200D din 1984..akuma lam bagat in service pentru refacerea caroseriei, si cu ocazia asta am zis ca imi refeat si interiorul. masina ii super(ma refer la motor-are 700000 km la bord si motorul a fost facut niciodata, si nici nu consuma ulei). intrebarea mea este daca are cineva vreun manual pentru asa ceva,ma intereseaza partea electrica, mai ales bordul. am cautat pe net dar nimic ce imi trebuie mie nu este.imi trebuie schema electrica a bordului(as vrea sa imi schimb cablajul). si mai am nevoie de o poza cu bordul(indicatoarele de bord),vreau sa il modific um pic si imi trebuie pt montaj... daca ma poate ajuta cineva ma puteti contacta pe [email protected] e cineva din oradea ii si mai bine.. mersci! am eu un manual Hanes, da' nu stiu cum sa ti-l trimit (are vreo 100 MB). Si nu-nteleg cum vrei sa modifici cablajul? Si de ce? eu am avut o Cobra din '80, si i-am modificat sania aia de la bord, un/de sunt comenzile de la aeroterma, ca aveam model vechi, cu doua butoane Edited by wiseguy76, 04 October 2006 - 10:20. |
#10
Posted 04 October 2006 - 10:28
wiseguy76, on Oct 4 2006, 11:17, said: am eu un manual Hanes, da' nu stiu cum sa ti-l trimit (are vreo 100 MB). Si nu-nteleg cum vrei sa modifici cablajul? Si de ce? eu am avut o Cobra din '80, si i-am modificat sania aia de la bord, un/de sunt comenzile de la aeroterma, ca aveam model vechi, cu doua butoane vreau sa modifica cablajul astfel...sa il inlocuiesc cu unul nou si sa mai adaug cateva instrumente pe colo si sa ii modific um pic structura......daia am nevoie de un manual...am gasit ceva..trebuie sa ma uit mai mult in el...chestia ii ca miar trebuie ceva mai detaliat si cu imagini... am modificat si eu comenzile la aeroterma mai demult dar nuo fo cine stie ce...aku vreau sa le modific dinou si sa le pun individual pe fiecare... manualul nu stiu cum sa mil trimiti...bnumai asa ca folosesti un dc si imi spui cand intri si ma pun sa il dau jos sau imi spuiu de unde ai lai luat...ma poti contacta pe mail sau messenger la [email protected]... Merci wiseguy76 |
|
#11
Posted 11 September 2007 - 00:37
Salutare!
Va rog foarte mult,pe cei care sunteti pasionati ai Mercedesului w123 sa ma ajutati cu o carte tehnica,o carte de sevice.Aceste masini m-au impresionat si din fericire am surpriza sa constat ca sunt foarte multe pe strazi,in stare buna si chiar ma gandeam sa-mi cumpar si eu una,mai ales ca piese se gasesc in magazine.Am gasit un 240 D foarte elegant dar am nevoie de carte tehnica deoarece nu prea sunt pecializat in motoare diesel,cu toate ca imi plac mai mult ca benzinarele pe care le cunosc cat de cat. Daca cineva poate sa ma ajute,ii sunt recuoscator. PS: Cel mai potrivit ar fi in limba engleza daca aveti dar nu strica si in german,dee dregul masinii o pot invata Cu stima |
#12
Posted 28 September 2007 - 07:03
Salut,
Eu am gasit pe net un ftp cu niste manuale de Mercedes. Adresa este: ftp://89.42.16.6 Asadar, introduci in browserul tau (Internet Explorer, Mozilla firefox sau ce ai) adresa de mai sus, iar mai apoi iti va cere username-ul si parola. Acestea sunt: username:readonly password:read21onl1 |
#14
Posted 11 November 2007 - 17:01
flax1000, on Sep 28 2007, 07:03, said: Salut, Eu am gasit pe net un ftp cu niste manuale de Mercedes. Adresa este: ftp://89.42.16.6 Asadar, introduci in browserul tau (Internet Explorer, Mozilla firefox sau ce ai) adresa de mai sus, iar mai apoi iti va cere username-ul si parola. Acestea sunt: username:readonly password:read21onl1 |
#15
Posted 11 December 2007 - 11:30
Salutare!
Ma bucur sa gasesc aici pasionatii Cobrelor Diesel. Eu as fi vrut sa-mi iau in studentie masina asta, dar nu am reusit. Asa ca o iau acum dupa ce am terminat cu scolile. Ce parere aveti de un 200D din 1978 mancat de rugina la praguri dar cu motorul pe la 200.000km. Tocmai s-a dus placa de presiune de la ambreiaj dar vanzatorul a promis ca o schimba el inainte sa-mi dea masina. Cat de costisitor si de dificil e sa schimbi pragurile si pasajele de la aripi? Multumesc anticipat si sper sa revin cu poze in curand! |
|
#16
Posted 24 May 2008 - 20:09
Salut, poate sa-mi dea si mie careva o schema cu partea electrica pentru un w123 200D? M-ar ajuta ff mult! Merci! pe email odiekore at yahoo.com.
|
#17
Posted 21 July 2008 - 09:33
Asta-i una din mașinile la care visez (dacă nu cumva o să-mi iau un "Mercedes" "coadă de rândunică" din anii '60 - Diesel, bineînțeles).
Întrebare stupidă: în câte secunde ajunge Cobra Diesel de la 0 la 100 km/h? |
#18
Posted 09 August 2008 - 09:56
Apropos, am mers cu o Cobra Diesel prin 2001-2002 când încă mai erau folosite ca taxiuri și era o mașină splendidă. Nici nu se compara cu tomberoanele din ziua de azi.
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users