Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Masina veche sau indatorat in ban...

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...

Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...
 Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...

RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...
 Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...

Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...
 lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...

Camera auto DVR PNI Voyager S2600...

Cartelul din Carpati - mafia PNL ...
 

AC3 sound

- - - - -
  • Please log in to reply
6 replies to this topic

#1
dekro

dekro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 114
  • Înscris: 14.08.2002
Va rog ajutati-ma!

   Cum pot sa transform la un film avi,divx,mpg sunetul in AC3
   Sunt incepator in aceste chestii.
    :help:

#2
Darlock

Darlock

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 256
  • Înscris: 04.06.2002
O metoda:

Salvezi track-ul audio ca wav(VirtualDub). Re-Codezi track-ul audio ca AC3 (Digigram) si le lipesti la loc (VirtualDub).

Scule: VirtualDub/NanDub, Digigram Multichannel Encoder (il ai deja).

Success.

#3
dekro

dekro

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 114
  • Înscris: 14.08.2002
I-ti multumesc pentru raspuns,dar te rog frumos sa-mi explici cum le lipesc la loc cu VirtualDub si ce versiuni de VirtualDub,NanDub
i-mi trebuesc,pentru ca sunt mai multe.

     Multumesc anticipat.

#4
Darlock

Darlock

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 256
  • Înscris: 04.06.2002
Deci:
1. cum
In VD sau ND (diferenta intre ele este legata de VBR). deschizi filmul. Setezi video pe "direct stream copy". La audio selectezi  wav audio si iti alegi fisierul prelucrat AC3. Alegi aceeasi obtiune: "Direct stream copy". +, alegi un nume si o locatie. Asta-i tot.