Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Ajutor la alegere ML, X5 sau Q7
Last Updated: Dec 16 2011 19:49, Started by
adacarla
, May 18 2010 21:27
·
0
#19
Posted 19 May 2010 - 09:27
#20
Posted 19 May 2010 - 09:36
Cauta bre un LC200 V8 diesel, SH la maxim 2 ani si vreo 30.000 km si termina cu prostiile. (Asta daca vrei "offroad" )
|
#21
Posted 19 May 2010 - 10:50
adacarla, on 19th May 2010, 08:34, said: Vreau masina cu garda inalta cu spatiu interior.......nu merg pe dune de nisip sau drum forestier...... Apropo de perne de aer.......Oare numai Q7 are asa ceva dar ML airmatic nu are ? Singurul cu garda fixa este X5 . "ionut ionut" - am vazut ca parerea ta de tinuta la drum ....Q7 peste ML.....toti pe forumurile auto spun de ML ca la capitolul confort si tinuta de drum este primul ...... mai eu le-am condus si iti spun ce am simtit are si ML suspensie reglabila insa nu se lasa atat de jos si nici nu urca la fel de mult precum suspensiea de la q7 am condus Ml 320cdi jante 17,suspensie pneumatica si q7 4.2tdi s-line jante 20,suspensie pneumatica si iti zic fara sa exagerez la q7 materialele sunt mai bune,spatiu este mai mare,iti gasesti mai bine pozitia in scaun ,absoarbe gropile mai bine decat Ml-ul si avea jante pe 20,la fel pe curbe mi-a placut mai mult q7 la Ml m-au deranjat f mult oglinzile,sunt f mici,pozitia schimbatorului (este la volan),amplasarea semnalului -mi s-a intamplat de 2-3 ori sa dau peste pilotul automat la q7 marimea,greu de parcat pe stradutele aglomerate iar Ml-ului iar trebui un motor mai mare,3.0 cdi 224cp nu este f vioi din cate ai scris,adica pt nevoile tale oricare ar fi buna,insa sa-i cunosti limita fiecareia |
#22
Posted 22 May 2010 - 20:20
adacarla, on 18th May 2010, 22:27, said: Salut toti participantii acestui forum....., sunt nou "prin zona" , motivul este pentru a primii cateva sfaturi de la cei care cunosc si au avut contact cu aceste masini.... Deci....Am la dispozitie niste banuti si doresc achizitionarea unui SUV . Pretentia mea este ca indiferent ce ar fi , il vreau model nou 2009 - 2010 . Daca cineva are ceva concret de spus , astept cu interes..... Buget maxim 55 mii Euro. ca si masina de fite... mi se par urate toate... poate ML sa mai fie cumva, in rest... vezi ca la 55 de mii iti iei un landcruiser nou, destul de dotat. doar ca nu are nume cu prestanta, in rest eu personal l-as prefera in locul germanelor... |
#23
Posted 25 May 2010 - 14:55
adacarla, on 19th May 2010, 08:34, said: Apropo de perne de aer.......Oare numai Q7 are asa ceva dar ML airmatic nu are ? - q7 - spatiu mai mare, performante acceptabile in afara soselei, suspensie putin mai dura - ml - spatiu mai mic, foarte confortabil, foarte perfomant in teren accidentat cu pachetul off-road x5 e un soi de seria 5 cu xdrive ceva mai ridicat ideal pt. ce vrei tu probabil ca e GL, dar ala e scump rau de nou (de la 66k eur in sus).. iar o varianta buna(poate cea mai buna) e si touareg-ul (cel putin cel vechi, de asta nou nu stiu) reovel, on 18th May 2010, 23:43, said: Ti-as recomanda Duster. Varianta full, diesel. clausio, on 19th May 2010, 09:31, said: Daca vrei SUV dar cu capabilitati off-road atunci merita sa te uiti la o Toyota Landcruiser. Bugetul iti permite. reovel, on 18th May 2010, 23:43, said: Eu nu prea vorbesc din auzite: am si eu un Touareg, iar performantele in offroad sunt comparabile cu Duster. Edited by gtk, 25 May 2010 - 14:59. |
#25
Posted 29 May 2010 - 09:03
Nu este bine sa fiti invidiosi . Daca omul vrea masina de lux si isi permite , foarte bine sa isi cumpere. Nu mai postati comentarii de genul "de ce nu iti iei Dacia Duster / Suzuki gv?" . Stiti foarte bine ca astea nu sunt masini de lux. Doriti ca omul sa isi cumpere dacie pentru ca voi nu va permiteti o masina scumpa.
Romanului tot timpul ii pasa mai mult de capra vecinului . Revenind la masina as alege x5-ul. Totusi ti-as face o propunere. Ce ai zice de un Mercedes Benz GL (SH) ? E spatioasa , luxoasa , frumoasa si este destul de capabila in offroad daca nu iti este mila sa o murdaresti. toteudinnou, on 18th May 2010, 22:30, said: As cumpara 5 Duster. Tu mergi cu 5 masini deodata ? =)) Edited by Ionut10C, 29 May 2010 - 09:04. |
#26
Posted 31 May 2010 - 08:48
Am facut o pauza de cateva zile la acest subiect , ....motivul , am fost si am facut test drive cu ML 350 - suspensie peumatica , X5 si de la o cunostinta Cayenne benzinar parca 4.8 turbo , ca diesel nu am avut de unde sa-l scot -
Concluzia : Am ramas cu gandul la ML dar sa cumpar Cayenul.....daca intelegeti ideea ... In Cayenne spatiul putin mai mult, tinuta la drum superioara ML-ului, nu pun in discutie acel benzinar la consum ca daca il iau , ar sa fie diesel. Din cate am citit peste tot ar fi un consum mai mic decat ML-ul.... Cayenne superior si la partea off-road....surpriza - are 3 diferentiale.... As ramane pe Cayenne diesel, ce parere aveti....? Si sa nu uit ... 239 CP si 550Nm Edited by adacarla, 31 May 2010 - 09:17. |
#27
Posted 31 May 2010 - 19:41
vezi ca a aprut modelul nou,insa costa destul de mult,pretul unui diesel incepe de la 65-66k euro ddp,cu 18-19k euro mai mult decat un x5
eu zic sa te dai si cu un q7 |
#28
Posted 31 May 2010 - 20:36
Am vazut ca a aparut modelul nou....dar ce am mai citit despre el , - este ca nu are aceleasi performante in off-road ca cel anterior....garda mai joasa , aspect mult mai sportiv decat robust fata de celalalt model.
Este si normal sa ma gandesc serios la el .......sa nu mai vorbim de ce bord are , cam bate toate suv-urile la capitolul design la interior.... Concurenta ML 350 CDI airmatic vine tare din urma si imi face cu ochiul....avantaj (cam minor cei drept), ar fi pretul... |
|
#29
Posted 31 May 2010 - 20:46
da si mie imi place borul,bate toate suvurie la ac capitol,insa pretul este destul de mare,65-66k euro pt diesel,daca ii mai pui ceva optionale sunt sanse mari sa ajungi la 80k euro,mai sus parca spuneai ceva de 55k euro
ML-ul din punctul meu de vedere este invechit,este un model aparut in 2006,in care eu m-am simtit mai prost decat in x5 sau q7 de off-road nu stiu de ce iti faci atatea pb,deja daca ai pretentii serioase pt asa ceva eu zic sa te reorientezi |
#30
Posted 31 May 2010 - 21:23
As mai strange cureaua si m-as indrepta spre noul Cayenne.....arata bestial . Problema este ca daca ma uit bine, este si hybridul cam apropiat de diesel la banuti .......ce spui ?
Chestia cu hybridul abia a aparut....dieselul va mai merge ceva vreme buna....Din cate am citit acest model de hybrid (la toate firmele de masini care au asa ceva) , - are o autonomie foarte slaba pe electric , durata scurta de functionare continua si putere mica...... Dintre diesel si hybrid.....DIESEL . |
#31
Posted 01 June 2010 - 00:20
depinde ce dotari ofera,daca dai 83k euro si mai bagi inca 15 in optionale nu merita
|
#33
Posted 20 June 2010 - 21:23
Fratilor...am vazut cayenul nou intr-o parcare....in doua cuvinte....FOARTE DECEPTIONAT .
Nu are o prezenta impunatoare....pare o limuzina inaltata , pare mica fata de primul, am intrebat mai multi pretenari (care nu prea au treaba cu masinile) si nu stiau ce masina e..... Nu spun ca nu o fi performanta sau ce se mai poate spune , dar la capitolul "prezenta" sta foarte prost . Nu mai amintesc de capacitatile off-road fata de precedentul, ca as cere prea mult la cayenul nou in acest domeniu... Oricum , a cazut idea mea de a lua cayenul nou.......raman cu ML 350 airmatic cu dotare AMG . Pentru mine - repet - pentru mine arata mult mai bine, impunator si mare fata de cayenul nou..... |
|
#34
Posted 25 July 2010 - 17:53
si nu faci un jurnal de bord cu masinuta
sa vada si ochiu nostru comportamentul pe termen lung sau ai cheltuit banii si ti`a ramas de un duster |
#35
Posted 25 July 2010 - 19:02
Spre surprinderea si invidia lu' matale.....am adus acasa din nemtia dupa muuuuuuuuuulta bataie de cap ML350 airmatic negru din 03.2010 . Singura dezamagire o am in cea ce priveste garda la sol maxima....23-24 cm.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users