Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Duster 1,6 4x4 Laureate si urmatoarele...
Last Updated: Apr 17 2024 15:42, Started by
furiousdoc
, May 17 2010 14:40
·
1
#1243
Posted 20 July 2023 - 11:01
Am tot spus ca mai fac si eu o actualizare pe aici, poate-mi iese de data asta.
Meganul a fost o masina care mi-a placut de cand a prezentat-o rino. Tin minte ca primul Megane vazut in trafic mi-a lasat o impresie de "wow". Asta de l-am avut eu avea si motorul pe care l-am urmarit de cand l-a anuntat rino - 1.6dci 130 cai. Din pacate dragostea a fost erodata in timp de trancanelile de pe fata si topaielile la schimbat din 1 in 2 la care nu am gasit nici eu si nici cativa mecanici cauza. Asa ca in ianuarie - februarie 2021 ne-am hotarat sa schimbam masina. Initial ma gandeam la un seria 3 wagon diesel si cu cutie automata. La vremea aia se gaseau in jurul a 10 - 12k destule si aveam de unde alege. Frica de sh la 100k km m-a determinat totusi sa caut masina noua. Orientarea era catre ceva de la vag din motive de suspensie (mi-a placut suspensia de la Polo) plus cutie automata. M-am uitat in curtea VW, polo prea mic, golf prea scump. Am trecut pe la skoda, eram chitit pe scala. Am facut un test drive scurt si, cat pregatea nenea de la vanzari oferta, sotia s-a uitat si urcat intr-un kamiq expus pe acolo. Ei i-a picat cu tronc kamiq asa ca am ascultat de jumatatea mai buna a mea. Am renuntat la ideea de dsg pentru ca la serviciu avem 2 polo cu dsg cumparate amandoua in acelasi timp, una merge decent, cealalta imi vine uneori sa-i dau foc. So, cutie automata contra motor mai mare, asa ca am batut palma pentru kamiq de pe stoc, 1.5tsi ambition cu ceva optionale: mirrorlink, scaune incalzite, ac automat, stergatoare si faruri automate. Am dat meganul la buy-back (am pus anunt si pe internet cu un pret mai mult decat decent pentru an, km si dotari, o saptamana cat a fost anuntul activ nu m-a deranjat nimeni cu vreun telefon). Initial am spus ca asteptam sa inceapa rabla, insa rabla se lasa asteptata (si bine am facut, au dat drumul la program la vreo 2 luni dupa ce am luat masina) asa ca am platit masina si in vreo 2 - 4 zile de la plata am ridicat-o de la dealer cu gume de vara (parca efficient grip). Am comandat un set de crossclimate si am dat-o in utilizare. Ce nu are si ma racaie rau ca s-a zgarcit skoda sa puna: geamuri electrice spate. Nu e un inconvenient major, e doar un rant la adresa unei politici de kko. Altfel, dupa cei 52 mii kilometri cati am facut din februarie 2021 pana acum, iulie 2023, nu regretam deloc decizia. Spatiul interior este mult mai generos decat la megane, pot merge in spate 3 adulti fara sa se simta inghesuiti. E mai silentioasa decat meganul, pasagerii dorm foarte bine la drum lung. Mi se pare ca e mai stabila decat meganul desi e mai inalta. Se duce tare repede peste limitele legale de viteza si ajunge foarte usor spre viteza maxima data de constructor. Consumul e foarte ok, la megane am avut o medie de 6.92 in cei 71064 km cat am a fost la mine, la asta am media de 7.41 litri pe 52002 km. Neplaceri cu ea pana acum? A treia lampa de frana s-a crapat, s-a schimbat pe garantie; a crapat din nou si iar s-a schimbat pe garantie. Sper ca asta sa nu faca la fel. A avut si problema cu spatarul scaunului de la sofer de se tot lasa, am dus-o la remediat to pe garantie. Altele nu prea, eventual niste greieri uneori prin bord, lucru destul de deranj cand masina e asa de silentioasa (sa nu avem discutii, silentioasa comparat cu ce am avut inainte, nu cu rolls sau mai stiu eu ce). Pe partea de revizii si intretinere am trecut peste recomandarea producatorului de a schimba uleiul la 30 mii km sau 3 ani si am ales sa schimb la 1 an sau 15 mii km. Cum 15 mii s-au adunat repede, prima revizie a fost prin septembrie 2021. Pana acum am facut deja 3 schimburi de ulei, ultima a fost si cu schimbat lichid de frana la 2 ani. Placute frana am schimbat pe fata la 30 si ceva de mii, pe spate la inca vreo 5 mii dupa. La vreo 45 mii (aprox 2 ani) am descaltat-o de crossclimate care cam imbatranisera, le-am inlocuit cu vector4 de care nu am inca motive sa ma plang. Sa vedem cum or imbatrani si astea. Cat atat momentan. Poze ... mai pe seara. |
#1244
Posted 20 July 2023 - 18:54
Cateva poze cum am promis (nu stiu de ce sunt orientate gresit):
O mica corectie: am gasit poze de la schimbat placute fata, se pare ca le-am schimbat in iunie 2022 pe la 26 mii km si cele de pe spate in septembrie 2022 la aproximativ 33 mii. Attached FilesEdited by jay333, 20 July 2023 - 18:43. |
#1245
Posted 20 July 2023 - 19:34
#1248
Posted 25 July 2023 - 10:59
#1249
Posted 04 September 2023 - 13:34
#1250
Posted 20 September 2023 - 18:35
jay333, on 20 iulie 2023 - 11:01, said:
Sper ca asta sa nu faca la fel. WhatsApp Image 2023-09-20 at 19.30.54.jpeg 222.02K 91 downloads Sa vad ce or zice la urmatoarea revizie care va fi in scurt timp la cum adun kilometri. Si o poza cu o serie cinciuri implinite duminica trecuta: 20230917_172606.jpg 780.21K 91 downloads Edited by jay333, 20 September 2023 - 18:39. |
#1251
Posted 10 January 2024 - 18:42
59575 km - revizie de 60k km cu schimbat ulei si bujii - 1917 lei la Metrotehnica. Le-am zis de lampa a treia de frana care s-a crapat din nou, a ramas ca ma suna cand le vine piesa sa o schimbe in garantie.
Filtrele de aer si habitaclu le-am schimbat eu in 10 minute - 154 lei ambele la Autokarma, Hengst cel de motor si Mann cel de habitaclu (filtru praf PM 2.5, antibacterian si antifungic). Prin noiembrie am reusit sa rup clema de fixare a batului de proptit capota. Prin urmare am comandat din Cehia amortizoare pentru capota - aproximativ 300 de lei cu tot cu transport. 1 saptamana, 4 suruburi si 2 chei mai tarziu mi-am facut capota care sta singura deschisa. 2023-12-16 at 12.32.47.jpeg 222.81K 66 downloads In rest nimic nou de raportat. Masina acum mai mult sta in parcare din motive de folosit transportul in comun spre serviciu si antrenat gleznele pe cei 5 km de la serviciu pana acasa. Luna viitoare urmeaza asigurarile la ea pentru anul 4, astept cu infrigurare, in concordanta cu temperaturile de afara, noile cotatii de la Allianz. Edited by jay333, 10 January 2024 - 18:43. |
#1252
Posted 16 January 2024 - 19:20
59800 km - s-a schimbat in garantie pentru a treia oara stopul suplimentar de frana. Sa vedem cat o tine si asta.
|
|
#1253
Posted 07 February 2024 - 17:27
Am platit politele de CASCO si RCA pentru anul 4: 1074 lei RCA cu decontare directa, 688 euro/3423 lei CASCO - suma asigurata 18917 euro, fara franciza si cu acoperire totala. Asigurator Allianz. Am cerut oferte si din alta parte si am fost siderat de preturile primite. La Asirom, spre exemplu, mi-au dat o prima de asigurare de 990 euro la valoare asigurata de vreo 13k euro. Pentru RCA am primit cea mai "ieftina" oferta de la Grawe - 990 lei fara decontare directa. Asta la B8 si varsta de 40+.
|
#1254
Posted 25 February 2024 - 17:04
Drept cadou de 3 ani masinuta s-a hotarat sa imi faca azi o surpriza:
WhatsApp Image 2024-02-25 at 10.19.11.jpeg 208.01K 62 downloads Vreo idee care ar putea fi cauza? Pe langa cele din poza imi zice si de start/stop indisponibil. |
#1256
Posted 25 February 2024 - 17:31
Multumesc, asta a fost prima mea banuiala. Urmeaza sa o verific/schimb cat de curand.
|
#1257
Posted 26 February 2024 - 21:16
Bateria era. Am comandat ieri de pe emag Varta Blue Dynamic EFB 560 500 064, azi a venit si am montat-o pe masina, dupa ceva km si cateva opriri/porniri am scapat de luminitele de craciun din bord si functioneaza toate normal. 600 lei si juma de ora de demontat/montat.
|
|
#1258
Posted 17 April 2024 - 15:42
62500 km - facut primul ITP (la Dacoserv Salaj - 140 lei in caz ca intereseaza pe cineva; foarte ok domnul inginer). Totul in regula, nimic de remediat/raportat.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users