Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Folie display laptop in Bucuresti?

Pagina Wikipedia

Masina veche sau indatorat in ban...

Incalzire cu Boiler cu PDC + IPAT...
 Salariu de șofer Uber 8000 l...

Problema token semnatura electron...

Incarcator diy China

Unde au disparut tancurile federa...
 RMN Decontat

Jgheab clasic forma "U"- ...

Reparatie plafoniera LED

Problema PC - se blocheaza sau re...
 Notebook HP 840G2 - Upgrade RAM, ...

Defect ciudat Videorecorder Panas...

lege de reglementare a shrinkflat...

Care este cota parte la succesiun...
 

UPC pierde zilnic 500 de clienti

- - - - -
  • Please log in to reply
136 replies to this topic

#1
bello1

bello1

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 793
  • Înscris: 29.11.2009
UPC: Romania, printre cele mai afectate filiale de competitie.

UPC Romania, al doilea jucator pe piata de cablu TV locala, a pierdut in primul trimestru al acestui an aproximativ 46.500 de clienti pe segmentul de cablu analogic, ajungand astfel la 791.100 de abonati.

Toate celelalte servicii oferite de companiae au crescut, cei mai multi clienti fiind atrasi de cablul digital si de ofertele de internet, potrivit raportului financiar al Liberty Global, grupul care controleaza compania.
Astfel, numarul de clienti de cablu digital a ajuns la 245.000 de utilizatori, in crestere cu 14.600 fata de decembrie 2009. In martie anul trecut, UPC avea pe acest segment 147.300 de abonati.
In primele trei luni ale anului, pe segmentul de televiziune digitala prin satelit operatorul a crescut cu circa 1.600 de utilizatori la 182.600 de clienti.
Per total, pe segmentul de televiziune compania a ajuns la 1.219.300 de abonati, in scadere cu 30.300 de clienti fata de ultima luna a anului trecut.
Scaderea cauzata de competitia acerba este printre cele mai mari diminuari inregistrate de operator, o alta filiala la fel de afectata fiind Ungaria, in ambele tari UPC concurand in special cu RCS&RDS si Deutsche Telekom.
Un avans important a fost inregistrat de operator pe segmentul de internet, compania ajungand la 271.400 de abonati, mai mult cu 14.500 fata de decembrie 2009.
Pe de alta parte, telefonia fixa a inregistrat o majorare a bazei de clienti cu 2.400 de utilizatori, in primul trimestru UPC avand circa 153.100 de abonati.
UPC Romania a terminat anul trecut cu afaceri de 123,4 milioane de euro, in scadere cu 17,3% fata de cele 144,8 milioane de euro de la finalul lui 2008.


http://www.wall-stre...operatorul.html

46500/90 = 516 clienti pierduti zilnic....

#2
Blackhawk

Blackhawk

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,785
  • Înscris: 04.11.2005
Din numarul de clienti pierduti pe analog trebuie scazuti cei care au migrat pe digital, o greseala flagranta de calcul.
Oricum nu este asta titlul articolui si se mai discuta pe :
http://forum.softped...t...0&start=180
http://forum.softped...t...8&start=288

Edited by Blackhawk, 07 May 2010 - 18:34.


#3
kineceler

kineceler

    witch king

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,995
  • Înscris: 16.05.2009
Dacă un client se supără pe upc și vrea să plece cea mai probabilă cauză este că upc nu lasă indicații referitor la locațiile unde s-au mutat temporar punctele de lucru care au intrat în renovare. Vii să plătești factura și te trezești în fața unui punct de lucru absolut gol iar pe geamuri și pe ușă ori nu scrie nimic ori scrie cu font 12 noua locație. Ori babele senile și chioare nu țin minte o denumire de stradă nici până ajung la colț, chiar dacă au întrebat 2,3 persoane în prealabil. Și apoi probabil că se mai atacă vâzând unde s-au dus banii din abonamente pe criza asta. Oricum în clipa asta aș vrea să văd și eu operatorul care este pe creștere la număr de clienți.

Edited by kineceler, 07 May 2010 - 18:54.


#4
lafayette

lafayette

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,341
  • Înscris: 25.12.2006

View Postbello1, on 7th May 2010, 19:30, said:

46500/90 = 516 clienti pierduti zilnic....

ce imi plac mie apocalipticii astia..
conform http://www.lgi.com/P...lease_FINAL.pdf

Analog Cable Subscriber is a home, residential multiple dwelling unit or commercial unit that receives our analog cable service over our broadband network. In Europe, we have approximately 436,800 “lifeline” customers that are counted on a per connection basis, representing the least expensive regulated tier of basic cable service, with only a few channels.
(6) Digital Cable Subscriber is a home, residential multiple dwelling unit or commercial unit that receives our digital cable service over our broadband network or through a partner network. We count a subscriber with one or more digital converter boxes that receives our digital cable service as just one subscriber. A Digital Cable Subscriber is not counted as an Analog Cable Subscriber. As we migrate customers from analog to digital cable services, we report a decrease in our Analog Cable Subscribers .

Edited by lafayette, 07 May 2010 - 19:02.


#5
dan_ionescu

dan_ionescu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 420
  • Înscris: 04.04.2010
UPC e mort din punct de vedere perspective de viitor.

#6
dan965

dan965

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 733
  • Înscris: 13.10.2009
au cablat rds-ul blocul in care stau.mai am contract cu upc pana in decembrie apoi le spun pa daca nu isi reconsidera pretul la pachetul pe care il platesc acum, mediumul,care ma costa 83 lei.
o dau in rds imediat cum termin cu ei.
la 52 lei pachetul,e alta viata.
au mizat pe faptul ca nu exista alternativa.
si sunt destui dispusi sa se mute dar au inca prelungiri de contract dar...va expira.

#7
ageofdark

ageofdark

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,815
  • Înscris: 18.06.2007

View Postdan_ionescu, on 7th May 2010, 20:19, said:

UPC e mort din punct de vedere perspective de viitor.
Nu e mort, mai incaseaza inca suficienti bani lunar. Dar e sigur ca in lista cu preferintele userilor ocupa un loc final. RTC si RDS ia luat fata, iar scaderile curente din economia noastra ii va ametii de tot.

#8
kineceler

kineceler

    witch king

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,995
  • Înscris: 16.05.2009
Mai rămâne de explicat angajaților axați pe "calitate" cu e treaba cu finanțele clienților. Clienți poate că ar cumpăra. Dacă și-ar permite.

#9
goesalajan

goesalajan

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 364
  • Înscris: 10.06.2004
Dupa ce am citit topicul de aici am intrat pe site la upc. Unde mi-a sarit un chestionar de evaluare a site-ului in fata. S-au gandit sa il faca si bilingv. Citesc fraza de inceput si zic hai sa dau si pe engleza. Si m-a bufnit rasul. Motivul:

RO:

Quote

Te rugam sa ne acorzi cateva momente pentru a raspunde unor intrebari despre experienta pe site-ul www.upc.ro.

EN:

Quote

Dear customer,



We would like to ask you a few questions regarding our website. Your evaluation and input will be analysed anonymously and confidentially and will help us to continuously improve our website and to adjust it to our visitors' needs. Thank you in advance for giving us your precious time. You can start our survey by clicking on “continue”. The questionnaire will only take up to 5 minutes.



Kind regards,



Your UPC



PS: Please note that this survey is to evaluate our website and that we cannot answer any customer requests.

Concluzia: romanii nu au nevoie de prea multe detalii "Ia ma si fa chestionarul si nu mai comenta." In schimb pentru straini se schimba abordarea. :)

#10
ageofdark

ageofdark

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,815
  • Înscris: 18.06.2007

View Postbello1, on 7th May 2010, 19:30, said:

http://www.wall-stre...operatorul.html

46500/90 = 516 clienti pierduti zilnic....
46500-14600 (clientii care au trecut pe digital) / 90 = 354,44

Ceva de genul titlului acestui post a aparut si pe Hotnews.ro : UPC Romania, cu peste 30.000 de clienti mai putin in primul trimestru din 2010
http://economie.hotn...ru-din-2010.htm

Oricum, UPC pierde clienti si bani. Asta este comfirmata de cifre si de ... 'calitate'!

#11
Florin64x

Florin64x

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,458
  • Înscris: 19.04.2007

View Postageofdark, on 7th May 2010, 21:39, said:

46500-14600 (clientii care au trecut pe digital) / 90 = 354,44

Ceva de genul titlului acestui post a aparut si pe Hotnews.ro : UPC Romania, cu peste 30.000 de clienti mai putin in primul trimestru din 2010
http://economie.hotn...ru-din-2010.htm

Oricum, UPC pierde clienti si bani. Asta este comfirmata de cifre si de ... 'calitate'!
vin vremuri grele si nu ne mai permitem calitate...

#12
PORTOCAL

PORTOCAL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,578
  • Înscris: 03.03.2006

View PostFlorin64x, on 7th May 2010, 21:48, said:

vin vremuri grele si nu ne mai permitem calitate...

Calitate la UPC? La ceeeee?
NET sau TELEFON??

#13
_darthmaul

_darthmaul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 757
  • Înscris: 03.02.2008

View PostFlorin64x, on 7th May 2010, 21:48, said:

vin vremuri grele si nu ne mai permitem calitate...
Clientul nostru, stapanul nostru.

#14
PORTOCAL

PORTOCAL

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,578
  • Înscris: 03.03.2006

View Post_darthmaul, on 7th May 2010, 22:24, said:

Clientul nostru, stapanul nostru.

La ei nu sunt clienti, sunt platitori

#15
Florin64x

Florin64x

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,458
  • Înscris: 19.04.2007

View PostPORTOCAL, on 7th May 2010, 23:15, said:

La ei nu sunt clienti, sunt platitori
de parca sacalii sunt numai la upc.

#16
_darthmaul

_darthmaul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 757
  • Înscris: 03.02.2008

View PostPORTOCAL, on 7th May 2010, 23:15, said:

La ei nu sunt clienti, sunt platitori
Wrong. La ei, majoritatea sunt clienti de buna credinta, care ulterior descopera ca UPC i-a luat de fraieri.

#17
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007

View Postgoesalajan, on 7th May 2010, 20:47, said:

Dupa ce am citit topicul de aici am intrat pe site la upc. Unde mi-a sarit un chestionar de evaluare a site-ului in fata. S-au gandit sa il faca si bilingv.
Un chestionar asemanator apare si cand te loghezi in My Vodafone.
L-am completat si eu. Le-am spus sa nu mai ascunda TVA-ul in spatele unor buline gri pe fond alb, sa nu-l mai scoata din tarife si sa nu mai induca in eroare clientii spunand ca instalarea la abonamentul gratuit "Internet Start" este gratuita.
Au si o eroare in chestionar. Am bifat ca nu sunt client UPC apoi ma intreaba de cat timp sunt client.

#18
BlackDay

BlackDay

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,338
  • Înscris: 02.11.2008
Nu cred ca este operator in tara care sa fi pierdut in aceasi perioada de timp 500 sau 350 de clienti pe zi !
Am avut anul trecut internet large si spun cu mana pe inima ca l-am platit degeaba. Aveam un maxim de 16Mbps si 2,4Mbps up. Dupa multe telefoane la recomandarea angajatilor, am trecut pe medium. E drept ca am fost avertizat de la inceput de catre angajatii lor ca largeul e fictiune.
Am completat si eu chestionarul. Am cerut sa reduca preturile si sa elimine fupul si limitarile.

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate