Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 

Clipboard Viewer

- - - - -
  • Please log in to reply
12 replies to this topic

#1
PET

PET

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,351
  • Înscris: 24.02.2002
Am facut si eu un mic program. Iti arata ce ai in Clipboard cu posibilitatea de al goli. Pt. ca sunt incepator in Visual Basic 6 va rog daca aveti sugestii sa-mi ziceti si cum se face. Pt ca nu prea stiu multe chesii. Tot ce am invatat a fost singur si cu o carte mare. atat....10x

NEW VERSION 1.1 !
- Daca aveam un text cu mai multe randuri programul arata totul intr-o linie. FIXED
- CLEAR CLIPBOARD la imagine nu mergea. Uitase-m sa pun codul. FIXED

Attached Files



#2
Monitoxus

Monitoxus

    Back!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,184
  • Înscris: 26.11.2001
Simpatic... dar absolut inutil :)

Fa si tu un program care sa-ti permita sa te joci cu continutul clipboard-ului... daca tot nu ai ce face !
SAU ceva in care sa stochezi date si mai apoi sa le "torni" cu shortcut-uri ... De ex parole :)

CTRL-1 = pass1 ...etc :D

#3
PET

PET

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,351
  • Înscris: 24.02.2002
cand o sa aflu cum o sa fac. Sunt doar un incepator. Si am mai vazut programe de genu asta. Deci situ cam ce sa fac.

#4
The God

The God

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 349
  • Înscris: 27.03.2002
programul nu e cine stie ce da tinand cont ca esti incepator e ceva,si daca ma gandesc bine o sa iau si eu o carte din asta.

#5
PET