Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Samsung anunta SSD-urile de 256TB...

Inginer PNA / CNS ROMATSA

"DIY" UPS 12V - Scoate cu...

Grafic in excel
 Extensie de browser care sa reduc...

Priza smart monitorizare consum e...

Unde reclam spamul electoral?

Putem avea incredere in Victor Or...
 Inel de logodna

Certificat de deces pentru un cet...

Programare weekend

Profit News scos din grila RCS...
 Piulite rare

Sistem rezidential Sigenergy

Reparare windows 7

Ma doare urechea la zgomote puter...
 

Groapa ucide

- - - - -
  • Please log in to reply
69 replies to this topic

#55
webSorin

webSorin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 364
  • Înscris: 16.10.2009

View Postremier, on 29th March 2010, 10:33, said:

@webSorin

Sustii campania, Groapa ucide, si cauti sa ne convingi cu lungi postari ca asta e cauza principala, dar nu esti fairplay sa recunosti ca vina este in primul rand a VITEZOMANILOR, si apoi a gropilor !
Nici noua soferilor nu ne plac gropile, dar mergeti si voi mai incet si preventiv si nu o sa va mai rupeti gatul.
Poate am exagerat voit cu exemplul de 200 km/h in oras, tocmai ca ne aburesti si nu vrei sa spui lucrurilor pe nume : viteza, teribilismul, lipsa de discernamant si de prevedere, lipsa de experienta sunt primele cauze ale accidentelor  in care cad victime motociclistii si apoi gropile.
Si asta e valabil si pentru soferi !
Sunt destule filmulete postate pe net cu “smecheri” care braveaza alergand nebuneste pe sosele cu 250-300 la ora, pentru a dovedi ce ? Ca sunt de fapt niste inconstienti fara minte !
Nu vrei sa recunosti ca si 100 sau  80 km/h intre 2 statii sunt viteze in primul rand ilegale si apoi periculoase in oras. De ce atata graba  si zgomot pentru ca dupa cateva sute de metri sa opresca la urmatorul stop sau trecere de pietoni ?
Chiar si la  50 sau  30 e greu de franat in siguranta pe 2 roti daca va apare ceva brusc in fata.

Relativ la zgomotul si discomfortul creat de motociclisti, vrei sa ne convingi neaparat ca trebuie sa inghitim cu totii placerea tembela a celor care ne deranjeaza zi si noapte.
Nu domnule !
Motocicletele voastre la accelerare prostesca chiar si pe loc la stop, deranjeaza ingrozitor pentru ca faceti modificari la tobele de esapament ca sa faceti zgomot in mod voit pentru a va hrani vanitatea, pentru a va spori adrenalina si a face pe grozavii.
De ce motocicletele politiei nu deranjeaza nici la relanti nici cand accelereaza ?
Pentru ca acelea au esapamentele conform normelor legale in oras.
Greseala este a politiei care nu va amendeaza pentru tulburarea linistii, pentru ca e undeva e prevazuta in lege acesta abatere, mai ales pe timpul noptii.
Asta e numai consecinta libertatii prost inteleasa de voi, si a lipsei aplicarii legii de catre politie.
Vom face o campanie si pe acesta problema pentru ca a devenit din ce in ce mai suparatoare distractia voastra care afecteaza  nervii si odihna noastra a celorlalti care nu va mai putem suporta fitzele.

Rezonez perfect cu cele scrise de dumneavoastra.
Trebuie insa sa va aduc la cunostinta si faptul ca motociclistii cu evacuari sport (zgomotoase) sunt o minoritate. O evacuare sport se livreaza in general cu un db-killer (un dispozitiv care atenueaza zgomotul la turatiile de oras).
A mea motocicleta are evacuare stoc insa la turatii mari evident face urat.
Tine insa de bunul simt al fiecaruia sa nu duca motocicleta in turatii mai noaptea si sa dea in treapta superioara.
Este o chestiune de bun simt. Oricat de mult imi plac motocicletele, noaptea vreau sa ma odihnesc caci a doua zi trebuie sa fiu la birou.

Orice campanie inteligenta impotriva "forjatorilor de noapte" isi va gasi sprijinul si in randul comunitatii motociclistice din Romania. Daca v-ati fi interesat ati fi vazut ca acesti manelo-ciclisti sunt rau blamati pe forumurile cu specific motociclistic.
Trebuie insa sa intelegeti ca nu poti, pur si simplu sa condamni o intreaga comunitate pentru actiunile unor cretini cu puta mica.
Se discuta, la un moment dat, de formarea de niste brigazi, in randul motociclistilor care sa-i ia de urechi pe tembelii astia.

Va dati seama ca este extrem de fustrant sa tot organizezi marsuri, sa tot explici opiniei publice de ce motociclistii sunt mai expusi in trafic. Investesti timp, bani, nervi tociti in astfel de actiuni de constientizare pentru ca, la o ora mai tarziu, un astfel de idiot sa-si bage picioarele in toata munca ta in momentul in care face ture noaptea pe Vacaresti in 13000 de ture. Sau chiar in noaptea actiunii cu pricina, SMURD-ul sa-l dezlipeasca pe unu' de pe cine stie ce stalp pentru ca a ratat curba avand 130km/h in oras.

Insa forjatori de noapte nu sunt numai in randurile motociclistilor. Sunt o gramade de "cazane" pe patru roti, "tunate". Eu "am pe unu'" in cartier care si-a pus pe Golf 4 evacuare sport de motocicleta, si anume, Yoshimura pentru Yamaha R1.

Cretini sunt o gramada. Nesimtirea este cel mai mare dusman al nostru. Si faptul ca, in tara asta, "telefonul este la putere".

Opinia publica isi pune prea multa incredere in faptul ca o viteza mica de deplasare a unui vehicol creeaza efectul de " piua " in fata mortii.
Un stalp lovit cu masina la un 50km/h, fara centura, si va dati seama ce se poate intampla...
Este un subterfugiu usor folosit din nestiinta de cauza.

In ceea ce priveste gropile, chiar si la viteza mica iti pot cauza decesul. Este vorba despre mecanica accidentului. Daca dai cu capul intr-un stalp la un, sa zicem, 50km/h, cu tot cu casca pe care o ai in cap, nu te vad bine deloc.
Ceea ce multi nu inteleg, nici in randul motociclistilor, este faptul ca toata inertia de impact trebuie sa se disipe pe o suprafata de cativa centimetri. Aceasta stare de fapt face ca orice impact cu un corp dur, indiferent de viteza, sa aiba potential de fatalitate.
Intr-o groapa este foarte usor sa dai, un moment de neatentie, poate survenit si din faptul ca, stiind ca mergi incet, te simti mai indreptatit sa lasi garda jos... motocicleta intra in voblaj (miscare iesita de sub control al ghidonului pe directia stanga-dreapta) si esti pe jos.

Exista si o vorba printre motociclisti: "Peste o anumita viteza, echipamentul nu face decat sa te arate bine in sicriu!".
Mai trebuie deasemnea specificat si faptul ca testele de rezistenta pentru castile moto sunt facute la viteza de 4 si7 m/s (8.9 and 16 mph; 14 and 25 km/h).
Doar asta cred ca spune tot.

Edited by webSorin, 29 March 2010 - 10:51.


#56
ecotech

ecotech

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,248
  • Înscris: 05.03.2006
Remier, relax nenea, incercam doar sa evidentiez faptul ca degeaba sariti sa condamnati in grup pe toti motociclistii, cat timp si pe patru roti sunt destule uscaturi....


@webSorin - cu scuzele de rigoare, semnatura mea a fost copiata de la tine.

Edited by ecotech, 29 March 2010 - 10:52.


#57
sughita_paul

sughita_paul

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 15
  • Înscris: 19.03.2010
La Drobeta Turnu severin la ieșirea spre Craiova este o linie de tren dezafectatã cu groapã imensã. Acolo am fãcut panã dublã și încã alți zeci de conducãtori auto.
La Severin un taximetrist n-a vrut sã dea o declarație în presã nici sub anonimat de frica primariului și a gãștii mafiote. No comment.
Iablanița-Bozovici, județul CS, drumul pur și simplu dispare fãrã nici un indicator și tr trezești cã mașina sare prin tranșee. Dacã ai baftã, rãmâi cu mașina în regulã, dacã nu, te aruncã în vre-un șanț de nu te mai scoate nici dracu.  La fel și pe Clisura Dunãrii Moldova Nouã- Orșova.
Vai de mama ei de țarã.

Edited by sughita_paul, 29 March 2010 - 10:54.


#58
remier

remier

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 203
  • Înscris: 02.02.2007

View PostwebSorin, on 29th March 2010, 10:39, said:

Rezonez perfect cu ce scrise de dumneavoastra....

Nu e necesar sa citezi tot postul meu daca vrei sa-mi raspunzi personal !
E de admirat insa ca putem purta un dialog civilizat, fata de postarea lui "ecotech" despre care nu pot spune acelasi lucru.
Nu am intentionat sa generalizez stiu ca sunt si oameni de bun simt pe 2 roti insa, sunt destui si vizibili, cei care creaza probleme!
Apreciez  ca faceti eforturi sa curatati comunitatea de "tembeli" si "forjatori" de zi sau de noapte si pare solutia cea mai buna, pentru ca aveti mijloacele necesare de ai alerga, opri, pune la punct si chiar "trage de urechi".
Nesimtirea si mentalitatea ca avand tupeu, bani si dand telefon cui trebuie, nu mai trebuie sa respecti legea si pe cei din jur, dauneaza in toate domeniile in Romania. Si aici intra si cei cu masini bengoase sau chiar cu rable dar lipsiti de educatie si bun simt, care au devenit  "spaima soselelor"
Cine greseste plateste, e adevarat, pacat insa ca de multe ori mor si oameni complet nevinovati din cauza lor.
Trebuie sa ne asumam si noi personal, si sa-i facem si pe ceilalti sa inteleaga ca legea e lege pentru toti.
Iar distractia mea nu trebuie sa afecteze pe altcineva si nici invers.

Edited by remier, 29 March 2010 - 11:17.


#59
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,444
  • Înscris: 08.12.2006
Remier, eu nu inteleg o treaba: cum poti tu sa te apuci sa generalizezi cand si tu faci parte dintr-o categorie plina de uscaturi? Nu am motor, nu am condus niciodata unul insa iti zic sincer, marea majortitate a soferilor nu au absolut nici o treaba cu asiguratul, nimic, nada, pauza! Astia in Bucuresti nu se uita nici de masini, d-apai de motoare. Cu ce va incurca nene motociclistii atat de tare? Cat de greu este frate sa lasi spatiu intre benzi incat sa incapa o motocicleta sau sa va pliati oglinda cand vedeti ca nu au loc? Eu am facut chestia asta si nu mi-au cazut nici oo-le si nici gradul, doar am primit un semn de multumesc. Si mai lasa replica cum ca motociclistii nu sunt vazuti din cauza vitezei, este cat se poate de FALS, eu eram sa daram ca boul o domnisoara cu un scuter care mergea perfect regulamentar iar eu o impingeam de pe banda. Ecotch si WebSorin au dreptate, motociclistii nu sunt vazuti pentru ca nu se uita nimeni dupa ei.

In plus, cand mai veniti cu impresii despre viteza, atasati si avizul metrologic pentru radarul folosit la determinarea acelei viteze si atestatul de "radar uman".

Cat despre zgomot, cum sa-ti povestesc, locuiesc in Dorobanti, cartier de fita maxima unde fiecare masina ce o intalnesti seara are cel putin 4 tobe de esapament toate fara filtre. Zgomotul acelor masini nu mai este deranjant? Zgomotul liniutelor facute pe 4 roti, noaptea, nu mai este deranjant??

Edited by closchkutza, 29 March 2010 - 11:38.


#60
remier

remier

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 203
  • Înscris: 02.02.2007

View Postcloschkutza, on 29th March 2010, 11:37, said:

Remier, eu nu inteleg o treaba: cum poti tu sa te apuci sa generalizezi cand si tu faci parte dintr-o categorie plina de uscaturi?....

Nici eu nu pot sa inteleg cum poti si tu si altii sa scrieti ceva fara sa cititi bine, macar ceea ce e scris in ziua respectiva, chiar trebuie sa repet pentru fiecare in parte ?!
Am scris destul de clar si romaneste:

"Nu am intentionat sa generalizez stiu ca sunt si oameni de bun simt pe 2 roti insa, sunt destui si vizibili, cei care creaza probleme!"

"Nu spun ca nu ai si tu dreptate, sunt si multi soferi care conduc cum spui, ma mir si eu cand ii vad in trafic facand prostii, dar nu sunt eu raspunzator pentru ei, ci aceia din politie care le-au dat carnete.
Vad si eu cate accidente se intampla zilnic din cauza vitezei, a lipsei de experienta si a teribilismului si ma cutremur !
Dar asta e o alta discutie pentru ca stim totii cum se fac azi scolile de soferi si cum se i-au carnete cu spaga, si asta e valabil si la motociclisti."

"Nesimtirea si mentalitatea ca avand tupeu, bani si dand telefon cui trebuie, nu mai trebuie sa respecti legea si pe cei din jur, dauneaza in toate domeniile in Romania. Si aici intra si cei cu masini bengoase sau chiar cu rable dar lipsiti de educatie si bun simt, care au devenit "spaima soselelor" "

"Trebuie sa ne asumam si noi personal, si sa-i facem si pe ceilalti sa inteleaga ca legea e lege pentru toti.
Iar distractia mea nu trebuie sa afecteze pe altcineva si nici invers."

Eu am spus ce se intampla la mine pe sos Giurgiului, nu stau in Dorobanti sa stiu cum e acolo noaptea.
Daca te deranjeaza fitzosii cu masini, fa ceva, reclama, fa o petitie, o campanie impotriva acestora, nu imi reprosa mie ca fac parte din aceiasi categorie de soferi nesimtiti !

Edited by remier, 29 March 2010 - 12:12.


#61
webSorin

webSorin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 364
  • Înscris: 16.10.2009

View Postremier, on 29th March 2010, 13:10, said:

Daca te deranjeaza fitzosii cu masini, fa ceva, reclama, fa o petitie, o campanie impotriva acestora, nu imi reprosa mie ca fac parte din aceiasi categorie de soferi nesimtiti !

Si aici intervine un alt aspect interesant:
Anul trecut, in urma sesizarilor facute de cetateni, consilierii de la primarie, in pur stil romanesc, au venit cu propunerea de interzicere a circulatiei motocicletelor pe timp de noapte.
Adica pe ideea, ce nu intelegem, interzicem. Noroc ca Politia, tocmai Politia ne-a dat dreptate si masura comunista propusa de capetele netede din primarie nu a fost impusa (asta in urma multor intalniri "la nivel inalt" intre reprezentantii motociclistilor, politia rutiera si "adormitii" din primarie).
Asta pentru Bucuresti.
In alte orase insa, asemenea masuri au fost impuse.

Doar pentru ca suntem motociclisti si, ca orice categorie participanta la trafic avem uscaturile noastre, in viziunea "boborului" si "conducatorilor mult iubiti" trebuie sa ni se interzica accesul noaptea prin Bucuresti.
Va dati seama ce discriminare vine de aici, si ma simt indreptatit, in cazul impunerii unei astfel de solutii comuniste, sa dau statul in judecata la CEDO, UE etc. pentru discriminare.
Atat timp cat motocicleta mea are avizul RAR, are talon, eu am carnet pentru care am sustinut un examen (iar la moto, nu merge faza cu 200 Eur pentru a fi declarat admis), si deasemenea, am asigurare RCA obligatorie si un ITP valabil, iar evacuarea este stoc (adica asa au facut-o japonezii aia de la kawasaki), sau am toba sport insa am montat db-killerul care vine cu un act care atesta si aproba uzul stradal.... adica sunt in completa LEGALITATE conform regurilor voastre, legilor date de voi, astia din guvern... ma face sa cred ca aveti ceva cu mine personal si ma simt discriminat.

Cu atat mai mult, in momentul in care eu (...sa presupunem...) nu am alt mijloc de locomotie inafara de motocicleta (ca nu toti am avut "succesuri anterioare") si, Doamne fereste, am o urgenta si trebuie sa ajung pe timp de noapte undeva, iar, interdictia voastra imi cauzeaza efecte morale si financiare, ma simt indreptatit sa va cer si astfel de daune. Sau poate vin de undeva departe, din "tarile cu apa calda", sa zicem, si, ma prinde noaptea in orasul in care "voi" interziceti circulatia motocicletelor...
Iar cand tribunalul asignat o sa vada ca exista lege (impotriva forjatoarilor nocturni), exista resurse umane si logistica precum si tehnica necesara controlarii fenomenului, insa "voi", alegeti calea discriminarii... o sa-mi dea castig de cauza si sentinta finala o sa va faca o gaura in buget de iar va trimite Boc in concediu fortat.

Mi se pare corect ca toti participantii la trafic sa se bucure de aceleasi drepturi si obligatii.
Motocicletele sunt zgomotoase, "cazanele tunate" pe patru roti, nu sunt. O asemenea atitudine discriminatorie nu va avea castig de cauza in fata nici-unui tribunal.

Edited by webSorin, 29 March 2010 - 13:27.


#62
CLAXON

CLAXON

    din Republica Bananiera Romania

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,337
  • Înscris: 07.04.2006

View Postbelogerer, on 28th March 2010, 16:48, said:

ce ai uitat tu sa spui este ca diferenta intre voi si agent e ca de la cer la pamant in ce priveste echipamentul de protectie - voi mergeti fluierand cu motoarele si agentii au tot ce le tb in materie de protectie...sa nu mai spun ca un agent grabit catre o interventie mergea cu 80 in conditiile meteo de azi/experienta de rigoare/motor extrem de stabil...de-alde voi am vazut dand blana la motoare si pe torentiala...

hai ca o luam usurel ca vad ca ai idei putine si fixe...voi sunteti zane si restu zmei...

in loc sa frecati menta cu imbecilitati de genu groapa nene au ma doare as vrea si eu sa vad cum o gasca de motociclisti "responsabili" asa cum am vazut ca te consideri luati la palme in trafic imbecilii care ne pun tuturor viata in pericol...daca n-ai material te invit eu pe dn1 pana in otopeni si in 5 min ai material de nu poti tu sa dai palme...

mai pe scurt..l-ai vazut ca e "in figuri" ... jap 2 palme...ca sa nu ii mai urcam noi pe capote ;)

se poate ?


Aha, deci e corect ca nu viteza ucide

De fapt totul e perfect in tara asta, ce ne-am fi facut noi daca, Doamne fereste, am fi avut strazi ca lumea,  canale la nivelul strazii sau chiar cu capace, niste autostrazi ceva, un sistem de transport pe calea ferata la standardele secolului 21 si macar 1-2 circuite speciale gen Nurburgring unde pasionatii de viteza (adevaratii vitezomani) sa-si astampere setea de adrenalina.

Edited by CLAXON, 29 March 2010 - 15:40.


#63
ecotech

ecotech

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,248
  • Înscris: 05.03.2006
Mda, pe langa capace de canal si gropi, mai nou a aparut prin Cluj o noua distractie: speedbump-uri nesemnalizate. Acum, cand ma refer la speedbump, varianta clujeana arata asa: ditamai fasie de asfalt, de aproximativ 30 de cm inaltime, cam un metru latime, peste tot drumul. Pe ele au fost vopsite ceva marcaje albe, dar cred ca va imaginati si voi cat au tinut.

Ei bine, unele nu sunt semnalizate regulamentar. Am luat una cu 60km/h, sa vezi ce placere e pentru motor  :deadtongue:  O chestie de genul te poate termina fara nici o problema.

#64
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,167
  • Înscris: 14.09.2007
Asa erau inainte la intrarea in portul CT , tot de'astea cica sa le iei cu 5km/h dar dadeai cu ea de pamant.
Ca sa nu atinga pragurile trebuia ca masina sa nu faca nici un pic de balans , dar le'au scos dupa .

#65
closchkutza

closchkutza

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,444
  • Înscris: 08.12.2006

View Postremier, on 29th March 2010, 12:10, said:

Eu am spus ce se intampla la mine pe sos Giurgiului, nu stau in Dorobanti sa stiu cum e acolo noaptea.
Daca te deranjeaza fitzosii cu masini, fa ceva, reclama, fa o petitie, o campanie impotriva acestora, nu imi reprosa mie ca fac parte din aceiasi categorie de soferi nesimtiti !
Asa cum tu bagi toti motociclistii in aceeasi oala si ii repriosezi lui WebSorin ca face parte dintr-o comunitate plina de uscaturi, astfel neavand dreptul sa aibe pretentia de a fi tratat cu respect in trafic, asa fac si eu. Care este diferenta?

#66
remier

remier

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 203
  • Înscris: 02.02.2007

View Postecotech, on 30th March 2010, 09:07, said:

........mai nou a aparut prin Cluj o noua distractie: speedbump-uri nesemnalizate. Acum, cand ma refer la speedbump, varianta clujeana arata asa: ditamai fasie de asfalt, de aproximativ 30 de cm inaltime, cam un metru latime, peste tot drumul. ...

speedbump-uri de 30 cm inaltime ???......(asa, cam cat doua borduri inaltime) cam un metru latime peste tot drumul...???
n-or fi fost de-a lungul drumului ?...poate erau niste refugii de la statii de  tramvaie
sau ai gresit unitatile de masura ?

Edited by remier, 30 March 2010 - 10:00.


#67
ecotech

ecotech

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,248
  • Înscris: 05.03.2006
O sa fac poze sa vezi. Deocamdata iti fac o schita.

Problema e ca le-au pus inclusiv in intersectii, dar nu numai pe drumurile secundare, ci si pe alea cu prioritate! Acum inteleg sa le pui pe alea secundare, la intrare in intersectie, pentru a te obliga sa reduci la minim viteza si sa nu intrii ca bolundul in careva care circula regulamentar. Dar pe drum cu prioritate, ce sa caute asa ceva?

Ca sa nu mai povestesc despre alea care sunt puse pe drumuri cu panta destul de abrupta, si pe banda de urcare :)

Cea de pe str. Becas o facut ceva stricaciuni, pana au apucat sa o semnalizeze (au amplasat-o, apoi au stat pe cur 2 saptamani pana au pus marcajele si panourile de semnalizare). In acest interval, au ramas acolo ceva bai de ulei, telescoape si un Cagiva Canyon care si-a luat zborul impreuna cu pilot  :cursing:


Attached File  speedbump.JPG   18.91K   14 downloads

Edited by ecotech, 30 March 2010 - 10:25.


#68
remier

remier

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 203
  • Înscris: 02.02.2007

View Postecotech, on 30th March 2010, 10:23, said:

O sa fac poze sa vezi. Deocamdata iti fac o schita....

Poate 30 mm inaltime, daca ar fi 30 cm, nu ar mai trece pe acolo nici camioanele !
Cate masini vezi tu sa aiba garda la sol (pragurile) mai sus de 30 cm ?
Pune mana pe o ruleta sau rigla si o sa vezi ca 30 de cm e cam cat 2 borduri.

#69
Teophileos

Teophileos

    I am who I am, so don't even try to think about bothering me

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,180
  • Înscris: 02.01.2007

View Postremier, on 30th March 2010, 11:50, said:

Poate 30 mm inaltime, daca ar fi 30 cm, nu ar mai trece pe acolo nici camioanele !
Cate masini vezi tu sa aiba garda la sol (pragurile) mai sus de 30 cm ?
Pune mana pe o ruleta sau rigla si o sa vezi ca 30 de cm e cam cat 2 borduri.


Doar un TAB poate trece peste o denivelare de 30 de cm fara sa se zgaltaie in mod serios !

#70
gigibalcon

gigibalcon

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 128
  • Înscris: 05.10.2008
On topic:  Gropila a ajuns  si la Fagaras,sa speram ca isi atinge scopul si pleaca,imagini mai jos.




[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/r9N_MRU-Gs8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate