Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Recomandare camera monitorizare i...

Recomandare aparat de sudura cu s...

Publicarea unor sondaje de opinie...

Reparatie interfon
 Consum ridicat ulei honda 9 1.8 v...

Ce este Rotary si la ce serveste?...

Internship in RO - student la dre...

Buletin de Bucuresti
 Explozie la Dedeman Botoșani...

Cat consuma un AC ?

La mulți ani @Tyby!

Reprogramare examen auto prin pro...
 Are cineva instructiunile de conf...

Pareri scule INCGO

Model similar de aplicație f...

Amplificator CATV XI-CAB HA 8626 ...
 

Groapa ucide

- - - - -
  • Please log in to reply
69 replies to this topic

#37
djl

djl

    Au mai rămas 2 zile până la erecții

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 113,024
  • Înscris: 13.06.2004
Să se mai întrebe cineva de ce îmi doresc Volga?  :rolleyes:

#38
webSorin

webSorin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 364
  • Înscris: 16.10.2009

 aalinn, on 28th March 2010, 13:50, said:

sorin noi ne-am saturat de uscaturi , iar aceste uscaturi sunt un numar mare in bucuresti pe doua roti.
eu unu m-am saturat sa imi miste oglinda ca nu are loc intre 2 masini , la semafor sa ajunga in fata , pe drum sa vina cu 100km/h si sa iti taie fata ...
cum draq au luuat astia permisul de motor nu stiu cand majoritatea merg intre benzi ?
de zgomotul infernal ce zici ? ce vina am eu ca motorul tau e zgomotos chiar daca nu il turezi ?

Credeti-ma ca si eu m-am saturat de uscaturile de la volan care, efectiv, dorm pe ei. M-am saturat de cei care nu dau semnal cand schimba banda, m-am saturat de cei care se baga in depasire pe principiul prioritatii de tonaj, m-am saturat sa fiu impins de pe banda de catre "unu'" care crede ca soseaua ii apartine.
Deasemenea m-am saturat si de aceia care, pe stradute dintre blocuri merg expres pe mijlocul drumului cu toate ca obstacolul este pe partea lor si trebuie sa opreasca, sau macar sa incetineasca (o motocicleta este mai mica si incapem amadoi; nu insa daca "tu" mergi pe mijlocul drumului ferm convins ca motociclistul merita tratamentul doar pentru ca este mai expus) m-am saturat si de aceia care intai ies din parcare si dupa aceea se uita, de aceeia care ies de pe strada laterala si, cu toate ca au trafic din stanga ei se uita in dreapta, m-am saturat si de aceia care se uita in ochii tai si exact atunci cand te apropii de ei, cu toate ca-i claxonezi, tot iti intorc in fata.
M-am saturat si de aceea care meg "lipit" de nr. meu de inmatriculare, care, ma obliga sa maresc viteza si sa ma expun astfel pericolelor; m-am saturat si de aceea care ma claxoneaza cand cedez trecerea pietonului aflat pe zebra.
M-a saturat de toti aceia in "cazane de masini" care "ma provoaca" ostentativ la semafor si, in mintea lor chiar isi inchipuie ca daca pleaca cu scartait de roti de la semafor si eu nu le dau placerea de a ma intrece cu ei, au impresia ca "m-au facut".
M-am saturat si de acei "soferi" care nu sunt in stare sa-si tina banda in viraje, de acei "soferi" care isi arunca chistoacele pe geam (credeti-ma, mi-am luat in viziera o cana de cafea (de carton de la McDonalds, cred) in timp ce rulam cu 110km/h in spatele unui BMW).
M-a saturat si de acei soferi care vorbesc la telefon (au masini de jdemii de euro si n-au bani de un amarat de hands-free) si care isi aduc aminte pe moment ca au ratat intrarea pe straduta, sau care semnalizeaza stanga , indreapta masina catre stanga pentru ca, la doua secunde mai tarziu sa se razgandeasca tragand brusc dreapta de volan spre a reintra pe banda initiala....

.... si exemplele pot continua....
Iata, intrebarea dumneavoastra se poate pune si asa: "Cum draq au luat astia permisul de masina?" Raspunsul este indiferenta, aruncarea vinei pe mereu altcineva, lipsa de responsabilitate si bun simt, lipsa unei legislatii incisive.

In ceea ce priveste chestiunea zgomotului, puneti intrebarea ce vina aveti dvs ca motocicleta este zgomotoasa chiar daca n-o turez?
La asemenea intrebare nu pot sa raspund decat cu o alta intrebare, care poate va raspunde la cealalta intrebare: "Ce vina am eu ca masina dvs. este mare si nu va puteti strecura?"
Va intreb asta deoarece, in trafic, nu am vazut masina care sa stea in coloana daca configuratia drumului ii permite sa se strecoare.
Daca are jumatate de banda, v-a incerca sa se bage, indiferent de marimea masinii. Aceasta stare de fapt poate fi dovedita si de aceia cu masinile care prefera sa ocupe trecerea de pietoni doar pentru cele 3-5 secunde de "avantaj" fata de coloana.
Cel putin, o motocicleta este mult mai mica si, daca manevra este facuta cu simt de responsabilitate si atentia, ma indoiesc ca v-a incomoda pe cineva.
Daca toate vehicolele pe doua roti ar sta in coloana precum masinile, drumul Tineretului - P-ta Victoriei nu va ma dura 2 ore cat este acum ci, dublu, poate chiar triplu.

 remier, on 28th March 2010, 14:58, said:

@webSorin
Cum spui, de morti numai de bine, nu se bucura nimeni cand aude de accidente, dar...
Trebuie spus cu certitudine ca cel mai mult VITEZA UCIDE !...si apoi sa dam vina pe gropi !
De aceea cand se intampla ca motociclistii sa dea de o groapa, de o masina sau un pieton se lasa cu decese !
Din cauza vitezei in primul rand !
Referitor la nr de accidente si la prioritatea pe care nu le-o acorda masinile !
Pai cum sa le acorde, ca de cele mai multe ori nici nu-i vad cand apar ca nalucile cu viteza foarte mare !
De multe ori se strecoara cu viteza printre doua siruri de masini care stau la semafor, de nu au nici o sansa sa evite un pieton care iese de dupa o masina sau o masina care schimba putin directia sau deschide usa.
Ce sunt strazile poligoane de incercare sa fie numai ei prezenti ?
Ce fac cu viata lor ii priveste, dar se intampla se moara si oameni nevinovati din cauza vitezei motociclistilor.
Si in cel mai fericit caz se aleg cu o gramada de injuraturi si blesteme de la cei pe care-i deranjeaza cu zgomotul lor.
In ce priveste zgomotul creat de motociclisti, trebuie spus de asemenea ca este intentionat, si motocicletele politiei au motoare puternice, dar nu fac asa galagie cum fac majoritatea "zmeilor" pe 2 roti care de multe ori au niste biete motorete fara tobe.

Tin sa va contrazic aici: VITEZA N-A UCIS NICIODATA si nu va ucide niciodata.
Teribilismul ucide, prostia ucide, lipsa de experienta dublata de prea multa incredere in fortele proprii ucide de fiecare data.
Faptul ca soferii auto nu vad motociclistii este si din cauza ca nu se uita dupa ei. Condusul unei masini presupune ca la orice manevra de schimbare a directiei de deplasare sa te uiti in oglinzi si sa semnalizezi intentia.
Toata lumea prezenta pe strada este obligata sa se comporte previzibil fata de ceilalti participanti la trafic.
Desigur asta este o situatie euforica, insa degeaba stau eu in oglinda ta daca tu, soferul, nu te uiti in oglinda cand schimbi benzile si, de cele mai multe ori pui semnalul abia dupa ce ai intrat deja pe banda (probabil constiinta iti spune ca ai gresit si, in opinia ta, daca ai pus semnalul dupa, e ca si cum te-ai fi "spalat de pacate" in fata propriei constiinte)

Nu exista, din punct de vedere al responsabilitatii, termenul de "putin". Nu exista a schimbat "putin" directia, a intors "putin" pe linia continua, a deschis "putin" usa fara a se asigura ca nu exista trafic din spate.
Acel "putin" este dictat de mentalitatea "las' ca merge si-asa", acel "putin" de aici se poate cupla cu acel "putin" de acolo si, o viata de om poate fi curmata.
Pana nu se intelege ca un accident este o insiruire de fapte care duc la un deznodamant neplacut, acel "putin" o sa cauzeze evenimente pe sosele.
Am intrat "putin" in depasire cu toate ca nu vedeam ce este in curba... m-am bagat "putin" mai in fata moment in care am fost lovit din spate si astfel masina mea a lovit caruciorul cu bebe in el... sau va simtiti mai bine daca, in locul caruciorului punem un batran care, da-l dreaq: si-a trait viata??

Eterna scuza "de cele mai multe ori nici nu-i vad cand apar ca nalucile cu viteza foarte mare" isi are radacini si in realitatea ca nu va uitati suficient.

In ceea ce priveste pietonii accidentati de motociclisti, eu cred ca cifrele nici nu pot fi aduse in discutie daca ar fi sa comparam acelasi tip de accident in care este implicata o masina.
Ce face fiecare cu viata lui il priveste atat timp cat nu intra in efectul zicalei: "Libertatea mea se termina acolo unde incepe libertatea altuia!"

Motocicletele de politie au semnale acustice si vizuale care ii fac mai vizibili in trafic. Si cu toate acestea, anul trecut un sofer a daramat un moto-politist calare, moto-politist care nu era singur, mai avea INCA DOI COLEGI langa el. S-a intamplat in rond la Piata Romana.
Am citit un articol despre nu stiu ce firma care a facut motociclete electrice (fara zgomot) pentru a fi date in exploatarea politiei. In nici o saptamana au fost toate retrase din circulatie si echipate cu sisteme generatoare de zgomot artificial de motor din cauza accidentelor in care au fost implicate. Si asta s-a intamplat intr-una din "tarile cu apa calda".

Evident, nici eu nu ii inteleg pe forjatorii nocturni care n-au descoperit ca motocicletele au, in general, sase trepte de viteza, insa, pentru acestia exista legi, si o politie care are echipamente si resurse umane sa stopeze acest flagel. Slava Domnului, are si legislatie.

#39
webSorin

webSorin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 364
  • Înscris: 16.10.2009
Acum doua ore s-a intamplat un accident pe Bd. Mircea Voda dinspre Bd. Unirii catre Timpuri Noi; in dreptul intersectiei cu Str. Octavian Goga, accident in care a fost implicat un moto-politist, care cu toate ca circula cu semnalele acustice si vizuale pornite (se ducea la locul unui alt accident) a fost acrosat de soferul unei dacii care a efectuat manevra de schimbare a directiei la stanga peste marcajul intrerupt, fara sa se asigure.

In urma coliziunii, agentul si motocicleta au ricosat in scuarul de pe partea stanga a drumului iar Dacia tot pe partea stanga atingand usor o masina parcata.

Desi viteza nu a fost mica (~80Km/h dupa spusele agentului implicat) urmarile au fost mult mai putin severe decat era normal: agent TEAFAR - spunea ca nu-l doare absolut nimic, moto politie si echipament agent - polizate pe partea dreapta, Dacia - aripa stanga fata + roata stanga fata distruse.

Dacia, se pare, nu are ITP valabil.

Stirea e calda!

#40
belogerer

belogerer

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,560
  • Înscris: 14.03.2008
ce ai uitat tu sa spui este ca diferenta intre voi si agent e ca de la cer la pamant in ce priveste echipamentul de protectie - voi mergeti fluierand cu motoarele si agentii au tot ce le tb in materie de protectie...sa nu mai spun ca un agent grabit catre o interventie mergea cu 80 in conditiile meteo de azi/experienta de rigoare/motor extrem de stabil...de-alde voi am vazut dand blana la motoare si pe torentiala...

hai ca o luam usurel ca vad ca ai idei putine si fixe...voi sunteti zane si restu zmei...

in loc sa frecati menta cu imbecilitati de genu groapa nene au ma doare as vrea si eu sa vad cum o gasca de motociclisti "responsabili" asa cum am vazut ca te consideri luati la palme in trafic imbecilii care ne pun tuturor viata in pericol...daca n-ai material te invit eu pe dn1 pana in otopeni si in 5 min ai material de nu poti tu sa dai palme...

mai pe scurt..l-ai vazut ca e "in figuri" ... jap 2 palme...ca sa nu ii mai urcam noi pe capote ;)

se poate ?

Edited by belogerer, 28 March 2010 - 15:59.


#41
webSorin

webSorin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 364
  • Înscris: 16.10.2009

 belogerer, on 28th March 2010, 16:48, said:

...

Singura modalitate prin care sa va conving ca situatia nu este numai de-o singura culoare este sa va iau pasager pe ruta Berceni - centru, sau Rahova - centru... desi, pentru "senzatii" tari, recomand Vacaresti - Mihai Bravu - Dristor. Pentru senzatii complete recomand viteze de 40-50km/h, insa, la cerere putem a ne deplasa si mai repede. Eu, anul trecut era sa mi-o fur de 4 ori de la diversi "soferi nevinovati" care intorceau masina de pe un sens pe altul taind toate cele trei benzi + liniile de tramvai. Singurul motiv pentru care am scapat este ca ma asteptam la un asemenea comportament. Este ca-n zicala aceia: "Nu poti sa-i ceri prostului ce nu are!"

Sint sigur ca, dupa ce vedeti cu ochii dvs. ca nu mai aveti degete disponibile pentru a numara "soferii nevinovati surprinsi de motociclistii nebuni" veti fi un pic mai reticent in a judeca persoane pe care nu le cunoasteti doar pentru ca sunt motociclisti. Am de toate din punct de vedere al echipamentului: robocop va fac. Si poate, la intoarcere mergem pe un drum necirculat si facem un high-side voluntar, tot pentru a vedea pe pielea dvs ca viteza de 50 km/h este suficienta pentru a va culege mucii de pe vreo bordura... cu echipament cu tot.

Am vindecat multi "viteji" asa si, desi n-am dat cu nici unul dintre ei de pamant pana acum, cu dumneavoastra am sa fac o exceptie: poate va mai vine mintea la cap.

#42
Marius3k

Marius3k

    Rechin de stepă, "United Gashka" member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,677
  • Înscris: 14.03.2006
Eu zic sa-ti vina TIE mintea la cap, pana nu sezi nitel pe dreapta pentru exprimarile de acest gen. Poti considera acest paragrav nu ca avertisment, ci ca promisiune. Aici NU ne jignim si nu dam de pamant pe altii, ok? <_<

#43
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,167
  • Înscris: 14.09.2007

 webSorin, on 28th March 2010, 11:27, said:

Preconceptia "200 la ora, pe-o roata" nu are corespondent in realitatea oraselor din romania intocmai din cauza infrastructurii. Ca motocicleta este capabila de asemenea viteze nu contesta nimeni. Insa intre doua semafoare mi se pare infantil sa sugerezi viteze de 200km/h mai ales ca o motocicleta nu franeaza la fel de bine ca o masina (care e mai grea si se bucura de o mai multa suprafata de rulare). Atitudinea asta tembela "200 pe-o roata", caci daca nu-i pe'o roata "povestitorul" n-are credibilitate, poate sa convinga tot o minte ingusta intretinuta de un creier neted care nu poate concepe in sinea lui ideea de motocicleta si "regurile fizice" care se deduc.


Neatentia mea te costa bani, neatentia ta ma costa viata.
Nu e nici o preconceptie , si nu imi zice ca nu pot deosebi o motocicleta care ruleaza cu ~70 , de una care merge cu >100 ,si da in Cta la intersectia Poporului cu Tomis , a trecut unu pe Tomis intr'o roata pana la Lic 4 , si 50 nu avea sigur . Nu stiu ce apreciaza batranii la 80 de ani,ca aia oricum nu conduc asa ca ei nu sunt afectati de asta , dar eu ca sofer cand ma asigur sa schimb banda si vad ca e liber si ma bag apare unu ca picat din cer si ma trezesc peste el ,pai oare daca ala imi vedea mie semnalul si mergea cu 50 il mai tranteam eu ?nu cred ;o avea prioritate , dar cu ce il ajuta cand el ii da printre masini cu 90-100 ,si vorba colegilor, mai agata si 2 3 oglinzi ca oricum nu il prinde nimeni pe ala .
Si apoi daca stii ca sunt gropi cine te pune sa alergi prin oras?
Ca tot le iei apararea :zilele trecute in Cta la semafor eram primul si mai erau 60 sec pana la verde .Astept si cand vin pe dreapta(1/2 banda libera, nu asa e pb) 4 scutere cu niste pustani corditi si se aseaza ei toti 4 in paralel in sfertu intersectiei si au facut intrecere mergand cu 70(atat alergau draciile alea,eu eram la 50 m in spate sa zic) , si se uitau unii la altii ,pai cum sa nu ucida groapa cand toti au in cap numai sprinturi si jar maxim .
Si eu sunt tanar si imi place sa-i mai dau ,  dar unde e loc frate ca nu ma apuc sa alerg cu 130 in oras asa doar ptr adrenalina , sau sa scot pe altii la sant ca sunt eu marele smecher .
Uite ,eu sunt dispus sa recunosc ca intre noi, soferii de autoturisme sunt mai multi habarnavisti(mult mai multi) decat aia care au habar cum si ce sa faca ,pe tine de ce te doare atata si te ataci cand se vorbeste de motociclisti de bine/rau, ca este o realitate pe care toti o intalnesc pe sosele nu  din filme .

#44
webSorin

webSorin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 364
  • Înscris: 16.10.2009

 Marius3k, on 28th March 2010, 18:03, said:

Eu zic sa-ti vina TIE mintea la cap, pana nu sezi nitel pe dreapta pentru exprimarile de acest gen. Poti considera acest paragrav nu ca avertisment, ci ca promisiune. Aici NU ne jignim si nu dam de pamant pe altii, ok? <_<

Temper...temper...
Se pare ca nu este ok sa folosesti metafore, insa e ok sa folosesti apelative "ba taranilor"...
Stiti ca metaforele se folosesc in general pentru a evidentia o situatie fictiva, o figura de stil in cazul de fata folosita pentru a evidentia gradul de paralelism dovedit in discutie.

Am inteles ca aici nu ne jignim mai ales din posturile in care eu ma exprim cu "dumneavoastra" (adica conducatorii auto) si sunt referit cu apelativul "bah taranilor".
Trebuie sa admit ca remarca "mananci rahat ca majoritatea guristilor pe 2 roti" este una din atributele speciale sub capitolul respect.


Quote

Uite ,eu sunt dispus sa recunosc ca intre noi, soferii de autoturisme sunt mai multi habarnavisti(mult mai multi) decat aia care au habar cum si ce sa faca ,pe tine de ce te doare atata si te ataci cand se vorbeste de motociclisti de bine/rau, ca este o realitate pe care toti o intalnesc pe sosele nu din filme .

Si eu sunt dispus sa recunosc ca avem si noi o gramada de cretini pe doua roti. Nimeni nu contesta acest lucru. Din pacate nu pot baga scuteristii in discutie din cauza faptului ca "pilotarea" unui scuter nu necesita permis auto categoria A si talon pe "utilaj". Ca sa nu mai vorbim de CASCO sau RCA.
Dar nici nu pot generaliza afirmand ca toti scuteristii "e cretini"!

Nu ma atac mai din nimic, si, dupa cum spuneam mai sus, am inceput demult sa ma ghidez dupa afirmatia "nu-i cere prostului ce nu are" si, in trafic ma comport ca atare. Singura chestie care reuseste insa sa ma enerveze este usurinta cu care toata lumea arunca vina pe o intreaga categorie de persoane cand habar n-au cu ce se mananca fenomenul. La noi, printre multe altele, e sport national sa-ti dai cu parerea.

De ce atunci cand greseste "omu'" cu masina, nu zice: "Avea viteza domn'le, insa nici eu nu m-am asigurat inainte de a schimba banda!"
Adica fiti oameni si asumati-va greselile. Toata lumea greseste, cine stie cati m-au ferit si pe mine in trafic cand, invitabil "afumat" de problemele personale, am mai facut diverse chestii care au incomodat sau au surprins pe cei din spatele meu. Cei drept, pana acum n-am auzit scartait de roti in spatele meu...

Uite, spre exemplu, un conducator auto mi-a luat fata "exemplar" : nici n-am avut timp sa mai reactionez (si eu merg intodeauna cu doua degete pe ambreaj si doua pe frana)... norocul meu este ca eram mai in spatele lui si pe stanga benzii. S-a miscat asa de brusc intrand pe banda mea incat, daca eram cu doi trei metri mai in fata, ma adunam de pe jos...

Omu', cand a vazut ce era sa se intample a ridicat mana pe geam si a scos si capul cerandu-si scuze. Ce era sa-i fac? Sa-i iau glanda? A gresit, toata lumea greseste.
Este responsabilitatea mea, si numai a mea de a nu sta in locurile "fierbinti" in trafic, in locurile cu potential de "bubuiala".
Insa nu toti motociclistii pot sa intuiasca aceste locuri si se mai intampla sa se afle in momentul nepotrivit la locul nepotrivit, cum a fost un prieten de-al meu care, aflandu-se pe Barbu Vacarescu, pe banda 1, un sofer c-o dacie a facut dreapta pe-o straduta direct de pe banda doi, si mi l-a luat in plin. Daca intorcea o secunda capul spre dreapta, soferul putea sa vada motociclistul de pe banda unu. Insa a ales sa traga de volan. Si, culmea nesimtirii, tot el urla ca motociclistul mergea cu viteza (cand el mergea paralel) si ca d'aia nu l-a vazut.

Ca d'aia zic: fiti oameni si asumati-va greslile, indiferent de nr de roti...
Acum, ca motociclist, daca te manaca in posterior si o arzi printre masini cu 90 la ora, si te darama unu'.... stiti cum e zicala aceia: "asa-i in tenis".
Insa cand tu mergi regulamentar si se suie unu' pe tine ca i-a fost lene sa intoarca capul o secunda si sa-si flexeze deishtu' pe maneta de semnal, si apoi tot el e tare-n gura si pozeaza-n victima... pai nu-ti vine sa-l ... "iei in brate"?

Edited by webSorin, 28 March 2010 - 17:50.


#45
aalinn

aalinn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,907
  • Înscris: 25.09.2007

 remier, on 28th March 2010, 13:58, said:

"CITAT (aalinn @ 28th March 2010, 12:55)
intre statii pot sa alerge si cu 200km/h , o fac pe riscul lor , dar nu accidenteaza pietonii nevinovati"

Nici in afara pe o sosea pustie nu au voie legal cu asa viteza !
In ce lege scrie ca au voie sa alerge cu 200 la ora in oras intre statii ?
IN LEGEA JUNGLEI ???
NUMAI TERIBILISTII INCONSTIENI GANDESC ASA !...sau cei care mai consuma si alcool sau droguri !

Iar tu draga aalinn, daca asa gandesti... si te mai si lauzi ca "setezi cruise la 180" la al tau Fiat Croma, nu prea te vad bine !
Boala vitezei nu e buna nici pe 4 roti si mai ales pe 2 roti !
in partea cealalta era vorba de masini , aici de motoare
pe mine unu nu ma deranjeaza sa alerge pe langa mine 2 masini , in schimb 2 motoare da ,pentru ca sunt mult mai greu de observat
aici e vorba de motoare , la care problema nu este ca fac liniute cand nu au pe nimeni in fata , problema e cand alearga printre masini.
cand depasesti viteza iti asumi responsabilitatea ... gresesti - platesti.
intradevar pe autostrazi eu setez 180 si asa merg  daca se poate , daca nu merg in coloana cu cat vrea coloana ...in general tot cam 170-180 cel putin pe a1 .

#46
remier

remier

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 203
  • Înscris: 02.02.2007
@webSorin
Nu spun ca nu ai si tu dreptate, sunt si multi soferi care conduc cum spui, ma mir si eu cand ii vad in trafic facand prostii, dar nu sunt eu raspunzator pentru ei, ci aceia din politie care le-au dat carnete.
Vad si eu cate accidente se intampla zilnic din cauza vitezei, a lipsei de experienta si a teribilismului si ma cutremur !
Dar asta e o alta discutie pentru ca stim totii cum se fac azi scolile de soferi si cum se i-au carnete cu spaga, si asta e valabil si la motociclisti.

Insa trebuie sa recunosti si tu, ca foarte rar vezi un motociclist sa mearga prudent si cu viteza legala.
95% sunt VITEZOMANI si mai ales TERIBILISTI !
Si in oras si pe sosele in afara sunt un adevarat pericol la cum alearga de multe ori in grupuri de cate 3-4-5 si nu mai respecta nici o regula, se baga pe contrasens sau o tin pe linia mediana si depasesc orice le sta in cale, profitand ca nu se poate tine nimeni dupa ei.
Daca primul alerga cu 200 la ora, ceilalti risca oricat, de parca cel mai important lucru e sa nu se piarda unul de altul.
Eu personal am patit de multe ori acesta faza: ma uit in oglinda, e liber, nu e nici un pericol, apoi semnalizez si pana sa schimb directia, apare cate unul cu motocicleta din senin si  trece pe langa mine ca sageata, de parca eu stau pe loc !
Sau merg linistit si constant cu 80, si incep sa tasnesca pe langa mine si pe stanga si pe dreapta de abia am timp sa-i vad.
Recunosti genul asta de comportament in trafic ?

@aalinn
mai citeste odata, si in partea cealalta tot de motociclisti era vorba ca alerga cu viteza prea mare si mult zgomot intre statii, iar tu ai fost de acord ca "intre statii pot sa alerge si cu 200km/h , o fac pe riscul lor , dar nu accidenteaza pietonii nevinovati"....pai are mare ghinion si pietonul si motociclistul daca se intersecteaza la viteza aia....sau daca iese vreo masina de pe o strada laterala !

Edited by remier, 28 March 2010 - 19:32.


#47
Nicu90

Nicu90

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,167
  • Înscris: 14.09.2007
@Sorin:Ok soferul autoturismului nu il vede cand se asigura, ori ca e prost si se uita aiurea.
Ori cum au scris si cei de mai sus, te uiti liber,dai sa te bagi te trezesti calare peste ala , si sigur nu mergea cu 50 .Mai se intampla sa fac slalom prin oras printre masini(fara sa tai fata,sau sa deranjez) si ma astept sa nu fiu vazut asa ca iau mereu in calcul ca imi intra unul in fata .

#48
aalinn

aalinn

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,907
  • Înscris: 25.09.2007

 remier, on 28th March 2010, 19:22, said:

sau daca iese vreo masina de pe o strada laterala !
mda aici ai dreptate , vrei sa iesi si nu ai vizibilitate iesi un pic si vine bolidul cu 200 ...si tot vina ta e ca nu te-ai asigurat ...
in fine in oras nu trebuie sa bagi piciorul ca nu stii cine iese si de unde iese.
ca sa revenim ontopic , eu neavand nici o legatura cu motocicletele , o groapa luata la 50km/h te arunca dupa motor ?
ma gandesc ca o groapa la mine cel putin imi face pagube materiale , pe motor ....

#49
webSorin

webSorin

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 364
  • Înscris: 16.10.2009

 aalinn, on 28th March 2010, 20:37, said:

mda aici ai dreptate , vrei sa iesi si nu ai vizibilitate iesi un pic si vine bolidul cu 200 ...si tot vina ta e ca nu te-ai asigurat ...
in fine in oras nu trebuie sa bagi piciorul ca nu stii cine iese si de unde iese.
ca sa revenim ontopic , eu neavand nici o legatura cu motocicletele , o groapa luata la 50km/h te arunca dupa motor ?
ma gandesc ca o groapa la mine cel putin imi face pagube materiale , pe motor ....

Depinde de groapa, de motocicleta si, nu in ultimul rand, cum "te printe situatia"!
O motocicleta super-sport (vitezane, cum le spunem noi) sunt mai sensibile la calitatea sfaltului. Sunt apoi si motociclete facute special pentru asemenea teren si sunt street-legal. Sunt si motocicleta care imbina mai multe caracteristici pritre care si posibilitatea de a negocia gropile la viteza mare.
Depinde de groapa si, cel mai important de experienta motociclistului si atentia s-a in momentul incidentului.
Sunt foarte multi parametrii de luat in calcul.

Inca odata ma repet si afirm ca nimeni, da' absolut nimeni nu circula in oras cu 200km (motociclisti vorbim). Cea mai mare viteza cunoscute de mine, in oras, a fost de 160 km/h, "amic" care a si platit pe masura din punct de vedere medical.
Cred ca accelaratia net superioara a motocicletelor, precum si zgomotul specific unui motor de turatii, a creeat legenda: 200km/h in oras.
Sa nu uitam si de presa de cacao care, la fiecare "stire moto" baga pe fundal imagini cu GhostRider cum se sparge el in figuri pe strazile din "tarile calde"... si despre care, by the way, circula zvonuri ca ar fi decedat.

#50
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,231
  • Înscris: 09.01.2007
De cate ori vad motociclisti incerc sa le fac loc in trafic, eu fiind cu masina.
Dar daca ii vad ca sunt nesimtiti si forteaza printre masini, se lasa cu scandal.
Chestia cu 'strecuratul' motociclistilor nu este in regula, nu este legala iar riscurile ii privesc in consecinta.
Treaba ca sunt vulnerabili deci eu ar trebui sa casc ochii in plus sa-i protejez iar nu este in regula. Si eu sunt vunerabil fata de TIR-uri, dar nu pot sa le cer sa ma trateze preferential din aceasta cauza.

#51
remier

remier

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 203
  • Înscris: 02.02.2007
@webSorin

Sustii campania, Groapa ucide, si cauti sa ne convingi cu lungi postari ca asta e cauza principala, dar nu esti fairplay sa recunosti ca vina este in primul rand a VITEZOMANILOR, si apoi a gropilor !
Nici noua soferilor nu ne plac gropile, dar mergeti si voi mai incet si preventiv si nu o sa va mai rupeti gatul.
Poate am exagerat voit cu exemplul de 200 km/h in oras, tocmai ca ne aburesti si nu vrei sa spui lucrurilor pe nume : viteza, teribilismul, lipsa de discernamant si de prevedere, lipsa de experienta sunt primele cauze ale accidentelor  in care cad victime motociclistii si apoi gropile.
Si asta e valabil si pentru soferi !
Sunt destule filmulete postate pe net cu “smecheri” care braveaza alergand nebuneste pe sosele cu 250-300 la ora, pentru a dovedi ce ? Ca sunt de fapt niste inconstienti fara minte !
Nu vrei sa recunosti ca si 100 sau  80 km/h intre 2 statii sunt viteze in primul rand ilegale si apoi periculoase in oras. De ce atata graba  si zgomot pentru ca dupa cateva sute de metri sa opresca la urmatorul stop sau trecere de pietoni ?
Chiar si la  50 sau  30 e greu de franat in siguranta pe 2 roti daca va apare ceva brusc in fata.

Relativ la zgomotul si discomfortul creat de motociclisti, vrei sa ne convingi neaparat ca trebuie sa inghitim cu totii placerea tembela a celor care ne deranjeaza zi si noapte.
Nu domnule !
Motocicletele voastre la accelerare prostesca chiar si pe loc la stop, deranjeaza ingrozitor pentru ca faceti modificari la tobele de esapament ca sa faceti zgomot in mod voit pentru a va hrani vanitatea, pentru a va spori adrenalina si a face pe grozavii.
De ce motocicletele politiei nu deranjeaza nici la relanti nici cand accelereaza ?
Pentru ca acelea au esapamentele conform normelor legale in oras.
Greseala este a politiei care nu va amendeaza pentru tulburarea linistii, pentru ca e undeva e prevazuta in lege acesta abatere, mai ales pe timpul noptii.
Asta e numai consecinta libertatii prost inteleasa de voi, si a lipsei aplicarii legii de catre politie.
Vom face o campanie si pe acesta problema pentru ca a devenit din ce in ce mai suparatoare distractia voastra care afecteaza  nervii si odihna noastra a celorlalti care nu va mai putem suporta fitzele.

Edited by remier, 29 March 2010 - 09:39.


#52
rvic77

rvic77

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,129
  • Înscris: 03.12.2004
Gropile sunt un pericol real dupa terminarea iernii pana la reabilitarea drumurilor; cum suntem deja in primavara zic ca au trecut pe planul 2 ca si cauza de accidentare. Dupa pararea mea principala cauza de accident ramane neasigurarea atunci cand se face o manevra.  Cum se zice 'graba strica treaba', chiar nu-i inteleg pe soferii ce imping la maxim limitele masinii lor si se asteapta ca si ceilalti sa faca la fel; de exemplu ieri seara, intr-o localitate linistita cu trafic de duminica adica aproape 0, ies de pe o strada secundara, merg cu 40-50 km/h spre DN (sunt vro 200 m)si apare brusc in spate (probabil ca avea vro 120-130...) un bolid, se opreste la cativa cm de mine, faruri, claxoane, se baga in fata pe macadam (strada e asfaltata doar pe o banda) taie calea altei masini (singura de altfel) de pe DN ca apoi sa opreasca in 50 m la un magazin. Oare chiar asa ii ardea buza de o tigare sau altceva. Eu poate as fi condus asa daca mergeam cu cineva ce avea nevoie urgenta la spital...

Edited by rvic77, 29 March 2010 - 10:17.


#53
ecotech

ecotech

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,248
  • Înscris: 05.03.2006
Buna ziua domnilor!

Sau mai bine zis, buna ziua, turma de ipocriti?

Vorbesc acum exclusiv din punctul meu de vedere, sofer de motocicleta si masina, trecut de 30 de ani.

Toti sariti in sus, ca vai, ca ioi, ca motociclistii merg cu viteze astronomice prin oras. Va intreb doar atat: si masini? Si masinile tunate, care fac aceeasi chestie? Sau masinile de piti si cocalari, obligatoriu de ceva tone si sute de cai? Alea nu va deranjeaza? Pe aia nu ii vedeti? Zgomotul lor, nenea remier, nu te deranjeaza?

Hai sa fim sinceri, dragii mei ipocriti, voi care sariti pe webSorin - de cate ori circulati cu viteza legala? Ei? Cam rar? De cate ori respectati toate regulile de circulatie? Ei? Si mai rar?

Bagati-va bine in cap cateva chestii elementare:

1. Uscaturile care baga viteza prin oras, sunt de obicei putalai tineri, care si-au luat un moto sh, si nu stiu altceva decat sa traga de acceleratie. Nu au experienta, nu stiu ce ii asteapta, apoi ii vezi la stiri. Cu tot respectul pentru morti, pe doua roti prostia este incompatibila cu viata. Dar faza e, ca de nu isi luau motor, se afisau cu o masina mai puternica, tot sh - si tot prosti ramaneau, tot faceau zgomot noaptea.

2. Groapa ucide! Nisipul aruncat pe carosabil in timpul iernii ucide! Na, e un pic dramatic, dar problema e serioasa. Vineri spre sambata seara, mi-a derapat motorul pe nisipul ramas din iarna. Viteza era de nici 40 km, dar eram in curba, restul las la aprecierea voastra.

3. Dragi soferi. Voi va bazati in trafic pe doua chestii: prioritate de tabla groasa si asigurare. Noi nu avem tabla in dotare, doar atentia si indemnarea de a va evita cand vi se rupe sa va asigurati.

4. Nu generalizati! Asa cum sunt n+1 soferi idioti pe 4 roti, asa avem si noi, n+1 soferi idioti de motoare. Diferenta e ca idiotii nostrii sunt mai spectaculosi si dau bine la stiri!

Asa ca, va rog frumos - atentie in trafic si respectati-ne dreptul la viata!

Edited by ecotech, 29 March 2010 - 10:22.


#54
remier

remier

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 203
  • Înscris: 02.02.2007

 ecotech, on 29th March 2010, 10:20, said:

Buna ziua domnilor!

Sau mai bine zis, buna ziua, turma de ipocriti?
..............


Mai baiatule, invata intai sa vorbesti fara sa jignesti, ca nu sunt toti de varsta ta !
Se vede ca nu ai citit nici macar primele randuri:

...."viteza, teribilismul, lipsa de discernamant si de prevedere, lipsa de experienta sunt primele cauze ale accidentelor in care cad victime motociclistii si apoi gropile.
Si asta e valabil si pentru soferi ! "


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate