Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Oferte de RETENȚIE.
Last Updated: May 18 2024 08:08, Started by
todoran13
, Mar 21 2010 18:50
·
66
#6373
Posted 29 March 2022 - 18:05
Cand am 300/6 sau 500/25 si am mereu aceste valori prin LAN si foarte aproape prin wi-fi (adica stabilitate), de ce m-ar interesa daca internetul "vine" prin FTTH sau prin altceva? Suntem cumva snobi de trebuie sa avem FTTH cu orice pret?
|
#6374
Posted 30 March 2022 - 09:25
Pololica, on 28 martie 2022 - 07:08, said:
Primit oferta de catre sotie (abonat de mobil) pentru 2E (10 leI) primele 12 luni, apoi 35 (7E) urmatoarele 12:
PS: oferta asta (10 lei pe luna) am vazut-o in 2 magazine: in Kaufland Vulcan si Afi Cotroceni (ambele Bucuresti). Desi am fost si in Carrefour Vuclan (unde este un magazin Vodafone), nu mi-a atras nicio placuta atentia. Dupa instalare (astept sa lege cablurile) inchid Digi. Nemultumit de WiFi (vitezele rar depasesc 30Mbps, atat down cat si up, deci nu am o problema cu limitarea de upload de la Vodafone. E mai stabila). Am inceput-o cu dreptul. Ne-au sunat tehnicienii pe la 9:10 ca ajung in 10 minute, iar dupa 15-20 minute ne suna sa ne intrebe de ce nu raspundem si nu e nimeni acasa. Adresa era Strada X Bloc 2. Raman prost! Sun la relatii clienti sa intreb daca se poate reprograma pe parcursul zilei (programarea initiala era intre 12 si 17, dar au trimis sms ieri cu intervalul 10:45-11:45) si intreb de reprogramare. Mi se spune ca reprogramarile nu se pot face in aceeasi zi (trebuie magazinul la care am deschis contractul sa ceara reprogramarea). Totusi, operatoarea (era o doamna) care a raspuns a avut initiativa de a confirma adresa: Str X Bl 2. PS: sper ca v-ati prins ca lipseste numarul la strada (in contractul semnat, adresa este completa si corecta). Urmeaza sa fim sunati inapoi sa vedem ce se rezolva, daca se rezolva ceva (operatoarea mi-a dat de inteles ca adresa apare ca fiind nemapata (presupun ca termenul se refera la adresele fara infrastructura), la fel ca acum 4 ani). |
#6375
Posted 30 March 2022 - 09:28
Profesionalism, ce mai.
In loc sa evoluam, societatea se umple de tâmpiți, agramați, analfabeți funcțional, nepotisme, sinecuri samd. Din păcate trebuie sa răzbim printre ei. |
#6376
Posted 30 March 2022 - 09:47
Pacat ca serviciile sunt bune, doar ca se mai gasesc unii sa dea cu mucii in fasole. Buba e ca eu am colega de munca in preaviz si o perioada o sa fiu putin blocat la munca cu plecarile (adica o sa fiu putin limitat cu liberele plus ca peste 2 saptamani intra in concediu, sa si-l termine), iar sotia lucreaza in schimburi si saptamana viitoare e schimbul 2, deci ori se rezolva pana in ora 10-10:30, ori deloc.
Azi imi luasem liber (special pentru asta) si sa inchid Digi... plus sa mai rezolva cateva chestii. |
#6377
Posted 30 March 2022 - 10:29
Cum, închizi Digi cu FTTH și treci la coaxial? Nu știi că asta e considerată o "blasfemie" pe forum?
Nu știi că net de calitate e doar la FTTH? De parcă ar avea FO până în TV, acolo nu se comentează nimic de coaxial. Eu am primit încă o factura de 18,5 lei pentru serviciile contractate. Păcat că Vodafone TV merge că naiba, in rest e ok. |
#6378
Posted 30 March 2022 - 10:34
Pai ce sa comentezi la coaxial în tv? Fibra e mediul ideal pentru internet, cu tv-ul prea putin conteaza. Desi cand esti cu tot blocul pe coaxial, mai preiei si pe tv socuri electrice din tv-urile vechi ale locatarilor sau alte interferente. Sau fulgere. Dar cam asta e tehnologia pe tv.
Tu mai citești ce scrii sau când te ia valul, doar te duci? |
#6379
Posted 30 March 2022 - 11:17
danghetau, on 30 martie 2022 - 10:29, said:
Cum, închizi Digi cu FTTH și treci la coaxial? Nu știi că asta e considerată o "blasfemie" pe forum? Nu știi că net de calitate e doar la FTTH? De parcă ar avea FO până în TV, acolo nu se comentează nimic de coaxial. Eu am primit încă o factura de 18,5 lei pentru serviciile contractate. Păcat că Vodafone TV merge că naiba, in rest e ok. Sa explic ca fibra Digi nu e asa cum e prezentata? Degeaba mi-au dat 500Mbps dacă pe WiFi aparatura lor nu duce (connect box de la UPC/Vodafone oferă viteza asta pe 5Ghz). Pe lângă faptul ca aparatura nu este înlocuită la mărirea vitezei (am comentat în urma cu ceva timp despre faptul ca tatei iau schimbat routerul când a trecut de la 60 la 120Mbps și e folosit și acum și ajung pe WiFi pe la 3-400 Mbps fără stres), nici măcar nu ne mint frumos când cerem canale existente la concurenta (sa ma plâng ca din 4 canale de sport, nu o data m-am împiedicat de 4... meciuri de fotbal care sunt reluate la diverse ore...?) Sunt de 4 ani la Digi și baga la canale la care audienta este, cel puțin, discutabila. Nu toate, dar la 30 lei/6E am pretenții. Concurenta oferă mai bine. |
#6380
Posted 30 March 2022 - 11:36
Desigur ca fibra nu are nicio vina in povestea asta. Tu vrei televizor și wifi fără sa dai bani pe un echipament performant propriu (deși și digi oferă wifi6 si pe ont si pe router).
Sper sa fie cum te aștepți experienta Vodafone |
#6381
Posted 30 March 2022 - 12:24
#6382
Posted 30 March 2022 - 12:43
broris, on 30 martie 2022 - 11:36, said:
Desigur ca fibra nu are nicio vina in povestea asta. Tu vrei televizor și wifi fără sa dai bani pe un echipament performant propriu (deși și digi oferă wifi6 si pe ont si pe router). Sper sa fie cum te aștepți experienta Vodafone La Vodafone știu la ce sa ma aștept. Tata are același contract de 29 de ani (s-a început cu Kappa, apoi Astral, apoi UPC și acum Vodafone). Evident, a fost modificat succesiv prin fidelizari, dar baza e din martie 1993. Și de ce unii se simt sa schimbe aparatura depășită și alții nu? În urma cu vreo 5-6 ani, înainte să-i cedez abonamentul de servicii fixe (l-a deschis mama, l-a preluat soră-mea pentru net, apoi eu după ce a plecat sora și apoi tata după ce am plecat și eu) am cerut verificare pentru cablu (aveam dvr și aveam programe care rămâneau blocate pe o imagine). Tehnicianul care a venit sa constate a schimbat cablul fizic de la cutia lor pana la primul splitter). Costul a fost 0. Mai spun ca routerul a fost schimbat la aproximativ un an (a făcut fidelizare) și s-a trezit cu programare pentru schimbare router? La Digi am semnat pentru 150Mbps, au mărit la 300 și de un an (cred) am 500 (de la Digi modificare). Routerul lor este același. Cu aceeași frecventa 2,4GHz. Când au făcut ultima modificare, de ce nu mi-au zis sa schimb routerul? Doar plătesc pentru serviciile lor (net, TV și mobil). Soția a primit reducere pentru ca e abonata la Vodafone, crezi ca pentru 3 lei (cât cer Digi pentru router) ar săraci dacă mi l-ar da gratis? Întreb pentru un prieten (nu de alta, dar Orange mi-a oferit 10 lei reducere pentru 3 numere (Orange Family) pana recent (vezi pe topicul dedicat pentru mobil). |
|
#6383
Posted 30 March 2022 - 12:56
danghetau, on 30 martie 2022 - 12:24, said: Crezi ca ai facut bine cand ai afirmat asta? Daca mai ai iesiri din astea eu zic sa te opresti. Sau cel putin nu imi mai raspunde. Am obiceiul sa penalizez afirmațiile, hai sa le zic, fără susținere în realitate. Poți sa te oprești tu sa le mai faci. Hai sa încercam asa. |
#6384
Posted 30 March 2022 - 12:57
Pololica, on 30 martie 2022 - 09:25, said:
Am inceput-o cu dreptul. Ne-au sunat tehnicienii pe la 9:10 ca ajung in 10 minute, iar dupa 15-20 minute ne suna sa ne intrebe de ce nu raspundem si nu e nimeni acasa. Adresa era Strada X Bloc 2. Raman prost! Nu era adresa buna? De ce nu i-ai chemat tu unde trebuie? |
#6385
Posted 30 March 2022 - 13:15
Tehnicienii au zis ca aia a fost adresa la care trebuiau sa ajungă și nu pot merge la alta fără directive, de asta am sunat Relații Clienți. Ca fapt divers, mai aveau 3 minute cu mașina, la propriu, de mers mai în fata (presupun ca s-au oprit la primul bloc de pe strada). Ce m-a surprins e faptul ca nu au cerut confirmarea adresei, ci doar ca urmează sa ajungă (când am au venit cei de la Digi, inclusiv când am semnat cu @catalinman, m-au sunat sa fie siguri de adresa).
Îți dai seama ca nici nu ma gândeam ca au adresa incompleta sau ca nu se prinde nimeni ca strada nu are număr(doar strada și bloc, ca la tara...). |
#6386
Posted 30 March 2022 - 13:32
La Vodafone se plătește instalarea? Pe timpul UPC se plătea daca depășeai 15m.
Ăștia cum fac? Baga coaxialul in casa, trag la tv-uri coaxialul și cablul utp e problema ta? Daca ai reciever Vodafone și vrei sa beneficiezi de catch-up trebuie legat la net |
#6387
Posted 30 March 2022 - 13:37
Iti baga in casa coaxialul pun un spliter la el, un coax la tv si unul la modem. De la modem, este problema ta ce utp pui.
Edited by baribalu, 30 March 2022 - 13:37. |
|
#6389
Posted 30 March 2022 - 13:52
Nu. Dar poti sa le ceri sa iti puna modemul langa calculator. Sau unde crezi tu ca vrei sa il ai (sa iti acopere wi-fi toata casa etc)
Edited by baribalu, 30 March 2022 - 13:54. |
#6390
Posted 30 March 2022 - 13:55
Nu e vorba de calculator, ideea e că dacă ai 2 camere și 2tv-uri cu reciever Vodafone, trebuie tras cablu utp in ambele camere
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users