Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
dimensiunile bagajului de mana
Last Updated: Mar 25 2014 17:10, Started by
sosogrig
, Feb 17 2010 15:31
·
0
#19
Posted 27 August 2010 - 21:19
Cu tarifele sunt total de acord. Pe Bucuresti - Madrid pe perioada care ma intereseaza pe mine la Tarom este 205 Euro, la Blue Air 220 Euro (la care se mai adauga 10 euro pt bagaje per segment de zbor)
|
#20
Posted 19 February 2014 - 21:06
Pana asta am mers doar cu zboruri de linie si wizz, astazi am prins pentru prima data un zbor cu Blue.
Blue air are o mare parte din curse fara posibilitate de check in online si m-am gandit din start ca este o oportunitate buna pentru ei sa masoare si cantareasca bagajul (spre deosebire de wizz care te intreaba doar la imbarcare daca te vad cu ceva prea mare). Mi-am pregatit bine bagajul incat sa se incadreze, problema este asa cum stiti la acei 20cm inaltime. Am gasit pe acasa un troler care masurat era 18 Cm cu inchis (cu tot cu roti si alte nebunii) Ajuns aeroport sunt rugat sa-l pun in suport, aici e partea interesanta, in acel suport a intrat mai mult fortat. Lucru care ma face sa cred ca e putin mai mic decat trebuie, nu cu mult, cu vreo 2-3 cm. Doamna nu a comentat nimic si deci am tacut si eu insa nu mi se pare corect. Fie acest lucru este facut intentionat, fie ala care a sudat fiarele a calculat de la centrul tevilor in loc sa puna de la marginea lor |
#21
Posted 24 February 2014 - 13:35
La cursele pe care le-am efectuat cu BA am avut optiunea de check in on line fara probleme , ma refer la cele externe.
In situatia in care bagajul tau denota oarecare suspiciuni, vei fi rugat sa il introduci in sizer. De altfel, gasesti in multe aeroporturi sizere ce respecta dimensiunile BA , pentru a fi pregatit, pentru o eventuala situatie incomoda. Mai gasesti si lucratori intelegatori , dar mai depinde si de noi. Edited by misuf, 24 February 2014 - 13:36. |
#22
Posted 24 February 2014 - 14:52
boringboy, on 19 februarie 2014 - 21:06, said: Ajuns aeroport sunt rugat sa-l pun in suport, aici e partea interesanta, in acel suport a intrat mai mult fortat. Lucru care ma face sa cred ca e putin mai mic decat trebuie, nu cu mult, cu vreo 2-3 cm. Cadrul celor de la Blue Air respecta intocmai dimensiunile cerute: 55x40x20. Testata pe trolerul meu vineri, ultima data. Trolerul are exact 55x40x20 si a intrat fara probleme. De regula sunt mai scrupulosi pe aeroporturile din alte tari, acolo unde service-ul este facut de subcontractori (gen Swissport). |
#23
Posted 24 February 2014 - 14:54
#24
Posted 25 March 2014 - 09:58
Vineri zbor cu Blueair in Franta iar dimensiunile bagajului de mana acceptate sunt 55/40/20. Eu am un troler care cu tot cu roti si maner are 57/40/20. Am citit ca trebuie sa intre in cadrul de metal si ca cel mai mult ar conta cei 20 de cm pe care ii respect, doar lungimea depaseste cu 1,5-2cm maxim. A mai fost cineva in situatia asta? Credeti ca pot trece cu el? Heeeelp
|
#25
Posted 25 March 2014 - 10:31
AnnamariaDima, on 25 martie 2014 - 09:58, said:
Eu am un troler care cu tot cu roti si maner are 57/40/20. Am citit ca trebuie sa intre in cadrul de metal si ca cel mai mult ar conta cei 20 de cm pe care ii respect, doar lungimea depaseste cu 1,5-2cm maxim. A mai fost cineva in situatia asta? Credeti ca pot trece cu el? Heeeelp Unde anume ai citit ca ar conta cel mai mult cei 20 cm? La BlueAir, cel putin la ultimele 2-3 zboruri pe care le-am avut cu ei, cadrul a fost orientat pe orizontal, adica trebuia sa se potriveasca cei 55cm. Nu vreau sa starnesc panica, doar ca eu zic sa fii cu bagare de seama si daca gasesti rapid un alt troler care se va potrivi fix pe marimi, sa nu eziti sa-l schimbi. De obicei la Otopeni sunt mai permisivi, insa la zborurile de intoarcere - atat de la Barcelona, cat si de la Bologna sau de la Larnaca, au tinut foarte mult ca bagajele sa se incadreze. Bafta! |
#26
Posted 25 March 2014 - 12:14
Am citit pe internet alte discutii... Merci de raspuns!
|
#27
Posted 25 March 2014 - 13:07
#28
Posted 25 March 2014 - 13:51
60 euro... Cred ca mai bine ma duc la aeroport inainte sa vad daca intra )) Merci!
|
|
#29
Posted 25 March 2014 - 17:10
pardon e 65
Bagaj de cala, achitata odata cu biletul, low season Bagaj de cala, achitata odata cu biletul, high season 18 EUR/bagaj/segment zbor 25 EUR/bagaj/segment zbor Bagaj de cala, achitata in aeroport, in cadrul formalitatilor de check-in 50 EUR/bagaj/segment zbor Bagaj de mana neconform conditiilor stipulate, ce va fi transportat la cala (taxa de procesare in regim de urgenta) 65 EUR/bagaj/segment de zbor Cel mai bine pentru a nu risca e sa iti iei un troler cu marimile astea. Vezi ca erau pe la Auchan unele cam de "unica folosinta" la vreo 40 lei. Cred ca mai bine dai 40 lei pe un troler prost decat 65E pe caratul lui. Drum bun, distractie placuta! |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users