Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg

Drept de proprietate intelectuala...
 Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...

Frecventa modificata radio
 Un nou pericol pt batrani

Ar trebuii sa vindem imobiliarele...

Dupa renuntarea la aparat dentar

pelerinaj in Balcik
 Noul format Jpegli iși propu...

Dade, dade

Probleme accesare nr test telefon

Parola la lock screen
 

Sony Vaio VPC_F11M1E_H sau Dell Vostro 1720 sau Gateway?

- - - - -
  • Please log in to reply
57 replies to this topic

#37
msjohntm

msjohntm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 969
  • Înscris: 08.04.2006
Si eu zic la fel.

#38
cipone

cipone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 717
  • Înscris: 28.10.2003
No offence pentru utilizatorii de Asus, care chiar isi face treaba super bine - am cumparat pentru cumnata un K50AB care este uimitor pentru 2000 ron si un N61VN pentru nevasta, o bijuterie de laptop, dar eu spun sa nu renunti la un VAIO doar pentru ca auzi nu stiu ce bazait. Asa erau si cei cu K52JR care auzeau un tiuit din nu stiu ce zona, se crease o adevarata isterie. Acum toti s-au potolit.
Deci parerea mea este sa tii laptopul, ca este foarte bun.

#39
crss2099

crss2099

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 73
  • Înscris: 11.11.2006
Ok, multumesc la toata lumea.
Pot sa spun ca tastatura e super, e f misto ca fiecare tasta este separata. Este f rapid, ecranul e f mare, carcarsa este dintr-un material 'adevarat', adica nu pare de jucarie, nu raman amprente pe el.

#40
cipone

cipone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 717
  • Înscris: 28.10.2003
Am ajuns sa fac si eu wei-ul. Identic.

Attached Files



#41
bogdanpetre

bogdanpetre

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 16.01.2010

View Postcrss2099, on 9th February 2010, 15:00, said:

Despre Sony Vaio VPC_F11M1E_H:
l-am luat saptamana trecuta si la 2 zile a inceput sa se auda un pacanit in boxe (in dreapta) atunci cand il trec din "Mute" in sonor. Primele 2 zile nu s-a auzit, apoi a inceput din ce in ce mai tare. AM sunat la magazin si mi-au spus "sa nu mai folosesc acea functie" :(, adica in ultimii 7 ani am avut 4 laptopuri cu mult mai proaste si ieftine si am folosit cu mult succes butonul de "Mute" dar la Sony Vaio, mai bine sa ma abtin?? In fine, am sunat la service si le-am pus sa asculte la telefon sunetul respectiv, au chemat si un inginer si un tehnician, se mirau toti ca cica nu au mai intalnit problema... si ca sa le dau laptopul vreo 10 zile... Am sunat la magazin si le-am spus ca daca vroiam un laptop reniew sau refurbished, imi luam unul, cu mult mai ieftin decat am dat pe el de nou, ca nu e posibil ca dupa 2 zile sa aiba nevoie de service... asa ca i-am convins sa mi-l schimbe.
Salut ...sau buna !am o curiozitate :cum ai procedat sa asculte cei de la service sunetul ala ?Ti-a facut operatorul legatura din Dublin in Frankfurt  sa auda tehnicienii sunetul ?!!Stii ceva ?povestile tale sunt frumoase ...dar sunt numai povesti ....si by the way aici pe forum ar trebui sa dai detalii reale ca sa nu induci alti useri in eroare .
In alta ordine de idei ar fi trebuit sa suni in Call Center si nu la magazin .Momentan Sony nu a emis nici un comunicat legat de acesta problema aparuta ,asadar trebuie considerata izolata.

#42
crss2099

crss2099

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 73
  • Înscris: 11.11.2006

View Postbogdanpetre, on 6th March 2010, 13:12, said:

Salut ...sau buna !am o curiozitate :cum ai procedat sa asculte cei de la service sunetul ala ?Ti-a facut operatorul legatura din Dublin in Frankfurt  sa auda tehnicienii sunetul ?!!Stii ceva ?povestile tale sunt frumoase ...dar sunt numai povesti ....si by the way aici pe forum ar trebui sa dai detalii reale ca sa nu induci alti useri in eroare .
In alta ordine de idei ar fi trebuit sa suni in Call Center si nu la magazin .Momentan Sony nu a emis nici un comunicat legat de acesta problema aparuta ,asadar trebuie considerata izolata.

Nu trebuie sa fii acid. Am sunat mai intai la magazin si apoi la Service Sony, in Romania, nu mi-au facut niciunde legatura. Au chemat si un tehnician si auzeau la telefon pacanitul. Au spus sa trebuie sa le dau laptopul 10 zile ca sa vada ce are, ei nu mai vazusera asa o problema.
Apoi, cei de la magazin mai mi-au adus 2 laptopuri si faceau si ele asa. Asa ca am ramas cu cel initial. Ce povesti ti se pare ca spun?
Curiozitate lamurita?

#43
bmd1986

bmd1986

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 30.07.2008
Am cumparat acest model, sambata 06.03.2010 de pe sonycenter.ro si am vazut ca am un pixel mort pe ecran.
Stie cineva daca se poate face ceva in legatura cu asta?
Multumesc.

#44
crss2099

crss2099

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 73
  • Înscris: 11.11.2006

View Postbmd1986, on 9th March 2010, 15:43, said:

Am cumparat acest model, sambata 06.03.2010 de pe sonycenter.ro si am vazut ca am un pixel mort pe ecran.
Stie cineva daca se poate face ceva in legatura cu asta?
Multumesc.
Suna-i sa vina si sa-l ia inapoi; sa-ti dea altul.

#45
bmd1986

bmd1986

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 30.07.2008
Am sunat la ei si mi-au spus ca daca e unul singur nu se pune problema de inlocuit! :|

#46
crss2099

crss2099

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 73
  • Înscris: 11.11.2006
Nu stiu cum arata un pixel mort; dar oricum nu mi-ar fi convenit. Fii mai ferm, solicita schimbarea, fa scandal daca trebuie :)

Edited by crss2099, 09 March 2010 - 16:17.


#47
bmd1986

bmd1986

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 30.07.2008
M-au sunat cei de la Sony center si au zis ca mi-l schima si va exista 2 posibilitati!
Ori sa îl desfaca ei si sa vadă dacă are vreo pb ori sa mi-l trimită sigilat!
Cum sa fac oare?
Merci

#48
cipone

cipone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 717
  • Înscris: 28.10.2003
Hmmm, cam greu de hotarat. Totusi pana la urma, pentru a evita problemele ulterioare, cred ca s-ar putea sa le acorzi credit si sa-i lasi sa arunce o privire la laptop inainte de a-l livra. Mergand pe calea aceasta, cu siguranta nu cred ca exista riscul sa-ti livreze un model returnat cu cine stie ce problema, ca doar le-ai permis sa verifice si in acelasi timp tu ai certitudinea ca modelul tau va fi flawless.

LE
Colega Crss2099 sa stii ca si eu auzeam tiuitul acela despre prezenta caruia m-ai intrebat, dar acum nu-l mai aud, m-am obisnuit cu el. Vezi ca au mai aparut niste actualizari pe pagina de la Sony.

Edited by cipone, 09 March 2010 - 20:16.


#49
bmd1986

bmd1986

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 30.07.2008

View Postcipone, on 9th March 2010, 20:10, said:

Hmmm, cam greu de hotarat. Totusi pana la urma, pentru a evita problemele ulterioare, cred ca s-ar putea sa le acorzi credit si sa-i lasi sa arunce o privire la laptop inainte de a-l livra. Mergand pe calea aceasta, cu siguranta nu cred ca exista riscul sa-ti livreze un model returnat cu cine stie ce problema, ca doar le-ai permis sa verifice si in acelasi timp tu ai certitudinea ca modelul tau va fi flawless.

LE
Colega Crss2099 sa stii ca si eu auzeam tiuitul acela despre prezenta caruia m-ai intrebat, dar acum nu-l mai aud, m-am obisnuit cu el. Vezi ca au mai aparut niste actualizari pe pagina de la Sony.

Asa ma gandeam si eu...
Dar ma mai gandeam si la faptul ca ar putea sa-mi trimita unu si sa zica ca e bun, dar cand il desfac sa aiba ceva pb pe care sa mi-o impute mie.
Greu de hotarat... :mellow:

#50
cipone

cipone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 717
  • Înscris: 28.10.2003
Dude eu cred ca daca ti-l desfac ei isi asuma responsabilitatea ca laptopul respectiv chiar nu are nicio problema functionala sau constructiva. Si problemele care pot fi imputate utilizatorului au de a face de cele mai multe ori cu integritatea obiectului ( o gaura in display, un colt lipsa cu tot cu o bucata din placa de baza etc.), dar nu cred ca se apeleaza la asemenea tertipuri. Asa din curiozitate, de unde esti? Nu poti risca un drum pana la Bucuresti la cei de la Sony center? Sau la un PL din teritoriu?

#51
crss2099

crss2099

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 73
  • Înscris: 11.11.2006
Colega Crss2099 sa stii ca si eu auzeam tiuitul acela despre prezenta caruia m-ai intrebat, dar acum nu-l mai aud, m-am obisnuit cu el. Vezi ca au mai aparut niste actualizari pe pagina de la Sony.
[/quote]

Da-mi un link te rog pt ca nu gasesc ceva legat de asta. Merci.
Pe mine ma agaseaza destul de tare bazaitul de la HDD.

Edited by crss2099, 09 March 2010 - 21:01.


#52
bmd1986

bmd1986

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 40
  • Înscris: 30.07.2008

View Postcipone, on 9th March 2010, 20:50, said:

Dude eu cred ca daca ti-l desfac ei isi asuma responsabilitatea ca laptopul respectiv chiar nu are nicio problema functionala sau constructiva. Si problemele care pot fi imputate utilizatorului au de a face de cele mai multe ori cu integritatea obiectului ( o gaura in display, un colt lipsa cu tot cu o bucata din placa de baza etc.), dar nu cred ca se apeleaza la asemenea tertipuri. Asa din curiozitate, de unde esti? Nu poti risca un drum pana la Bucuresti la cei de la Sony center? Sau la un PL din teritoriu?

Ms, asa o sa fac, o sa-i las pe ei sa il deschida.
Din Cj, dar au zis ca aduc abia peste o saptamana sau doua aici in magazin!

#53
cipone

cipone

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 717
  • Înscris: 28.10.2003
Update-urile le gasesti aici si alegi tu pe care vrei sa le instalezi. Nu stiu de ce Vaio Update nu a raportat nicio actualizare.

#54
crss2099

crss2099

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 73
  • Înscris: 11.11.2006

View Postcipone, on 9th March 2010, 21:08, said:

Update-urile le gasesti aici si alegi tu pe care vrei sa le instalezi. Nu stiu de ce Vaio Update nu a raportat nicio actualizare.

Tu ai reusit sa scapi de zgomot instaland ceva de acolo?

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate