Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Web`n`Walk
Last Updated: Nov 25 2018 21:00, Started by
cristianiosub
, Dec 23 2009 18:57
·
0
#1963
Posted 09 July 2018 - 15:21
dan.me, on 05 iulie 2018 - 03:50, said:
Dau nelimitat ca bonus, poate fi doar pentru prima luna poate fi scos cand li se pune pata pe tine iar la balaurii astia de la Telekom li se pune repede. Urmaresc fiecare bit de date pe care'l transferi, Uite ce am patit eu sapt trecuta, nu mai am un bit de internet ca pedeapsa ca am stat o noapte pe net ul mobil Telekom. https://forum.softpe...0#entry23166893 Web`n`Walk era un internet limitat ca viteza si ca porturi dar era la nevoie, plecam oriunde si aveam GPS online, ...dar s'a dovedit a fi o minciuna. Chiar acum daca consult oferta mea la 1234/1121 imi spune fara jena ca am Web`n`Walk nelimitat plus ce mai am dar sunt blocat si pe Web`n`Walk si pe broadband. E rau ca nu poti avea incredere in Telekom, nu poti sa te bazezi pe oferta lor, iti ofera datele pe care nu le pot onora, pierzi timpul, banii, nervii cu ei. Eu am pierdut mult din cauza ca nu am avut net mobil de o saptamana, neanuntat nimic, nici nu stiu daca o sa'l porneasca, nici nu stiu de ce l'au oprit de fapt. Cel mult puteau sa ma roage sa scad din trafic decat sa intre peste mine si sa mi'l blocheze intr'un mod nesimtit dpmdv. Din ce descrii cred ca ai o problema compusa din apn si optiune eligibila. Fie ai apn web and walk si nu ai o optiune deschisa acestui serviciu, fie ai apn broadband si incerci sa accesezi serviciul web and walk. Ar trebui ca un apel la serviciul clienti sa rezolve dilema. |
#1964
Posted 10 July 2018 - 07:20
Commentator, on 09 iulie 2018 - 15:21, said:
Din ce descrii cred ca ai o problema compusa din apn si optiune eligibila. Fie ai apn web and walk si nu ai o optiune deschisa acestui serviciu, fie ai apn broadband si incerci sa accesezi serviciul web and walk. Ar trebui ca un apel la serviciul clienti sa rezolve dilema. Am consultat de 2 ori plus inca odata dupa 10 zile de pedeapsa pe banii mei, relatii clienti. Primul raspuns - Web`n`Walk doar daca mai dati 3 euro Al 2-lea - aveti Web`n`Walk ca bonus, dar nu'l mai aveti Al 3-lea - facem sesizare, trebuie sa se rezolve, aveti Web`n`Walk ca bonus pe viata Nu am niciun bonus pentru Web`n`Walk nicaieri nu mi'a dat in scris lucrul asta, din contra scrie doar ca am Web`n`Walk si punct..... daca stiam ca e bonus il schimbam, renuntam sau fugeam. Detest bonus urile pentru ca sunt limitate in timp si ma simt nesigur. Acum primesc mesaje sa incarc parca nu ar sti ca e nefunctional. OK mesaje automate, no problem. Intr'unul "incarcati 5 euro si veti avea Web`n`Walk etc", in altul nu mentioneaza. Tot sunt nedumerit daca intreruperea a fost din cauza traficului pentru a viziona 2 file in cateva ore. Folositi cineva net ul mobil in locul celui de pe cablu, daca tot e nelimitat si de viteza? Poate vreau sa ma mut undeva unde nu am cablu si sa stiu daca nelimitat la Telekom inseamna nelimitat, cu ocazia asta poate ar trebui sa dea cartile pe fata. emanu900, on 09 iulie 2018 - 12:38, said:
Posibil la Prepay sa te 'sanctioneze'pentru ca nu e nimic garantat fara contract (vezi si cazul Orange pe Prepay ce au facut si acestia dpdv al cantitatii de GB plus viteze manarite). Daca esti abonament atunci e scris negru pe alb si esti acoperit. Poate s'au fi incurcat in APNuri, vreo erroare in systemul lor, nu sunt sigur ca mi'au intrerupt din cauza traficului... dar sunt sigur ca dupa aceea nu au vrut sa'mi dea drumul sau sa'mi spuna de la ce a fost. Am avut cartela Frog cred c'am prins'o pe ultima acum 20 de ani prin 2012 Edited by dan.me, 10 July 2018 - 07:23. |
#1965
Posted 11 July 2018 - 06:14
Folosesc peste 20gb lunar. Nu am nicio problemă. Cea mai mare parte a traficului o folosesc pe laptop (fac hot spot cu telefonul). Nu mă uit pe youtube sau alte canale de streaming.
Sunt pe abonament. Edited by r3my_cc, 11 July 2018 - 06:15. |
#1966
Posted 12 July 2018 - 00:38
Am avut RDS fix picat și am folosit Telekom mobil hotspot la laptop timp de o săptămână. 120 GB fara torrents dar am stat mult pe Netflix, YouTube,horizon.tv și tvgo orange. Nu mi-a tăiat netul și nici nu am avut probleme.
|
#1967
Posted 28 July 2018 - 12:42
Update:
pe 07-07-'18 am facut sesizare si din MyAccount si telefonic - operatoarea a tinut sa mi'o preia deasemenea sa o trimita catre serv tehnic in regim de urgenta - iar cand sun ieri deoarece mi'au facut legatura din magazin, eu nu mai vroiam sa'i aud, ca fapt divers au si melodia aia de toata jena, daca le'am sugerat sa o schimbe raspunsul a fost - pentru asta ne'ati sunat? - nu, nu pentru asta si mi'a inchis. ...deci de la magazin insista sa vorbesc la telefon cu ei si incredibil, ma asteptam eu la orice de la Telekom dar la asta nu. Niciuna dintre cele 2 sesizari nu a fost gasita, eu asteptam ca imbecilul de aproape o luna. In sfarsit, am inchis si am sunt din nou de acasa poate am sansa sa dau peste o persoana in toate mintile, dar raspunde tot o fitoasa care printre altele imi zice ca a gasit ceva dar nu e sesizare e reclamatie iar reclamatiile nu se trimit la serv tehnic se rezolva pe loc... ceea ce e in contradictie cu ce am vorbit 1. la minutul 22:02 al conv initiale - "v'am inregistrat cu succes cererea de verificare a serviciului web n walk si am trimis'o mai departe catre serviciul tehnic" mai spre sfarsit - v'am efectuat sesizare in regim urgenta si nu mai trebuie sa asteptati cele 30 de zile... 2. sesizarea din MyAccount> Administrare cont> Servicii MyAccount - am trimis si a 2-a oara sa ma asigur ca se trimite din moment ce nu a dat mesaj de confirmare. Edited by dan.me, 28 July 2018 - 12:47. |
#1968
Posted 28 July 2018 - 13:38
Daca as începe sa scriu ce probleme am avut cu telekomul as scrie o trilogie...
|
#1970
Posted 29 July 2018 - 17:54
Azi, stiind ca sunt o retea de telefonie cu probleme, am sunat sa vad de ce nu primesc SMS de pe un nr de Vodafone tot al meu. Pana la urma nu sunt sigur ca era de la Telekom, posibil de la aplicatia mea noua de SMS. Ideea e ca s'a repetat faza cu preluarea sesizarii in zadar, acum mi'a dat si nr inreg ) Stiu pentru ca am sunat din nou, a raspuns altcineva si mi'a zis ca e netrimisa.
E clar ca au mari probleme, psihoze si temeri de sefi, probabil le indica sa preia cat mai putine sesizari sau le taie din salariu sau mai rau, deja incep sa ma tem un pic si eu ca client daca mai scriu multe pe aici. Asa ca cu prima ocazie -> mutarea la una din celelalte telefonii Ca vorbesti cu un robot de proast nivel de AI sau cu un operator Telekom e totuna in consecinta mai bine nu suni, aproape niciodata nu o sa'ti raspunda la ce intrebi, au niste fraze predefinite de ex ca sa scape de tine "pentru ca discutia noastra nu se mai potriveste cu cea initiala va dorim o zi buna la revedere"... de obicei iti inchide ca magarul, asa mi'a facut zilele trecute unul dupa ce l'am asigurat ca am 2 sesizari, am dovezi, pentru faptul ca am spus ca am dovezi mi'a inchis ca magarul. Adica eu astept de aproape o luna cu incredere ca avand cele 2 sesizari e imposibil si ilegal sa nu imi dea un raspuns iar Telekom ce sa vezi, le face pierdute apoi imi inchide telefonul cand sustin ca am cele 2 sesizari ca'mi notasem si in agenda tot ce am vorbit si aveam si inregistrarile audio la nevoie. |
#1971
Posted 29 July 2018 - 18:15
Mi'a mai zis ceva de genul daca intarzii la reactivarea [optiunii 5 cu web n walk] cu oricat de putin, o pierd cu tot cu bonus ceva de genul, eu stiam ca pot sta inca o luna fara sa'mi fac probleme de genul asta, dv?
|
#1972
Posted 29 July 2018 - 19:32
|
#1973
Posted 25 November 2018 - 20:43
Ce inseamna acest web'n'walk(wnw) ? Aveam bifat pe telefon aceasta setare si nu mi se incarcau anumite pagini , dadea o eroare.
Am bifat prima optinune -"Connect Mobile(broadband)" si acum totul merge bine. |
#1974
Posted 25 November 2018 - 21:00
Wnw este un serviciu care oferea, și încă oferă, trafic de date nelimitat la viteze de pana la 384kbps.
A fost bun la vremea lui, îți făceai treaba cu el, costa 3 euro(3.57 cu tva) dar a devenit neinteresant între timp deoarece ai internet nelimitat la 5 euro. L-am folosit și eu o perioada pe o cartela frog (by cosmote) dacă va mai aduceți aminte . Era ok pentru telefoanele non smart, și pentru cele smart de la început, îți făceai treaba cu el, acum n-ar mai face fata. Il putem declara mort Topicul ar trebui scos de la pinned. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users