Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 Free streaming SkyShowtime de la ...

Skoda Fabia 1.0 TSI (110 CP)- 19 ...

Mezina familiei, Merida BigNine

The Tattooist of Auschwitz (2024)
 

electrician in Italia

- - - - -
  • Please log in to reply
9 replies to this topic

#1
komy

komy

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 52
  • Înscris: 11.11.2006
In primul rand salut la toti,
In prezent sunt electrician autorizat in Romania(am studii superioare), dar ma bate gandul sa emigrez. As vrea sa stiu care ar fi posibilitatea in Italia sa lucrez tot in domeniul acesta. Acum am firma mea de instalatii electrice si sisteme de securitate, dar unde locuiesc eu(in Botosani) e foarte saracie si sunt nevoit sa lucrez pe niste bani foarte putini.
Ce stiti de meseria asta in Italia?

#2
zypa

zypa

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 162
  • Înscris: 13.02.2007
Da se merita pe termen lung daca :
1) Stii limba bine spre foarte bine
2) Ai pe cineva acolo unde sa stai pana te prinzi de cum merg lucrurile sau ai bani destui de aruncat pe chirie si mers singur pe la oficii pentru acte etc
3) Neaparat masina, dar sunt sigur ca ai.
4) Rabdare si tarie de caracter

Eu sunt aici de 5 luni, proaspat absolvent, inginer cu 1 an experienta in proiectare, am fost la 14 interviuri si la peste 10 agentii de recrutare , au ramas fascinati de cate stiu  ( si stiu destul de multe ) si cat de bine vorbesc in limba italiana si doar atat.